Lieve Sjaan, zoiets is ook echt verschrikkelijk. Natuurlijk ben je daar beroerd om! Ook zo onverwachts... Bah! Word er zelf ook helemaal akelig van als ik er aan denk (denk dan meteen aan mijn eigen hondje dat er niet meer is). Hele dikke kus!!! @ all: Nils zat gistermiddag bij opa en oma rechtop in bed toen opa hem ging halen!!! :-D Nou, we hebben hem nog nooit zelf zien gaan zitten (alleen mee geoefend vanaf dat we bij de fysio lopen) dus dit is echt een primeur. Thuis heeft hij het nog niet gedaan. Gisteravond is hij gewoon lief gaan slapen en vanochtend lag hij op ons te wachten. We zullen wel zien wanneer hij het weer doet. Wel lastig natuurlijk, want hij weet nog niet hoe hij dan weer terug moet gaan liggen! Vandaag gaan we naar Plopsaland met vriendjes. Leuk leuk!! Dikke kus 4 you all
Hey Debs thanks meis t zal vast wel slijten maar t lijkt wel of er een persoon is overleden wat erg he??De laatste keer dat wij een hond verloren was ik nog jong wist niet dat zo voelen kon.... Maar wat goed van Nils!!Heeft t toch resultaat vindt t echt goed je zult zien als ie straks doorheeft dat ie meer kan!!Ben erg benieuwd!! Fijne dag vandaag!! Xx
sjaantje ik was erg in de rouw toen mijn kinderkat ingeslapen werd ze was 13 jaar en mega ziek geworden . mis dr soms echt nog wel dus is helemaal niet erg hoor zoveel verdriet
Hey meiden, @Debs: heb je al ff gekrabbeld, maar echt superknap van Nilsje hoor!! Veel plezier in Plopsaland! @Ikheid: oeh spannend je solli! Hopelijk hoor je snel wat. Jammer dat je je niet prettig voelde in je eigen huis. Heb je trouwens een reden waarom het niet echt botert? Of klikt het gewoon niet echt? @Ink: oeh oeh oeh!! Kijk, dat zijn goede berichten! Een 2e en een 1e gesprek! Heb je voorkeur qua werkgever, of maakt het je nu niet zoveel meer uit? En superknap van Elin hoor! Voor je het weet, mag je erachteraan rennen @Sjaan: he bah meis wat naar Natuurlijk ben je er beroerd van! Ik ben zelf ook opgegroeid met honden en heb ook veel honden laten inslapen en het doet elke keer weer pijn. Het is toch ook logisch? Je hebt jarenlang een maatje eraan en dan doet het pijn als die er niet meer is. Sterkte meis... @Marleen: hoe is het met Joanneke gegaan?? @All: hoe is het meiden? Ik heb de uitslag van m'n echo van m'n schildklier binnen. Ze hebben gezegd dat er een soort van cystes opzitten. Volgens de assistente hoeft dit niet meteen kwaad te kunnen, maar ik moet volgende week naar de dokter en dan weet ik meer... Gister gingen m'n schoonouders geregistreerd partnerschap laten vastleggen. Dus we hadden feest de hele dag. 's Avonds uit eten geweest en daarna bowlen. Ik had wel gezegd onder voorbehoud, want het hing van Kyra af of ze niet moe zou zijn. Maar Kyra was na het eten hartstikke wakker en vrolijk. Die vond die bowlingbanen prachtig en stond te dansen op de muziek Dus zijn we ook gaan bowlen. Maar zo'n 10 minuten voor we klaar waren zag ik haar wit worden op oma's schoot. Dus ik liep erheen met de veronderstelling dat ze moe was en we dus naar huis zouden gaan. Alleen Kyra moest ineens spugen Daarna was ze zichtbaar opgelucht, dus ik denk dat het eten niet goed gevallen is. In de auto ging ze nog een keer spugen, maar vannacht niet meer. Ik denk dat ze te snel gegeten heeft en daarna natuurlijk te snel druk gedaan. Dus het zal niet helemaal lekker gevallen zijn. Vandaag is ze gewoon vrolijk en ze is ook niet ziek, dus waarschijnlijk eenmalig.
