Morgen!! Ik kan de 18de ook niet heb ook feest dan en de 19de ook feest... Is een doordeweeksedag geen optie??Mss lastig met t werk van iederee maar wie weet zit er een dag tussen dat iedereen vrij is!! Pff jade was vroege vogel vandaag....de hele week laat op en op zaterdag lekker vroeg!!Haha Fijn weekend xx
Hoi meiden! Roefel heeft nu een AB-kuur gekregen.. hopelijk stopt de diarree snel en voor het bloeden heeft ze ook medicijnen gekregen. Ff afwachten dus. Ik ben naar de kapper geweest! Ben nu serieus voor het eerst eens ècht tevreden; super geknipt (puntjes eraf en flink weer wat laagjes erin) en een kei mooie kleur; bamboe. Het zit meteen ook stukken beter! Manlief is vandaag hele dag rally-rijden, vanmiddag hebben Jayden en ik een kinderfeestje; leuk! Inkie: dankjewel mop! Fijn dat het gips er bijna af mag! Wat zal zij (èn jij) blij zijn! Hopelijk daarna er geen last meer van! Sjaan: balen zo vroeg, zeker nu het weekend is.. Cath: foto van de schoentjes? Jayden loopt goed zèg! Hij staat stevig op z'n bokkepootjes, haha! En staand dansen kan ie ook. Loopt de hele dag met een big smile rond. Oké, ik ben ff koffie leuten met mezelf en lekker ff genieten van de rust èn stilte. We hebben trouwens het kids-pakket van Ziggo voor 3,95 euro per maand, leuke zenders zèg met verantwoorde muziek èn tekenfilms. Knuffel!
hey dames pff wil even wat kwijt! en gelukkig kan dat hier! mag en wil het nog niet op hyves zetten maar heb gister van mijn vriendin te horen gekregen ! dat haar baby die ze nu 20 weken in haar buik draagt dat ZE als ze geboren word maar 10 % overlevings kans heeft! ze heeft een scheur in de middenrif en d'r hart is verschoven en de longen werken bijna niet! allemaal heel slecht dus! ze gaan van de week kijken ofdat ze de baby nog kunnen opereren of de zwangerschap beeindigen en de baby geboren laten worden voor 24 weken! pff een hele moeilijke beslissing voor ze. kijk je gunt het niemand maar ze hebben eerst bijna hun dochter moeten afstaan (emma, tumor in de buik) en nu kan het geluk niet op met het goede nieuws van emma en nu dit. pff zo klote is dit voor ze. zo ontzettend oneerlijk. waarom hun na alles wat ze hebben mee gemaakt. hoeveel kan een mens hebben! ben er ook gewoon niet lekker van. en hopelijk weten ze van de week meer hoe en wat. verder alles goed met de dames?? ikheid een dikke knuf voor jouw meis. ben wel niet veel hier maar denk wel aan je hoor. ook voor jouw zo oneerlijk en klote. kus reageer morgen weer ga m'n bedje opzoeken! ben zo moe! liefs
Mies wat een k**^%$t zooi.....dit is idd heel oneerlijk kan me voorstellen dat je van slag bent....Dikke knuf vor jou X
Jeetje, Mies.... Wat verschrikkelijk!!! Ze krijgen het wel enorm voor hun kiezen zo... Een hele dikke knuffel!!!
