Spannend mies! Idd even een testje wagen.... 2 weken is wel erg snel, dan hoop je toch een innesteling ofzo he Superspannend! Ik duim voor jullie! @sjaan: jade is ook echt een schoonheid, ben benieuwd! @all: liefs! Xx
Mies: ohh wat gaaf! Hopelijk is het snel raak! Wij zijn ook bezig voor een 2e, maar ben er niet teveel mee bezig (probeer ik althans). Mel: leuk naar Blijdorp! Cath: gelukkig is ze nog steeds lief . We worden nu doorgestuurd naar een kinderarts, ik wacht daar eerst de intake af en dan zie ik wel verder, ik ga J. niet aan allerlei vervelende onderzoeken mee laten doen (lees: inwendig onderzoek). Heb nu ook het idee dat de laatste 4 kiezen doorkomen, dus eerst ff dat afwachten. Misschien heeft dat wel al die tijd dwarsgezeten (?). Sjaan: gaaf zeg een schilderij, ben benieuwd! En wat gaat het hard allemaal hè, het baby is eraf.. 7 maanden alweer! Hier alles goed.. net ff het dressoir uitgemest en 1 kant helemaal voor J. ingericht, kan ie niks meer eruit pakken wat niet voor hem bestemd is en hoef ik niet steeds politie-agent te spelen Nu ff zitten voordat meneertje weer wakker wordt. Liefs!
Sjaan-banaan: je hebt PB! (voor als je weer geen melding krijgt dat je een PB hebt ontvangen, maak ik er hier ook maar ff melding van )
he dames, akoya, ja had nog getest, maar spierwit. m'n lichaam heeft me flink voor de gek gehouden! tjee was irri zeg! maar goed komt goed, hopen we maar alles goed verder dames?! hier lekker druk! zondag vieren n en ik onze verjaardag! anders nooit maarja 30 mogen we niet over slaan. word lekker druk dus veel lekker hapjes maken en cupcakes voor de kids. taart is besteld! heb er 1 kant heel veel zin maar andere kant je bent zelf de hele dag bezig he! @ inkie: gaat het allemaal goed meid, kleintje groeit goed? en onze E . 2 1/2 jaar! gaat zo hard he! pff volgende week stijn inschrijven op school! oh wat zal ik m'n ventje gaan missen, maar goed het moet !!! fijn weekend allemaal dames en hopelijk tot snel liefs miesje
Druk weekend voor de boeg dus.. Balen dat de test omo-wit was! Ach, nieuwe ronde nieuwe kansen hè. Het gaat hard, dat blijf ik maar zeggen.. Hier rollen er hele zinnen uit, aapt alles na, en heeft nu echt een eigen karakter, ik/vooral mijn ouders, zien er veel in terug van mij.. Dat belooft nog wat . Vandaag 2 dgn overtijd, brrrrr. Spannend! Maar ik w8 geduldig mijn langste cyclus af, mag op z'n vroegst pas 7 maart testen. Fijn weekend allemaal!
hey meis, ja leuk he, lekker kletsen en ze gaan weer van alles doen! hier ook dan zegt ie weer iets ik denk waar heeft ie dat van! zei die van de week tegen mijn moeder: oma die mevrouw in de kist had ik gezien! had ie blijkbaar van tv serie rox! komt 's morgens op 3 als ik op bed lig en hij naast me tv kijkt! dus ik hoor niet echt wat er gezegd word en gebeurd! tja blijf je toch wel houden spannend meis, ja idd dan toch maar wachten tot de 7e maar wel heel erg moeilijk he! pff hopelijk mag het voor ons beide snel zijn ! misschien samen fijn weekend meid x
Ja misschien wel samen! J. benoemd ook echt veel en ik sta er iedere dag weer van te kijken wat ie allemaal weet & doet, geweldig!