Sjaan: pfff wat erg zeg! Logisch dat je er zoveel verdriet van hebt! Moet meteen aan mijn hondjes denken.. moet er niet aan denken die te moeten missen zeg! Sterkte meissie! Cath: het klikt gewoon niet. Je hebt dat weleens, dat je iemand in je omgeving hebt waar het gewoon niet meer lukt, ook al doe je nog zo je best.. Balen van je schildklier! Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen.. Gelukkig was het spugen eenmalig! Debsel: wat goehoed van Nils! *ik doe een vreugdedansje* Have fun in Plopsaland! Meiden: hoe is het met de rest? Mies: vanaf hoelaat is het bij jou eigenlijk? Mama wilde na het boompje planten bij haar thuis nog gezellig gebak en koffie doen.. Als ik daar optijd weg kan kom ik nog die kant op. Iedereen fijn weekend! Wij gaan vanavond naar vrienden en morgen kraamvisite.. X
hey meis, weet niet vanaf hoe laat iedereen kan en wil komen. maar ik zeg iedereen welkom is vanaf een uur of tien?!! kijk maar hoor meis. als je maar wel even komt he?!! willen jullie wel is ontmoetenhoor fijne zondag nog meis. wij krijgen vanmiddag visite en vanavond uit eten met m'n vader en moeder (voor wat ze allemaal hebben gedaan voor ons tijdens de verbouwing enzo!) liefs mies
Hey meissies, He bah sjaantje, wat verdrietig! Heel logisch hoor! @Cath; ja klinkt posi maar het blijft natuurlijk weer afwachten. Ik heb niet echt voorkeur. Het bedrijf waar ik het 1e gesprek mee lijkt nog beter aan te sluiten qua functie inhoud maar dat weet ik natuurlijk ook pas nadat ik er ben geweest. we shall see maar ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! januari komt snel dichtbij natuurlijk. Balen van het spugen! Lijkt dan idd op iets verkeerd gegeten gerum. @deb: hey wat goed zeg dan Nilske!!! En plopsa lijkt me ook zó leuk! Het maakt mij niet uit hoe laat we afspreken de 13e. We zitten natuurlijk allemaal met de slaapjes 's middags.. Wat willen jullie dames?? Nou.. a.s. dinsdag de BMR prik. Bah bah bah. Ik blijf het vreselijk zielig vinden hoor. Hopelijk zal ze niet teveel last hebben. Ik hoor allerlei verhalen van 10 dagen na de prik koorts en wat uitslag.. Nou, hopelijk niet! En 11 dagen later is ook onze date!!! Zal vast meevallen. Zijn er kindjes ziek van geweest? Ze zullen ongetwijfeld allemaal flink gebruld hebben maar dat hou je toch he. Fijne zondag girls. xx
Mies: ja ik ga mijn best doen.. 's Ochtends is het dus van 10 tot 12 de boom planten en dan nog naar mijn ouders. Weet niet hoelaat dat gaat worden en ik laat het eigenlijk van Jayden afhangen, dus ff kijken hoe fit hij dan nog is en dan kom ik zeker die kant op! Ik houd jullie die dag wel ff op de hoogte.. Inkie: BMR (gelukkig) nog geen ervaring mee, maar dat gaat hier dus ook nog komen.. Hier: Jayden z'n haartjes groeien hard ineens! Kei leuk! Tandenpoesten is 1 groot feest! Ik zit nu lekker in mijn huispak te chillen op de bank met laptop op schoot en zoontjelief naast me.. Die kijkt ff met me mee Manlief staat lekker een stamppotje te maken in de keuken, mjam! Vanavond so you think you can dance kijken en manlief heeft nog een weekje vrij, gezellig! Morgen weet ik meer van de solli.. vind het zo spannend! Dit is ook wel de eerste solli waarvan ik echt zou balen als een stekker als het niks zou worden, vind het zo'n leuk bedrijf en functie! Fijne avond allemaal meiden! Sjaan: dikke knuffel! Marleen: alles goed daar? X
Thanks lieffies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het gaat nu wel weer hoor maar blijf nog wel zo'n raar gevoel houden mis dr wel!! Verders alles goed hier doe ff snel want Jade is moehoeeeeeeeeeee normaal ligt ze al op bed nu maar door dat uurtje hihi dus ze is niet in dr hum!! Kom snel eventjes uitgebreidt typen!! Xxx!!
