Hoi ladies! Hoe gaat het? @Maaike: jeetje meis wat een k*tbericht Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje en de familie. En Sennah bijna 2, gaat snel he? Hebben jullie wel van jullie vakantie kunnen genieten? @Ikheid: hey mop toch!! Ik zou me ook kapot geschrokken zijn hoor! Hoe ging de echo? Is het bloeden al wat minder nu? Vind het nog steeds ontzettend k*t voor jullie Hoe is het met Jayden? Wat een knap mannetje is het toch! @Debs: hey mop, las dat je bij de kaakchirurg bent geweest? Wat heeft die nare man gedaan? En hoe is het met Nilseman? @Ink: hey lady, hoe is het met jou en knappe Elin? @Mies: hoi meis, hoe is het met jou en Stijn? Wat wordt hij toch groot he? Knapperd. @Debbedebs: hoi moedertje, hoe is het met jou en je mannen? Al wat bijgekomen? En ben je al een beetje aan het ritme gewend met 2 kleine mannekes? @LJ: hey meis, waar ben je? Hoever ben je nu? Alles goed met jou en Ayronn? @Marleen: hey meis, hoe is het met jou en je gezin? Volop aan het genieten? Hoe is het Hans z'n rug? @De rest: iemand vergeten, sorry! Hoe gaat het? Hier gaat alles redelijk. Mijn schildklierwaardes waren weer niet goed. Ik voel me vooralsnog goed, maar dat begint toch weer minder te worden. Als ik 2 dagen achter elkaar gewerkt heb, dan ben ik gewoon helemaal gesloopt. Afgelopen dinsdag was ik zo ontzettend moe, dat ik nadat Kyra op bed lag mijn bed ingekropen ben. Ik kon echt niet meer. Ik moet het nu in de gaten houden en als het nog slechter wordt, moet ik mijn medicijnen ophogen. We houden het dus in de gaten. Met Kyra daarintegen gaat alles goed! Ze zit echt middenin de peuterpubertijd nu en dat merk je. Ze voelt ook aan mij dat ik nu niet sterk ben en ze gaat ook echt met alles tegen me in. Nee = ja, niet doen = toch doen en bij optillen gaat ze hangen. Ook erg fijn als je je slap voelt Het time-out hoekje wordt nu ook af en toe gebruikt. Nu zijn we meer van het belonen bij goed gedrag en negeren van stout gedrag, maar bij 3x waarschuwen niet luisteren en toch doorgaan mag ze eventjes zitten. Ze zoekt enorm naar grenzen op het moment en dat merk je duidelijk. Tot nu toe werkt dat op deze manier prima. Op de PSZ gaat het echt goed nu! Afgelopen woensdag is ze voor het eerst zonder snikken naar binnen gelopen Het is goed voor haar om onder leeftijdsgenootjes te zijn en ze leert een hoop. Van de week kwam ze thuis terwijl ze de liedjes "Berend botje" en "lang zal ze leven" zong @Date: i'm all for it! Zullen we dan via hyves maar een datum gaan prikken?
Oh ja Sjaan!! Was ik jou vergeten!! Hoe is het met jullie meis? Beetje aan een ritme nu? Welke maat zitten Skye en Jax nu in? En hoe is met met Jade?
Ja cath SCHANDALIG hoor haha!!!Maakt niks uit joh...Jax en Skye gaan nu richting 62!!Vindt het echt TE hard gaan hoor brrrr.... Met Jade alles goed kleine draak gister heeft ze ook heel vaak een time outje gehad haha!! Xxx
Hahaha shame on me!! Zo die groeien goed dus!! Zijn ze beiden net zo groot, of is Skye nog wat kleiner? Ja fijn he, dat draken van die ukkies? Ahum...
Nee er zit een kilo verschil in Skye weegt nu 4800 en Jax 5800 maar de lengte is hetzelfde...Jax is ons "bolletje biefstuk" haha!!
Heidi en zag alles er goed uit???? hoop het wel voor je meis scheelt een hoop ellende ondanks dit verlies En dan kan je er al je weer wilt tegen aan. Hopelijk krijg je snel broetje/zusje voor jayden wat jullie graag willen hebben.. Hier alles goed zelfs super want Zoey LOOPT !!!! al is het nog erg onzeker en net een robot maar ze loopt ben zo mega trots op haar
Zoey loopt! Wat goed! Jax en Skye groeien en doen het goed lees ik, fijn! Cath balen dat je je zo voelt, hopelijk blijft het snel weer stabiel en doen de meds snel hun werk! Fijn dat het zo goed gaat met Kyra op de PSZ. Echo was goed, er zat nog een stolsel van 3mm, maar dat lost vanzelf op en verder zag het er allemaal keurig uit.. Dus vanaf de volgende menstruatie gaan we gewoon weer verder. Dit sterretje zal een mooi plekje gaan krijgen op mijn zijn bij zijn grote broer Jayden. Nu ff verder hier op het werk.. Liefs!
