Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi!!

Hier alles goed; vakantie!
    Tuin ff verbouwd; speelhuisje, zwembadje, speelkrat buiten en Jayden hoor je de hele dag niet. Die vermaakt zich prima.
    Gisteren bij Ikea off-white bureautje gekocht + 2 blauwe kratten + 2 off-white krukjes. Nu heeft Jayden een eigen speelhoekje en staat het speelgoed dus ook niet door de hele woonkamer verspreid.
    Nog een heftie/moeilijke knoop doorgehakt; onz Jack Russel is nu definitief naar mijn sm. Twee honden was echt to much! Ik werd er echt een oort van depressief van. Het is echt zo'n opluchting! Voel me kiplekker!

Hoe ist hier?

Debbedebs: hoe gaat het met kersverse papa & mama & grote broer Tijn?!

Iedereen: enjoy the weather!

Oow en we hebben al een mooi groot bed voor Jayden gezien en we hebben iemand gevonden voor een muurschildering voor Jayden zijn kamer. Is nog ff ver weg, maar we weten al helemaal hoe we het willen gaan doen, een echte jungle-kamer, Jayden is helemaal weg van dieren..

Oké.. ik ga ff voetje-baden.

X

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meissie!

Fijn dat je zo opgelucht bent. Kan me best indenken dat het too much was. En geniet lekker van je voetenbadje... Ik ben aan het zwoegen op kantoor... Bweeeeh!

@all: hier alles oke. Lijkt erop dat Nils veel lekkerder slaapt met lange mouwen aan. Maar goed, z'n kiezen zijn nu natuurlijk ook door....

Dikke kusss

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    fijn dat je je nu beter voelt heidi en ja ideetjes op doen is leuk haha doe ik ook al hoor

Hier nog steeds een ziek meisje arm kind maarja 4 kiezen en 2 hoektanden in 1 keer is een beetje te veel van het goede
    Dus ze is bij oma geweest mama moest werken daarna ff ziekebezoek bij me zwangere collega geweest die heeft 24 uur bed rust gekregen de kleine wil al vanaf dat ze 20 weken zwanger is komen nu is ze bijna 30 weken en haar meisje is met 28 weken geboren dus zijn spannende tijden voor dr.
    Dus we duimen dat de kleine iig tot 34 weken blijft zitten.

Morgen hadden we blijdorp in de planning maar blijf lekker thuis met me meisje .

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Eeey meiden daar was ik weer even!!!....druk druk druk....de kleintjes houdeb me goed bezig savonds....
    Ben ze nu aan t laten huilen en zit zelf te timen pffff was even.vergeten hoe moeilijk dat dat is....ze gaan ook om de beurt he haha we hebben ze inmiddels wel apart liggen voor hun eigen rust....
    En dan hoor je jade"tje er tussendoor baby uiluuhh baby uiluuh kai ax haha ik vindt y knap dat zij niet spontaan begint te huilen haha!!

Verder gaat t hartstikke goed hoor maar tis wel pittig...je bent echt de hele dag aan t zorgen en verzorgen....maar gelukkig wetene we wat we ervoor terug krijgen he!!

Nou tijd zit erop ik ga even polshoogte nemen bij de schatjes!!

Fijne aaf xxx

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lieve meiden!

We zijn weer terug! Vanmorgen teruggekomen :D Ik ga snel op iedereen persoonlijk reageren, nu nog ff foto's laden en wassen draaien ;)

@Debbedebs: had je al gesmst, maar ook via ZP nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kanjes Cas! Het is een prachtig manneke hoor! Geniet van je mooie gezin!

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eeeeh, waar is iedereen meiden?

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    sorry druk met ziek zijn en een zieke meisje hebben

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hier!!! Hihi!
    Hoe gaat ie meiden! Heerlijk geslapen! Sennah is erg vrolijk en nu maar eens bedenken wat we vandaag gaan doen!
    Nog mensen vakantie? Ik ben begin september aan de beurt! We gaan met mijn beste vriendinnetje en haar vriend en zoontje 2 weken naar zuid frankrijk! Heb ere echt zin in Hihi!
    Ow mijn meisje komt heerlijk tegen me aan zitten! Ga er ff van genieten Hihi!
    Xxx

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hier ook zooooo.druk sorry...de twins zijn iets meer wakker en jade is bijna twee en zegt nu al nee....pff t begint me allemaal een beetje op t breken tis erg pittig...en mijn lichaam wil ook nog echt niet...