Hoi meiden, Hier alles goed! Joanneke is heel erg stoer geweest en alles is prima gegaan. Nu hopen dat het een beetje gaat helpen he! De narcose was wel erg zielig hoor, moest me echt inhouden anders was ik gewoon mee gaan huilen. Wel een voordeel, toen ik binnenkwam in de operatiekamer stond daar de anesesist die ook bij mijn keizersnee was. Hij was erg aardig en heeft mij toen ook de hele tijd bijgestaan aan mijn hoofdeinde. dus dan laat je je dochtertje wat geruster achter hoor! Verder met mij alles prima, mijn buik begint nu wel aardig te groeien. Verder valt het wel mee, pas mijn broeken nog wel hoor, maar trek voor de lekkerigheid nu ook wel eens mijn oude zwangerschapsbroeken. (die ik gelukkig aankan) Misselijkheid word al minder en moeheid ook. Ben nu 2 kilo aangekomen:S hopelijk wordt het niet erg veel. dus wel beetje in de gaten houden wat ik allemaal naar binnen werk Morgen 15 weken hihih, wat gaat dat snel dan he! Woensdag moet ik naar zwolle ziekenhuis voor die onderzoeken waar ik aan mee ga doen. Heb heel veel vragenlijsten moeten invullen en moet nuchter bloedprikken. Krijg een intake en dan gaan ze kijken hoe goed ze me in de gaten gaan houden. Vrijdag naar de gyn in harderwijk, wel een andere want die van mij is op vakantie, en dan mag ik over 2 weken weer want ze wilde me zelf ook graag snel weer zien. Dus wordt goed in de gaten gehouden hoor! Is erg fijn om te weten, en ik weet zelf nu ook wat de symptonen zijn, dus maak me niet druk! Met jullie alles goed? @heidy en inkie Hou het forum goed in de gaten hoor ben erg benieuwd naar jullie solli's! Hoop echt dat het snel wat wordt voor beide. Ik duim voor jullie mee! @debsel Gaaf dat nils nu zelf kan zitten. Heerlijk om te zien dat ze zich ontwikkelen. En ook mooi in hun eigen tempo. Nils is een slimmertje hoor! Als ik die video's zo af en toe bekijk van hem. Echt een knap ventje. @cath Hoe is het nu met dat huisje? Al wat meer gehoord? ben benieuwd, hopelijk bevalt het jullie! hoe is het verder met kyra? @maaike we moeten nog ff afspreken hoe laat ik je kom halen he! Hoe is het verder met sennah? en jou? En hoe gaat het met de plannen van een eigen zaak van thomas. Ben benieuwd hoor! @Sjaantje Erg Kl*te zeg van je hond. Is nie leuk. Gelukkig heb je je kleine meid he! is beetje afleiding Heerlijk koppie heeft ze hoor! Alles goed met je? Bevalt het je nog op je werk? @ladyj Hoe is het met jou? Weet jij al wat meer van je werk? op kantoor zitten is inderdaad niks. (vind ik dan he) is ook niet mijn ding hoor! Wel fijn iniedergeval dat ze je wel goed vinden. Is altijd goed om te horen toch? Verder alles goed met je grote kereltje? (tja zo worden snel groot he) @debbedebs Hoe is het met jou? alles goed @miesje Nog even en dan is het al weer 13 november! Nou ik heb er wel zin in hoor! Alles goed met stijn? en zwemmen jullie nog steeds? Wij mogen nu 6 weken niet zwemmen Vanwege de operatie, dus dat wordt even afzien jammer jammer. @ben ik nog iemand vergeten?. sorry Nou ik moet zo even Joanneke eten geven en als hans terug is snel door naar mijn werk:S:S:S We hebben een spoedvergadering BALEN! Net nu ik een week vakantie heb! shit. Leidinggevende vond het wel fijn als ik ook kwam. Hoefde niet perse, maar goed. Om het via via te horen is ook niet erg fijn. dan worden de verhalen erg anders. Niemand weet trouwens waar het over gaat:S Dus ben benieuwd tot snel x marleen
Ik heb de baan niet... ik werd door een stagiaire gebeld met de mededeling dat ik het niet geworden was. Triest zeg! Heb dan de ballen en bel zelf gewoon! Ik heb hem (waar ik het gesprek mee had) een mail gestuur dmet de vraag waarom ik het niet geworden ben. Maar goed, baal er wel van! En ook nog eens ongi geworden.. Fijn allemaal! Marleen: beterschap met Joanneke en succes met de vergadering! Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Inkie: lief dat je ernaar vroeg.. En jij? Weet jij al meer? Hoelang heb je nog ww?