Heidi gelukkig zag alles er goed uit en kan je er weer voor gaan. Hoe erg dit verlies natuurlijk ook is Zoey heeft net dr prikjes gehad en is nu tot ze 4 is prikjes vrij !!!!! jippie natuurlijk erg huilen maar na een paar slokjes mama melk ging het alweer en op de terugweg lekker bij mij op me rug in slaap gevallen. Vanaaf eten we lekker makkelijk hamburgers en schijfjes aardappel. EN Zoey lekker knackworstje . Ze is nog te licht hahaha dus er mag best wat aan vinden ze Toen ik zei wat ze allemaal at keek ze wel ff op hahaha ik zo dus meer krijg ik er echt niet in hoor ze is nog maar jong. Alleen snoept ze bijna niet tot nooit
Hier ook weinig/geen snoep hoor.. ze zijn nog zo klein. Soms wat chipjes ofzo, moet kunnen. Fijn dat ze nu weer ff van de prikjes afzijn hè! Vind het maar niks.. Jayden praat al veel engels joh! Gaat steeds beter. Ik praat Nederlands tegen Jayden en manlief 'probeert' zoveel mogelijk engels te praten. Echt leuk om te zien dat Jayden er zo'n lol in heeft en het zo snel oppikt.
ze mag het wel maar ze is er niet zo heeel erg dol op Ik leer haar liever met mate snoepen dan bijna niet en dat ze later los gaat. Zo eerste dag weekend is voorbij Zoey ligt heerlijk naast me in bed te slapen ze was zo moe dus mocht ze lekker bij me liggen en tv kijken Ja ik lig er vaak heeeel vroeg in maar weekend of niet kind of niet ik ben altijd heeeeeeel vroeg smorgens wakker
Sjaan: hier alles goed hoor! Hopelijk word ik woensdag 'gewoon' ongesteld en dan kunnen we er weer voor gaan . We geven niet zomaar op! Jayden gaat als een speer, hij begint nu zelfs in 2 woorden te praten en kan zichzelf steeds duidelijker uitdrukken, is echt fijn! Avondeten is nog steeds een drama, gelukkig eet en drinkt ie overdag wel heel goed.. Met hem in huis heb je geeneens tijd om aan die MK te denken, heerlijk kind is het! Hoe is het bij jou? Jade naar kdv las ik? Dus nu ff je handen vrij voor Jax en Skye? Hoe gaat het met jullie allemaal? Wordt het allemaal al wat makkelijker? Jij nog ziek of weer beter?
Goed zo meis!!Positief blijven he!! Jade is naar de psz ga ze zo weer ophalen!!Jax en Skye zijn alweer bijna 3 maanden het gaat zo snel??!! We zijn allemaal aan t snotteren gister was ik wel heel beroerd begint nu weer beter te worden gelukkig!! Nou ik ga de babyfoon even bij de buuf afgeven en dan ons kleine draakje ophalen ben benieuwd hoe ze het vond Xx
Ja waar blijft de tijd! Ik vind het ook allemaal zo snel gaan.. Tis alweer oktober joh! Fijn dat je de babyfoon ff bij de buuf neer kan zetten en gelukkig voel je je alweer wat beter! Fijne dag!
Nou wat een rust zeg.. Net naar het zkh geweest, bloedde weer heftig en verloor weer stolsels. Gisteren dus met ha gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag terecht kon. Heb 3 kapotte adertjes en een joekel van een stolsel dat nu afbreekt.. Raar, want 2 weken geleden had ik een stolseltje van 3mm en dit stolsel is 4cm! Help! Hopelijk lost dat ding snel op.. Verder alles goed hier, zit geen seconde stil en probeer een beetje bezig te blijven, anders ga ik alleen maar malen en denken.. Hoe is het hier meiden?! Volgende week ga ik naar Cath en Kyra! Heb er zin in! Gaan we ook weer met z'n allen daten? Het komt er niet echt van hè.. Liefs!
@ikheid wat naar zeg. Gatsie. Denk je dat het over is, gaat het gewoon door:S. Hopelijk gaat het nu wel de goede kant op en is het helemaal schoon. Pfff wat een gedoe dan zeg he! Dikke knuf voor jou hoor! Tja en over die date?!!! Ik denk gewoon dat iemand even het voortouw moet nemen. Er zal altijd wel iemand zijn die niet kan. Een locatie een beetje die voor iedereen te rijden is zal wel erg fijn zijn. En ligt er dus ook aan wat de meeste dames willen he! met of zonder de kids. En willen we bij iemand thuis of ergens heen???? Ik was net ff aan het googlen en dacht misschien is dit wel iets? Piratenland®.COM in Gorinchem. De Enige Echte! Dat ligt in Gorinchem. Voor debsel en mij is het volgens google maps 1 uur en 17 minuten rijden. voor de rest is het volgens mij voor iedereen minder rijden dan dat. Misschien is dat wat? nou Harmen word wakker en wil denk ik aan de T**T dus ik ga er vandoor xxx