beterschap meis, ondanks een fijn weekend enne ik duim voor je dinsdag spannend. en een dikke kus voor jullie allebei liefs mies
cathie spannend dinsdag en fijn dat je meisje weer bijna beter is WIj zijn op onze terug reis zitten nu in wenen. De macdonals is hier vreselijk hahaha. Er is ook een filmfestival bezig dus vanaaf gaan we daar wat eten. Zoey lekker in de doek mee had ik net ook en de mensen kijken me raar aan hahah , maar Zoey sliep heerlijk .
Ey lieffies!! Daar was ik ook weer even het is idd EXTREEM rustig hiero hoor?!! Alles goed hier...we hobbelen gewoon lekker door....de kids liggen dus nog steeds in stuit. Ben gister in het zh geweest en heb gesprek gehad met de gyn. Doordat jade een 8 ponder was en de bevalling zo goed verlopen is wil hij dat ik het eerst op de natuurlijke manier ga proberen!Ik wordt daarbij goed in de gaten gehouden zodat hij evt gelijk over kan gaan op een keizersnede... Al met al vondt hij het beter...Tuurlijk ligt de keuze altijd nog bij mezelf!Maar hij zei wel je hebt straks 3 kinderen waar je voor moet zorgen en het herstel na een keizersnede past daar eigenlijk moeilijk bij....(mits het niet anders is) Daarbij doet mijn lichaam het zo goed en is het beter af te wachten wat de natuur doet dus wanneer de kleintjes zich melden!!Tot uiterlijk 40 weken dan...Maar mocht het over 2 weken anders zijn dan kan het maarzo ook anders lopen!! Dus al met al..dr zit niks anders op als rustig afwachten en gewoonweg in mijn handjes klappen dat deze tweelingzwangerschap ZO goed verloopt..dat is gewoon het belangrijkste nu... ik vindt het vooral lastig dat jade dr aandacht nodig heeft en ik dr niet altijd geven kan...vindt ik best moelijk...maargoed ze zal er ook aan moeten wennen Nou meiden dat was mn verhaaltje weer even!! Dikke knuf voor jullie allemaal en een fijn weekend dames!! X
Hey ladies!! Wij zijn ook weer terug na een HEERLIJK midweekje weg. Echt, hadden nog wel een week willen blijven. Was super! Het enige 'mindere' is dat Nils steeds om 6 uur (en soms nog eerder! ) wakker is.... Verder gaat het hartstikke goed met ons manneke. Hij eet soms heel slecht, maar goed... Dat proberen we maar zoveel mogelijk te accepteren. Hij heeft ook flinke driftbuien (vooral bij vermoeidheid), maar ook daar kunnen we steeds beter mee omgaan. Ook afhankelijk van onze eigen vermoeidheid natuurlijk! Verder kletst hij enorm veel en merk je ook dat hij sommige woorden steeds beter uitspreekt. Super cute!! Gisteravond zei hij bij het naar bed gaan (toen wij wegliepen): "Papa! Mama! Nog eeben koelluh!" (nog even kroelen) Toen hebben we echt onszelf in moeten houden om niet nog even terug te gaan hoor!! Z'n tweede verjaardag was super trouwens. Hadden jullie al wel op hyves gezien denk ik he! Zo bijzonder dat hij ineens al 2 is... En dat er zo veel forumdinnetjes waren. Had het er van de week met Ink nog over dat het bijzonder is dat je zulke mooie vriendschappen overhoudt aan zo'n 'stom' forum. Ik vind dat het tijd wordt voor een nieuwe date!!! Zal wel na de bevallingen worden van Sjaan en Deb, maar ach... @Sjaantje: ik kan me voorstellen dat de gyn het zo ziet. En als jij het zelf ook ziet zitten, dan is dat natuurlijk helemaal super. Misschien lukt het wel gewoon en dan is het herstel wel sneller natuurlijk. In elk geval al super dat ze zo goed blijven zitten en jij het ook goed doet. Snap wel dat je het moeilijk vindt om Jade uit handen te moeten geven. Je wil er ook volledig voor haar zijn natuurlijk. Jij hebt er vast meer last van dan zij hoor!! @Cath: voel je je al iets beter lieffie? Zielig voor Kyra dat ze van de week ineens zo ziek was zeg... Hopelijk is ze er nu echt vanaf en kan ze straks op vakantie gewoon ongestoord genieten. Voel jij je nu ook al iets beter na een goede nachtrust? Gelukkig is het weekend en kan Björn wat dingen van je overnemen. Heb je nog leuke dingen op de planning staan? En dat functioneringsgesprek dinsdag is een eitje joh Als er iets niet goed zou zijn, wist je dat al lang. