He verd......e meis! Heel veel sterkte lieffie. Kruip maar lekker tegen je manneke aan inderdaad en dikke knuffel...
Zo de twee zitten Lletwee aande fles ben weer s doorgeslapen met als gevolg nu paas de fles hohi...slecht he...geloog dat me ogen ook om 9 uur zwaar dicht zijn gevallen pfffff "tis pittig"!!!!maar we klagen niet gewoon doorgaan hihi.... Maar kan soms wel kanken hoor dames doe wel groots....maar tis zeaar!je bent echt 24 bezig....tijd voor iets anders is er bijna niet... Gelukkig ga ik dinsdag met een vriendin naar de zwaluwhoeve...love vakantieveiling!&ff heerlijk een dagje eruit.... Nou genoeg geklaagd jax heeft m leeg dus die kan zo weer terug xxxsie!!!!
Och Sjaantje toch.. geloof het meteen, ik vind 1 kindje soms al erg pittig en laat staan dat je er dan ineens 3 hebt! Respect hoor meissie. Tuurlijk zit je er vaak doorheen, ben je met de ene klaar komt de andere weer en Jade heb je ook nog rondlopen.. en dat dan helemaal in je eentje voor het grootste gedeelte, dat lijkt me echt niet altijd even leuk. Gelukkig heb je weer een relaxed dagje in het vooruitzicht en daar moet je dan ook maar 10 x zo hard van gaan genieten. Kun je weer ff vooruit. Als ik wat dichterbij had gewoond had ik je graag komen helpen! En je moeder en schoonouders? Springen die vaak bij? Of zeg je meestal 'het lukt allemaal wel, hen geen hulp nodig?'. Dat je de eer aan jezelf wil houden? Alle hulp die je kan krijgen moet je aannemen moppie! Af en toe ff een dagje weg heb je nodig. Of Roy eens een dagje in het weekend thuis laten bij de kids dat jij ff de stad in kan ofzo, al spreek je alleen maar wat af met wat vriendinnen en ga je ergens een hapje eten ofzo.. het idee dat je ff wegbent en ff Sjaantje kan zijn en je even niet bezig hoeft te houden met flessen, luiers, een rondrennende peuter, huishouden en noem maar op. In ieder geval een hele dikke knuffel en trap optijd die rem in als het echt ff niet gaat en regel dan wat met de kindjes.. is voor mij makkelijk gezegd, maar ik denk dat jij heel veel lieve mensen om je heen hebt die je vast voor een dagje ff uit de brand kunnen helpen. Ok.. lang verhaal. Knuffel meissie!
Hier gaat het wel.. zit in een soort van rollercoaster wat betreft mijn gevoel. Heb alleen in de middag last van bruinverlies en beetje bloed en de rest van de dag en nacht helemaal niks. Dus de ene keer heb ik weer wat hoop en de andere keer zie ik het allemaal aan me voorbij gaan. Deze baby is zo ernorm gewenst! Ik lijk nu wel op Jantje; Jantje lacht, Jantje huilt.. Pfff. Was het maar alvast de 30e! Mannetje is vandaag naar de rally.. ik zit nu bij mijn moeder, Jayden heeft hier vannacht geslapen en doet nu nog ff een dutje. Als hij zo wakker wordt rijd ik terug naar huis. Heb vanochtend alles al gezogen en gedweild, dus Jayden en ik gaan vanmiddag zeker wat leuks doen, ff wat afleiding zoeken.. Hoe is het met jullie allemaal?! Fijn weekend dames! Dikke kus
thanks lieffie!!ja ik krijg hulp hoor...maargoed mijn ouders en schoonouders werken allemaal nog...te tante van roy komt op vrijdag ochtend het huishouden doen das ook erg fijn!En tja drie kinderen breng je nie zo gauw ff naar opa en oma he om te logeren....Mijn vader en moeder zitten in ons appartement dus die kunnen dat ook eigenlijk niet plaatsen en mn schoonouders schatten van mensen hoor!maar die doen het ook niet zo gauw...logisch want bij de broer van roy is ook een kleintje opkomst dus ze moeten nu overal rekening mee houden he hihi... Het is idd ook gewoon balen dat Roy zoveel werkt op dit moment