Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Owwwwww marleen erg leuk hoor 3 kids haha!!

Hier ik wil eigenlijk heeeeel veel vertellen maar ben ZOOOOOOO moe sorry....

X

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    BV : Nee eerst zeiden we boobie maar daarna ging ze tietie zeggen dus ja . Maar ze wil echt niet meer ze zegt echt neeee en daarna bah :( haha dus die tijd is echt voorbij.
    Net de papierwinkel voor het nieuwe KDV binnen gekregen morgen invullen en opsturen.
    Ben stiekem wel erg blij als het Mei is en ze daar lekker naar toe gaat hoor.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snel geregeld Mel.
    En tja, als ze niet meer wil dan niet hè.. Je hebt het lang volgehouden! Echt goed.

Hmm, dat ik nu al op ZP zit is geen goed teken (lees: een saaie, lange dag op het werk).

x

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ey lady'sssssss

Doe hier ff mn verhaaltje!!!Moet vrijdag na de dokter op bloed te prikken en volgende week heb ik een gesprek met de arts..ik zit TOTAAL niet lekker in mn vel...tis niet dat ik niet geniet van de kids....maar voel me gewoon heel erg somber en zo zit ik helemaal niet in elkaar ben altijd de vrolijke!Ook heb ik nachtmerries over de keizersnee en ruggenprik en blijft ook gewoon terugkomen....heb echt t idee dat ik afgelopen half jaar half op de wereld en half ernaast heb geleefd en nu er meer rust komt het er bij mij uit komt...ben wel blij dat mijn huisarts me serieus neemt heb t alleens vaker bij een ander aangegeven en die vertelde me dat het er allemaal bij hoorde en alle moeder druk zijn etc etc....Geloof dat ook wel maar hoe ik me voel is gewoon niet prettig...

ZO mijn hart weer gelucht bij jullie weten jullie ook hoe de stand van zaken is in huize sjaan ;)

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: jeetje meis toch!! Laat je schildklier ook prikken!! Ik dacht ook toendertijd aan een post partum depressie en bij mij bleek het dus die te traag werkende schildklier te zijn. Ik was ook zo enorm down. Maar wat Akoya zegt kan ook. Fijn dat je huisarts je serieus neemt.. Heb je naast het moe en depressief zijn nog andere klachten?? Wat betreft de nachtmerries, misschien is het verstandig om daar hulp voor te zoeken om het een plekje te geven.

Sterkte meis :(

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dames!! Valt helemaal stil hier! Hoe gaat het met iedereen?

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjaan: hoe is het nu met je? Ben ja al wat wijzer en heeft de HA iets voor je kunnen betekenen.

Hoe is het met de andere dames?

Erg stil hier.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hier alles goed DL is een echte kwebbelkous aan het worden en nu een echt meisje ook. Ze speelt heel de dag met dr poppen en vandaag een record verbroken met slapen vanmorgen van half 8 tot half 10 we waren om half 6 al wakker maar lekker blijven liggen.
    En net ook weer bijna 3 uurtjes geslapen dus ben stiekem benieuwd hoe het vanavond gaat hahaha.

Lees dat er weer veel zieke papa`s mama`s en kindjes zijn dus beterschap allemaal moet zeggen sinds Zoey geen prikjes gehad heeft is het rustig op ziek zijn front dus gelukkig zijn we nog een jaar prikjes vrij.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag het al op Fb ja, een echt dametje in wording hoor Mel!
    En wat gaat het snel hè.. ook Z.oey wordt natuurlijk in Mei (?) alweer 2 jaar.
    Nou dan slaapt Z.oey nog goed, J. slaapt 's middags nog 1,5 uur, is 's ochtends rond 7 uur wakker en ligt 's avonds ook weer rond 7 uur op bed.

Hie rgelukkig niemand ziek.. J. is wel sinds afgelopen week erg jengelig, kwijlen, rode wangen, schrale toet.. wie weet toch die laatste 4 kiezen.

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    hey dames, alles goed hier!

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel, daar ook?

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ja ze word in mei 2 jaar gaat mega snel allemaal maar zo leuk

We zijn vanmorgen naar diergaarde Blijdorp geweest ( heb abbo) en het was een succes alleen wat mij opviel dat ondanks de kou er weinig kids onder een deken zaten of in een voetenzak. Ben ik nou een muts want ik had DL in beide gedaan hahaha.

Gisteren had ik een vergadering en papa had DL op ons bed gelegd en zonder dat hij erbij bleef ging ze slapen dus we gaan dit weekend kijken voor een grote meisjes bed wie weet werkt het wel en ligt het dus echt aan het opgesloten zijn.

