Dank jullie wel voor de felicitaties! We hebben een hele leuke dag gehad, en Joanneke is erg verwend! Sta verbaast over hoor hoe kinderen tegenwoordig overspoelt worden met de meest grote cadeau's! Pffffff. Maar goed, voorlopig heeft ze voldoende om mee te spelen! Ze heeft nu ook de buurmeisjes ontdekt en natuurlijk andersom! Helemaal geweldig. Nu zijn ze er ook, haha heb ik even de tijd om op internet te zitten Die meiden zijn 7 en 8! Haha, Joanneke loopt er als een groot kind bij hoor! Wat doet ze dan wijs! Ze is nu helemaal bezig met rollenspel! Dat vind ik al best wel erg snel hoor! Ze heeft nu een keukentje gekregen van de ikea en is steeds bezig met koffie zetten, eitje maken enz enz. een poppewagen met pop. Tja dan kan ze mama en harmen nadoen! enz. echt heel gaaf om te zien hoor! Met Harmen gaat het ook super goed, ik geef hem volgens mij slagroom hoor. Hij woog met de geboorte 3405 gram en was afgevallen naar 3120. En nu weegt hij al 4790 gram Hij huilt ook bijna niet, alleen beetje veel kreunen, maar dat deed joanneke ook, dus probeer me daar geen zorgen over te maken! Hij is heel tevreden, dus meer kan ik me niet wensen toch:! haha @sjaan wat een mooie buik zeg! En wat fijn dat ze zo goed groeien enz! Hoe gaat het verder met je? Erg vermoeiend en zwaar zeker. Niet niks hoor twee kids dragen en dan ook nog een lekkere peuter rond hupsen! Respect hoor! @ikheid Gatsie zeg, las dat je ventje ziekjes is! Bah, niks aan het als je kind niet lekker is! raar dat ze niet meteen een ab kuurtje hebben gegeven! Joanneke had al bijna 4 weken verhoging dus zijn we toch maar even naar de huisarts geweest! en weer gezeur met haar keeltje. dus die zit nu ook aan de abkeur! erg zielig, met veel geweld moeten we het erin krijgen, ze spuugt alles er weer uit. dus plat op haar rug, ik er boven op en dan achter in haar keeltje. Echt zo sneu! @debsel Nilsje dus weer goedgekeurd, this ook een lekker klein ventje he! Maar jij bent zelf ook niet de grootste dus is ook niet vreemd! This echt een rokkenjager he! haha, die foto's met de meiden! Zo Cute! @ladyj En hoe ist met jou zwangere? alles wel? beetje aan het genieten? Heerlijk hoor een tweede erbij! De eerste dagen moesten we wel even wennen. Maar nu is het. net of hij er altijd al bij is geweest @Cath En hoe ist met jou? en je hondje? is alles nu onder controle, of nog niet? en met de kleine meid? ik vind die haartjes van haar altijd zo leuk. Joanneke begint nu eindelijk ook langere haartjes te krijgen! dus ben even flink wezen shoppen, en op de markt allemaal lintjes gehaald. haha nu ben ik ook flink bezig, met knipjes, elastiekjes enz. @Debbedebs Hoe ist met jou? Ook een poosje hier niet gehoord en gezien? Alles goed? genoten van je vakantie? @inkie NOG GEFELICITEERD! Leuk feestje gehad zo te lezen! Hoe is het verder met jou en de kleine meid? @miesje Hoe gaat het met jou? Op hyves ben je wat actiever he! haha, leuk dat jullie trouwens zo veel reageren op berichtjes van hyves! Ik kijk daar wel zo af en toe maar heb echt niet altijd de puf om te reageren! @All Jullie hebben echt allemaal gave foto's op hyves hoor! Ik bekijk ze vaak, maar reageer eigenlijk nooit op