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Net effe tussendoor Nils in bad gedaan. Voor het badje zetten we hem altijd op het potje (en zegt hij "Psssssss" maar doet niks) en vandaag heeft hij voor het eerst op het potje geplast!!! Zal best toeval zijn, maar toch zijn we supertrots... Hihi!! @Ikheid: jouw ventje is ook flink aan het kwebbelen he... Lekker jochie!!! Hij kijkt ook altijd zo heerlijk ondeugend. Echt, je zou hem opvreten!!! Heb je je MK een beetje een plekje kunnen geven? Gelukkig heb je dan al zo'n klein aappie rondlopen he... En hoest met Roefeltje? @Debs: ook alweer bijna 36 weken.. Wow!! Nu eerst lekker een weekje weg. Geniet er lekker van meissie!! En laat jullie kleine PP'tje nog maar even lekker groeien. Hoewel ik wel heel benieuwd ben!!! Spreek je snel. @Ink: was gezellig dat je er was van de week met je schatten!! Ben echt blij dat Elin geen last meer heeft van d'r voetje (en Nils ook niet ) Moet je nu komende week weer werken of heb jij nog vrij? @Mies: ik blijf het zeggen, maar wat is Stijn toch een heerlijk joch. Is hij nog steeds helemaal gek van Plop?? Nils inmiddels ook! In de auto hebben we meestal de DVD met de leukste Plop-videos (liedjes). Vindt hij helemaal super en is voor ons ook wel goed naar te luisten. Hij vindt nu "Snibbeltje" (de meeste mensen kennen het liedje als Snuffeltje, maar dat kan hij niet zeggen... ) helemaal geweldig. Gezongen door die stomme Smal. Vind ik géén leuke kabouter!!! Kriebelt het bij jou al voor een tweede of ga je nog lekker genieten van Stijntje? @Marleen: hoe gaat het met jouw trots meissie? Gaat het nog steeds allemaal zo goed met je prinsje en prinsesje? De borstvoeding ook? Ook geen klachten meer na je bevalling? Nils is inderdaad een lekker kletskontje trouwens. Wordt tijd dat we ook weer eens met de kids bij elkaar komen. Hoop ook dat het met Hans z'n rug inmiddels beter gaat! @Joey: zwangere dame!! Hoe gaat het met het buukske? Groei je al goed? En Ayronn is toch ook een knapperd he. Gaat allemaal zo hard... Hoe is het op je werk? Naar je zin? @Maaike: hoe gaat het met jou meissie? Thuis weer helemaal in rustig vaarwater gekomen of toch nog wel wat spanningen? Je meissie groeit ook als kool he... Pittig ding maar ook al zo'n knappie!! Willen jullie eigenlijk een tweede, of voorlopig nog niet? @Melanina: fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Tja, dat in haar eigen bedje slapen zal toch ook een keer doorzetten zijn denk ik. Ze is nu op een leeftijd dat ze ook gewoon huilt uit boosheid en niet uit puur verdriet zoals toen ze klein was. Het is aan jullie hoe je daar mee omgaat. Succes! Oef... Ik weet nu echt niet meer of ik nog iemand vergeten ben.... Sorry!!! In elk geval een hele dikke kus, van mij!!! X
@Ikheid: superlief van je meis! Ik had m'n gesprek pas om 15:00 uur Inmiddels weten jullie de uitslag al denk ik: ik krijg een vast contract! M'n functioneringsgesprek ging goed dus! Hoe is het hier verder? Liefs
schatties!!! gister weer op controle gewest alles goed!!Het wordt zeker een keizersnee!!of het moet ineens zo snel gaan dat ik al volledige ontsluiting heb... we hebben ook al een datum!!Dus als het niet voor die tijd gebeurd weten we gewoon al de geboortedatum van onze twins haha gek is dat he?! ik heb dit verder niet op hyves staan of iets hoor!!alle nieuwschierige mensen meoten maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren haha!! verder alles goed hier rustig?!! X
Spannend Sjaan! Dus toch een keizersnee? Omdat ze in stuit liggen? Lijkt me idd een raar idee om nu al te weten wanneer de twins komen! Succes meissie!