Jeetje Mies wat een verschrikkelijk bericht Ik hoop van harte dat het nog operabel is. Hoe dan ook, heel veel sterkte
thanks dames, pff het is gewoon niet te geloven! en ze is zo sterk, zo knap!hopelijk deze week meer duidelijlheid voor ze! dikke knuf voor iedereen. liefs
Mies: verschrikkelijk, wat een ^&%$%(&^$% nieuws! Ze krijgen het wel erg voor hun kiezen! Hopelijk is een operatie mogelijk! Ik duim heel hard voor hun/jou! Dikke knuffel
@ iheid Balen hoor, wel sterk dat je de draad meteen oppakt! Hoe gaat het nu met roefel? werkt de abkuur? @miesje poeh he, wat een gedoe allemaal zeg! veel sterkte. Elke keer als ik zulke berichten lees word ik elke keer dankbaarder voor wat ik heb thuis. 2 gezonde kids. Is dus echt niet van zelfsprekend! zo zie je maar weer pff Dikke knuffel voor jou! @ inkie hoe ist nu met je kleine meid en haar voetje? @ de rest! Hoe gaat het ermee? Wat word het dit weekeind mooi weer he! Hebben jullie al plannen? Hier niet hoor, rustig aan doen. Donderdag hebben we verjaardag van schoonzus en komen we eerder bij elkaar om een stukje te verzinnen voor de bruiloft van hans zijn zusje. Vrijdag gaan we misschien ff naar een dierenpark hier in de buurt! beestje kijken met de kleine meid! zaterdag vrijgezellenfeest van schoonzusje en zondag lekker niksen. Hier nog steeds genieten van mijn verlof en natuurlijk mijn kids haha! heerlijk, is ook wel nodig hoor. Is natuurlijk wel even wennen 2 kids. Dus kan nu rustig mijn draai vinden en dan straks weer aan de slag! Joanneke is laats weer ziek geweest, AB kuur gehad, maar loopt nu al weer te snotteren! gatsie met dit weer. over 4 weken weer voor controle bij de kinderarts. Denk dat we nog niet afscheid kunnen nemen van haar. Was eigenlijk de bedoeling dat ze maar tot 1 jaar oner controle bleef, maar omdat ze elke keer zo sukkelt zijn we dus nog niet af van het ziekenhuis. Harmen moet de week erna even voor een echo. Ik heb vroeger een spreidbeugel gehad dus dan krijgt je kindje standaard voor de zekerheid een echo van de heupjes om te kijken of er iets mankeerd. Denk het niet hoor! verder doen de kids het goed! wat een rijkdom zeg kids hebben! pfff ik ben echt zo gelukkig. kennen jullie dat gevoel ook? zon vlaag van geluk over je heen. Ik straal dan echt van alle kanten! pff haha heerlijk!
Marleen ik ken het gevoel als ik met Zoey loop kan ik alleen maar glimlachen ben zo gelukkig met haar. Dus ik zit nog steeds op me roze wolk en kom daar voorlopig niet vanaf Vanmorgen kwam de fotograaf op het kdv voordeel van leidster en mama zijn ik kon lekker met mijn kleine op de foto en ik ben zo nieuwschierig hoe Zoey op haar foto staat. Daarna lekker ff Blijdopr onveilig gemaakt is 5 min met de bus van me werk en ik heb een Abbo . Zoey is helemaal gek van de pinguins ze wou er een vangen en meenemen hahaha word wel een lastig woord om te leren maar goed een beetje uitdaging dan maar.
Goodmorning ladies! Marleen: heerlijk gevoel hè!? Ik ken het.. ben ook zielsgelukkig en hartstikke rijk met zo'n mannetje om me heen. Balen van Joanneke zèg! En spannend de echo voor Harmen, zal idd wel niets zijn.. maar toch spannend. Geniet van de leuke dagen die komen gaan met veel gezellige plannen. Mel: leuk naar Blijdorp! En ideaal een abonnement. Hoe is het met de rest? Hier alles goed! Gisteren naar de speeltuin geweest en naar de Ijsboerderij, vandaag zwemmen in de tuin. Heerlijk weer! Verder zijn we flink aan de klus, hahaha! Sinds de MK is mijn drang echt groot joh.. maar goed, ik sla niet op hol, gewoon afwachten en we zien het wel. Mèn, ik ben verbrand! Lijk wel een tomaat.. maar goed; mooi rood=niet lelijk hè! Hahaha! xxx
Damesssssssss idd erg rustig hier... Ik moet eerlijk zijn op dit moment weinig puf te hebben om te reageren maar lees trouw mee hoor!!! Alles goed hier!!Maar het is gewoon behoorlijk zwaar ik kan werkelijk gewoon bijna NIKS meer kan de was nog niet uit de wasmachine halen bij wijze van dus dan weet je het wel... En tja Jade die gaat natuurlijk gewoon bijna de hel dag door...die gaat niet ff een uurtje rustig op de bank zitten haha!!! Iedereen een heeeeeeeeeeeel fijn weekend!! Liefs Jeanne