foto's! Maar wat een geweldige kids hebben we toch he! @ maaike Gefeliciteerd met de baan van thom, vind hij het een beetje wat? wat doet hij nou precies? en hoe gaat het verder met jou en hem? @melanina Jij ook nog gefeliciteerd met je kleine meid! Wat gaat de tijd toch snel he! Leuk dat je de boekjes allemaal hebt verzameld, ik heb er ook nog een hoop achter het schot liggen boven! wat zonde he. Heb er voor mijn opleiding zoveel gekocht, en doe er niks mee! Maar nu jij het er zo over heb gehad, ga ik deze week toch maar even op zolder kijken @ NOG IEMAND GEMIST? sorry Wanneer is die date nou? was er al een datum en wanneer wordt de plaats definitief? Doen we het weer in een van der valk hotel? Is altijd wel goede kwaliteit en lekker! en makkelijk met vinden en parkeren! Nou ik hoor het wel! kus
ja ik had ook een hoop verzameld voor me werk maar nu wil ik zoey elke dag voorlezen dus dan is het makkelijk als ze bij elkaar liggen en ik heb gewoon 12 dikkie dik boeken hahaha dus ze kan vooruit Gelukkig houden papa en mama erg van lezen dus nu hoop ik dat zoey dat ook doet Denk het wel want haar badboekje van nijntje is haar favo speeltje
He meiden, hoe is het met iedereen? Hebben jullie het allemaal zo druk, of geen zin om te ZP'en? Hier gaat het goed hoor. Kyra ontwikkelt zich nog altijd super en groeit nu echt de lengte in. Ze kletst de oren van ons hoofd af en maakt ook kleine zinnetjes. Ze weet in ieder geval goed duidelijk te maken wat ze wel/niet wil Met mij gaat het redelijk. M'n medicatie doen het goed hoor, daar ligt het niet aan. Lichamelijk voel ik me super. Alleen voel ik me de laatste tijd erg alleen Dat ligt absoluut niet aan mannetje, want die is er altijd voor me. Maar ik voel me enorm in de steek gelaten door vriendinnen (niet jullie ). Waar ik eerst wekelijks mee omging of minimaal meerdere keren per week sprak. Deze vriendinnen hebben in de tijd dat ik Kyra kreeg en ook nog recent, andere vriendinnen leren kennen. Niks mis mee natuurlijk, maar nu voel ik me aan de kant geschoven. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, praten is niet m'n sterkste punt Maar altijd als ik dan een van deze vriendinnen spreek, hoor ik dat ze "dit en dat" hebben gedaan met "die". En dat in elk gesprek!! Ik word er helemaal gestoord van! Maar als ik dan een keer wil afspreken, dan is er nooit tijd of zijn ze al "volgepland". Terwijl als ik op hun hyves lees, ik zie dat ze die week al een paar keer die andere vriendin hebben gezien. Dit doet me enorm pijn. Ik ben absoluut geen prater en durf hier dan ook niks op te zeggen. Ik heb een tijdje terug 1 van die vriendinnen wel gebeld en het gezegd en zij garandeerde me dat dit absoluut niet zo was en dan mijn gevoel onterecht is. Je raadt het al...geen verbetering. Ik vind dat vriendschap van 2 kanten moet komen en anders maar niet. Ik zit ermee, terwijl die ander vrolijk doorgaat met z'n leven. Sorry voor het lange verhaal meiden, maar ik moest het even kwijt. Ik zit er al een tijdje mee en wordt er zo verdrietig van. Ben verder natuurlijk wel enorm happy met m'n leven hoor Met m'n ventje, m'n knappe dochter en leuke baan! Ik heb echt verder niks te klagen.
