Vanochend met ons meiske naar het cb geweest. Ze weegt 9530 gram en is 77 cm. Prima! De prikjes waren weer k*t maar ja, ze is er gelukkig vanaf voorlopig!!! Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ze heeft het wel goed gedaan want alleen even flinke tranen bij het prikken maar toen papa haar omhoog zweefde en mama pleistertje erop plakte, lachte ze alweer! Blijft aandoenlijk. Het gesprek vanochtend was súper! Heel fijne vent en hij zei dat hij een hele goede indruk heeft van me. Klinkt goed, ik heb er vertrouwen in! Duim duim duim. Ik krijg morgen al wat te horen... Donderdag ergens anders 2e gesprek. Hoop dat het net zo posi is. Zou me rot lachen als ik mag kiezen hihi.. Maar goed, weer even met 2 beentjes op de grond.. we wachten af! xxx
Sjaan: gaaf zeg bezig zijn voor een 2e! Debsel: ik duim voor je meis! Inkie: oeh spannend, ik duim voor je meis! Wat goed van stoere Elin! Ik ben er weer vandoor.. Jayden in bad doen met manlief en dan lekker eten en bankhangen! Manlief heeft deze week nog vrij. X
hey dames goedemorgen ik heb kei slecht geslapen ben vanaf half 6 al wakker misschien toch spanning voor de solli's ...?? nou ja, gewoon afwachten deze ochtend op bezoek bij m'n nichtje ze heeft kleertjes voor me die van haar dochtertje zijn geweest en ondertussen wachten op de telefoon... Kussie
spannend ink..... toi toi toi en hoop het beste voor je! Hier ook ff klote. Ayronn slaapt sinds een week ni meer door, en ook ni een klein beetje. vannacht wakker van half 11 tot 4. Nix hielp. geen flesje, beneden lopen, tv, bij bedje, lampje, muziek... uiteindelijk is wes buiten gaan lopen met de kinderwagen... toen ging ie eindelijk... ongelofelijk... Iemand tips? Is dit normaal....????!!!!!!
Toen ons meissie d'r paniek had 's nachts (een maand of 3 geleden en dan 2 weken lang) ging ik met haar in de stoel zitten bij haar bedje en vertelde wat we die dag allemaal hadden gedaan en wat we de volgende dag gingen doen. Ze werd daar erg rustig van. Maar misschien lijkt dat al op iets dat je geprobeerd hebt??
tussen 10 uur en 12 uur 's avonds kunnen ze wakker worden van nare dromen... was ayronn ook flink aan het huilen? beetje paniekerig???
valt mee.... heeft t soms wel redelijk erg.... maar gister viel t mee... ja, in de schommelstoel hebben we ook al gebivakkeerd... en nu is ie natuurlijk stikmoe, maar als ik m nu naar bed doe is t vannacht weer t zelfde.... grrr.... lastig keuzes maken haha!
Heidi spannend weer Sjaantje leuk hoor voor een 2de duim voor je Haha wel grappig dat er weer meiden bezig zijn . Hier wachten we nog ff tot me eierstokken gaan rammelen
Balen LJ! Inkie: al iets gehoord.. Ik ben alweer sinds maandag ongesteld. Zal m'n onderschrift ff aanpassen. Wij gaan naar Tilburg nu, eten bij mijn ouders! X
Nou, ik heb om 17:25 zelf het uitzendbureau gebeld. Enigzins wat tegen m'n principes maar ik vind als ze zeggen je hoort vandaag wat, dan moet je gewoon terugkoppelen! Was meneer (contactpersoon) al naar huis. (en dat heeft gewoon een baan!!!) Maar goed, ik uitgelegd aan dat vrouwtje en ze hebben van het bedrijf nog geen terugkoppeling. Ze hebben gisteren per mail een voorstel gedaan (salaris en evt overnemen kandidaat via werving en selectie) en daar hebben ze nog geen terugkoppeling van. Het is dus nog afwachten. Morgen 2e gesprek elders. En er lopen inmiddels weer 2 dingen dus hopelijk ben ik ergens onder de pannen in januari! *maar wat is wachten irri!!!*
pff spannend hoor meid. wat wachten irri idd. duim voor je meid en hoop idd voor je dat je ergens aan het werk bent in januari. tot volgende week he. heb er zin in. zei tegen debbie al vandaag dat het echt gezellig is dat (bijna) iedereen komt (op 1na helaas) kan elin lekker met de mannen gaan stappen liefs en succes meis
Hey meis, wat goed zeg!! 2 functies! Nu maar hopen dat je snel wat hoort joh! Echt irri ja, dat je dan niet gebeld wordt als het wel beloofd wordt :x Maar nog even volhouden. Hopelijk heb je nu eindelijk een baan meis!! Echt super dat Elin het zo goed doet..die prikken zijn niet leuk, maar ze is ervan af. Hopelijk heeft ze, net als Kyra, er verder geen last van
'Hey lieffies!! Hoe is t hier... Ink grrrr wat vervelend he... Lj meis wat lastig ik zou even niet weten wat je er aan kan doen aangezien je al van alles hebt geprobeerd...Mischien wat ink zegt eventje de hele dag doorspreken?Mischien zit ie midden in een fase?Het blijft toch afvragen...Heel veel sterkte meis...Tis behoorlijk vermoeiend voor jou en voor de kleine man ook!! De rest van de lady's?!Alles goe?Whoehoeeeee nog 1.5 week!! Kussie!
