Dat is ie! Ik heb altijd gezegd dat ik maar één kindje wilde, maar ik zou zo graag het allemaal nog eens meemaken. Niet makkelijk, maar ik kan ook genieten van een gezond mannetje dat hier al rondloopt! En er zijn momenten dat ik ook absoluut niet moet denken aan een tweede, omdat N. Dan zo lekker bezig is... Ach, we hebben het goed, we zijn gezond... Ik laat de eierstokken gewoon rammelen, maar het is geen huge issue ofzo. Maar jij ben gewoon zwanger!! Weer beetje rond zelfde datum uitgerekend als met J toch? Maandje eerder? Boef is het he....
Die gedachte hield ik vast als het weer eens niet gelukt zwanger te raken of het juist weer eindigde in een miskraam. Ik hèb een gezond, geweldig, lief kind, daar geniet ik enorm van. Die gedachte houd ik vast. Ik ben uitgeteld op 24-02.
Weet je, dat lijkt me veel moeilijker dan onze situatie. Dat je hoop de grond in wordt geboord met een miskraam. Steeds opnieuw afscheid moeten nemen van je droom, terwijl ik die droom nu 'maar' 1x opzij moet zetten. Gun jullie daarom ook van harte dat dit prutsie heel goed blijft zitten! Gaat lukken... En ik geniet verder en luister met een tikkie jaloezie naar jullie mooie verhalen!
Gefeliciteerd Akoya Hier erg aan de twijfel hoor maar denk als er ooit een 2de kindje komt Zoey echt op school moet zitten want vind het heerlijk nu ze ouder is ben zo blij dat de baby fase voorbij is en zie er zo tegenop om het nog eens te moeten doormaken en dan was ZOey nog makkelijk hahaha
Jeetje mel, ben jij zo giga veel afgevallen? Knap hoor!! Ach, Nog effe lekker genieten van je meisje en komt tijd komt raad! Xx
ty eigenlijk niks voor hoeven doen hoor gewoon geen BV meer geven hahaha krijg je vanzelf minder honger van En merk dat me hormonen pas echt nu uit me lijf zijn pffff merk echt verschil tussen zwanger zijn BV geven en nu . Ben echt mezelf weer aan het worden . Dit is zowel positief als negatief hahaha
Netjes hoor Mel zoveel afgevallen! En als Z.oey op school zit dan kan het toch ook nog.. Ik vond die babyperiode echt wel wat hebben hoor. Dat inieminie. Heerlijk. Alhoewel het nu met J. echt alleen maar leuker en leuker wordt.
wat veel mensen met grote kinderen hebben heb ik met babys zijn ze leuk om te knuffelen vast te houden zelfs het voeden vond ik leuk maar het leukste vind ik ze toch van een ander Alleen het idee dat ik nooit meer een kindje in me zal dragen wil me niet los laten maar de drang is zeker niet zo sterk als toen bij zoey.
groot gelijk heb je meis, en als de tijd ervoor klaar is kan je altijd nog zien he . het is ook zo'n lekker manneke he nils
JEEETJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :-0 kijk je even niet!!! Akoya dikke proficiat meis!!!Wat fijn voor jullie!! En dames rammelende eierstokken volgens mij blijft dat altijd! Hier komt ECHT niks meer bij (gek he) maar toch t idee dat ik nooit meer dat bewegen in mn buik dat inimini etc dat is voor mij echt een soort "rouwproces"waar ik doorheen moet haha!!En dan Jade die ineens zo groot word t gaat allemaal zo SNEL!!!!! hihi gezellig weer wat geklets hier zeg en een dat ik zeg JA lijkt me zeker gezellig...maar zal t nog haalbaar zijn met zn allen nog eens bij elkaar?
Tuurlijk wel Wel een drukke boel, maar zou toch moeten kunnen.... Hihi! Ik ben echt superrrrrmoe... Duik vroeg mijn bedje in! Dikke kussss
Thanks Sjaan! Jullie geen 4e ??? Hahaha! Denk dat dat toch wel een verwerking is, het afsluiten van het zwanger zijn en dat inieminie..
Nou schat, je bent niet de enigste die het bij 1 kindje houdt Hier gaat het ook niet gebeuren. Als ik al die baby's zie en dikke buiken, dan rammelt het hier ook hoor. Vind het prachtig, maar nee.. het is gewoon niet verstandig lichamelijk gezien. Ja K. heeft een leuke dag gehad! Ik was vrij, dus hebben 's ochtends een stukje met de hond gelopen en toen mocht zij (met haar blauwe fietshelmpje) op haar fietsje mee. Ineens had ze het door, want ze ging als een kleine racer over die stoep 's Middags zijn we naar de kinderboerderij geweest, want daar wilde ze graag heen. Dus ja, we hadden een leuke dag met z'n 2-en Ik herken ook wel het stukje dat je het nog een keer zou willen meemaken. Ik heb dat ook wel. Maar ben ook net zo blij met mijn gezonde, vrolijke, eigewijze, bijdehante peuterdochter. Ik ben al gezegend met een gezond kind. Er zijn genoeg mensen (ook in mijn omgeving) die niet eens 1 kindje kunnen krijgen. Dan mag ik toch in mijn handjes knijpen.
Nou ik vind het echt knap dat jullie verstand en gevoel zo goed uit elkaar kunnen halen echt respect daarvoor hoor!!En idd we zijn allemaal gezegend met mooie gezonde kindjes!!Hier zaten 3 kids ook niet echt in de planning maarja haha! Xx
Lukt niet altijd hoor, dat verstand... Ben er af en toe echt wel verdrietig om. Maar ik heb meer aan positiviteit dus hoppaaaaaa!! @cath fijn zo'n dagje samen!! Rammelen lekker verder wij @sjaan hahaha, dat geloof ik ja, dat een tweeling niet direct in deplanning lag.. Maar ze zijn wel geweldig he? @all How's life?? Dikke kusss
Hier alles goed.. nu in T.ilburg bij mama. J. ligt hier op bed. Vanochtend ff geshopt. Als J. wakker wordt weer richting huis, kokkerellen en dan genieten van het weekend. Woensdag komen ze eindelijk de nieuwe tuin aanleggen, kan niet wachten, met een groot stuk kunstgras voor J. Kan ie daar mooi op ravotten, glijden en spelen. Ook komt er nog een schommel. Hoest verder met iedereen? Marleen: hoe is het en met je zwangerschap? Hoe ver nu al?