Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ook al een klein draakje! Hahah! Maar fijn dat ze iig wel heeft gegeten.
    Jayden is de ene week helemaal verzot op zalm en nu us ie weer helemaal weg van stamppotjes.. Ook geen pijl op te trekken.

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    en weer goed gegeten joepie!! boontjes aardappeltjes en worst ging er goed in.

klopt, als ze niet wil eten dan maar niet
    maar toch, vind het wel fijn als ze wél goed eet :)

morgen kapper, zin in!
    mooi kleurtje voor het feest

x

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Heeeeeeeeeey lady's!!

Hoe is het hier?
    Ink wat goed van Elin!Doen je nu met eigen lepetlje erbij??Zie nou wel komt wel goed hihi!!

Nou hier alles rustig naar mijn idee is Jade weer beetje aan het opknappen al is ze nog wel ERUUUUG jengelig hoor?????FASE??wel vermoeiend iig!
    Ze heeft nu onder nog een spleetje in dr tandvlees dus hoopr dat die nu ook doorkomt en dan vindt ik het wel weer even leuk geweest met de tandjes hoor!!!

Morgen heerlijk vrij!!Echt zin in en ga helemaal lekker niks doen!!

Meiden fijne aaf ga zo nog ff aan de beun!!XX

4. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    fijne aaf sjaantje!!!
    knuf voor Jade

5. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey inkie wat fijn dat ze weer eet zeg.
    stijn heeft ook zo'n week gehad! pff alles wat ik maakte hoefde ie niet en die weken daarvoor wel. heel raar. en opeens na een week ging ie weer eten. en nu heeft ie weer zo'n periode dat ie niet zo goed eet, terwijl ie echt een vreetmonster is!
    gezellie om jullie ook weer te zien de 13e.

@debbedebs: had je al proberen te smsem maar luktte niet!
    maarre jammer dat jullie niet komen zwemmen idd. maar goed cb moet ook gebeuren en ja volgende week is het weer vakantie, maar dan zien we jullie gewoon na die vakantie week weer? gaan jullie nog wat doen in de herfst vakantie??
    '
    @debsel: hey meid, bah de zesde ziekte! maar goed hij heeft het weer gehad. pff achgerm manneke. is het wel goed gegaan van het weekend met hem? was het een leuk weekend geworden?we lezen het wel.

@de rest: alles goed dames??
    Gaat er ook iemand van jullie naar de jongen gezinnen beurs eigenlijk? ik wel en heb er zin. vind dat echt een hele leuke beurs en voor ieder wat wils eigenlijk!

hier alles ok. ben vandaag heel sportief geweest en helemaal naar het dorp hiernaast gelopen (kaatsheuvel,efteling!hihi)
    das best ver eigenlijk voor mijn doen. maar goed ik had geen haast en stijn was lief en die heeft ook nog eens 3kwartier geslapen in de wandelwagen.
    het weer zat ook mee, en ben dus hartstikke trots op m'n zelf. morgenavond weer naar Zumba heb er zin in. vorige week een zumba outfitje gekocht en ik kan er weer tegen aan morgen.
    dames nog een fijne avond en tot snel he!
    liefs mies

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Inkie: het is idd makkelijk gezegd ja.. danmaar niet eten. Maar je wil natuurlijk het liefst dat ze wèl eet! En genoeg binnenkrijgt.. Gelukkig heeft ze weer heerlijk gesmult.
    Have fun bij de kapper! Ander kleurtje en nieuwe coupe? Ben benieuwd!

Sjaan: geniet van je vrije dag meis en hopelijk stopt het nu ff met nieuwe tandjes! Ff rust nu voor jullie!

Maaike: hoe is het? Allemaal weer opgeknapt? Nog last van het bultje in je borst?

Debsel: weer veilig in NL?

Debbedebs: hoe is ie meis? Stijn weer beter?