Kan niet lang meekletsen, heb nog steeds een zieke Jayden, vannacht om half 5 ben ik in de auto gestapt en ben die ab-kuur op gaan halen.. Welgeteld 2 uurtjes geslapen vannacht. Drinken doet ie goed, eten niet, maar das niet het belangrijkste.. Hij heeft in ieder geval weer praatjesen geen koorts meer, dus gaat de goede kant op! Cath: ik herken het wel deels.. mijn eigen vriendinnen hebben het allemaal te druk. Onze gezamelijke vrienden (stelletjes met kinderen) zie ik daarentegen veel meer. Iig een hele dikke knuffel! Marleen: arme Joanneke! Weer aan het kwakkelen! Fijn dat alles goed gaat met Haremn, wat een ventje al zeg! Hij groeit hard! Leuk die buurmeisjes! Oké, ik ga iemand z'n meds geven en een papfles. Hopelijk slaapt ie vannacht wel goed, anders wordt het morgen een erg zwaar dagje op het werk.. Fijne avond allemaal! xxx
Hey ladiess!! We hebben hier echt een heerlijk lui dagje achter de rug met ons manneke. Hij was zó lief vandaag!!! Hij heeft nu wel iets bijzonders, dan zegt hij "Mama, HUILEN!" en dan moet ik net doen of ik huil en dan komt hij troosten. En als ik gewoon vraag of hij even komt kroelen, zegt 'ie: "Nee, mama huilen. Da koeluh!" Nou ja zeg!!! Hihi!! Hij heeft vanmiddag ook weer bijna 3 uur geslapen.... Ook lekker!!! En nu ligt hij er ook alweer 25 minuten in. Het is vrij rustig, maar af en toe hoor ik nog wat. Nog niet volledige rust dus Hij had eerst nog heel veel plekjes "au" toen hij naar bed moest.... Moesten enorm veel kusjes geven op 'zere' plekjes... Hoezo rekken?! @ Cath: poeh, ik kan me voorstellen dat je daar wel last van hebt. Zijn het vriendinnen zonder kinderen of niet? Ik vind het wel heel knap dat je het in elk geval tegen één vriendinnetje hebt gezegd. Jammer dat er vervolgens niks verandert, maar dan weet je helemaal hoe het zit. Als het nu minder goede vriendinnen waren, dan is het ook niet zo erg als je die vriendschap verliest, maar zo klinkt het niet. Ik denk wel dat je het wat los moet laten, want nu wordt elk contact dat je wel hebt overschaduwd door jouw ergernissen en heb je ook als je elkaar wél ziet er geen plezier van. Easier said than done.... Een dikke knuffel in elk geval!!! Enne, super dat je mannetje er zo voor je is. 't Is ook een lieverd he!! @ Marleen: wat heerlijk dat Harmen zo'n makkelijk ventje is joh. En wat een verschil in formaat met Joanneke he?! grappig toch!! Zielig van die ab bij Joanneke. Hoop dat het een keer klaar is met al die kuurtjes. Arm ding! Hoe gaat het nu met Hans? En wat de date betreft, die ligt nog niet vast. We hadden een datum, maar nu zou in elk geval Ink niet kunnen dus hadden we het erover om het effe te verzetten. Niet te ver weg natuurlijk, want we zitten wel met ons Sjaantje en Debske. @ ikheid: hoe gaat het met Jayden? Las je berichtje over de koortsstuipen!! BAH!! Dan schrik je je toch rot.... Dikke knuf!! Enne... Je hoofd staat er nu misschien helemaal niet naar, maar hoe is het op het NOD-front?? @ Sjaantje: fantastisch mooie toeter!! Echt super hoor. En de gewichten van Jip en Janneke zien er al goed uit he?! Gelukkig. Doe maar rustig aan he. @ all: dikke kus voor jullie allemaal!!! Liefs, Deb
ben nu 1 dag overtijd.. had jij ook meer afscheiding toen je zwanger was? ik weet het egt nie meer.. en ik zit mezelf weer gek te maken hier. Whahaha!
