Sjaan: vandaag geen hulp meer dus? Cath: jullie al vertrokken? Wat moet je in hemelsnaam gaan doen met je vakantie i.c.m. dit weer?! SAAI!!! Liefs
Het weer : slaat echt nergens op Wat nou de aarde warmt op. Tis zomer en wij moeten nog net geen winterjas aan In de auto gaf de temp 12 gr aan . We zijn ff naar Ikea geweest nou het was me druk Maar wel weer ff lekker gegeten En natuurlijk geshopt Moesten een kast voor Zoey dr speelgoed hebben Dus we hebben een kast gekocht met mandjes . En een kleine stoel voor dr om tv te kunnen kijken of een boekje te kunnen lezen. EN ondertussen ideetjes opgedaan voor dr peuterkamer hahaha DIe krijgt ze als ze 2 is denk ik voor dr verjaardag.
Hey hey! Hier aan het aftellen naar vakantie... nog een weekje en dan lekker naar centerparcs, kempervennen! Moet alleen tot de laatste dag doorwerken... Vandaag met Ayronn bij de dermatoloog geweest... eindelijk werd er geluisterd en gaat ze iets voor m doen... yeeeyyyy!! Alles gelezen, maar ben ff beetje moe.. morgen weer om 7 uur op de werkvloer staan dus zo mn bedje in! Truste girls ennuh, fijne vakantie voor wie gaat/weg is/of lekker thuis geniet!
Mel: goed geslaagd lees ik! Leuk! Welke kast hebben jullie? LJ: hè hè eindelijk zeg, dat werd tijd! Alvast een hele fijne vakantie! Ennuh, nog bedankt voor je smsje, ècht lief! Jayden slaapt nog, als ie wakker wordt gaan we richtingde Tilburgse Kermis met mijn ouders.. leuk! xxx
geen flauw idee hoe hij heet hahah eentje met 4 grote vierkanten vakken waar bakken in kunnen Dus al het speelgoed is gesorteerd en in bakken. Net een klein kdv aan huis hahaha
Meiden: alles goed hier? Debbedebs: kweet nie wat er aan de hand is, maar heel veel sterkte en succes, hopelijk morgen gewoon weer lekker thuis! Ik ga slapen.. Liefs!
Ons lieve Debske is vandaag bevallen van een prachtige gezonde zoon!!! Hij heet Cas (ik denk met een C, maar weet het niet zeker) en verder weet ik niet wat hij weegt enzo. Helemaal vergeten te vragen!! Misschien weet tante Ink meer Gefeliciteerd lieve Debs!!! Dikke kus, Deb
Wauw!!! Debbedebs & Debbedebs-man en Tijn: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje & broertje Cas!
wat een gaaf nieuws! Las het net op hyves! Gefeliciteerd meid! De tweede leg gaat nu wel erg hard he! hahah moetenmaar ff een nieuw lijstje erbij maken he anders hou ik het allemaal niet meer bij! (ik dacht alleen dat het een meisje werd of heb ik iets gemist?) hahaha
ow nee hahahaha. ik las net weer even in mijn prive berichten en daar staat toch echt dat het een jongetje werd hoor! haha. ben nog steeds een beetje dement whashaha. Sorry
Wooooooeeee deb debman en grote broer van hartr gefeliciteerd dat heb je maar weer geflikt dame geniet er heerlijk van!!! Marleen nieuwe lijst maken leuk!!!ik zal m starten en dan kan iedereen m aanvullen!!xx
Sjaantje jade 11-09-2009 skye 15-07-2011 jax 15-07-2011 Marleen86 Joanneke 12-05-2009 Harmen 15-04-2011 (ow haha @ sjaan, ik wil niet zielig doen hoor haha maar ik heb geen kaartje gehad . vandaar dat je nog niet een echt kaartje hebt gehad van mij, (heb je adres niet) Verder alles goed met jou? Kun je het allemaal een beetje aan? Pffff echt diep respect voor je hoor! Ik zat er s avonds wel eens even doorheen. haha is de een stil dan huilt de ander wel. Ik gaf dan ook borstvoeding, dus dan kun je nooit een keertje iemand anders laten voeden, maar goed jij hebt er meteen twee bij! ben benieuwd naar je verhalen!
Hoi allemaal. cas is een prachtig mooi ventje en lijkt heel veel op zijn broertje Tijn! Een lekker Mannetje van 3470 gram en 52cm met heel veel zwarte haartjes. Onze Deb lag er heel trots bij! en manlief ook natuurlijk. ze zijn wel erg moe. Vruchtwater was gebroken om half 1 vannacht en cas ìs om 8.15 geboren. groetjes
Oooow fijn om te horen!!! Marleen wat vreemd ik weet zeker dat ik die van jullie geschreven heb fam florissen toch?!!!!naaahhhh stuur me ff via hyves je adres nogmaals stuur ik m nog een x op Verder alles goed tis idd pittig vooral dat ze nu erg last hebben van krampjes maar ik weet dat t een periode is en dat er betere tijden komen haha....je word ook makkelijk hoor ben bv nu aan het voeden 2stuks en met mn telefoon aan t typen...hoexo multi tasken haha..... Xxxxxx
"Wat? Geen kusje?" xxxxxxxxx @ Sjaantje: gaat goed geloof ik he!? Mooi zo! @ Ikheid: hoe gaat 'ie meissie? @ Marleen: maandag weer beginnen, bah!! Succes @ all: dikke kussss
goedemorgen allemaal iedereen een goeie nacht gehad met alle kleintjes??? vind jullie fotos op hyves altijd erg leuk om te volgen Verder ff drukke dagen gehad op het werk enz Gisteren een berg was weggestreken niet aan toe gekomen van de week door alle uitstapjes Wat kan een mens een was hebben zeg pffff Met mijn poppetje gaat alles perfect is lekker druk en bewegelijk maar ze gaat nu wel steeds meer spelen Nu is ze aan het dansen en spelen met Wolter Kroes op de achtergrond. Vanmiddag naar me schoonouders hebben Zoey door vakantie 6 weken neit gezien we blijven daar ook heerlijk eten. Nu lig ik nog ff lui te wezen hahaha en Zoey speelt lekker naast me .
Hey lieve meiden! Even een berichtje van deze kant! Via mobiel dus niet heel erg handig maar goed!! Hoe is het hier? Wat leuk, weer een beebje erbij! Gefeliciteerd debbedebs! En man debbedebs en tijn natuurlijk! Vandaag niet helemaal lekker, misselijk en slapjes en samen met Sennah wel 2 en half uur geslapen! Heerlijk! Daarna weer stukkie beter Morgen nog vrij dus wss het badje opzetten! Verder boodschapjes doen en helemaal relaxd!! Hopelijk komt de zomer nu echt! @ debbedebs, gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed! @cath, heb je nog vakantie? Ook lekker weggeweest geloof ik? @lj, gaat ie goed? Alles oké wat betreft zwangerschap? @mies, grote jongen die stijn!! Druk in huis las ik? @ink, alles goed meis? En met je gezinnetje? @deb, knapperd die nils van jullie! Hoe gaat het met eten? @marleen, hoe gaat het met die 2 boefjes van je? En met jou? @mel, ook niet helemaal lekker? En met zoey alles oké? @ikheid, hoe is het met jullie? Jayden weer oké? Was toch huilerig? Iedereen gehad? Solly anders Hihi! Fijne avond!!! Xxx