gek he sjaan om te weten. maar goed meis keizersnede is goed te doen hoor meid! alleen zo balen van het herstel ervan maar dat komt allemaal goed weet ik zeker. je kan het meis, en als ik 1 advies mag geven, bel je ouders enzo pas als je lekker met je viertjes hebt genoten ! bedoel dus dat jullie eerst de twee wondertjes lekker vast gaan houden en even genieten! voor jouw misschien heel fijn om ook tot rust te komen! en dan later pas bellen!spannend hoor meis, komt allemaal goed en straks heb je gewoon 2 wondertjes in je armen (gek he allebei te gelijk vasthouden hihi) en grote zus Jade 2x grote zus oh wat zal ze trots zijn. liefs mies
Ik vindt het ook SUPER spannend....ben op dit moment net een lopende kraan huilen huilen huilen...er komt van alles op me af...die kleine meid is zo heerlijk aan t genieten en kletsen en gaat als een speer...soms vindt ik het heel moeilijk en voel ik me soms schuldig dat het moppie ineens dr aandacht moet delen met 2 beebs!!En waarschijnlijk gaat ze dat super doen hoor maar tja jullie weten t bij die laatste loodjes hoort ook het piekeren he haha!! Dus er zit niks anders op alles over me heen te laten komen en nu nog van elke momentjes samen met Jade genieten en haar maar extra extra veel knuffelen haha!! kussie!
Och Sjaantje-Banaantje toch.. Ik ken die pieker-momenten maar al te goed! Maar het zou ook niet goed zijn als je er helemaal niet stil bij zou staan. Jade vindt het straks alleen maar prachtig en na een tijdje weet ze niet beter joh. Laat die tranen maar lekker lopen, dat mag! Dikke knuffel!
Hey Sjaantje, heb net even je voicemail ingesproken. Ik ben eigenlijk best "blij" om te lezen dat het een ks wordt. Daar bedoel ik mee dat ik het toch echt niet niks vind, 2 kindjes via stuitbevalling. Apart ook dat je gyn eerst zei dat je het zo mag gaan proberen.... (die van ons gaf risico's heel duidelijk aan) Nu weet ik natuurlijk niet welke stuitligging de kleintjes hebben maar bij ons meisje was een natuurlijke bevalling NOOIT gegaan (1 been hoog, 1 been laag = half onvolkomen stuitligging) En geloof me, een ks is echt wel te doen hoor. Oke, herstel is langer maar toch.. het heeft vast ook zo z'n voordelen. Dikke knuffel voor jou
Hoe gaat het hier verder met iedereen?? @heidi; lekker geshopt?? @cath; wat super he, je vast contract!!! Jij en Kyra weer helemaal opgeknapt? @debsel; hey lieverd, was echt leuk vorige week bij jullie op het bungalowpark!! joehoe, gezellie. Ik heb er alweer een weekje werken op zitten bah. Kon niet wennen pfff.. gelukkig nu weer weekend. Schatje wel onverwachts piket gatver Vanochtend lekker met m'n meisje gespeeld bij indoorspeeltuin hier in de buurt. Zometeen verjaardag. Verder niet veel spannends.. Kussie
Hey meiden, @Sjaan: och vrouwke toch... Ik vind het niet meer dan normaal hoor dat je zo aan het huilen bent. Die hormonen en de twijfels en de spanningen.. Het komt echt wel goed! En Jade zal vast en zeker gaan genieten van haar broertje en zusje! Ben het helemaal met Ink eens Ik vond het ook een eng idee en apart dat je gyn voorstelde het eerst zelf te proberen. Was ook wel een opluchting te lezen dat je toch voor een ks gaat. Het komt echt wel goed meissie en als die 2 er zijn en je wil eens hulp of gezelschap, geef dan maar een gil! @Ink: ja lekker joh, vaste plek! Ik heb nog nooit een vast contract gehad, dus des te blijer ik nu ben Hoe is het bij jou op je werk? En hoe is het met je knappe meid? Geen last meer van het voetje he? Gaan jullie nog op vakantie? @Debsel: weekje was lekker he? Las dat het inkorten van de middagslaapjes niet hielp? Jammer meis. Je hebt in ieder geval wel nog wat aan je dag, maar kan me voorstellen dat af en toe langer slapen best lekker is. Hoe gaat het verder bij jullie?? @Ikheid: hai mop! Hoe