maargoed....laten we maar van geluk spreken dat ie het zo druk heeft!Want er moeten 5 mondjes gevuld worden nu he!! Ben voor 2 weken terug ook al heerlijk naar het sanadome geweest met dinnetjes!Dus dat probeer ik ook echt wel te doen!En kan natuurlijk savonds eruit als roy thuis is maar dan heb ik vaak de piepers leg pfff haha Maargoed ik zit ook op t forum met andere tweeling mama's en die zeggen allemaal met een maand of 8 dan wordt het ECHT allemaal makkelijker!!Dus nog 6 te gaan haha en dan kijk ik weer naar Jade en dan denk over 1.5 jaar heb ik er nog twee zo rond stappen en dat geeft me dan ook wel weer een heerlijk gevoel!Komt echt allemaal wel goed..... Heidi wat balen hey meis kan me helemaal voorstellen dat je je zo voelt hoor...vooral die onzekerheid is zo frustrerend...denk lekker aan jezelf en geniet lekker van je mooie manneke vamiddag!Dikke knuf voor jou hoor!! Xx
Hey ladies!! @ikheid: hoe is het nu dan meissie? Zet het nog steeds niet echt door? Pfff... als het níet goed is, laat het dan ook meteen duidelijk zijn. Hoop nog steeds dat het wel goed is, maar het klinkt niet echt positief. Hou je jezelf een beetje goed? En kan je Jayden wel aan nu? Ik heb soms wel moeite met Nils z'n boze buien en 'jengelmomenten' als ik niet lekker in mijn vel zit, dus zou me heel goed voor kunnen stellen dat jij nu ook wat minder geduld hebt.. @ Sjaantje: natuurlijk is het ook gewoon superzwaar. En dat mag je gewoon zeggen! Het is echt niet ondankbaar hoor! Ik vond de eerste weken met kleine Nils al zwaar en die was ALLEEN. Nu heb je er gewoon 2 die doodleuk om-en-om komen én een dreumes van 2. RESPECT!! Dus gooi het er hier af en toe lekker even uit als je dat wilt!!! Ik zag trouwens ook een www'tje van je en vroeg me af... denk je erover toch voor jezelf te gaan beginnen of begreep ik het verkeerd? @ all: how are you all girls?! Dikke KUSSS PS. Nils is íets te bijdehand... Hahahaha!!! Check m'n facebook of hyves... Aappie. Blij dat hij nu in bed ligt want hij was erg jengelig vandaag... En mama dus ook niet altijd even geduldig (sssttt!!!)
Thanks lieffie....ben ook heel erg blij dat ik jullie heb hihi kan ik t ff van me afgooien he! Jup idd!!Wil voor mezelf gaan beginnen....# kinderen naar de opvang brengen is te duur doordat roy zzp-er is verdient ie "teveel"(waarvan de helf weer terug naar de belasting gaat haha)dus we zouden dan op 700 euro pm zitten wat we zelf bij moeten betalen...nou dat verdien ik nog niet eens in de winkel.... Als ik mn salonnetje begin kan ik zelf de tijd in plannen ook de avonden...Dus zou gek zijn als ik t niet deed...en tja blijft toch mijn ding! Wordt wel pas januari...ben nu nog veeeeeel te druk met andere dingen haha!!Maar heb er echt zo'n zin in!! Aaah dus nils is lekker aan t draken?!Vermoeiend is dat he pfff hoe is het met je hoofdpijn? Nou Jade ligt weer voor de tweede nacht in t grote bed....we hebben ze gewoon laten kiezen nu heeft ze twee bedjes op dr kamer maar ze wil graag in t grote bed...Moppie nouja zolang ze er niet telkens uitkomt!haha!!maar dat gaat weer goed! Nou dames fijn weekend!!En dikke knuf 4 ya all!!En een extra dikke voor heidi.....X
Ff een kort berichtje vanaf hiero! Reageer snel een keer wat uitgebreider! @ikheid Veel sterkte joh deze onzekere periode. Wat naar man! Dikke knuffel voor jou! @sjaantje Idd respect voor je hoor! Ik word soms echt knetter van 2, nou jij hebt er 3! Natuurlijk ook weer leuke kanten aan, maar ook erg zwaar! Nou ik ga nu kolfen en dan papfles van maken, hopelijk slaapt hij dan een x nachie door. xxx marleen
