Hier is t ook warm en benauwd!!jade heeft hello kitty en de pop al in bad zitten maar zelf vindt ze.t koud haha madammeke.... Ja cath de keizersnee staat halverwege de 39ste week geplant dus pfff vndt t nogal wat hoor hoop wel dat ze zich eerder gaan melden...heb af en toe wel zn ongie pijn maar of dat echt wat zegt ik weet t niet...bij jade braken de vliezen en begon t daarna pas te rommelen??hihi...blijft toch weer spannrnd he!! Xxx
Hé Cath.. komende vrijdag klaart het alweer stukken op en wordt het weer mooi weer hoorde ik vanochtend op de radio. Met Jayden alles goed! Die komt vanavond dus weer lekker naar huis.. eten is alleen echt drama èn tandenpoetsen ook, Eammon houdt hem in de houdgreep en ik poets zijn tanden, krijsen dat ie dan doet en zodra de borstel uit z'm mond verdwijnt ie ie meteen weer vrolijk. Gewoon doorzetten ff. Tandenpoetsen MOET en eten.. tja, hij bepaalt zelf hoeveel en wij bepalen wat ie eet. Ga daar niet een heel drama van maken, al doet ie dat zelf wel Nou Cath.. na vandaag nog 4 dagen werken!
Das nog 2,5 week Sjaan! Pffff, heftig hoor.. hopelijk besluiten Jip en Janneke je eerder te verlossen!
ja idd wordt er ook helemaal depri van als ik er aan denk maargoed t zit ben ons in de familie van die olifanten drachten dus zal wel niet....haha!!! X
Oh joh, dan! Dan ben ik op vakantie!!! He chips..dat mis ik dus dan. Maar je hebt m'n nummer toch? Wil wel weten wanneer Jip en Janneke geboren worden hoor!!! Vind het nog een heel eind hoor voor ze ze halen. Hoop stiekem ook voor jou dat ze er eerder uit willen Geen enkele zwangerschap is hetzelfde, dus je weet het natuurlijk maar nooit. Je zal vast en zeker zo te lezen al voorweeën hebben. Spannend!!!
cath doe me nog ff een keer je nummer heb toen een andere telefoon gekregen en ben een heleboel nummers kwijtgeraakt!!Dan kan ik je iig smsen!! X
Na vandaag nog maar 3 dagen werken!! Vrijdag, maandag en dinsdag nog! Ja alleen vrijdag wordt het nog mooi, maar dat is helaas maar even eenmaling. Het weekend en heel volgende week wordt het echt bar en boos.. Herkenbaar hoor met tandenpoetsen. Ik kreeg toen van Deb de tip om bijv. op te noemen wat hij gegeten hebt en dit dan samen weg te poetsen of in de spiegel laten meekijken? Hier werkt dat meestal wel, maar ook niet altijd hoor. Of ik geef Kyra een speeltje in haar handen dat ze afgeleidt is Maar helaas werkt het niet altijd en dan is het ook de ouderwetse houdgreep Leuk is anders, maar een rot gebitje willen we ook niet! Ik ga zo rustig aan afsluiten (jaja, zit nog op m'n werk..foei) en dan m'n poppie ophalen!
Hier helpt niets.. voor de spiegel poetsen, alles benoemen van eten van die dag, liedje zingen, zelf laten poetsen, pffff. Drama! Laatst was ik 's avonds alleen, toen is het niet eens gelukt, alleen kan ik hem dan niet aan, sterk dat ie dan is! Mama zei al dat het een periode is, daar houd ik me dan maar aan vast
Ladiesss!!! Gezellig gekletst vandaag @Sjaantje: snap heeeeel goed dat je het wachten zat bent. Je hebt wel 2 van die pukkies in je buik, dus het is ook 2x zo zwaar. Het is super dat ze tot nu toe zijn blijven zitten, maar nu is het niet meer zo erg als ze toch besluiten te komen he... Hopelijk wachten ze niet op de datum van de keizersnede. Was Jade toen te laat?? En geniet van een lekker rustig avondje nu jullie kleintje al lekker op bed ligt @ Ikheid: joh, wat de ene dag werkt, is de andere dag weer hopeloos. Tandenpoetsen gaat hier redelijk, maar toch ook regelmatig met frisse tegenzin hoor. En dan pijn in je mondje hebben en óók nog eens zo'n stomme tandenborstel.... Slaapt hij wel gewoon lekker??? En fijn dat jullie nog lekker naar de zon gaan. Hopelijk komt er nog een mooie aanbieding langs... @ Cath: aaaah arme Kyra! Ook kiesjes! Echt die achterste krengen zijn vreselijk. Nils heeft vanavond wel wát gegeten gelukkig. Zo'n driekwart slavink en 3 stukjes aardappel En een toetje. Woehoeeee!! Gelukkig wel goed z'n brood op vandaag dussuh... Komt wel goed! Vandaag hadden we een gesprekje op het KDV gehad, een 'kindportretje'. Dan worden alle kindjes langs een bepaald profiel gelegd en vergeleken met andere kindjes van 2 jaar. En het enige wat Nils minder doet dan leeftijdsgenootjes (hoewel heel veel kindjes bij ons op het KDV het nog niet doen) is drinken uit een beker. Beretrots dus! Vorig jaar waren er toen nog heel veel bolletjes niet aangevinkt dus....
