Maaike heftg zeg neem er wel de tijd voor om het te verwerken en wij hebben hier ook onze dip momenten hoor . Elin wat goed van je plassen op het potje heidi spannend ....... Fysio : ze kreeg al fysio in het zh doordat ze prematuur is maar ze wil niet echt kruipen dus nu krijgt ze extra aandacht. Hier ook weer een fase mevr weigert te slapen staat rechtop in dr bedje hahha
Ff stiekem vanaf het werk.. Nog geen ongi hier. Ben vanaf 2 uur vrij, dus rij meteen ff langs apotheek voor een testje.. Ik houd jullie op de hoogte! xxx
Kwam inderdaad ff spieken of Ikheid al meer weet. Oh spannend!!! Ik ben benieuwd!! En fijn dat het met Jayden beter gaat meis! Hopelijk is hij nu snel opgeknapt!
Hoi dames.. Ff snel. Net een test gedaan; een 2e heel licht roze streep op de test. Ik maak me nog niet gek, ik doe morgenochtend nog een 2e test. Dan weet ik het zeker. Heb al eerder een 2e lichte roze streep gehad en toen werd ik de volgende dag gewoon ongi. Dus ik moet nog ff in spanning zitten tot morgenochtend.. Ik ben nu naar sm, naar Jayden toe. xxx
Whaaa Heidi wat spannend!!! Tja een streep is een streep zeggen ze, maar kan me voorstellen dat je voorzichtig bent. Welke test had je, die van de KV? Morgenochtend nog een keer dan?? Heb je anders fotootje? Ben benieuwd of je morgen een duidelijkere uitslag krijgt en anders die Clearblue Digital proberen. Die schijnt ook goed te werken en dan zie je het gewoon aan het woordje of je zwanger of niet zwanger bent
Sorry, ik wil je niet onterecht blij maken maar dit is een HEUL duidelijke streep.... WOWWIEEEEEEE!!! Die vent van jou heeft het goed gezien aan je boobies
OMG.. Eammon smste net ook al; ik denk dat je zwanger bent! Ik staar me blind joh! Hihihi.. Ik durf het niet te geloven.
Nou ik zie toch echt een streep hoor!! Anders morgen nog een keer testen, weet je het zeker!! Maar ik denk toch ook dat je zwanger bent hoor, heb er een heeeeeeeeeel goed gevoel over! Haha, die vent van je had het inderdaad goed gezien dan aan je boobies! Dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd meissie!!
Whahahaha! Inderdaad, die streep is echt wel duidelijk hoor! alvast een beetje dik gefeliciteerd! en hopelijk heb je morgen een knaltest in je hand! xxxxxxx
WAHOOOOOEEEEEEEEEE ja ja echt een streep wauw jippie hihi maar idd morgen nog een keertje testen. haha je ventje maakt je gek hihi. kei gaaf meis kus kus
maaike: pff meis, dikke knuf voor jouw. tjee nee het zit ook allemaal even tegen zo he. het is allemaal echt teveel he. sterkte meis, komt allemaal goed heeft ook even de tijd nodig. ook met je mannetje, pff gelukkig heeft ie nu werk en hopelijk idd voor jullie dat het zonnetje wat meer mag gaan schijnen. sterkte met alles en denk aan je meisje. dikke kus aan die knappe dochter van je. heerlijk meisje. super leuke foto's die ik voorbij zie komen. liefs mies
Had de bijsluiter er vanmiddag ff bijgepakt, uitslag af te lezen binnen 30 minuten. Mijn geplaatste foto hier is na 15 minuten gemaakt, maar nog eens 10 minuten verder was ie overduidelijk.. Morgenochten toch maar nog een keer testen, hopelijk geloof ik het dan.. Ik ben zo naar bed, des te eerder is het morgen.. pfff! xxx
OMG schandalig.. ego-tripper dat ik ben! Maaike: een hele dikke knuffel, ook alzie je het af en toe niet meer zitten, toch knap hoe je je staande weet te houden! Kop op! Nu Thomas weer aan het werk is zal er veel veranderen, in positieve zin.. Ink: WTF! Kei goed èn knap van Elin op het potje! Cath: hoe voel je je nu geestelijk over dat hele vriendinnen-gedoe? Beetje kunnen laten bezinken en nog actie ondernomen of laat je het erbij? Uhm.. dat was wat ik heb onthouden.. Trusten en morgen laat ik hier wat weten vanaf m'n werk. xxx