Ik duim voor jullie a en m! Komt goed! Hier gaat het goed mies. Kleintje groeit lekker en dus het buikje ok
Inkie, bijn 23 weken alweer! Woow! Hier ongi geworden.. inmiddels alweer bijna mijn ei . Flink bikkelen dus
Hallo meiden! Kom ook weer eens even buurten hier. Wat een rust he? Vind het soms wel jammer hoor, maar het is begrijpelijk. We hebben het allemaal druk nu met onze peuters Ink: jeetje alweer 23 weken! Heb je geen leuke buikfoto? Ben wel benieuwd En is het anders als bij Elin of heb je wel een beetje eenzelfde zwangerschap? HOe voel je je verder? Wist je trouwens wat het wordt? Heb het al eens gevraagd geloof ik, maar weet het even niet meer En met je kleine meid ook alles goed?? Akoya: op naar een nieuwe ronde? Hopelijk is het snel raak hoor meid!! Hoe is het met Jayden? Bijna 2 jaar he?? Mies: hoe is het met Stijn? Alweer bijna 3! Jeetje zeg! Hebben jullie al een school uitgezocht? Vindt het echt bizar hoor hoe snel het gaat. Wij mogen ook binnenkort wel een beetje gaan kijken hier! @All: hoe is het meiden? Hier alles goed. Afgelopen week weer bloed laten prikken. Even een check-up. En begonnen met hardlopen Bikkelen hoor en elke spier/gewricht voel ik wel. Maar de spierpijn is al bijna niet meer de dag erna. Goed teken. Met Kyra ook alles goed. Een echte puberende peuterdame aan wie ik soms mijn handen vol heb. Geduld wordt soms flink op de proef gesteld en luisteren...wat is dat?? Het hoort er allemaal bij. Op de PSZ gaat het nu goed. Ze heeft de eerste maanden lopen dreinen met wegbrengen. Eenmaal binnen was ze meteen stil en niks aan de hand. Lekker mama/papa even pesten dus Nu loopt ze zo naar binnen en vertelt ze daarna met wie ze gespeelt heeft. Ze heeft al een paar vriendinnetjes aan wie ze voorkeur heeft Volgens de leidsters heeft ze een flinke sterke eigen wil en ze hebben hun handen vol (oepsie...) Het woordje ondeugd/deugniet komen dan ook vaak voorbij als ik haar ophaal. Nog 3 maanden en dan wordt ze alweer 3 Brrrr....gaat veel te snel die jaren! Is het bij jullie ook zulk lekker weer?? Het is hier heerlijk! De temperatuur schijnt komende en volgende week hoog te zijn, lekker hoor!
Hoi cath, ja alweer over 23 weken! Verder is een tweede zwangerschap niet te vergelijken met een eerste als je het mij vraagt. Een lastige peuter die alle aandacht vraagt, manlief die vaak 24 uur van huis is waardoor ik er met guppie alleen voorsta en daarnaast ook gewoon 24 uur werken is niet altijd relaxed zeg maar. Heb nu meer last van banden en rug af en toe. Bij elin had ik dat later in de zwangerschap pas. Dus doordat alles gewoon doorgaat, vliegt de zwangerschap echt voorbij. Inmiddels weten we wat het wordt! Elin vandaag voor de tweede keer niet geslapen smiddags... Snik. Wat een heerlijk weertje he!! Aankomende week alleen maandag en dinsdag werken. Donderdag mam jarig en lekker vrij gepakt. 's ochtends haar verrassen met champagne-ontbijt! Dus dinsdag weekend joehoe! Nog maar 7 volle weken werken en 4halve dmv pasen, hemelvaart en koninginnedag. Aftellen hihi! Een meisje met een eigen wil dus cath! Ach, alleen maar goed toch. Is kyra al zindelijk? Elin is niet meer op het potje te krijgen! Fijne dag nog iedereen, geniet van de zon
Inkie ik zou pas met zinderlijkheid beginnen als de baby er een paar weken is want vaak kunnen ze het dan beter aan nu is alles nog heeel spannend. H. ik hoop dat het voor jou snel raak is meis. En onze kindjes zitten zo rond dezelfde leeftijd en merk hier ook dat het geklets steeds meer word zo leuk Ik vind de peutertijd zo leuk ben blij dat ik er lekker inzit met Zoey.
@Ink: het lijkt me inderdaad een stuk zwaarder zo'n 2e zwangerschap. Leuk dat jullie weten wat het wordt! Ben benieuwd! Nog een paar weken geduld. Zo lekker kort weekje dus voor jou!! Bevalt je werk je nog steeds? En heerlijk vooruitzicht he? Lekker in de zomer met verlof! Ik vond dat echt heerlijk toen... Kyra is inderdaad al zindelijk overdag. Als sinds 1e Kerstdag. Ze had het met 3 dagen door. Ze heeft alleen nog 's nachts een luier aan en plast en poept nu op de wc (met een brilverkleiner natuurlijk) Ze geeft zelf ook aan wanneer ze moet, dus dat is makkelijk. Joh meis, ze volgen daar hun eigen tempo in hoor! Het komt vanzelf wel.. Stimuleren is altijd goed, maar pushen heeft geen zin. Misschien dat Elin het over een paar weekjes ineens wel weer wil.. Komt goed.