@Sjaan: whaaaaa!! Jullie ook voor een 2e? Jeetje, het worden er steeds meer die aan een 2e gaan beginnen! Nog meer meiden hier met die plannen?? Hoe is het met Jade verder? @Ikheid: NOD vandaag?? Oeh spannend joh! Hopelijk is het voor jou ook snel raak! Hoest met Jayden? Lekker binkie is dat toch he? @Marleen: hoe gaat het meis? En met je bloeddruk? Je wordt zeker streng in de gaten gehouden nu. Hoe is het met Joanneke? Is ze al wat opgeknapt? @LJ: jeetje wat vervelend joh! Kyra heeft ook weleens dat ze wakker schrikt en wat paniekerig huilt, maar vaak als ik haar dan troost en even lekker tegen me aan leg en in een stoel ga zitten, dan is het weer goed en kan ik haar ook wegleggen. Ik zou zelf proberen zo min mogelijk prikkels te geven aan hem. Dus lekker ergens gaan zitten of liggen in het donker en geen licht of tv of muziek aan. Dan krijgt hij weer nieuwe prikkels en daar kan hij ook weer wakker van worden. Ik merkte dat toen aan Kyra. Nam haar toen ook bij me en tv aan enzo. Nou mevrouw werd alleen maar meer hyper, dus dat werkte niet Zo min mogelijk prikkels en lekker in het donker blijven zitten en zachtjes wiegen werkt hier nog altijd het beste @Debbedebs: hoe is het met jou meissie? @de rest: hoe is het dames? Nou, we hebben bericht van de woningbouw!! We mogen maandag gaan kijken bij dat huis!! Superspannend natuurlijk. We staan op de 1e plaats, dus duimen maar! Morgen moet ik naar de dokter voor die uitslag van die schildklierecho. Ben benieuwd... Ik laat het nog wel even weten. Ik ga lekker m'n bedje in. Fijne avond nog meiden!
Owww cath spannend joh zou wel lekker zijn een huisje he...Wij hebben ook op een appartement gewoont maar op een gegeven moment groei je daar uit he...Ben benieuwd morgen hoop dat het allemaal meevalt voor je meis.... Ja leuk he 2de!!We hebben de knoop doorgehakt nu of anders niet zie het niet zitten om over een jaar of 4 5 weer opnieuw te beginnen nu zitten we er nog helemaal in!!Jullie geen plannen??!!! Met Jade gaat alles goed!!Ze is behoorlijk *lomp*Heeft 2 grote bulten op dr bol omdat ze overal tegen aan loopt haha verder kan ze al goed driften...echt een dametje dus. En Kyra?? Ga lekker slapen!! XXX
Lieve LJ ik heb het met sennah ook gehad! Ik heb ook van alles geprobeerd! Ik heb sennah laten huilen! Hoe moeilijk het ook was! Maar na 3 dagen was het over! Hij weet dat je komt zeg maar! En leuke dingen met hem doet zoals tv kijken! Dat is natuurlijk gezellig maar niet de bedoeling! Ik weet dat het lastig is maar probeer het eens. Want dit is natuurlijk ook niet leuk zo! Sennah was vandaag ook om half 6 wakker maar laat haar mooi liggen hoor! Veel te vroeg nog! Reageer straks ff op iedereen! Xxxxxxx
goedemorgen zo zoey is alweer naar oma voor de 2de keer deze week maar vandaag was afscheid nemen een stuk makkelijker dan dinsdag. Gisteren was ik zo moe dat we samen heerlijk lang in bed geslapen hebben ook gelijk alle knuffels in gehaald natuurlijk. Ik heb wel ontdekt dat hoe vermoeiend borstvoeding geven ook is ik het wel erg gemist heb me meisje zo dichtbij me te hebben dus waardeer het nu nog meer en ben zo blij dat ik het nog kan geven. Ik weet dus nu dat als er ooit een brusje komt en ik kan het weer geven ik het ook zeker weer van plan ben. Ik hoop wel dat het kolfen nu een stuk beter gaat want dat was helemaal niks di maar 240 in 14 uur tijd denk door stress vermoeidheid enz. Dus nu neem ik er lekker me tijd voor ben nu ook veel ontspannender mis me meisje wel hoor maar zou geen thuisbijfmama kunnen worden heb ik ook gemerkt .
Ola meiden! Inkie: balen is dat ja! Beloven ze iets en komen ze het niet na! Zo slordig zeg! En die hebben idd een baan.. Belachelijk! Ik hoop voor je dat je in januari onder de pannen bent meis! Ik duim en wacht met je mee! De rest: ik reageer vanavond wel ff.. dan is manlief met vrienden weg, nu ff bij manlief zitten en bankhangen. X