Uhm... Dat had ik wel ja.... Maar dat wil niet altijd wat zeggen natuurlijk!!! (maar zou wel kunnen natuurlijk)
hey dames, ben weer online!!! dikke knuf even voor cath en heidi! heidi: tjee meid wat erg zeg jullie privesituatie , weet niet hoe ik het anders moet noemen! knap dat jullie er samen er zo voor gaan. en tja het moet maar het zal wel moeilijk worden meis, sterkte. en ook met je mannetje. had al bericht via hyves, dat ie snel beter is en lekker slaapt vannacht. kus kus cath: hey meis, tjee ja kan het wel een beetje begrijpen!! zit ook een beetje in de zelfde situatie! niet tof he. tja tuurlijk heb je een lieve vent maar vriendinnen moeten er ook zijn he. pff sterkte meis kus debsel: hihi gekke nils, laat mama gewoon huilen! hihi leuk is dat he. en wat een slaapkop he 's middags. heerlijk. en gaat het stappen goed? nog geen kapotte knietjes? verder alles goed meis? inkie: hey meis, leuk feest gehad? las ik op hyves leuk hoor. dan dinsdag is het zover he. pff 30 hihi tja je onkomt er niet aan! alles goed verder en elin ook? LJ: hey meis hoe gaat het??? hoever ben je nu?voel je je goed? vertel vertel? en je ventje alles goed? stappen? of rent ie al hihi. rest van de dames alles goed? hier alles z'n gangetje! oh staat iemand aan de deur, reageer nog wel. fijne avond dames. oja reageer niet maar lees wel en denk wel aan jullie hoor. oja de date??!!! welke datum enzo? kus mies
Mies: thanks mop voor je medeleven! All: als ik morgen nog geen ongi heb doe ik een tesje.. morgen dag 30, is m'n langste cyclus dit keer. Fijne avond allemaal! xxx
LIEVERDS!!!!!!! @ Marleen wat vervelend dat Joanneke nog steeds zo klungelt hey...ik hoop dat ze snel opknapt tis zo'n grote stoere zus!!En Harmen tja wat kan ik zeggen wat een heerlijk ventje!! @Cath!Meis wat vervelend...ik herken het ergens wel hoor...ben hier ook wel een aantal vriendinnen kwijtgeraakt maar juist met sommige ook wel weer closer geworden...moeilijke situatie hoor probeer er toch over te praten mag altijd hier he meis!!En beter 1 GOEDE vriend dan 10 slechte he meis!!Fijn dat jou ventje zo lief voor je is jullie doen het super!!En dan die wereld meid erbij....je hebt het super voor elkaar hoor!!Hoe is het met Tica eigenlijk? @Ikheid aagossie die Jayden toch zo zielig en zo machteloos kun je je als mama dan voelen he!!Tip als ie echt niet wil slapen ga lekker samen met m in bed liggen heb ik bij Jade ook gedaan toen ze zo ziek was en dan heb jezelf iig een beetje slaap... En 1 dagje overtijd whoehoe!!Spannend hoor....zul je zien laat je het rusten en PATS raak hihi...nouja het komt zoals het komt toch!!Sterkte aankomende nacht!! @Deb aaah Nilske!Wat een heerlijk ventje toch en hoezo "dom"lekker toch dat uitproberen hoort er allemaal bij!!Verder nog ontwikkelingen rondom jullie huisje? @Debs hoe is het zwanger kippetje!!Lang niks meer gehoord?Groeit je buik ook al zo lekker!!En hoe gaat het met Tijn?Is de rust verder al weer beetje weder gekeerd bij jou? @Mies hey madammeke!!Ik lees op hyves dat je veel naar de Efteling gaat heerlijk hoor als je zo dichtbij woont ikke is jaloers haha!! @Ink had je al gekrabbeld alles goed daar he!! @LJ hey meis!Hoe gaat ie hoe voel je je de eerste prille weekjes van je zwangerschap!!Vind je je het spannend weer? @Mel!Alles lekker daar aan die kant geloof ik he!!Fijne verjaardag gehad mooi!! @Maaik had je al gekrabbeld meis....lang niks echt meer van je gehoord alles goed in huize Hol??!! Iedereen gehad nu??Exuces moi als ik iemand vergeet hoor!!Ben niet zo helder op dit moment haha!! Hier alles goed jip en janneke groeien goed!Ik voel me aardig goed!!En Jade is gwoon een heerlijk vrolijk ding die me de oren van de kop af kletst!! Morgen lekker op vakantie we gaan naar Andijk heb dr zin in!! XXsie!!!!!!!!!