Mel en ink beterschap met jullie moppies las t op hyves...

Xx

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Helloooow lady's wat een rust hier!!!!iedereen druk...Alles goed hier!
    Ook druk maar wel genieten....

Xxsie

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    willen jullie mss stemmen op mijn buik!!bij buik van de maand?!!!xx

ow marleen inmiddels ons kaartje ontvangen?!!heeft even geduurd maar ik kan bijna t huis niet uit en vergat m telkens aan roy mee te geven!!maar denk dat ie er nu wel zijn moet?!X

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gestemd!

Hier ook alles goed.. leef helemaal op van de zon! Heerlijk!

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zoey en ik zijn weer opgeknapt spruw bij mij is bijna weg
    Vandaag is zoey dr fysio weer geweest .
    Zoey is ook druk met los staan dus hopelijk gaat het dalijk snel dat ze loopt.

Net ff blokje om geweest ZOey op dr fietsje met stang en ik duwen maar . Was wel ff lekker het zonnetje

14. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi allemaal,

Alles goed? tword steeds rustiger hier he!
    Ben er zelf ook schuldig aan hoor ;)
    This ook allemaal drukjes zo met 2 kids. Ligt de ene te pitten is de ander wel wakker.
    Haha maar heerlijk hoor een huis met altijd geluid! Geniet er echt van!

@ sjaantje
    Ik heb je kaartje ontvangen hoor! Wat een leuk idee zeg met die buik op de voorkant! Erg orgineel met die namen erop geschilderd! Hoe gaat het verder bij jou?
    Las dat je er laatst eventjes door heen zat! Pff ik heb het met 2 kids soms al. Ik vind het nog steeds erg knmap van je hoor!
    Maar je krijgt er natuurlijk ook veel voor terug!
    Jade nog steeds zo trots? of komen er al jaloerse trekjes voorbij?

@debbedebs
    Hoe gaat het met jou cas en de andere mannetjes? lekker aan het genieten? mooie foto's hoor op hyves!

@de rest
    hoe gaat het met de overige dames?
    sommige lekker op vakantie! Heerlijk hoor!

Ik zit al weer goed in het werk ritme! maar 2 dagen valt ook wel mee hoor. 10 uur op een dag en ik kom weer aan mijn uren! haha
    Met de kids gaat het ook hard!
    Harmen woog maandag 7,7 kilo en is 66 cm
    Een lekker hollandse kerel, die zijn zus bijna inhaald.
    Joanneke was laatst 10,1 kilo en 86 cm. dus reken maar uit whahaha.
    Ik geef nog steeds bv maar pffff wat is het soms vermoeiend zeg. Gisteravond (22:30)de laatste voeding gekolfd, hupsa rijstebloem erdoorheen! Grote papfles dus van 240 cc bijna helemaal opgedronken en meneer meld zich om 04:00 gewoon weer hoor!
    Nou ja even door zetten, moet er maar even bij stilstaan dat het niet 10 jaar duurt hahahaha.

en wanneer gaan we weer eens met zijn alleen daten???? vind wel jammer dat ik zo ver weg woon van iedereen hoor! soms lees ik wel eens dat jullie gezellig bij elkaar ff een bakkie doen ofzo. snik snik zit ik daar een beetje bijna in mijn uppie in het noorden van nederland hahah.

Ik moet het dus hebben van de officieele grote dates, dus roep maar wat data's of wachten we even tot iedereen op vakantie is geweest? ben zo benieuwd naar alle kids en de nieuwe aanwinsten

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik=zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Waaaaaaah! Super! Gefeliciteerd!

@marleen: date = goed idee!
    @all: dikke kusss

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Heidi gefeliciteerd meis

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marleen: date, prima! Ik ben ervoor in!

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Heidi!!!!!WOW gefelicteerd hoe ver ben je?Voel je je goed?

Date ik ben dr ook voor in hoor leuk!!Kan ik lekker mn twins showen haha!!

Xx

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heidi: whaaaaaa nogmaals supergefeliciteerd mop!!

@all: date I'm all for it! Gezellig! :D

Deel Deze Pagina