Mies: ik ga niet naar de beurs.. Waarom? Weet ik eigenlijk niet, haha!
    Das ook goed zeg, zover gelopen! Als je dat doet is het ook meteen een soort van sporten hè en je bent lekker ff buiten en Stijn vind het ook heerlijk ff een frisse neus halen.
    Goed hoor van je dat sporten! Ik ben ook weer begonnen met hardlopen en de andere dag Zumba, alleen in het weekend las ik een rust in..

Hoe is het met iedereen???

X

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladiessss!!!

Wat lief van jullie allemaal dat jullie zo meeleefden :D Julllie zijn sjatties!!!

Nou, de 6e ziekte dus. Drie dagen heftige koorts en dus ook heftig gejengel en weinig eten. Tja, wat doe je eraan! Donderdag waren we nog naar de huisarts geweest, maar geen oorontsteking dus geen medische reden om niet te kunnen vliegen. Vliegen viel helemaal niet tegen; stijgen en landen vond hij wel prima. Alleen het verplicht op schoot blijven zitten was natuurlijk k*t. Hebben hem zoveel mogelijk afgeleid en lekker kaasjes gegeven enzo en waren er eigenlijk zo. Was wel lange reis voor hem (incl. autorijden) dus zowel vrijdagnacht als gisternacht waren drama. Oververmoeid denk ik. Verder was het erg leuk om onze vrienden weer te zien en hebben we het verder rustig aan gedaan.

Omdat vannacht zo slecht was (werd wel een aantal keer wakker in grote paniek), viel het wel flink tegen om nog te moeten werken vandaag maar ja.

Ik las hier ook wat over kapotte billetjes: had Nils ook helaas. Nu lijkt het wel weer te genezen. Zal ook wel meespelen dat dit weekend ook kiesje nummer 3 'effe' door is gekomen. Ach, kon er nog wel bij... ;) Wij gebruiken eigenlijk niks anders dan sudocreme. Geweldig spul!

Eten... Tja... Nils wil heel veel zelf, maar is boos als het niet snel genoeg gaat. Boterham doet hij nu meestal zelf, alhoewel ik wel vaak stukje voor stukje voor hem neerleg omdat hij er anders een zootje van maakt. Vanavond wilde hij bijna niet eten (potje, was zelf pas laat thuis) en toen hebben we samen heel pedagogisch de laptop met een filmpje van Bumba in de keuken gezet... :$ En toen at hij het dus op he!! Helemaal!! Nou ja.... Dan maar effe zo!

@ onze sporty-spices: ladies, mama Deb is trots op jullie hoor! Kmoet er niet aan denken! Hoewel dit weekend ook wel topsport is geweest, want ik denk zelfs dat ik wat ben afgevallen. Ieder nadeel..... :D

@ Fases: hier ook een erg jengelig ventje. Constant "Mama!" en "Papa!". Poeh, heel leuk dat hij het nu zo lief en vaak zegt, maar soms............. Hij lijkt wel heel veel bij te leren en aapt ons echt na. Ook wijst hij waar hij naartoe wil en zegt dan "Ies". Wij denken dat hij dan "Nils" zegt. Cute!!!

@ Sollis: ink, wat goed van je solli!! Hoop echt dat er snel wat uitkomt!!! En zijn je haartjes weer mooi?? En heidi, al iets gehoord van jouw solli???

@ all: een hele dikke kussss

Koezziessss!!!

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    WOW zoey heeft weer door geslapen ( ik niet)
    slaapt nu nog steeds haha
    Maar denk toch dat er tandjes zijn die er zitten te komen de verhoging blijft en ze slaapt heel veel en kwijlt ook veel
    Ach veel slapen is niet erg heeft ze er ook niet zoveel last van hahah

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hey lieverds!!!!!!

Hoe is het hier??

Debs die nilske!!FF doorbijten nog komt vast goed wel super goed dat ie begint te kletsen lief is dat he!!!

Alle sportieve dames net zoals debs al zei RESPECT voor jullie ik heb t geprobeerd maar ben echt A-sportief haha ga zo door!!!

