Oh fijn zeg! Hopelijk dan ook snel veel mooi weer om van je tuin te genieten Vertel je je ouders al dat je zwanger bent? @all: hoestie?
hey dames, @debsel gefeliciteerd met je grote / kleine knul. 3 jaar alweer! pff wat gaat het hard he! dat ie maar lekker mag genieten vandaag van de cadeautjes, viste en de heerlijke taart @akoya: leuk he nieuwe tuin. heerlijk gras idd. dat mis ik wel hiero!! maar kan j. idd lekker ravotten in de tuin leuk. ga je het idd al aan je ouders vertellen?? spannend hoor. vind het zo leuk! 3 dames van zp zwanger andere dames alles goed? Inkie mag bijna gaan bevallen zo spannend? wat zal kleine E. krijgen?? succes meis zet hem op x hier gaat wel, niet echt lekker en fit! komt ook door een verkoudheidje maar goed! gister maar is lekker thuis gebleven van het werk! zo moe~iedereen zei al dat ik er uit zie als een zombie!! nou dan is het echt niet goed idd! fijn weekend allemaal liefs miesje
Mijn ouders weten het al ja.. mijn zusjes trouwens ook, vind het gewoon heel fijn om dit met ze te kunnen delen, ze hebben al die tijd zo meegeleefd. Na de 1e echo mag de rest het weten. Mies: hier ook zooooo moe, klokslag 21.00 uur gaan mijn luiken dicht om vervolgens midden in de nacht wakker te worden op de bank.. blugh!
Deb proficiat met jullie kleine grote man!!hihi Mies dus erg last van vermoeidheid veel slapen dan maar he! Akoya whoehoeeeee heerlijk wijffie gewoon lekker van het idee genieten!! Hier alles goed....me langzaamaan voorbereiden op de 1ste verjaardag van de TWIN jeetje vind het echt voorbij gevlogen pfffff
Hey ladies! Hoe gaat het hier? @Debs: hoe was N. z'n birthdayparty? Geslaagd zeker? Is hij goed verwend? @Akoya: whoehoooo! Lekker gaan genieten meis! Hoe voel je je verder? @Mies: hoest met de andere zwangere? HOe voel je je? Beetje aan het idee gewend? @Ink: onze hoogzwangere!! Nog eventjes!! Ben zooo benieuwd! Hoe voel je je? Ben je er klaar voor? Heeft E. ook een beetje door dat er een baby in je buik zit? @Marleen: en jawel de volgende zwangere Nr. 3 onderweg! Wauw hoor, hoe voel je je? Met J. en H. ook alles goed? HIer alles goed! Gister verjaardag gehad van Kyra's omi. Ze had op de psz een mooie tekening gemaakt. Die kregen we ingepakt mee. Komen we daar: hoi omi! Jij bent jarig! Ik heb een kadootje voor je. Ik maak hem wel open Lekker kind. Uiteindelijk heeft omi hem toch zelf open mogen maken
YeSSSSSSSSSSSSSS.............. hihi super mooi meid. echt super geweldig. zit net tegen n. te vertellen dat ik het zo gaaf voor jullie vind 16 juli op controle/intake moet je al op tijd? ik hoop de 13e juli voor de 1 ste keer het hartje te horen. probeer er lekker van te genieten meis liefs miesje
Haha wat lief die K.yra, bijdehandje! Ik voel me goed, ben alleen heeeeel erg moe. Mies: ik mag om 13.10 uur voor de intake en meteen een echo. Ben echt benieuwd. We zijn er zo blij mee. Echt een geschenk dit! Hoe voel jij je? All: mijn hemel wat een saaie dag! Alleen maar regen! Gelukkig zit daar ook weer een leuke kant aan ; in de plassen springen samen met J. Iedereen een fijne avond!
Hey meiden ja hier komt het dichterbij! Zal blij zijn als het zover is.. E heeft het er wel over maar vraagt niet wanneer de baby komt. We merken wel dat ze er onbewust mee bezig is... Laat het maar gebeuren, heb ook wel zin om weer wat flexibeler te zijn qua lijf!
We zullen het gaan zien Inkie.. Spannende tijden! Zijn jullie in huis zo goed als klaar voor de 2e in aantocht komt?
