Hé lieffies! Lief dat jullie aan me denken.. 'k Weet het niet, voel me zo dubbel. Kan nu goed janken en van de andere kant denk ik dat het beter is dat het vruchtje nu afkomt dan dat je straks een 1e echo hebt gehad en dat het dan fout gaat. Mgoed, gisteren alle posi-testen weggegooid, wat een raar gevoel. Overal 2 dikke strepen erop en de tekst 'zwanger' en nu om de paar uur naar de wc om je tampon te verschonen. Bah! Het zal vast wel slijten hoor, maar wat een rotgevoel! We waren er juist nèt aan gewend. We hadden zelfs al gekeken hoe we het met de kamers zouden doen boven en we hadden het nèt verteld tegen ouders, zusjes en broer.. Zucht. Nu merk ik toch wel dat ik weer dolgraag zwanger wil zijn! Dat gevoel! Heerlijk! Maar goed, we zien het wel.. Ga er proberen niet teveel mee bezig te zijn. Fijne is wel dat ik weet dat mijn lichaam goed hersteld is en een 2e zwangerschap gaat er dus ook zeker komen! Ik kom van de week weer ff bijbeppen.. Nu nog aan het werk. Zo naar schoonmoeder, daar is Jayden, daar hapje mee-eten en dan Jayden naar Tilburg brengen.. wordt een latertje dus. Liefs van mij
Ooh en ik ben nu echt extra blij met m'n lieve, knappe kereltje Jayden, wat een geluk en wat ben ik blij dat ik hem heb zeg! Dat verzacht ook erg veel moet ik zeggen.. je hebt al een hummeltje rondlopen hè. (begrijp me niet verkeerd; ik wàs al dolblij met 'm hoor, maar gisteren kon ik hem wel opvreten.. ) Zag ie me huilen ging ie me knuffelen, hòe lief!?! *SMELT*
Heidi snap het heel goed hoor ook al is de wens er voor een 2de en was die kans heel dichtbij mama ben je al en een kleine erbij is een extra aanvulling van het gezin En ik had het bij me miskraam voor Zoey ook zoiets van pfew ik kan iig zwanger worden hoe raar ook . En dat er een 2de bij jullie komt weet ik wel zeker .
Goedeavond lady's!! @Deb...fijn toch dat Tijn daar niet zo gevoelig voor is....kan gewoon merken dat Jade de hele week bij ons is geweest en natuurlijk extra aandacht van opa en oma...das nu afkicken he!! Ennuuuuh waar blijft die buikfoto van jou ben wel erg benieuwd hoor!!Wat gaat het hard he vind je niet?Hoe voel je je?Hier idd wel wat zwaarder aan het worden nu maar ik mag eigenlijk niks zeggen als ik het rustig aan doe voel ik me super!!! @Ikheid meis ik snap helemaal wat je bedoelt!!Heb je wel contact gehad met een VK?dat er iig wel even gekeken wordt?En aah Jayden is ook zo'n HEERLIJK lekker ventje...Doet je extra goed zo'n ukkie om je heen als je verdriet hebt lekker knuffen met hem!!Komt allemaal goed!! Zo hier is het aardig druk in de buik en ook in de verdrukking...mijn ribben doen zeer en ben benauwd soms joh!!En dan voel je jip want die ligt boven gewoon van de een naar de andere kant glijden.....en dan pfieuuuw heb ik weer lucht voor 10 haha!!Het blijft een wonderbaarlijk heerlijk gevoel!! Nog 4uurtjes werken en dan kap ik ermee....lekker hoor...... Meiden dikke kus voor jullie!! X Oja mag ik ff spammen met ons spekkie(L)
Hey Ikheid... gatverdamme wat een rotnieuws zeg... hoe voel je je nu??? Rustig aan, zorg goed voor jezelf en gun jezelf de tijd om dit te verwerken... Denk aan je!
Hey ladies, ff snel een berichtje van mij hier. Jeeej sjaan, ook alweer 30 weken! Wel leuk dat jullie gelijk lopen qua weken (debs en jij dan). Wordt nu echt spannend!!! Ink, wat heeft die dochter van jou toch ogen, OMG!!!!!!!!!! Debs, stapt die jonge heer alweer heerlijk rond? Fijn he, als ze kunnen lopen! Mies hoe is het met die van jou? Groeit als kool of ni? Al bezig met een peuterspeelzaal? Hier alles oke. Zwangerschap gaat het geweldig goed. Ben kotsmisselijk, zonder te hoeven kotsen, dus dat is goed. Verder kan ik overal de hele dag door slapen, maar ook dat is niet erg. Voel me verder super! Met ayronn zijn we naar de opendag van de peuterspeelzaal geweest en hij vond het geweldig. We waren hem zowat het volle uur "kwijt". Februari gaat hij er twee halve dagen heen... Die van ons gaat nu ook als een speer. Na het lopen, komt nu ineens een waterval van woorden... en waarvandaan???? Koek, klok, papa, mama, opa, aap, uit, open... dierengeluiden en liedjes mee zingen (iii - aaa ik zag twee beren, en iaia oooooo , old mc donald), het is ongelofelijk! Echt super leuk!~ Ik ga hier een pamper verschonen, ruik boerenlufte hierzo!!!