Hoe is het met alle zieke beebjes???Er zijn zoveel kindjes ziek op het moment!!!!!

Mel wat goed van Zoey hey heerlijk!!!

Hier alles goed denk dat Jade de dut weer beetje door is en ze is weer stuk rustiger nu GELUKKIG haha ze kan alleen behoorlijk driftig zijn als iets dr niet lukt....Ze loopt echt de hele dag door maar soms wil ze te snel en dan valt ze....naaah drama!!Gister viel ze met dr gezichtje tegen de muur aan en daar zit structuurverf op AUW!!!!!!!!!ze is nu echt helemaal bont en blauw haha!!!

Hey effe over de 13de wat doen we nemen we allemaal wat mee??Of.........(mies ogen dicht)!!!
    Leggen we wat centjes bij elkaar en kopen wat moois voor mies??!!!!

Nou moet 11u beginnen Jade ligt nog in dr bedje....Vanaaf etentje met collega's!!We gaan wokken altijd goed he!!!

Xxx

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Debsel: wat balen zeg de 6e ziekte! Maar ik las net op je Hyves
    dat het al weer stukken beter gaat met Nilseman.. Fijn zeg!
    Balen dat het vliegen zelf niet zo'n succes was, maar ja wat wil je,
    mannetje voelt zich niet lekker en dan moet ie ook nog eens
    verplicht op een stoel blijven zitten..
    Ach ja, met Bumba erbij of niet, je doet er op een gegeven moment
    alles aan om hem aan het eten te krijgen, zeker 's avonds, dan gaat ie
    met een vol maagje z'n bedje in anders heb je grote kans dat ie 's nachts
    komt omdat ie nog honger heeft.

Nee, ik heb nog steeds niks gehoord van mijn solli. Ik hoop dat geen nieuws
    goed nieuws betekent nu..

Mel: fijn dat z heeft doorgeslapen alleen jammer dat jij niet goed hebt geslapen!
    Tja die tandjes.. breek me de bek niet open! Wat is dat zielig en vermoeiend!

Sjaan: fijn dat Jade weer wat rustiger is.. Haha, klein driftkikkertje! Dus een
    dame met pit!?
    Auw! Tegen de structuurverf!
    Wokse vanavond!
    Voor Mies: we kunnen wel wat geld bij elkaar leggen en wat leuks voor d'r kopen.

Hier: Jayden kwam vor de 2e nacht 4 keer. Huilen, huilen en nog eens huilen!
    Niet gepoept, niet te warm of te koud.. Wel snotverkouden en denk toch echt een tandje
    op komst.. Ik denk iets te zien, maar Jayden werkt niet echt mee en poepluiers! OMG!
    Ik kan een mestfabriek beginnen joh..

Vandaag een rustig dagje.. denk ook geen lange wandeling, aangezien het hier steeds regent
    en dan were droog is en ik ga niet vrijwillig door die regen lopen sjouwen..

Kusjes!

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hellow lady's!

Heel wat gaande hier lees ik!

Ink: Tja... dat eten!!! Hier soms dikke tranen, maar toch door willen eten... geen pijl op te trekken. Is erg lastig en ik snap wat je bedoeld dat je toch graag wil dat ze eet... ik ben soms wel een "stout"... als ie te moe is ofzo, geef ik m in plaats van ... melk. Werkt als een tierelier en hij went er niet aan... geweldig!

Debs: Norway... OMG echt megavet lijkt me dat! Al dat groen!!! Wel ontzettend vervelend dat Nils het een en ander onder de leden had! Gelukkig knappen ze snel op als de bultjes opkomen he!
    En eten voor de tv... waarom niet als het even werkt? Zolang het maar niet altijd is of eraan went, is het geen probleem hoor ;)

Debs: Hoe is het met jou en TIjntje?

Mies: Wat wordt ie toch snel groot he, kleine stijn is in een mum van tijd grote stijn! En helemaal naar Kets gelopen???!!! OMG, das vet ver! Maar wel errug mooi lopen en het is gezond weer voor de kids he!