Pfff Sjaan! Dan is het idd ècht zwaar! Is Roy niet thuis nu? Of kan je Jade soms wat vaker onderbrengen bij je (schoon)ouders, ik weet dat je dat liever niet doet, maar anders krijg jij NOOIT je rust, juist nu je die zo hard nodig hebt.. Hoe bevalt je haar? Nog steeds blij mee? Iedereen een fijne zaterdag! Wordt weer erg mooi (heet) weer.. xxx
Sjaantje ik ken het gevoel had ik ook bij ZOey ik kon niks meer dan alleen maar liggen en slapen gelukkig gaf ik dr aan toe want ze had alle energie nodig om te groeien. Aangezien jij ook kan hebt dat je 2 kids vroeg gaan komen geef dr aub aan toe dus nu is het niet erg om je kleine meid uit handen te geven hoor je doet het in belang van je nog ongeboren 2ling en die hebben het echt nodig dat je rust. Dus ik zou Jade lekker laten logeren bij oma en opa . Jade vind dit vast leuk en opa en oma vinden dit ook vast geen probleem. Ik vond het ook niks hoor uitlogeren maar vind het nu Zoey 1 geweest is wel makkelijker om te doen . Nou ik ga bij mijn meisje kijken die is overstuur ligt in dr eigen bedje maar weigert het gewoon alleen bij oma en op het KDV slaapt ze in een eigen bedje maar bij mij niet Haha daar sta je dan als PM-er tja een eigen kindje is toch anders. En ik kiijk alleen ff dr luier na en dan mag ze weer liggen want overdag moet ik nu ook bij dr gaan liggen voor ze gaat slapen en tja soms is dat lekker maar om nou elke dag ook 2 keer een dutje mee te doen vind ik te gek. Voor de rest doet ZOey het prima stapt lekker langs de tafel speelt leuk eet goed dus alleen het slapen is een ramp als ik er niet bij ben. Tja ze is een kindje wat wel erg veel geborgenheid nodig heeft .
Schattekes!!! Ja roy is nu gelukkig thuis vanaf donderdag dus dat scheelt idd enorm!!kon ik lekker blijven liggen en smiddags ook iets langer!! En ik krijg best veel hulp van familie en schoonfamilie!! Maar of dat die kleine wieps het voelt of niet zodra ik in het zicht ben is het alleen maar mama mama mama mama haha!!Ze gaat ook nog gewoon lekker 2 dagen naar het kdv!! En tja ik weet het wat jullie zeggen mischien toch iets vaker wegbrengen(moeilijk hoor) Roy is zelfstandig ondernemer geworden vanaf januari!Ik weet niet of ik dit al weleens verteld had hier dus die kan helaas niet zo eventjes thuisblijven...kost TE veel geld... Bij de gyn was alles weer helemaal goed!!Bloeddruk perfect urine perfect bloed perfect!!Ze waren dus weer super trots!!En hoef pas over 3 weken weer terug!!Wel liggen ze nog steeds dwars en ze moeten binnen nu en een paar weken toch echt gaan draaien want anders wordt het dus een KZ....(en ja daar schijt Sjaan dus 7 kleuren stront voor haha)Maargoed het gaat dus eigenlijk gewoon PRIMA!! Heidi meis hoe is het nu met jou?!!Heb je lichamelijk nog last?! Meiden geniet van deze heerlijke hete dag!!Ik blijf binnen haha!! Xxx
hey meiden, m'n vriendin laat deze week of volgende week de zwangerschap afbreken! de kleine meid weinig tot geen kans zal hebben op een waardig leven of een leven uberhaupt. pff behoorlijk heftig allemaal en dan kunnen ze nu alles gaan regelen, kwa begraven etc. pff en dan moet ze nog bevallen!pijnloos hebben ze gezegt! heb het er ook echt moeite mee. maar goed ons leven gaat ook gewoon door en dat doen we ook maar toch! verder gaat alles wel goed! zal blij zijn als het vakantie is! lekker 3 weken niks! en natuurlijk lekker een weekje weg! ink: en mag het gips eraf deze week? gaan ze dan weer een foto maken om te kijken dat alles goed is. zal wel een opluchting zijn voor d'r ook voor papa en mama tuurlijk. dikke kus voor elin. sjaan: alles goed met jip en janneke las ik. super meis, nog eventjes he. spannend he. zie je er tegen op de bevalling?? of laat je het gewoon maar op je afkomen!? de rest alles goed meiden? liefs mies
Mies wat een narigheid hey...kan me voorstellen dat je er mee zit het is niet niks toch!!! Met mij alles goed!!Zwaar maar de beebs doen het goed das het belangrijkste!Bevalling...op zich niet maar ben wel wat huiverig voor een keizersnee wat er zoals het er nu naar uit ziet wel in zit... All?!!Alles goe? Xx