Hey lieverds hoe gaat het hier?? @heidi; spannend!!! Ik ben vandaag ontvoerd door m'n vriendinnetje! Gezellig middagje weg ter ere van m'n 30e verjaardag dinsdag. Lief hoor. Enne; ELIN HEEFT OP HET POTJE GEPLAST!!! waah.. trots! Fijne aaf! Ik duik de bank op xxx
Dikke kus voor Mieske!!! (geen kapotte knieën, hij valt heel weinig! En kan zich steeds beter opvangen met z'n armpjes als hij wél valt) En heidi: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Spannend Kussie
En dan ook eentje voor Sjaantje en Inkske!!! @ Sjaan: nee, die kleine is niet dom hoor! 't Is een lekker bijdehand kereltje. Heerlijk!!! Have fun op vakantie!! @ Ink: waaaah, op het potje geplast!!! Goed hoor Hoef ik hier nog niet te verwachten hoor. Dikke kus voor Elin!!!
Ink wat gezellig!!En WOOOOW wat goed van Elin..Wij hebben dr nu ook een staan ze gaat erop zitten zegt pssst pssst en veegt af...te komisch!!Maar plassen nee...Hoe bevalt het werken je eigenlijk?Wel goed volgens mij he hoor je nooit mopperen eigenlijk!! Nou ik ga lekker douchen en banken!!ik zie wel hieronder dat we ineens met veel zijn 4 actieve gebruikers haha!
Thanks voor jullie reacties. Ik weet, moet ook meer loslaten, maar juist dat is zo moeilijk omdat ik hier al weinig vriendinnen heb 1 daarvan heeft zelf kinderen, de ander niet. Nou goed, ik zal het maar naast me neerleggen dan. Wil ook niet zo'n wanhopige muts zijn. Vind het gewoon zo jammer, want ik ken deze meiden al heel wat jaartjes.. @Debs: die malle Nils, het is ook zo'n pienter ventje he? Ik vind al die spelletjes prachtig! Wel knap dat hij nu wat meer z'n armen gaat gebruiken om z'n val te breken! Ze krijgen het hoe dan ook snel door hoor. @Heidi: wow, superspannend! Volgens mij had ik toen ook meer afscheiding ja, maar dat heb ik ook in m'n vruchtbare periode. Wil je geen valse hoop geven, maar ga echt dikke duimen draaien!! Keep us posted! @Marleen: Joanneke alweer 2! Wat gaat het toch snel he? En hoest met jou en Harmen? Heerlijk dat je slagroom weer goed loopt Hij groeit zo te lezen supergoed!! @Inks: hey meis, alvast van harte met je verjaardag!! Las dat je een superfeestje hebt gehad en vandaag nog gezellig met een dinnetje op pad! Heerlijk hoor, dat soort dagen kun je dan echt van genieten he? En wat SUPERKNAP van Elin!! Kyra heeft het nu 2x gedaan, maar heeft nu echt van die buien dat ze er nu niet meer op wil Tja, bijna 2 he, dus continu is het "NEE" @Mies: hoe is het met Stijntje? Onze oudste Ik zie telkens ontzettend leuke foto's voorbij komen van hem! Lekker manneke! @Sjaan; hey moeke, hoe gaat het met je mooie buik en met die kleine rode duvel? Ook zo'n heerlijke bijdehand he? Met Tica gaat het trouwens nu goed! Ze is weer helemaal zichzelf na de Prednisonkuur. Het is dus nu weer afwachten hoe het nu loopt, maar voorlopig gaat het goed! We zijn dus weer blij! @Anderen: ik ga zo afsluiten en m'n bed in. Morgen weer werken he?