Sjaan: Ja... met vallen en opstaan worden ze groot zeggen ze... maar ook met veel blauwe bulten en tranen och gerem!!
    Mij maakt t niets uit, kunnen iets bij elkaar leggen?

En Cath en Marleen? Hoe staat het met jullie en de meiden? Schiet ook op he? Hoe ver ben je nu Marleen?

Hier alles oke! Ayronn heeft een tijdje niet langer dan een half uur tot een uur overdag geslapen, maar nu is ie weer een beetje in z'n oude ritme. Voor de rest veel vallen en stoten, ookal probeer je als een half vangnet om m heen te draaien. Het is gewoon een heel vlot kereltje die je niet 123 tegenhoudt! BIj CB was alles goed. Was nu 78 cm en 9380 gram, dus prima volgens de curve. Met z'n lengte zit hij tegen de bovenlijn en met gewicht op het midden, dus we hebben nix te klagen. CB vond dat hij wat weinig was aangekomen... tja, kan er moeilijk vanalles naar binnen duwen en m vastleggen aan een ketting... Toen ik zei dat hij best 300 cc extra vocht per dag opkan en een heel potje fruit, vielen haar ogen uit haar kassen... nou ja, zowat... Toen moest ik ineens op gaan letten dat hij niet dicht zou groeien... ach... laat ze maar lullen denk ik dan!!!

Kus!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Idd.. laat ze maar lullen daar op het CB. Hier hebbenze iig altijd wat te zeiken en ik doe er voortaan maa wat ik ermee wil doen.

Hahaha, moet zó lachen! Jayden die ligt hier te kletsen zeg, jammer dat ik er niets van versta, want volgens mij is het een boeiend verhaal! :D

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Zo, ff leuke ticker "gejat" en foto aangepast!

14. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden,

Nog meer probleem etertjes op z'n tijd dus ;)
    2 dagen kei goed gegeten, vanavond weer niks (alleen yoghurt en wat melk voor het slapen gaan).
    Ik vind dat bumba verhaal wel een goeie deb!! Zal het ook eens proberen als ze niet wil eten of ik ze daarmee afleid. Dora is hier ook erg favoriet!!

Ik vind het een goed idee om wat voor Mies te doen hoor. We komen met zovelen dus heel begrijpelijk.

Debsel, heb je al gesmst maar balen dat Nils zo ziekjes was. Lijkt me prachtig noorwegen.. Had jij nog suggestie voor the six of us??

Heidi wat goed hey tandjes!! hopelijk niet alles tegelijk!!
    hoe gaat het met jouw solli's?

Nou... 2 solli's gehad vorige week.
    Ik zou deze week wat horen. De ene liep via manpower en content (heeeel omslachtig) dus ik ben eens gaan bellen. Is de vacature bij dat bedrijf intern ingevuld. Klojo's.. en daar moet ik dan ook nog zélf achteraan. Errug balen!!

Dat andere bedrijf belde vandaag... de 2 kandidaten na mijn gesprek zijn direct afgewezen. Omdat ze toch nog vergelijk wilde (!??) :$ hebben ze nog wat kandidaten via monsterboard gekregen en willen ze daar ook gesprekken mee. Ze zijn positief over mij maar vinden het goed wat te kunnen vergelijken. Ik snap het hoor.
    Maar godsamme zeg.. kijk als je een televisie koopt, kan ik me voorstellen dat je tegen de verkoper zegt; ik kijk nog even verder (prijsvergelijk, kwaliteit).. MAAR WE HEBBEN HET HIER OVER MENSEN JA!!
    :x:x:x:x
    Nou ja, helaas zit ik in een gruwelijk onhandige én afhankelijke positie dus... braaf gezegd dat ik het volgende week afwacht.