En nog een mijlpaal DL had net gepoept en ze kwam naar me toe en wees naar dr broek en zei "bah" dus wie weet blijft ze het vies vinden en word ze snel zinderlijk.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Hier alles goed hoor! Kyra wordt snel groot en erg bijdehand op het moment. Ondeugend en alles uitproberen. Gelukkig nog wel net zo lief als altijd hoor, maar ze is echt een boefje :D

@Ink: hey meis, hoe gaat het met onze zwangere dame? Hoe voel je je? En snapt Elin het een beetje?

@Melanina: wat betekent DL?? Tja, voetenzak...hangt ervan af hoe oud ze zijn. Kyra zit niet meer onder een deken of voetenzak als ze even in de buggy zit. Je kunt ze ook dik aankleden (maillot onder de broek bijvoorbeeld) en meerdere lagen aankleden. Hebben ze het net zo warm.

@Akoya: hey meis, hoe is het met Jayden? Al wat meer bekend over zijn ontlasting?

@ALl: hoe is het dames??

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    DL= dochter lief
    en ik heb het niet over kleine stukjes maar zoals nu in die kou naar de dierentuin . Ze zitten dan toch veel buiten en stil in zon buggy kijk lopen ze veel of je zit bijv vaak in een winkel ofzo ok.
    Ze had ook een maillot onder dr broek aan hoor en 2 shirtjes en dikke jas .

Inky hoest verder met BiB????

16. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey hey dames,

ook een keer hiero!
    wil wat met jullie delen! wij zijn op dit moment bezig voor een 2e! dacht dacht dat het me niet heel veel deed en het komt wel! nou is dat ook wel zo maar toch!
    zitten nu in ronde 4 of 5! heel raar cyclus van 28-28-25-13!
    twee weken geleden was ik ongi en nu twee weken later weer! (niet aan voelen komen, normaal wel ) nou nog nooit meegemaakt en nog nooit gehoord!
    had maandag een testje gewaagt en niks maar later na 10 min keek ik weer een heell heeeel licht streepjes! maar goed kan ook ingedroogd zijn!
    m'n lichaam is me zo voor de gek aan het houden zeg ongelooflijk!
    pff voel me op dit moment ook echt een beetje klote! het komt wel weet ik wel, maar het is zo raar allemaal!
    pff goed genoeg geklaagd!
    verder alles goed hiero hoor. volgende maand m'n ventje in schrijven op school, pff gaat zo snel! moet ie over een jaar al naar school! ongelooflijk. maar hij heeft er nu al zin in hoor.

@akoya : jullie ook flink aant klussen nog meid. spannend toch weer he elke keer.
    @cath: mooi beschrijving van kyra. zo'n mooie meid als ik telkens de foto's zie maar ook wel weer een x leuk om elkaar weer eens te zien en de kids ook :)

@ladies, hopelijk kunnen we snel weer een x daten en dan met z'n allen ;) leuk om jullie allemaal weer eens te zien!

liefs miesje

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ow mies wat leuk!!!en tuurlijk is het allemaal weer spannend...logisch toch?ik zou morgen mss toch nog ff een testje wagen!!ik weet dat ie bij mij de eerste keer ook heeeel licht was terwijl ie de vlg dag stukken duidelijker was....maargoed net wat je zegt het kan ook in indrooglijntje zijn!!jeetje stijn alweer 3 bijna moet je nagaan???

hier alles goed!tweeling alweer 7 maand geweest???het gaat me echt te snel hoor!!Jade is ook al zo"n eigenwijs ding...vandaag is er een kunstenaar bij ons geweest die heeft foto"s gemaakt van jade en gaat haar schilderen hij vond dr zo bijzonder mooi met dr bleke huidje blauwe ogen en rode haartje en wie weet gaat ze er nog mee op tv komen meer mag/kan ik niet zeggen....***maar mama is trots***

fijne avond en ik duim voor alle mama"s die voor nummer 2/3 aan t gaan zijn!!

xx

18. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    thanks voor je reactie sjaantje. ja zal morgen eens kijken! ff een testje wagen! denk gewoon een indrooglijntje maar goed na 2 weken weer ongesteld zijn is ook zo raar toch!?? ach we zien wel! pff hihihi
    mooi he een schilderij zeg. wauw ja tuurlijk ben je super trots op je mooie meisje en de andere twee super knappe kids ook tuurlijk ;) . oef spannend dan , kunnen we wat verwachten van j dan??
    xx

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    @mies; toen ik stopte met de pil duurde het meer dan 80 dagen voor ik voor de eerste keer weer ongesteld word... ook héél raar!!! maar geef je lichaam zo'n half jaar de tijd om weer te functioneren zonder die rotpil werd gezegd door mijn huisarts. Je lichaam kan aardig van slag zijn door de hormonen nasleep!

Succes mies, komt goed! x

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mies wat leuk! Je lichaam is inderdaad misschien nog aan het ontpillen. Je lichaam kan je echt voor de gek houden hè. Hopelijk is het snel raak! ;)

Deel Deze Pagina