Hey dames, @Akoya: hoe gaat het meid? hoe voel je je? moe misselijk? was het maar de 16e he, zo spannend en leuk natuurlijk weten het al wat meer mensen uit je omgeving? het liefste wil je het van de daken schreeuwen he wanneer ga je het vertellen?? na de echo? hoe is de tuin? helemaal naar jullie zin geworden? lekker hoor, ook gras toch? lekker voor de kleine om te spelen! @m: hoe is het met de andere zwangere?? ben je al naar de verloskunige geweest? @ink, nog niks want zag een bericht op fb! spannend, 's morgens als ik wakker word kijk ik meteen op je fb pagina hihi @debbedebs: hoe gaat het allemaal meid? en met de Boys. wat worden ze groot he. @sjaantje: he meid de twins bijna jarig , pff wat gaat dat snel he. het zijn zo'n knappe kids grote zus word ook groot he. lijkt me echt leuk om elkaar allemaal weer te zien he! zo lang geleden weer! de twins alweer wat beter?? @debsel: gister al gesproken via whatapp, maar gelukkig gaat het weer wat beter met Nils. tenslotte heeft ie nu ook vakantie en dan moet je niet ziek zijn he geniet er lekker van met je gezinnetje meis xx @cath: he meis, hoe gaat het allemaal ?? en met jullie hondje? doet het goed allemaal zoals ik lees op fb. fijn hoor , want ja dat is natuurlijk ook altijd afwachten natuurlijk. K. is ook een lekkere peuter. mooie meid. gaat ze graag naar de peuterspeelzaal??! hadden jullie nu haar ook in geschreven voor de basisschool?! nog weg met de vakantie?? andere dames, alles goed. pff ben nu al moe van het typen! dus maak er een eind aan! ben nog steeds zo moe en lig het liefste lekker op bed. ga nu ook eventjes weer op de bank liggen. fijn weekend en alvast een hele fijne vakantie liefs miesje
Hey Mies, Hier alles goed.. ben alleen heel erg moe en als ik te snel opsta of door m'n benen ga wat misselijk. Verder niets eigenlijk. Net dus nog ff een test gedaan . Dus jij ook al zo moe? En groeit je buik al goed? Wanneer weer controle? Mijn ouders, schoonmoeder, zusjes en zwager weten het, die hebben ook al die keren zo meegeleefd.. We wachten nu eerst de echo af en dan pas vertellen we het de rest. Tuin is echt ideaal, nu nog verven en aankleden.. We hebben er een flink stuk kunstgras in laten leggen, kan ie daar mooi voetballen, spelen, glijden, etc. En al druk met de babykamer en andere dingen die geregeld moeten worden? Of pas na de 20 weken echo? Cath: mooie auto! Debsel: hoe is het met N.ils? Meiden, hoe is het met jullie? Marleen: leef je nog? Zo. Ik ga a/d macaroni beginnen.
Eeeej meiden, Even een korte reactie hoor. Heb visite namelijk haha maar zag dat er weer druk werd gekletst! @akoya Van harte meid. Gaaf vier zwangeren nu toch? Spannend spannend. Ik heb woensdag een echo gehad en ben 1 dag vooruit gezet. Niet veel maar beter dan terug gezet te worden. Vandaag dus 9 + 1 Iedereen mag het nu weten whieeeeeeee! Ik zet het alleen niet op Facebook uitgebreid. Op het werk moet ik het vertellen nog maar heb vakantie! Vandaar dat ik nig niet had gereageerd. Enige minpunt is dat ik twee cysten in mijn eierstok heb. 1 van vujf centimeter en 1 van vier. Tegeb elkaar aan. Dus net iets groter dan een tennisbal. Even afwachten wat die gaan doen. Over vier weken weer een echo. Hopen dat ze dan zijn gekrompen anders misschien een operatie om ze te verwijderen. En dat is niet niks. Maar we blijven positief. Ze gaab gewoon krimpen. Dat moet! Nou ik ga terug naar visite en regeer nig uigebreid. Liefs marleen
Ohhh jemig Marleen.. wat schrikken zeg! Maar wat je zegt, gewoon positief blijven meis, die gaan gewoon krimpen.. Voel je je verder wel goed? Iedereen een fijne zondag!