Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Maaike hopelijk helpt deze pil ik moest om die reden stoppen met de pil bleef mirgraine aanvallen houden.

Tussen vriendlief en mij gaat het met ups en downs haha tja ik ben nou eenmaal een moeilijke en heb wel mijn eisen.
    Vooral als het om Zoey gaat zijn mijn eisen toren hoog.
    Maar hij is dan lekker eigenwijs.
    In andere dingen tja gaat het zijn gangetje wij zijn veel op onszelf altijd al geweest en zal niet veranderen denk ik.
    Een 2de tja daar zijn hier de meningen over verdeelt maar denk wel dat als Zoey 3 is dat we ervoor gaan hoor vind het belangrijk voor haar.

Zoey slaapt weer heerlijk in dr eigen bedje wat een ramp was van het weekend . Hopelijk blijft ze dat doen kan ik dr bed verhuizen volgend weekend naar dr eigen kamer.
    En onze kamer weer ff een make-over geven.
    Net me keuken gedaan en de woonkamer opgeruimd ( kon eindelijk nu ze een keer in dr eigen bedje zonder mama slaapt)
    Dalijk lunchen en dan kan ze weer spelen .
    Hopelijk houdt ze het vol tot vanaaf anders word het weer half 10 .

2. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @melanina: ook voor een 2e dus? Leuk! Maar meningen verdeeld, wil je vriend niet dan? Denk dat elke relatie wel z'n ups en downs heeft. Wat voor eisen stel jij aan je vriend als het om Zoey gaat?

@All: heb echt zzooooooooooooooooooooooo geen zin meer!!! Alleen morgen nog werken en dan vakantie. Maar als ik zo naar buiten kijk, word ik spontaan depressief :( Het is toch verschrikkelijk dit weer??!! Het valt hier met bakken uit de hemel!! Bah. Dus ga maar wat boeken inpakken denk ik ;)

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik vind dat Zoey op nr 1 komt dus al onze beslissingen draaien om haar is een van ons thuis dan hoeft ze niet naar oma of kdv vriend denkt hier anders over
    Ligt ze lekker te slapen komt hij dr nog een kus geven wat heel lief is maar zij word er wakker van.
    Ook vind ik dat hij wel eens uit zichzelf met haar mag doen maar dit gebeurt eigenlijk nooit.
    Wel zie ik dat hij heeel veel van haar houdt alleen vind hij deze fase denk ik nog steeds lastig

En 2de voorlopig niet hoor over 2 jaar pas ZOey is net 1 maar een 2de zeker altijd al 2 kindjes hopen te krijgen.

Zoey is nu ziek heeft mega uitslag op dr schaamlipjes en net met uit bed halen koorts en na dr pap alles dr weer uitgegooid :(
    HA gebelt kan morgen terecht .
    Verder is ze iets hangerig dan anders maar speelt ze wel goed en drinken gaat ook zonder probleem .
    Nu kijken wat ik haar vanaaf te eten kan geven denk iets van soep ofzo.

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    En ikke had mn heeeeele verhaal getypt voor jullie us ie weg pffffff heb nu geen zin om het opnieuw te doen hoor maar wil even zeggen thanks voor alle lieve reacties!!
    Alles gaat goed hier tis pittig twee van die beebjes erbij ze kunnen zich nog wat moelijk op temp houden dus de kruikjes zijn niet aan te slepen
    en jade vindt t leuk maar je merkt wel dat t moelijk voor dr is hoor de aandacht te verdelen....
    Verder doen we lekker genieten hier!!!

Xxxx

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    en nu nog een nieuwe banner sjaan :) maar mij lijkt het ook pittig hoor een peuter en een 2ling .

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: oooh ik werd er ook spontaan depressief van.. klote-land, klote-weer! Gatver-de-gatver! Dat filmpje op Hyves! Ik heb het 3 keer bekeken, wat knap van d'r!

Ink: hier ook een tijdelijk contract, maar wel t/m juni 2012.. daar ga ik dus niet op wachten hoor, dat zien we dan wel weer.

Sjaan: lijkt me idd ook pittig, een baby-tweeling èn een dreumes! Gelukkig heb je overdag hulp. 's Avonds is Roy thuis? Komen je (schoon)ouders ook vaak? Snap goed dat het erg wennen is voor Jade, maar dat is een kwestie van een paar weken..

Hier: geen puf.. sorry, erg druk op het werk. Nu ff keuken opruimen, koffie zetten en op de bank ploffen.
    Ooh en heb nog een witte was in Vanish staan, dus daar moet ik zo ff heen en de droger is ook weer klaar. Zucht.

Fijne avond allemaal!