LJ: fijn dat alles goed gaat met jou, Ayronn en beebje! Hier ook alles goed, beetje dubbel gevoel, maar heeft ff tijd nodig. Merk nu wel dat de drang om weer zwanger te zijn erg groot is, maar we doen het rustig aan.. Ik ben ff verder hier op 't werk. xxx
Joehoe lady's!! heidi ik weet t eigenlijk niet?!!Ik dacht hoor het wel hier haha!!Ik pas me aan!!hoe is het nu met je? Vamiddag de laatste uurtjes...pff slik slik ik vindt het zo hard gaan vooral omdat de kans er is dat ze eerder komen....ik ga dr maar gewoon niet vanuit haha!! Xxx
Sjaan: succes vandaag met de laatste loodjes meis! Hier alles goed, soms nog wel ff m'n jankmomentje, maar dat lucht dan wel weer op.. Mèn wat een wind! En hier 8er staat een natuurgebied in brand, althans tis nu onder controle, maar wat een stank! Meiden: hoe is het? En met de kids? xxx
Heidi het is heel normaal hoor ik merk ondanks dat ik Zoey heb ik soms ook nog moet slikken om me miskraam hoor . En ik wist niet eens dat ik zwanger was. Het enigste waar ik me aan troost is dat het kindje toch misshcien niet helemaal gezond zou zijn.
Mel: het zal idd altijd wel een gevoelig puntje blijven.. Julie nog leuke plannen vandaag? We zouden gisteren naar de da gaan voor Roefel, aan de diarree met bloed, maar gisteren leek het ineens weg te zijn, tot vanochtend; 2 hoopjes diarree mèt bloed.. zucht. Ik vrees nu dus echt het ergste. Net alles maar gedweild is wel zo fris hè! Vanavond naar de kapper, eindelijk! Oktober was de laatste keer.. kwam er telkens niet van. Iedereen fijne dag vandaag! xxx
Ikheid: wat ontzettend naar van Roefel! Maar het hoeft niet meteen wat met z'n ziekte te maken hebben hoor! Tica heeft dat ook eens gehad en die bleek een acute darmontsteking te hebben. Antibiotica erin en toen was ze er zo vanaf. Dus misschien is het wat anders?? Hoop het voor jullie! Verder ff een dikke knuf voor jou. Vind je MK echt heel naar voor je meis @All: dikke knuf. Ik ga Kyra halen bij m'n ouders. Die heeft daar vannacht geslapen, omdat ik gisteren volleybaltoernooi had van m'n werk
Hangt er wel mee samen.. sinds ze die Prednison heeft is het feest, weerstand heeft ze niet meer door die meds. Ben benieuwd wat ze ons vanavond te vertellen hebben. Thanks voor je knuffel. Leuk Kyra weer ophalen! Jammer alleen van je kneusing!
Als het echt met haar ziekte te maken heeft, is het wel enorm vervelend en dan ben ik ook benieuwd wat de volgende stap is... Heb je je DA al gebeld? Kyra is weer thuis. Die heeft nieuwe schoentjes gehad van oma Van die schattige ballerinagympen. Zo schattig! Met m'n duim gaat het al een stuk beter. Ik denk dat ik hem flink verzwikt had. Meteen ijs erop gedaan gister en toen ging het vanmorgen al wat beter.
Wat lees ik nu heidi; heb je een mk gehad?!?!? Vreselijk voor je schattie. Ik dacht even dat je ongi was geworden en dus niet zwanger maar je was wel zwanger dus... Ik leef me je mee, weet ook hoe het is helaas. Extra dikke knuffel voor jou! Hoe is het met iedereen hier? Met ons gaat het prima ondanks ons meisje d'r gipspootje! De meeste heb ik al 'gesproken' op hyves. Nog 1 week en 2 dgn en het gips mag eraf ole!! hele fijne aaf meiden. knuffie al een optie voor een nieuwe date?
Hier ook even snel een hallo!!Lees wel mee hoor maar heb gewoonweg weinig puf te reageren..... Date ik hoor t wel ik pas me aan heb nu alle tijd haha!! Xxx
Date: ik begreep van Debbedebs dat 4 juni niet kon en zij stelde 18 juni voor. Weet niet of dat voor jullie een mogelijkheid is?? Ik val dan sowieso af, omdat Kyra de volgende dag (19 juni) jarig is en we het dan vieren. Die zaterdag ga ik aan de slag met taart en versieringen Maar als jullie wel kunnen, ga gerust hoor!! Ik ga wel een ander keertje weer gezellig mee dan @Ink: ik vind het onwijs stoer van je kleine moppie dat ze het zo goed doet met het gips hoor!! Echt supergoed! Hopelijk heeft ze geen last meer ervan zo!