eeej meiden, mijn mobiel is kaduuk sinds vorige week. Nu heb ik een nieuwe telefoon, maar ben ale nummers kwijt! Mijn nummer is nog het zelfde, zouden jullie een smsje kunnen sturen ofzoiets? Ik heb namelijk nog wel onze oude adressenlijst met nummers, maar volgens mij hebben veel van jullie al een ander nummer. Verder alles goed met iedereen? @maaike gecondoleerd met je schoonma! heel veel sterkte hoor. dikke knuf voor jou @heidy tje zeg, erg heftig hoor. hopelijk is het nu allemaal achter de rug! ik leef met je mee hoor! hoe gaat het verder? je kereltje word ook al weer groot he! @ de rest een date plannen schiet ng niet op he! haha. nou ik wacht met smart hoor x
ik heb ook heel veel nummers van jullie dames niet hoor!!dus...mijn nummer is 0651027838...als jullie mij een sms willen sturen?!! ik wacht ook met smart op een date data!!... X
Ik voel me goed, maar verloor vanochtend weer een soort van rose-achtig-slijm, leek net alsof ik in mijn broek pieste. Dus de schrik zat er behoorlijk in. Nu een tampon in en net nog ff naar wc geweest, maar het lijkt gestopt te zijn. Voor de 11e van de 11e wil ik GEEN bloed meer zien! Ik ga trouwens deze week met Jayden naar een osteo. Hij wordt minstens 2 x per nacht wakker, helemaal overstuur, is dan ook bijna niet te troosten, overdag huilt/jengelt ie veel (kan echt niks goed doen) en valt ie ook veel (gewoon uit het niets). Ik wil nu toch wel eens zeker weten of er lichamelijk niks scheelt aan hem. Dan heb ik dat iig uitgesloten. Dat lopen gissen en afwachten vind ik maar niks, dus actie! Liefs!
Heb ook niks gehad?? Vreemd..moeten wel gauw gaan plannen want de feestdagen staan voor de deur! Anders wordt het volgend jaar Of is dat juist de bedoeling? Hoe is het hier dames? Het is zo ontzettend rustig de laatste tijd Nu moet ik zeggen dat ik ook niet altijd zin heb om een heel verhaal te typen hoor Iedereen zo druk? Vieren jullie allemaal Sinterklaas dit jaar? Zijn jullie al klaar voor het grote feest? En wat geven jullie? Zaterdag is er een intocht hier in de stad en daar willen we even gaan kijken met Kyra. Kijken hoe ze het vindt 5 december valt op een maandag, dus waarschijnlijk vieren wij het die zaterdag of zondag. En jullie?
Kan iedereen mij hun prive-mailadres pb'en?! Dan doe ik het via de mail.. Heb die adressenlijst niet meer, vandaar dat ik nogmaals om de adressen vraag. Cath: wij vieren het 3 december vanaf 19.00 uur, dan doen we eerst pakjes en dan kan Jayden alsnog rond 20.30 uur naar bed, anders wordt het wel erg laat en vanaf 20.30 uur vieren we mijn verjaardag. Morgen gaan we naar de optocht kijken, hij komt hier in de haven aan. Heb vanochtend wat slingers opgehangen, 1 euro bij Kruidvat, Jayden LOVES IT!
@Ikheid: zal je een pb sturen. Wij gaan morgen ook naar de intocht hier in de stad. Kyra heeft een pietenmutsje, dus die mag ze die op Verder weet ze van plaatjes wie zwarte piet is, maar als ik Sint aanwijs en vraag wie dat is, zegt ze: "kabouter" Morgen mag ze haar schoentje zetten. Ze zal de betekenis nog niet snappen, maar ach...zodra ze ziet dat er een kadootje in zit is het al goed denk ik. Ik denk dat wij het ook 3 december vieren. We hebben alles al binnen, dus komt helemaal goed! Kerst is nog niet bekend. Wanneer ben jij jarig dan???
wij vieren het 3 keer 1 keer kdv maarja ik werk daar ook 1 keer bij schoonfam za of zo 1 keer bij mijn ouders ma Morgen kijken in de haven in maassluis Volgende week hier in spijkenisse En natuurlijk niet de schoencadeautjes vergeten Ja ik hou van sinterklaas tijd
2 december ben ik jarig. Hier geen Sint en Pieten gezien, Jayden sliep heerlijk, hahaha! Ach ja, Sinterklaas kunnen we nog vaak genoeg zien hè. Fijne avond allemaal! x
Cath: heb jij anders die adressenlijst van alle meiden van hier voor me? Of iemand anders? Die heeft Marleen ooit eens doorgemaild. Meiden met zieke kindjes: beterschap. Hier alles goed. Met jullie ook? xxx
@Ikheid: ja die heb ik nog volgens mij...zal ff speuren en hem dan mailen. Meiden, hoe gaat het met jullie???
Hey Ink, hier ook alles goed. Ziekenboeg maar ach..overleven we ook wel weer Met Elin ook alles goed?