Kus

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Maaike: vervelend dat je je zo voelt.. Hopelijk scheelt het een heel stuk als die nieuwe pil aanslaat. Maar gaat het zo slecht tussen jou en Thom? Das al een hele poos hè? Dikke knuffel meis!

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Heb je ook gelijk in ikheid maar ik heb vorige keer meegemaakt dat ik kon vertrekken tijdens zwangerschap en vervolgens ruim een jaar thuis gezeten. Geen baan aan te komen in de tijd en dat heeft me behoorlijk unhappy gemaakt toen .. daarnaast heb ik een jaar ww gehad en is dat potje leeg. Volgens mij bouw je per werkjaar 1 maand ww op... dat is ook iets wat in m'n achterhoofd zit. Wanneer loopt jouw contract af.. juni 2011 is al geweest he..

9. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    haha, ik zie dat je het aangepast hebt naar juni 2012!
    mijne tot december.. en in okt bespreking

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ikheid: ja joh POKKEWEER!!! :x Niet te geloven hoe beroerd het is! Maar we vermaken ons heus wel ;) Er is een groot zeeaquarium daar waar we heen kunnen en ze hebben een soort Ballorig daar gebouwd. Die is net geopend, dus ook daar kunnen we heen! Zwembad, kinderboerderijen enz. Komt goed dus!
    Wel lekker dat je een contract hebt tot 2012. Scheelt wel weer!
    Ja cool he dat filmpje? Ze kent alle dieren en van sommige ook welk geluid ze maken :D Dat boekje is haar favoriet en elke avond voor ze naar bed gaat, "lezen" we dat boekje ;) Ze mag altijd kiezen tussen boekjes, maar deze wordt toch het meeste gepakt!

@Ink: snap je helemaal meis. We hebben toen in hetzelfde schuitje gezeten, dus kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op je ontslag. Je bouwt inderdaad 1 maand ww op per 1 jaar werk. Gaat helemaal nergens over eigenlijk, maar ja.. De banen liggen nog steeds niet voor het oprapen, dus snap dat je het nog even afwacht hoor!

@Sjaan: lijkt me inderdaad ook zeker pittig, een peuter en dan nog 2 baby's erbij. Lukt het wel een beetje? Krijg je naast kraamhulp nog hulp aangeboden? Nou, als je een keer hulp wil dan horen we het wel he! :D

@Melanina; snap het. Maar goed, Zoey is van jullie allebei natuurlijk. Dus dan moet je samen de beslissingen nemen lijkt me... Dus nu nog geen 2e begrijp ik?

@all: pfff...nog maar 1 dagje! Zit morgen alleen, dus het zal wel superdruk zijn! Ach, is m'n dag hopelijk snel om ;) En dan woensdag en donderdag inpakken geblazen! Zo de laatste was draaien en dan vind ik het gezegend :D

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ey lieffies!!!!

Heeft iedereen het kaartje ontvangen??!!!Mochten jullie m deze week niet ontvangen hebben laat ffkes weten mss ben ik t dan vergeten!!

Alles goed hier de kleintjes doen eht zo goed!!Er gaat een wereld voor ons open ze zijn ZO rustig en aangezien Jade ZO veel gehuild heeft de eerste maandjes is het luxe haha!!

Soms beetje last van krampjes vooral Jax maar verder is het echt een lui ventje en moet je de voeding er in proppen haha!Skye daarin tegen is echt een klein vechtertje een dametje met pit!!

Ik lees dat er weer meer zijn met kriebeltjes en ik kan jullie zeggen het is weer ff wennen maar O ZO LEUK haha!

Nou dames ik duik mn bed in me opmaken voor de nacht!!

Knuf voor jullie!!

Xx

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    We hebben het kaartje gehad hoor Sjaantje!! Super origineel :D

Wat heerlijk dat de twee het zo goed doen zeg. En hoe voel jij je? Komen ze wel tegelijk als ze 's nachts komen of niet? Zo gaaf dat het goed gaat... Dikke kuss!!

Hier kriebelt het ook maar in dit huis kan het gewoon niet. Bovendien is mijn mannetje nog niet overtuigd dat er nog een nummertje 2 komt...

Ladies, ik duik onder!! Ik ben steenkapot en had gisteren ook weer enorme hoofdpijn (en vandaag ook nog wel wat) en das nogal vermoeiend. Misschien net als maaike maar eens kijken voor een andere pil.

Dikke kus voor jullie allemaal!!! Xx

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Sjaantje ty hoor leuk kaartje
    Dacht eerst ojee me collega is bevallen maar gelukkig was ie van jou :)
    Me collega dr baby moet nog ff blijven zitten ze is pas 28 weken .

