Zo schattekes!! Ik vindt het ECHT schandalig dr gebeurt nog maar zo weinig hier!! Hoe is het bij jullie allemaal?! Akora heb nog geen mailtje van je gehad voor evt een date!! Hier alles goed!!De twin gaat als een speer het gaat echt zo hard vindt het helemaal niet leuk ;-( ....haha t zijn echt twee schatje zo makkelijk Jax is niet echt een hele goede slaper die wil me snachts nog weleens bezig houden maar het is zn vrolijk ventje dat je dat eigenlijk snel vergeet!en ik weet dat er gewoon betere tijden aankomen!Skye is echt een slaapwonder en gewoon een heel lief en zacht meiske...heerlijk grietje!Ze zijn vd week gewoon alweer 5 maand!!jeetje.... Jade is op dit moment echt aan t uit proberen en moet echt consequent blijven maar das niet erg hoort erbij t echte opvoeden is begonnen he!!al met al heerlijkg enieten van mn kids!! Xxxx
LJ gefeliciteerd meid Verder alles rustig hier box is weg dus echt een afsluiting van babytijd dus welkom peutertijd.
Hey meiden! Ff snel een berichtje. Het is de laatste tijd een ontzettend heftige periode geweest na het overlijden van mijn schoonmoeder. Vanavond ga ik even een berichtje sturen hier!! Xxx
Hé meiden, LJ: ook via hier gefeliciteerd meis! Ik kom snel kijken naar jullie dochtertje (mooie naam trouwens!). Sjaan: ja sorry, druk.. Alweer bijna 5 maanden die 2. Wat gaat het hard! Hoe is het met de rest hier? XxX
Hey meiden, hoe gaat het hier? Even een vraagje: hebben jullie onze kerstkaart ontvangen? Sommige mensen hebben mijn kaart niet ontvangen, zoals mijn ouders en een vriendin Hoe gaat het verder? Hier alles goed. Onze dame wordt snel groot nu en heeft een behoorlijk eigen willetje Ze is nog altijd ontzettend lief hoor, maar soms ook erg bijdehand. Ze heeft dingen ook snel door en leert snel. Sinds een paar dagen slaapt ze in een peuterbed en ze is er nog niet uit geklommen of gevallen! Ze slaapt als een roosje en is helemaal trots op haar bedje!
Wat goed van Kyra! Ja kerstkaart ontvangen, dankjewel ervoor. Wij sturen geen kerstkaarten meer. Als je ziet wat ik vorig jaar verstuurd had en wat ik terugkreeg, triest. Wel veel e-cards. Dus hier geen kaarten meer. Hier alles goed, J. is weer beter, het huis is vandaag alleen te klein.. man, man, net een stuiterbal!
Ja cath en hij is SUPER sweet!!!Moppie thanks!! Ook hier geen kerstkaarten solly...... Hihi dus J. is aan t stuiteren haha!!Hoe is t verders met je meis?! Hier net ff met Jade de tuin beetje opgeruimt regenjas aan regenlaarsen ff heerlijk voor t meiske ze zit nu weer met dr tuttie vooruit dan maar lekker op de bank!!De twin ligt heerlijk te slapen! Heb vandaag echt zo'n heerlijke relax dag!!ik hoef echt helemaal niks geen afspraak staan gewoon lekker NIKS haha kun je daar soms van genieten he!! Xxx
Fijn dat jullie hem gehad hebben! En maakt toch niet uit dat jullie geen kerstkaarten sturen? Ik stuur ze ook nog maar naar een selectief clubje Vroeger deden we ook aan familie sturen, maar die zien of spreken we nooit, dus ik blijf niet bezig. @Akoya: fijn dat J is opgeknapt! Haha die dagen ken ik... Nou beter zo dan dat ze zo ziek zijn, dan vind ik toch helemaal niks @Sjaan: hier ook zo'n relaxdag hoor! Auto staat voor APK bij de garage, dus we genieten lekker thuis van onze kerstboom en warme chocomel Jammie! Speaking of...ga nog maar ff lekker eentje maken
Sjaan: gezellig ff mama-dochter moment, frisse lucht doet wonderen. Ik ga vanmiddag ook echt ff naar buiten, word gek een hele dag binnen zitten (J. trouwens ook ). Verder alles goed hier . Cath: lekker chocomel! Niks moet, alles mag, fijn dat soort dagen!
hey hey dames ja hoor cath wij hebben jullie super mooie kaart/foto ontvangen. wat een mooie meid, echt heel leuk geworden. geef niks akoya eigenlijk heb je groot gelijk! maar ik vind het wel altijd heel gezellig.!! hihi. allemaal al zin in de feestdagen?? ik ben vrijdag jarig en baal als een stekker dat ik moet komen werken!het is dan wel mijn vaste middag maar ik heb ruime tijd van te voren vrij gevraagd! echt jammer! maar goed 30 word ik dan zowie zo wel! niels word in januari 30 dus we vieren het nog wel een andere keer! kerst zitten we ook onder de pannen! dus komt goed! voor jullie allemaal dames hele fijne kerstdagen met jullie gezinnetje en hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer een gezellig date plannen! oja enne pff over 4 maanden word mn knulletje alweer 3 jaar he! pff nog jaar en dan magie naar school! bah hihi liefs mies
Hoi meiden wat een rust weer hier! @Mies: dank voor jullie kerstkaart! Wat jammer dat je moet werken vrijdag. Maar daarna lekker vrij toch? Ja, nog even en dan Stijn alweer 3. Pfff wat is het hard gegaan he? Heb je al een school uitgezocht of ben je nog aan het rondkijken? @All: hoe is het meiden? Is er al wat meer bekend over een date? Schiet niet echt op zo he Hier alles goed. Alleen vandaag nog werken en dan heb ik een week vrij! Vandaag is onze kleine dame ook alweer 2,5 jaar! Het gaat zo snel ineens Al zin in de feestdagen? Gaan jullie nog wat leuks doen? Ik heb voor Kyra een gaaf jurkje besteld..hopelijk past ze hem Wij krijgen 2 dagen eters, dus ik heb het er maar druk mee. Oud en Nieuw nog geen plannen helaas.. Dus ik zie nog wel. En jullie??
Hihi onze kindjes worden groot he!!!!gaat echt hard!! Wij hebben 1ste kerstdag NIKS daarin tegen 2de kerstdag familie en schoonfamilie bij ons....maar wel heel gezellig!! Dames!!Ik wil jullie alvast hele fijne feestdagen wensen Geniet er maar lekker van! Dikke knuf Van De Familie J. Haha! XXxxsie!
Hoi dames alles goed hier?? Morgen weer dagje thuis ole. En dan alleen donderdag nog en dan..... Heerlijk weekje NIET werken. Fijne dagen allemaal x
Hoi lieve meiden! Ik heb maar 3 reacties gehad op mijn mail voor een date.. Dus dat schiet niet op. Ik kijk na de feestdagen wel weer een keer. Nu te druk. Ik heb nu 1,5 week vakantie, zalig! Iedereen hele fijn feestdagen! Liefs E. H. en J.!