Gelukkig vandaag gebeld voor een andere vacature waar ik op voorgesteld word... sluiten we de dag nog een béétje posi af haha :)

Boog voor pap en mam d'r 40 jarig huwelijksfeest is af. Errug veel zin in het feest zaterdag!!!

Kussie voor iedereen.

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ff snel reactie van mijn kant ;)

@Ink: jeetje wat achterlijk van die solli! Ene kant begrijp ik het wel, maar aan de andere kant..als een kandidaat niet bevalt heb je zo een nieuwe in deze tijden! Om nou mensen zolang te laten wachten :( Hopelijk is het positief joh! En nog een solli lopen? Joh, komt vast helemaal goed hoor!

@Ikheid: jij nog wat gehoord van je solli's?? Hoe is het met Jayden? Las dat ie z'n eerste tandje krijgt?? Dan is het hek van de dam hoor :p

@LJ: hey meis, hier alles goed. En met jou en Ayronn? Hij is lekker gegroeid las ik? Super hoor!

@All: hey meides alles goed??

Wij hebben gereageerd op een huurwoning vorige week. Een kleine 4-kamer eengezinswoning met voor en achtertuin. We stonden op nummer 2. Dus ik had vanmiddag gebeld hoe het dan verder gaat. Of je dan uitgenodigd wordt enzo. Zegt die dame tegen me, dat het huis aan ons aangeboden gaat worden! :$
    Dus ik vraag, we staan op nummer 2, wat is er dan met nummer 1 gebeurd? Ja zegt ze...die heeft geweigerd!! :D

Dus we hebben de 1e keus!!! Joehoeee!! We mogen het huis waarschijnlijk in de week van 5 november komen bezichtigen en als we het wat vinden, dan hebben we dus een nieuw huis!! Eindelijk weg uit die flatje ;) Zo spannend joh! We zijn er vorig weekend al langs gereden en het is een superleuk huis, dus dikke kans dat we hem accepteren.

Nou verder is Kyra nu ook grieperig :( Ben vannacht de hele nacht in de weer geweest met haar. Ze werd elk uur huilend wakker, helemaal over haar toeren. Dus ja..ik was blij dat ik thuis was vandaag ;)

Hoe is het met jullie zieke kleintjes? Al wat beter??

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Cath, wauw super leuk zeg. dat hadden wij toen ook idd. ja jullie staan 2e maar mogen komen kijken haha grappig ja.
    super leuk joh, hoop dat het iets word/is voor jullie. zal wel super zijn he.
    en beterschap met je meisje.

@de rest:alles goed verder dames? reageer van het weekend weer, ben zo moe ga m'n bedje maar eens opzoeken!jullie ook vast welterusten.
    liefs michelle
    liefs mies

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zó tandje 1 is een feit! Nummer 2 zie ik ook al zitten.. Hij is nog wat uit z'n doen, maar huilerig niet meer, alleen nog zó erg verkouden. Maar hij slaapt nu ff lekker, dus dat doet hier weer wonderen. Knapt ie weer een beetje van op.

Solli's: ik ga dadelijk ff 8er mijn solli aan van vorige week maandag, ik heb nog steeds niks gehoord. Raar! Maar Inkie, ik snap het hoor.. ben het helemaal met je eens. Ik heb nu in totaal 4 gesprekken gehad en ik moet zeggen dat het er best inhakt. Er reageren allereerst honderden mensen op 1 vacature, daar worden er 10 van uitgenodigd en dan pis je weer naast de plee.. Pfff!

Inkie: leuk feest! Have fun!

Cath: jep het 1e tandje. Moet zeggen dat ik het erger had verwacht, Jayden heeft zich er nog kranig doorheen geslagen. Hij huilde alleen wat meer.. En daarbij nog die verkoudheid, alles in 1 keer. Tis zo sneu en je voelt je zo machteloos.
    Waaaah! Wat gaaf van dat huis! Laat het nou precies het huis voor jullie zijn! Heerlijk met een tuin en genoeg ruimte en een aantal slaapkamers! Kan Kyra straks lekker in de tuin spelen volgende zomer..
    Beterschap met Kyra!