Hier een zieke Zoey gistreren nog koorts en vannacht paar keer huilen maar als ik goed gevoeld heb dan komen beneden er ook kiesjes door dus 3 zo niet 4 in totaal die door komen.
    Kind heeft gewoon pijn in dr mond.
    Lekker veel koel drinken geven en dr bijtring

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey meiden,
    Pfff, ik kom hier echt veel te weinig, maar zit sowieso heel weinig meer achter de pc. Ayronn is nu ff lekker aan tv kijken en zijn krentenbol aan het eten, dus dan kan het weer ff vlug haha!
    We hebben een echo gehad en tot nu toe alles goed!!!
    Maaike, hoe was het bij de ha? Zie op hyves dat je regelmatig niet lekker bent, echt balen!!!
    Mel: Tja, elke relaties kennen z'n ups en downs en kinderen maken daar geen veranderingen in... het geheim is blijven communiceren en niet verwachten dat je de ander kunt veranderen... mocht je je ergens mateloos aan irriteren, moet je proberen te kijken wat je bij jezelf kunt veranderen om dat gevoel weg te nemen.... Tot zover mijn Dr. Phil-deskunigheid';)
    Cath: Vakantieeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Debs: Wan skon ventje heb je toch... en die tweede... ach, die man van jou gaat nog wel overstag... geef het eventjs de tijd ;)
    Mies: Ook bijna vakantie?
    Ink: Ik ken het probleem. Contract loopt per 1 februari af, mijn zwangerschap is wederom niet gunstig gepland als het daarom gaat... daarbij wordt er bij ons ook weer gesproken over bezuinigingen... is balen, maar je hebt het helaas ni in de hand!
    Ikheid: Wat een kloteweer is het geweest he? Je kan dan gwoon ni met de kids naar buiten, echt heel lastig! Maaaaaaaaaaaar, gefeliciteerd met je contract verlenging!!! Joehoeeee!!!!
    Sjaan: Wan mooie kindjes hebben jullie weer op de wereld gezet!!! En die namen, helemaal geweldig!!! Moet zeggen dat Jax (maar dan met twee xx) voor ons ook altijd een optie is geweest ;) Dus welgemeend: HELEMAAL GEWELDIG!!!! Hou je je goed met twee nuchtere kindjes en een peuter? Lijkt me behoorlijk uitputtend!!!
    Debs: Hoe gaat het met je? Lijkt me niet gemakkelijk om je ventje voor zo'n lange tijd te missen... Het is voor jou ook weer aftellen geblazen he? Hou jezelf goed meiske!

Nou..................................... Dikke kus voor jullie allemaal!

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    LJ wat leuk wat van je te lezen
    Enne ik neem het ook gewoon zoals het komt hoor in sept zijn we 10 jaar samen dus genoeg downs overleefd hahaha .
    Soms je verwachtingen bij stellen en dan komt alles goed .

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen! (nou laat dat goede maar weg..)

Kwam vanochtend beneden; overal kots en pis.
    Ben vanaf half 8 bezig geweest met stoffen, zuigen, dweilen en zit net.. Jayden is hartstikke moe, maar ligt alleen maar te krijsen op bed.

Echt hè.. ik word gek hier!
    Dat huishouden, die honden.. soms is het me echt allemaal teveel.

Sorry voor m'n ego-bericht.

Hier verder alles goed?

Geen zin om terug te lezen, sorry..

Liefs

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    kussie ikheid!!!

@sjaan; ja hoor, kaartje ontvangen! Jij krijgt er dit weekend 1 terug ;) Mooie buik joh!!!!

@lj; ja, idd.. je hebt het niet altijd in de hand.. maar mocht ik dat wel hebben.. ga ik denk ik toch voor safe !!!
    hoe voe je je?? Jij kruipt ook alweer richting de 20wk he!

@debsel; moppie, misschien idd andere pil!! (of geen LOL) Ach, of er nou wel of geen hummeltje bij komt in huize Nils.. jullie zijn een prachtig gezinnetje!! enjoy!!! KUS

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve, lieve meisjes!

Tot over 2 weekjes! Wij gaan morgen lekker naar Terschelling!

Ikheid: dikke kus mop! Wel lekker van je vakantie genieten he? ;)

@all: knuffel meiden! Zal proberen lekker veel foto's te maken ;)

Kussie!

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    ENJOY CATH! ik hoop op beter weer voor jullie x

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Heidi hoe is het nu meis!!

Lees dat er veel vakantiegangers zijn ENJOY!!

Hier alles goed!!Nog twee dagen hulp en dan staan we dr alleen voor haha!!Maar ook dat komt goed!!

Thanks voor de lieve kaartjes allemaal!!

Xx

Deel Deze Pagina