hallo lieve meiden, Ik ben er nog hoor... Wel veel meegelezen al die tijd! We hebben hier een ontzettend moeilijke tijd achter de rug! We hebben zitten in een zware financiele strijd waarin we ons hoofd boven water proberen te houden! Thomas heeft gelukkig nu een baan dus het word allemaal weer wat zonniger maar ik vraag me af hoe we dit hebben kunnen redden! We hebben wat schulden opgebouwd die we nu weer kunnen gaan afbouwen maar tis allemaal niet makkelijk. Ook hebben onze overburen hun kindje met 35 weken zwangerschap verloren, we zijn bij hun geweest en hebben jun prachtige zoontje mogen zien... ook bij de begrafenis zijn we aanwezig geweest, dit heeft er allemaal zo bij me ingehakt en merk dat het nog heel erg veel speelt bij me... Tussen Thomas en mij gaat het nu beter maar tis nog niet helemaal top, ik heb opnieuw op het punt gestaan om er een punt achter te zetten maar het gaat gelukkig beter en wil voor ons gezin vechten... Hopelijk word het allemaal beter na deze zware periode. Mijn broertje is verhuisd naar curacou, samen met zijn beste vriend,alleen vorige week vrijdag kregen wij het vreselijke nieuws dat zijn beste vriend (21) een hartinfarct heeft gehad en hij net op tijd in het ziekenhuis was. Na een tijdje dachten ze dat zijn keelontsteking was overgeslagen naar zijn hart en hij een ontstoken hartspier heeft. Nu weten ze het weer niet zeker en gaat hij terug naar NL omdat ze niks meer zeker weten daar. De apparatuur hebben ze daar niet om dit te kunnen onderzoeken. Mijn broertje heeft besloten om ook mee terug te gaan en dat als alles achter de rug is ze het avontuur weer gaan opzoeken... Met mijn schoonmoeder gaat het ook niet super, ze krijt nu sondevoeding omdat ze niet meer eet..... en om de 2 dagen dyaliese... Met sennah daarintegen gaat het goed, ze ontwikkeld zich goed en is ontzettend lief, dit is sinds een week of 3, daarvoor was het drama en heb ik af en toe met mijn handen in het haar gezeten... Maar nu gaat alles toppie en geniet ik echt heel veel van haar! Met mij gaat het redelijk, vraag me af hoeveel ik nog aankan haha, op het werk vallen ontslagen vanwege de terugloop van kids, wie is de volgende? dat werkt niet echt lekekr natuurlijk... we wachten af! In juni heb ik een weekje vakantie en daar kijk ik erg naar uit... Hoe gaat het hier met jullie allemaal... @marleen, nogmaals gefeli met harmen en joanneke, heb je mijn smsjes gehad? fijn om te lezen dat t goed gaat! @debbie, dus nils nu flink aan de stap? knap hoor, en hele leuke foto's op hyves. @ikheid, knap van jullie dat jullie er zo mee om gaan, ik zie af en toe de bomen door het bos niet meer! hopelijk komt het allemaal weer goed, en spannend zeg, heb je al getest? beterschap met jayden! @debby, hey meis, hoever ben je nu eigenlijk, jou ook al een tijdje niet gezien hier, voel je je goed? en met tijn alles goed? @LJ, jeetje meis! gefeliciteerd! wauw zo leuk om te horen! hoe voel je je? @cath, wat jammer van je vriendinnen, kan me voorstellen dat je er mee zit. Miss toch uitspreken, echte vriendinnen begrijpen je wel toch? Dus Kyra al een echt dametje! Leuk hoor! Op de foto's ziet ze er ook erg groot uit @miesje, hai meis, hoe is het met jou? wat word stijn groot. knappe vent! @inkie, wat een knapperd is die elin zeg, en wat een leuke verrassing, hoe voel jij je? @sjaan, meis wat een prachtige buik, goed dat je aan jezelf hebt gedacht en minder bent gaan werken, hoe voel je je verder? @mel, fysio aan huis? wel fijn dat dat kan, merkte jezelf wat aan haar ontwikkeling of het CB? Zo nou ben weer een beetje bij.... Dikke kus voor jullie....