Lieve meiden, Hier was ik weer eens hihi! @ikheid, jeetje meid wat een onzekerheid! Hoe gaat het nu? @debsel, alles goed met jouw en je gezinnetje? @ink, hoe gaat het met je meis? zie op hyves steeds verontrustende berichtjes... Hopelijk alles oke? @sjaan, wauw meis, go for it, een eigen salon! Helemaal goed. En je doet het verder helemaal top meis, tis niet niks een twin en een rondhuppelende dreumes! @mies, he meis, hoe is het met jou? wat word Stijn groot. @mel, druk met allerlei draagdoeken lees ik? leuk hoor! Verder alles oke? @cath, hoe is het met jou meis? en met je schildklier? alles onder controle tot zover? Wat is Kyra toch een wijsneusje hihi. Helemaal leuk! @debb, he meis, hoe gaat het met jou? beetje herstelt van de bevalling? en een beetje een ritme erin? Weer bv? Gaat het een beetje met Tijn en alle wisselingen? @Joey; en met jou meis? alles ok? hoe ver ben je nu? En met Ayronn? @marleen, alles goed meis? en met je gezinnetje? Harmen groeit als kool volgens mij?! en Joanneke d'r gezondheid? Ze was flink aan het kwakkelen he? Iedereen gehad? hoop het anders sorry! @hier, hier gaat het tja wat zal ik zeggen??!! k*t.... Mijn schoonmoeder gaat dood! Door de kanker die nu voornamelijk in haar longen zit en in haar botten! Het zal een kwestie van weken of maanden zijn.... Tis zo onwerkelijk en oneerlijk! Mijn hubby heeft het er verschrikkelijk moeilijk mee en ik probeer hem waar ik kan te steunen. Gelukkig gaat het tussen T en mij weer helemaal goed. Alsof we weer net verliefd zijn hihi... Dat is wel zo fijn in zo'n moelijke periode als dit! Sennah doet het ook goed, die word over 2 weken alweer 2! Pff waar blijft de tijd. Ze zegt veel woordjes en zingt met liedjes mee! Schatje! Ook hebben we een heelrijke vakantie in Frankrijk gehad. Ik moet woensdag weer beginnen na 3 weken vakantie! Mijn hoofd staat er helemaal niet naar! Nou dit was het zo'n beetje! Vanmiddag met mijn ouders naar mijn schoonmoeder... een soort van afscheid nemen alvast.... we weten gewoon niet hoe lang ze nog heeft! Dikke kus voor jullie!!!
Hey ladies!! @ Maaike: wat een ontzettend heftige tijd zeg... Verschrikkelijk om niet te weten hoelang ze nog heeft. Voor haar, maar ook zeker voor jullie!! Sterkte... Wel fijn dat jij en T elkaar weer helemaal gevonden hebben en dat dus supergoed gaat. Kun je er in elk geval helemaal voor 'm zijn. En mooi dat jullie dat kleine prinsesje hebben voor troost en afleiding. Liefs! @ all: hier alles prima. Nils heeft wel af en toe driftbuitjes, maar doorgaans gaat het heel goed. Hij kletst de oren van ons kop, vandaag is hij even meegeweest naar de matelaa (makelaar) om maar even aan te geven wat voor woorden er hier op een dag voorbij vliegen Mijn hoofdpijn is er nog steeds, helaas pindakaas.... Hoop echt dat het nu snel eens ophoudt. Al is het maar voor één dagje!!! 14 oktober kan ik terecht bij de neuroloog, maar zou toch wel willen dat het voor die tijd al over is. Liefsss Xx
Maaike ff een hele dikke knuf voor jou meis sterkte.... Deb aaaah die nils knapperd!!!en die driftbuien tja...hoort erbij he maar idd niet altijd leuk.... Hier alles goed!!Ik "geloof"dat we een ardig ritme krijgen?!maar dat kan morgen wel weer anders zijn!Met Jade gaat het ook hartstikke goed!!Ze is zo lief voor die twee....Soms is het ook wel een echte draak maar heb ze nog niet achter het behang geplakt!!Ook hier een kletskous...was ze net schone luier aan het gevn nou daar kwam een heel verhaal"mama??ja schat...ikke auto kermies eeties vange muis sien daaimole niete leuk...tingeling..." Ze was dus met de auto naar de kermis en daar heeft ze eendjes gevangen en een echt muizen dorpje gezien ze mocht in de draaimolen maar dat was niet leuk er zal een belletje en die deed tingelinge haha!!Hoe dat ze dat toch op hun manier duidelijk kunnen maken he!Zo knap.... Nou meiden fijne aaf!X