En ik was nog niet klaar!!! Voor jullie allemaal een hele dikke kus, ik duik zo richting ons bedje want heb knallende koppijn. Zo'n eerste dagje werken valt niet mee Fijne avond lieffies!! Xx
sjaantje nog ff volhouden hoor Tandenpoetsen : ZOey vind ik erg leuk is voor mij juist een afleiding als ze geen schone luier wilt hahaha ik zing er het tanden poets liedje bij . Nu als ze de tandenborstel pakt dan maakt ze een geluidje wat dat liedje moet voorstellen zo lief (L) DUs nu poetsen we 3 maal daags bijna hopen dat ze het leuk blijft vinden Voor de rest is ze heeel boos steeds op mij hahaha Nu slaapt kleine meid bij oma want morgen moet ik invallen op het werk dus past oma op . Ze was alleen boos toen ik weg ging
Deb!!jaaaaaa ze mogen van mij nu komen hoor!!Hihi ze hebben alltwee mooie gewichten!!Maar jade kwam pas met 41+1 dus ben dr bang voor!!Slaap lekker ik hoop dat je hoofdpijn snel overgaat!! Mel..hihi klein pittig dametje!!Maar ook weleens lekker toch zo'n nachtje!! Ow en wie stelde er van de week voor mij een keer een dagje te komen helpen straks??!!!mag hoor GRAAG zelfs haha!! X
@Ikheid: soms werkt het wel en soms niet. Als Kyra zo'n "nee"dag heeft, dan leg ik haar op de commode en dan ga ik een soort van over haar heen hangen en hou haar op die manier dan vast en dan tanden poetsen maar. Niet leuk, maar helaas moet tanden poetsen nu eenmaal gebeuren. Het is ook wel een fase en uiteindelijk "de aanhouder wint" @Sjaan: meis, ik ga duimen dat ze eerder komen. Heb je m'n tel ge-PB't Dus ik lees het wel wanneer ze er zijn! Die Jade is ook zo'n lekker pittig ding he? Geen wonder dat ze uitgeput was na zo'n kort slaapje in de middag. Kyra is dan ook niet te genieten 's avonds als ze niet geslapen heeft 's middags. Logisch toch? Hopelijk kun jij vannacht ook wat beter slapen! Lijkt me erg lastig met zo'n dikke buik.. @Debs: nou meis, Kyra drinkt ook nog niet geheel zelfstandig uit een gewone beker hoor! Gaan we in de vakantie flink oefenen, want op de PSZ moeten ze dat wel al kunnen En toch een heel goed gevoel dat hij nu wel alles kan he!!! Knapperdje! Duik jij lekker je bedje in meis. Hopelijk is de hoofdpijn morgen weg! @Melanina: zo 3x daags poetsen? 1x daags is toch genoeg als ze 1 zijn? Wij poetsen nu 2x daags (2 jaar). Maar lees net je onderschrift, vanwaar je "felle" onderschrift? Nou meiden, geniet van jullie avondje!
ONderschrift : ik word gek van commentaar als ik BV promoot kijk ieder mama moet echt zelf de keuze van voeding bepalen alleen met ik dat KV mama`s zich snel aangevallen voelen en ook snel BV mama`s aan een fles willen helpen . Maar als je zegt dat je Pro BV ben dan ineens ben je slecht en denk je slecht over KV mama`s . Maar goed ga die discussie niet meer aan hahaha . En ik doe meer zovaak tanden poetsen omdat dat het aantal keer is dat ik zoey moet afleiden hahaha anders moeten we vechten. EN zolang zij het leuk vind
Aahhum jade die krijst de oren van je hoofd als ze ons met tandenborstel ziet.dan wil ze ook haha tis wel niet zo poetsen als wij...ze vinst tandpasta ook heerlijk??net zoals pepermimuntjes...gek kind he!! Cath heb je net gsmst is ie aangekomen?ja jade is idd ook een dame met pit maar ook zooo lief!!maar kom.vooral niet aan dr middagslaapje foei...hoef ik echt niet te probeeen en ik vind dat prima.hoor!!! Nou ik lig lekker op bed ideaal tel met int haha aspirine voor mn mond...hoop dat t morgen minder is heb niet zoveel zin om nu eerstnog weer eens op de.pijnbank bij de tandarts.te gaan liggen....ieuuwww haha dames sorry voor evt spelfouten das nadeel van int op je mob!!gaat vaak te snel he fijne aaf xxxsieeeee
Nou mel!!ik ben een echte kv mama en ik ben van mening dat iedereen moet doen wat ie zelf.wil ik heb zelfs.respect voor bv mama's!!dus van mij zul je nooit wat horen hoor!! Ik wordt er juist op aangegeven geen borstvoeding te willen geven in mijn direkte omgeving en ook dat doet zeer...net of ik een slechte mama ben!! Ik zeg maar zo laat iedereen in hun waarde en laat ze zelf bepalen wat het beste is voor hun kind ja toch!!!
sjaantje juist vind ik ook respecteer elkaar en ook elkaars meningen Anderen vinden het slecht dat zoey tot 3 nachten terug bij ons in bed sliep maar haar deed het goed. Ik heb MIJN mening maar dat betekend niet als je iets anders doet ik diegene een slechte mama vind .
@Sjaan: heb hem gehad, maar dat heb je inmiddels door @Mel: tja, ik zou me er gewoon niks van aantrekken. Ieder doet wat hij denkt dat het beste is voor haar kind en ik vind dat ieder gewoon respect moet hebben voor elkaar, ongeacht of je nou BV of KV geeft. Die discussie tussen BV en KV zal nou eenmaal altijd blijven bestaan.
Niet om het 1 of ander Mel maar je zegt dat iedere mama de keuze van de voeding zelf moet bepalen maar met een onderschrift van: IK BEN TEGEN KV wakker je zelf toch al enigszins een discussie aan..