gaat het met de kleine man? Vind het echt super dat je na onze vakantie lekker bakkie komt doen met die kleine! Gezellie! @Debbedebs: hoe gaat het met onze ander hoogzwangere dame? Nog een weekje weggeweest las ik? Lekker hoor! Nu maar wachten tot de kleine komt he? Ben erg benieuwd hoor! Geniet nog lekker van je zwangerschap! @Maaike: waar ben je meis? Je bent zo stilletjes..hoe gaat het bij jullie? En met Thom z'n werk? @LJ: hoe is het andere zwangere dame? Krijg je al een lekker buikje? @All: hoe gaat het meiden? Ik moet nog 5 dagen werken en dan hebben we heerlijk 3 weken vakantie!!! Joehoe!! We gaan 2 weken weg en dan nog een weekje thuis. Heb er echt zo'n zin in en ben er ook wel een beetje aan toe moet ik zeggen Hebben jullie nog vakantieplannen?? xxx
Iedereen goed weekend gehad! Cath: JAAA! Ik heb er zin in; op visite bij jou en Kyra! Ben benieuwd hoe de kindjes op elkaar reageren.. Zal helemaal goedkomen! Jayden vindt andere kindjes errug interessant. Nog eventjes dan, aftellen kan beginnen! Ik, na vandaag, nog 5 dagen werken en dan 4 weken vakantie! Wij gaan waarschijnlijk toch een last-minute boeken, gewoon ff een weekje weg, waarheen? Weten we niet, zien we dan wel, ergens waar de zon schijnt en waar ze vlakbij een strand hebben. Met iedereen alles goed? Tis de laatste tijd zó stil hier.. Liefs Ikheid
@Ikheid: gaat helemaal goedkomen! Kyra is dol op andere kindjes en erg lief voor ze, dus no problem Ja aftellen is begonnen! Ben het ook wel echt zat nu hoor, wil ook vakantie! Nog 4 dagen werken en dan is het zover! Joehoe! @Debs: hey meis, zo zielig van die kiesjes Ik ga zo ook eens bij Kyra spieken. Had er nog niet bij stil gestaan Maarre..schrale troost. Ik stond vanmorgen me op te maken voor werk en ging een bak koffie pakken (was 7:30 uur) en ik hoor ineens: MAMAAAAAAAAAAA!!! Mevrouwtje dus klaarwakker he? Ze zat al rechtop tegen haar voeteneind aan en haar slaapzak was al half open Gelukkig was papa ook al wakker, dus nog even een "noefel" (knuffel) van mama en toen mocht papa haar hebben Nog steeds geen 6:30 uur als bij jullie, maar toch voor Kyra's doen dus errug vroeg @All: wat een rust inderdaad! Ik ga afsluiten en naar m'n ouders toe. Lekker eten en Kyra blijft logeren natuurlijk. Fijne avond meiden!
Las dat Kyra nu ook doorkomende kiezen heeft.. vandaar o.a. het slechte eten. Vanavond komt Jayden weer terug, mijn ouders brengen hem thuis, daar heeft ie vannacht geslapen.. Sjaan: alles goed meis? Wat een hitte hè!? 27 graden kon het worden en aan het einde van de middag onweer. Zal wel weer meevallen.. Kus
Dikke knuf voor de meiden met kids en kiesjes.. hier gefrustreerd de buurjongen heeft wat vriendjes op bezoek en die kunnen schijnbaar niet gewoon praten zijn alleen maar aan het SCHREEUWEN!!!!echt niet normaal met als gevolg dat jade maar een klein uurtje geslapen heeft vet chagerijnig is en dat kan ik wel gebruiken NOT! zet zo maar dr badje op en hoop dat ze het beetje volhoud.... verder alles goed hier....zwaar laatste loodjes... x
Oeh rotjong! Hopelijk verricht het badje wonderen en is Jade ff zoet zodat jij ook ff met de beentjes omhoog kan.. Succes meissie! xxx
@Ikheid: hitte??! Nou hier niet hoor! Hier is het bewolkt en hooguit 20 graden, maar echt geen badjes-weer. Vanaf morgen wordt het trouwens P.E.S.T weer he? Zware regen, wind en "maar" 16 graden Volgende week vrijdag gaan we pas weg, dus dan moet het wel mooi worden. Ja Kyra ook last dus van doorkomende kiezen. Had er echt helemaal niet bij stil gestaan! Verklaart wel een deel inderdaad. Hoe gaat het met Jayden? @Sjaan: pffff super irritant inderdaad! Ik hoop echt dat de twins nu gauw komen hoor! 40 weken lijkt me errrrug lang met 2 in je buik! Kussie en probeer zoveel mogelijk je rust te pakken zover je kan!