@ Ikheid: K*T!!! Echt balen meissie.... Goed dat je een mailtje hebt gestuurd. Dan weet je tenminste wat meer. Maar zoals ze je nu behandelen, mag je blij zijn dat je er niet hoeft te werken. Wat belachelijk zo zeg! Knuf! @ Marleen: echt joh, we zijn zo trots op 'm! En wij vinden 'm zelf ook héééél slim, maar zijn niet echt objectief. Moet wel zeggen dat dat erg 'helpt' omdat zo wel duidelijk is dat hij niet een algehele ontwikkelingsachterstand heeft. Dat lopen komt wel, het is al fantastisch dat hij nu af en toe zelf gaat zitten. Hoeft niet meer teveel 's nachts natuurlijk... @ Maaike: fijn dat schoonmama uit het ziekenhuis is!! Wat was er aan de hand? Niks ernstigs hoop ik? @ all: Nils heeft vanmiddag na het zwemmen 3,5 uur geslapen!!! Echt bizar. Hij is wel heel de middag jengelig en hangerig gebleven, maar denk ook dat hij last heeft van het uur. Het is best een gevoelig kereltje dus.... Hij was ook om 5 uur helemaal over de rooie, maar wilde geen soepstengel ofzo. Uiteindelijk in z'n stoel gezet en alvast wat aardappeltjes en doperwtjes gegeven en toen was het goed?! Dus das ook zo'n voorbeeld... Verder morgen gesprek op het werk over mogelijke stage voor een managementfunctie. Duim voor me!!! Kussss
Ik baal met je mee meid!!! Weet inmiddels ook wat een afwijzing is :x Morgen heb ik een 1e gesprek bij een bedrijf waarvan de functie wel errug goed aansluit op mijn werkverleden en interesses dus das goed. Donderdag heb ik 2e gesprek bij een bedrijf waar ik dus al eerder ben geweest en waar ik een goed gevoel bij heb. Leuk mens waar ik gesprek mee had en klinkt erg goed. Ze zei dat ze me goed binnen de organisatie vind passen. Daarna belde ze wel dat het wat langer duurder voordat ik hoorde of ik voor 2e gesprek kon komen omdat ze graag vergelijk wilde en de 2 kandidaten die na mij kwamen waren direct afgewezen. Ik begrijp het vergelijk maar vond het niet echt lekker gebracht (hoe ze het zei aan de telefoon). Dus dat was wat minder maar ja. Ben erg benieuwd naar morgen. Heb er vertrouwen in! (moet wel ) Ik heb tot midden januari ww. x
Fijn dat je meisje zo flink is geweest! En het lijkt me ook niks zo'n narcose bah. Wat fijn dat het dezelfde persoon was als toen bij jouw ks. Kan me voorstellen dat dat wat rust bracht! En alweer 15 weken zwanger. Wat gaat het bij een ander altijd snel Voor je het weet.... Wil je weten wat het wordt eigenlijk?? Liefs van Inkie
Lieffies!!!!!!!!!!!!! Hows life here?!! @Marleen wat een grote meid he!!En kan me voorstellen dat je het moeilijk vondt...15 weekejs alweer time flyes ben erg benieuwd wat het gaat worden!! @Heidi,Ink geef de moed niet op he!!Komt vast een keertje goed hoor!! **even Jade naar bed doen*** @Debs hoe het met Nilsje??Wat goed he dat ie nu kan zitten!!Komt vanzelf goed ... en verder spannend he ik duim voor je!! @Cath hoe is het met Kyra boefje....Ben benieuwd weer naar dr de 13de...de vorige keer zat ze heerlijk in de wipstoel te sjansen en ondertussen dr fruithap weg te werken zal nu wel anders zijn haha!!! @Maaik meis las op hyves dat schoonmams weer uit t ziekenhuis is fijn he!!Hoe is t verder en met sennah dr stappen??!! @Mies al zin in de 13de??!!Ikkuuh wel hoe is het verder bij jullie? @Deb meis hoe is het met jou en Tijn henb je je draai al helemaal weer gevonden?!!Jij bent er de 13de ook bij toch!! @LJ joehoeeee hoe is het met jullie stoere vent wat een heerlijk manneke hey!! @Mel good luck met je eerste werk dagje!! Iemand vergeten?!!Beste peerd van de stal zulle we dan maar zeggen toch!! Hier alles goed!!!We hebben weer beetje rust in huize Jansen en das fijn!!Hoef pas half 2 te werken vamiddag dus lekker chillie billie!!! Dikke knuf voor jullie!! Xxx
@sjaantje Leuk leuk!!!!!!!!!!, jullie ook weer aan de slag Nou ik duim hoor dat het lekker snel raak mag zijn (en voor heidy ook natuurlijk)
hey sjaan, lees net je berichtje en dacht effe; verrek!!! heb ik iets gemist. die zijn bezig voor nummer 2 WAAAAH!! gaaf zeg