wow Zoey slaapt in dr eigen bedje maar die heb ik dan wel in onze slaapkamer gezet , Zo kan ik mocht ik het willen nog als ze slaapt gezellig benenden zitten. En zo leert ze dat het bedje niet eng is en mama altijd dichtbij is Ben wel blij anders had ik echt voor een co-sleeper moeten kijken
en tis weer rustig hiero!!!!Haha Ik lig gewoon al de hele dag te pitten wat erg voel me nu echt een mol...maar wel heerlijk...vindt t gewoon jammer dat het nu al 2 uur is haha!! X
Sjaan: logisch dat Roy dat niet thuis kan blijven, want dan komen er ook geen centjes binnen.. fijn dat je familie veel voor je klaarstaat! Hier alles goed hoor.. heb er inmiddels alweer een ongi opzitten, lijkt allemaal weer hersteld te zijn. Mies: verschrikkelijk zeg! Pijnloze bevalling of niet.. wat een ellende zeg! Ik wens jou heel veel sterkte toe. Knuffel! Mel: gaat de goede kant op met Zoey en haar slaapjes in d'r eigen bedje. Sjaan: heerlijk toch!? Je zal het nodig hebben! Neem 't ervan als je de mogelijkheid hebt, want de dagen dat Jade thuis is zijn nu natuurlijk extra pittig.. Hier alles goed, rustig op het werk, dus ff spieken hier.. Om 15.15 uur pauze en dan gaan we met alle collega's cornetto's eten, mjam! Verder geen plannen deze week.. rustig aan. Kus
Heidi fijn dat het goed met je gaat!!Ik duim voor je dat het weer snel raak mag zijn!!Ja ik neem idd echt wel mn rust heerlijk!! Soms voel ik me wel lullig tegenover Roy die is om 4u de deur uit en als ie dan thuis komt kan die de kleine nog douchen enz...maar hij klaagt niet hij weet waarvoor ie het doet he haha!!!Tis zo'n schat... Verders alles goed hier zal zo eens een foto maken van mijn huges buik!! Xx
Ja foto Sjaan! Roy weet denk ik ook wel dat het iets tijdelijks is, er komen echt wel weer tijden aan dat het wat rustiger is in huize Sjaan & Co. Knuffel
Nou ze belde net van KDV Jade is ziekjes...of ik ze mss op willen halen dus ga er maar snel heen kan k dr lekker knuffen..... XXsie
WAUW!!! Een hele mooie, grote buik Sjaan! Jemig, kan me voorstellen dat het echt zwaar is! Zo groot is die van mij nooit geweest en ik vond die van mij al zó enorm.. Oké, zat ook maar 1 kindje in, maar toch. Ooh en by the way! Je haar èn dat truitje; mooi/gaaf! Och Jade.. beterschap met haar! Veel knuffelen maar!
LJ: ruim 10 weken alweer! Wauw! Hoe voel je je? Hebben jullie het al aan familie/vrienden verteld? Zo ja, hoe reageerden ze? Snapt Ayronn er al iets van? Nee denk ik hè? Groeit je buik al? Zó leuk! Ben weer erg benieuwd! xxx
Hey hey, Ja, het gros weet het nu volgens mij wel. Iedereen was hartstikke enthousiast en sommige mensen ook wel verbaasd haha. Meer omdat we bij Ayronn zoveel moeite hebben gehad en dat het nu in verhouding zo vlug is gegaan. Ik voel me, buiten het moe zijn en soms wat misselijk, super goed. Ik groei wel ontzettend snel, waardoor ik het ook niet meer kon verbergen. Wes vindt het allemaal geweldig, die vindt zwangere vrouwen prachtig en geniet van de bolle buik haha! Ayronn snapt er nog niets van maar zegt al wel heel lief: bee-bie Soooo cute! Hoe is het met jou? Heb je goed je rust genomen? (K)
Sjaan ik herken je schuld gevoel hoor had ik hier ook was gewoon te moe en te misselijk om iets te kunnen lag bijna 24 uur op bed . En je buik is groot (geweldig) .
LJ: nou inderdaad, in tegenstelling tot bij Ayronn, dat duurde ruim 3 jaar toch? En nu best snel raak! Heerlijk! Snap goed dat er veel mensen verbaasd reageerden. Is ook prachtig; een zwangere vrouw! Helemaal als het JOUW eigen vrouw is! (denk ik dan hè ) Aaaah die Ayronn! Lief zeg dat ge-bee-bie.. Hoe is het trouwen smet z'n huidje? Nog veel last van uitslag? Nu hèt middeltje gevonden? Hier alles goed.. echt rust heb ik niet genomen, juist veel erover gesproken, dat helpt/heeft geholpen! Nu toch maar stiekem hopen op een volgende zwangerschap, maar probeer mezelf niet gek te maken hoor, we zitten nog in een periode dat het mag en niet moet. Liefs!
Hey ladies! Lees trouw mee hoor, maar heb steeds niet veel zin en puf om te reageren.. Ik kom snel effe buurten; nu via foon is niet zo handig Kusss
Debsel: je komt hier maar meekijken en/of meebeppen wanneer jij dat wilt, wanneer je zin hebt en wanneer het jòu uitkomt. Niemand die je er raar op aankijkt hoor.. Knuffel!
Debsel idd!!!Maakt toch helemaal niks uit!!!!!!!!!!!!!Hebben we allemaal weleens last van!! All how's life?!! X
hey girls. m'n vriendin is vanmorgen bevallen van een dochter genaamd lizz. bijna 22 weken oud! overleed tijdens de bevalling! pff heftig en ze had een zware en lange bevalling gehad! morgen word er in besloten kring afscheid genomen!alleen familie! vind het wel moeilijk wat ik nu moet doen!morgen gewoon bellen! of vrijdag pas! weet het niet vind het zo moeilijk! liefs
Mies Klote meis.....Tja ik kan me voorstellen dat je het moelijk vindt...Mischien morgen een kaartje en vrijdag even bellen?Doe gewoon wat voor jou goed voelt! Heftig dat ze toch een lang zware bevalling heeft gehad?Zou toch eigenlijk niet mogen he... Sterkte meis!! Xx