Maaike: allereerst voor jou, Thomas, Sennah en familie heel erg veel sterkte gewenst in deze zware/moeilijke tijden! Fijn dat alles goed gaat met jou en Thomas èn Sennah! Debsel: nou hopelijk kunnen ze de 14e ook echt iets voor je betekenen, want dit is echt niks zo.. Het bederft zowat je hele dag die koppijn, juist omdat ie altijd zó aanwezig is. Sjaan: fijn dat alles goedgaat met de twins en Jade! En ook al zo'n babbelkont.. Hier gaat ook alles goed.. vrijdag de echo en hoop dan dat we dit hoofdstuk af kunnen sluiten, want echt leuk is anders. Gelukkig heb ik een heerlijk ventje thuis waar we zo van genieten! Hij brabbelt echt heel veel èn goed en hij is lekker ondeugend.. Gisteren brieg van BD binnengekregen, ziet er naar uit dat we begin 2012 er helemaal vanaf zijn, we hebben meteen wat doelen op papier gezet waar we geld voor opzij gaan zetten, zoals een auto een nieuw matras voor ons.. Heerlijk dat vooruitzicht! Prikken we nog een keer een datum om te meeten? Lijkt me leuk jullie allemaal weer eens te zien. Donderdagochtend voor het eerst knuffelzwemmen met Jayden, heb er zin in! 's Middags komt mijn nichtje met dochtertje van 1 jaar en in het weekend hebben we een verjaardag staan.. Leuke dingen dus! Liefs!
Goedemorgen, Vanochtend stond ik mijn haren te doen toen ik ineens wat voelde lopen.. Ik als een speer naar de wc gerend, mijn tampon schoot eruit, zo de wc-pot in.. en het bloed stroomde er werkelijkwaar uit. Manlief in paniek, ik in paniek.. Spoednummer van de verloskundige gebeld, ze gaf aan dat dit dè miskraam kon zijn èn tegelijk een menstruatie er bovenop. Na een half uur stopte het bloed met stromen, ook veel stoltels verloren.. Mijn hemel, de schrik zit er nog goed in, heb nu maar een zwangerschapsonderbroek aangedaan en een dikke lap maandverband in, moet echt om het uur naar de toilet om te verschonen. Het is nu wel stukken minder. Sowieso schrik je, maar ik schrok des te meer, omdat ik dacht dat het op z'n einde was.. ik had namelijk al sinds 2 dagen alleen bruinverlies, dus ik dacht dat het eind in zicht was. Niet dus. Vanochtend met manlief naar benzinestation gereden, daar maandverband ingeslagen, want had niet veel meer op voorraad omdat ik dus dacht dat het al wel bijna over zou zijn.. Dus tot zover een update vanuit hier. Nu gewoon op het werk en hopen dat het vanaf nu alleen maar minder wordt en ik het ergste achter de rug heb! Hoe is het hier meiden? Liefs Ikheid
Sjeesus ikheid!! Kan me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken... Goed in de gaten houden dat je niet té lang té veel blijft vloeien he Meissie toch, denk je het gehad te hebben... Gaat het een klein beetje?? Hele dikke knuffel!!!!
@maaike; heel veel sterkte meid! het is een zware tijd helaas.. knuffel! @ikheid; meis toch wat een ellende. Hopelijk is het vloeden wat minder nu. Liefs voor iedereen. Hier gaat alles redelijk! x
Inkie: alles goed mop? Hier gaat het wel.. gisteren heeft een enorme indruk gemaakt. Morgen echo, hopelijk ben ik nu alles kwijt en is er geen restweefsel meer. Nu eerst ff genieten vd zon, want daar heb ik nog geen kans voor gehad met een kind dat vanochtend na een half uur al wakker werd en stik-chago was.. Gelukkig slaapt ie nu ff.