We kunnen ook weer met z'n allen daten bij Van de Valk, zonder kids. Dat was makkelijk te regelen en voor iedereen goed te berijden toch?
Wat mij betreft ook prima... Wie wil het voortouw nemen om het te regelen? @ikheid: tjonge meissie! Hoe kan dat nu ineens weer?! K*t-gedoe... Denk je er mee klaar te zijn en dan dit weer. Pff! Dikke knuf!! @all: liefsss!! Dikke Xx Deb
Hey ladies! Wat een rust inderdaad. Hier alles goed verder. @Ikheid: he bah mop, hoe kan dat nou? Hopelijk komt dat stolsel er snel uit, dan is het gewoon hopelijk klaar. Zo schiet het natuurlijk niet op. Jaaa, volgende week gezellig daten! Heb er zin in hoor! @Marleen: haha die Harmen, nog lekker aan mama's slagroom? Hoe gaat het met jou en je kleintjes? @All: hoe is het meiden? Iedereen zo druk of geen zin? @Date: Sjaan heeft een mail rondgestuurd via hyves, dus daar moeten we gewoon even op reageren. Wat heeft de voorkeur nu? Met of zonder kids? Avondje eten vond ik ook onwijs gezellig en dan kun je elkaar ook uitgebreid spreken. Met kids wordt dat lastig natuurlijk, maar wel leuk om de ukkies te zien
Voortouw was al genomen door Sjaan, maar het ligt nu ff stil? Had iedereen gereageerd? Nja, ik wil Van de Valk wel op me nemen.. Iedereen mee eens?
jaaaaaaaah sorry had idd al wel wat reacties...maar heb me nog niet verdiept er in im sorryyyyy ik vindt alles prima...met kids neem ik denk ik alleen Jade mee want met twin wordt wel erg druk...hiihi hoor t wel!
Jup eten bij van de valk strak plan!!! whoeiiiiiiiii ben nu 7.5 kilo afgevallen met mn cambridge dieetje nog 20 te gaan pfff vanmorgen shokking nieuws gehad een oude kameraad van roy heeft zich van t leven beroofd..heeft gewoon een week in zn huis gehangen de buren begonnen te klagen over stank??echt te bizar...ben dr de hele dag al mee bezig?!!
OMG Sjaan.. wat erg en naar zeg van die oude kameraad van Roy! Brrrr! Oké, dan ga ik (wanneer ik thuis ben èn tijd heb) ff een mail rondsturen voor een etentje te plannen bij Van de Valk.
Lekker! Eten weer bij van der valk! @Sjaan: wat onwijs klote meis Dat zijn geen leuke berichten. Triest dat die jongen pas na 2 dagen gevonden is, bah. Supernetjes dat je afgevallen bent! @Ikheid: hey mop, hoest met jou? Is dat stolsel er nog uit gekomen? @All: zijn we het eens betreft de date? Hier alles goed, hoewel ik volgens mij last heb van een (beginnende) keel/ooronsteking. Kan amper slikken, doet verschrikkelijk pijn en er zit een bepaalde druk op m'n oren. Slaap al 2 nachten niet van de pijn en kon pas donderdag bij de dokter terecht, maar als ik weer zo'n nacht heb ga ik toch echt morgenochtend eerst de dokter bellen. Ik drink me dus scheel aan de thee met honing op het moment Verder voel ik me goed, ik moet alleen niet kauwen of slikken
He moppie! Hier alles goed, stolsel inmiddels verloren en ben nu ongesteld.. eindelijk! Hè gatver! Balen dat je je niet lekker voelt.. hier ook een beetje aan het kwakkelen, maar ik geef er niet aan toe, eet veel fruit en ga optijd naar bed (althans dat probeer ik). Ik sms je morgen ff over donderdag ivm met jouw adres en tijd. Ik ga ff de was in de droger doen en dan slapen. Trusten allemaal! x
Lieve moppies hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag weer lekker bij m'n meisje! Vanavond gezellig uit eten met wat collega's en vrijdag uit eten met m'n twee liefste dinnekes. Gezellig vooruitzicht. Ik vind afspreken met alle kids eigenlijk ook wel weer een keer heel leuk. Of is er al gekozen voor eten bij vd valk? Fijne dag vandaag meiden. @ikheid; ik denk aan je meis xx
Sjaan: goed trouwen svan je kilo's! Het begin is gemaakt! Inkie: hé meis, hoe is het met je moeder? Leuke vooruitzichten, gezellig! Er is nog niet echt gekozen voor eten bij Van de Valk.. ik zal van het weekend ff Hyves-bericht rondsturen. Nu ff verder met niks doen, saaaaaai hier! xxx
Wil je mooie/leuke foto's laten maken en je kleine op foto vastleggen of gewoon wat mooie foto's laten schieten? Kijk dan eens op: www.pho2art.nl. Hij komt aan huis of op gewenste locatie. Liefs Ikheid
Hey moppies!! Maaike gecondoleerd met je schoonmoeder... De rest hoe is het? LJ met je buikje?! Hier alles goed!!de twins groeien als kool en doen het super goed Jax zit al aan de fruithap...ik weet t erg vroeg maarrr hij vindt t heerlijk en is er een stuk tevredener op!! Jade is op t moment niet dr zelf...vlg mij heeft ze t ook best moeilijk met alles wat e rop t moment gebeurd!Maar ben super trots op dr!! Dikke knuf voor jullie!!!!!!
Middag! Hoe is het hier ladies?! Hier: gisteren met spoed opgenomen en vanochtend gecuretteerd. Ben net thuis, heb gelukkig nergens last van, alleen beetje licht in m'n hoofd. Verder alles goed hier! Weekje vakantie vliegt zó voorbij! Nu ff m'n bank afdoen met sopje (overal bloed..) Liefs!
Tjee ikheid????wat heftig allemaal?Was dit nog het vruchtje van de vorige zwangerschap?!Doe je rustig aan wijffie dikke digi knuf voor jou...
Sjaan: ik weet het niet.. half september had ik een MK, toen 2 weken gevloeid, toen een week niets en sinds 1,5 week vloeide ik weer, maar gisteren was het ineens heeeeeel erg! Dus wat het was? Tis iig allemaal weg . Thanks meis! xxx
hey ikheid: oh meid toch wat erg zeg! begon je in 1 keer te bloeden op de bank?? oh wat heftig he. en nu is alles eruit? oh meisje toch waarom moet je dat allemaal meemaken. sterkte meis en hopelijk is het nu klaar voor je pff. dikke knuf van mij. oja volgende week vrijdag ben ik vrij!? date?! @rest: allemaal goed dames? lees al zoveel op hyves en facebook. leuk hoor. enne date tja mij lijkt met kids natuurlijk ook super leuk. !! lj meissie hoe gaat het allemaal met je? voor iedereen een fijn weekend liefs mies
Sjeetje Ikheid!! Denk je dat je alles gehad hebt... Grrr!!! Gaat het nu een beetje met je? En heb je de vlekken eruit gekregen? Hopelijk wordt het nu rustig en komt er heel snel een brusje voor Jayden. @ all: dikke kuss voor jullie allemaal!!
Thanks meiden! Vlekken zijn gelukkig uit de bank èn m'n broek. Nu is alles eruit, heb alweer gewone afscheiding! Echt fijn! Voel me ook super. Mies: jaaa! Is goed. Pb me ff je nummer, dan kunnen we beter afspreken. Fijne zondag allemaal! xxx