Mies: hoe is het meis? Werkse vandaag nog en alvast een heel fijn weekend!

Iedereen een fijn weekend! Manlief is vanaf vandaag 2 weken vrij en maandag komen zijn vader en stiefmoeder voor een paar dagen naar NL (zucht.. ;)).

X

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sollicitatie is niks geworden..

In plaats van dat ze me ff terugbellen (is me vandaag toegezegd toen ik belde vanmiddag) sturen ze mij een email.
    Die kunnen dus aan het gas hè! Dat begrijpen jullie wel..

Meer wil ik er niets over zeggen, behalve dat dat solliciteren me de strot uitkomt. Bah bah!

Zo, das eruit.

Nu ga ik eten en Jayden fles geven en op bed leggen..

Kus!

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Aaaah, meissie toch :( Kan me heel goed voorstellen dat je heel erg baalt. Laten we gewoon hopen dat je heel snel zwanger bent en voorlopig nog niet werk hoeft te vinden. Een hele dikke knuffel!!!

@ all: lekker weekend!!!! Nils is gisteren weer naar de fysio geweest en moeten hem toch wat meer pushen. Lastig hoor. Hij gaat verder wel als een speer; zegt nu te pas en te onpas "Laaaaaar" (klaar) en immiteert klanken enzo. Ook plaatjes zoeken in het boek en aanwijzen gaat supersnel. Nou ja, hij is gewoon lief!!! :D

Ikzelf ben steenkapot en blij dat het weekend is.

Gisteren had ik gesprek over een mogelijke stageplek en er wordt nu gekeken of er op een andere afdeling iets mogelijk is. Hoor daar binnen 2 weken meer over. Ben benieuwd! Nog niks concreets dus. Hou m'n ogen en oren ook open voor iets externs. Nog geen sollicitatie de deur uit gedaan hoor, maar hou het wel in m'n achterhoofd.

Nu is m'n ventje samen met mijn vader op pad om wat spullen te brengen naar zijn oudste dochter. Die gaat op zichzelf wonen dus.... Wel heel fijn dat hij dit kan doen, want het contact is eigenlijk pas vrij recent weer hersteld (na de scheiding van z'n ex, had hij weinig tot geen contact meer met haar dus).

Ga zo lekker the voice kijken!!! :D

Kussie

20. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi

Hier even een echo berichtje hoor!
    Joanneke is weer ziek, grrrr zo zielig voor haar zeg. Vanmorgen hele bedje onder gekotst en hele dag aan het hoesten.

In 1 week tijd gewoon twee keer dikke koorts en ziek. Is toch niet normaal. Hopen dat het snel over is en dat die rotamandelen er donderdag gewoon uitgehaald kunnen worden.
    Jammer dat die verrekte keelamandelen niet meteen kunnen, maar goed. Zoals de dokter zegt, hopelijk helpt het al heel veel dat de neusamandelen worden verwijderd.

@cath
    Gaaf van het huisje, hopelijk bevalt het jullie en kunnen jullie er snel in

@ de sollicitanten hiero.
    Wat balen allemaal zeg. Tja in deze tijd hebben ze volgens mij zoveel keuze dat ze niet eens meer op hun manieren letten.
    Hopelijk vinden jullie uiteindelijk een heel leuk plekje waar je je lekker thuis voelt!!!

@debsel
    Geniet lekker van je weekeind! (en natuurlijk de rest ook he;))

@ de rest
    hoe is het ermee?

Hier dus redelijk, met mij gaat het super hoor! misselijkheid wordt al minder maar moe ben ik nog wel. Maar dat hoort erbij he!
    gisteren weer het hartje gehoord met de angelsound. Ow zo heerlijk om te horen he! ben nu 13 weken :D dus de engste weken voorbij. Nu hopen dat de rest ook lekker mag gaan;)

xxx marleen

Deel Deze Pagina