Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    JOEHOE Helemaal blij voor jullie. super fijn he.
    en fijn dat je nog een keer een echo krijgt. word dan de definitieve uitreken datum berekend?
    echt super fijn meid, ga lekker door met genieten.
    en nu aan iedereen vertellen??
    dikke xxxx

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    pfff hier is het sinds de twin echt drama gebruik verder niks omdat Roy zich zou laten helpen ;) volgens mij durft hij niet haha!!Duc nu met condooms...bewust voor gekozen geen rotzooi in mn lijf ff maar denk dat ik toch maar eens naar de ha ga...

nu zit het wel in de fam...mijn oma is er aan geholpen mijn moeder hebben ze dr baarmoeder verwijderd omdat het zo heftig was...nu heb ik t ook dus moet echt elk uur mezelf verschonen anders gaat het fout...bluhhhh meneertje de dokter maar eens bellen dus!

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeeee Akoya wat een goed nieuws!! Toch wel een geruststelling he?

@Sjaan: hoe was de verjaardag van je twins? Zijn ze goed verwend? Lekker stel ook he? En Jade, hoe vond zij het? Is toch ook voor haar raar dat haar broertje en zusje ineens kadootjes krijgen ;)

@Ongi's: what can I say? Het is een ramp. Mijn ei voel ik altijd en ik voel me ellendig. De week...wat zeg ik... 2 weken(!) dat ik ongi ben..bleeeh. Ik slik geen anticonceptie ivm mijn ziekte (mag niet). De week voor mijn ongi en de eerste dagen van ongi voel ik me brak: hartkloppingen (veel), migraine, moe en prikkelbaar. Iech... Ach ja, lang leve vrouw zijn ;) Het is door die ziekte gewoon niet beter. Mijn lijf is echt aan het ruziën met al die hormonen en dat voel ik ook. Zo prettig (ahum) ;)

@Mies; hoe is het met jou? Mooi buikje ook al he?

@Ink: al ff gesproken gister...echt heerlijk dat het zo goed gaat met jullie. Mooie meiden!

@All: hoe is het meiden? En met alle draakjes?

Hier alles verder goed. Ben wel enoooooooorm toe aan vakantie nu!! Pfff, ben het beu. Dat weer, werk :). Wil gewoon ff lekker rust. Alleen vrijdag nog en volgende week 3 dagen werken en dan lekker 2 weken vrij! Heerlijk!

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mies: ja we vertellen het nu wel iedereen, maar nog niet op Facebook enzo, want heb nu vakantie (i.v.m mijn werk/collega's).
    Over 2 weken wordt de definitieve bevallingsdatum berekend.
    Hoe voel jij je? Gaat het weer wat beter?

Sjaan: idd ff langs de ha gaan, met dat soort klachten niet blijven lopen!

Cath: poeh, heftig!
    Nog ff en dan vakantie :D.

Hier alles goed, vandaag ff geshopt; speelgoedkist voor J., een kruiptunnel voor J., nieuwe salontafel en wat opbergdoosjes/-bakjes. En nu rust! Ben moe van dat geslenter.

De rest: alles goed?

Marleen: hoe is het?!

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Cath jaaa leuke verjaardag gehad hoor!!Goed verwend!Jade was helemaal hyper joh...die vind feestjes helemaal geweldig maar ook baldadig hoor al die aandacht naar broer en zus...

ze kreeg zelf ook kadootjes...waar ik het eigenlijk niet helemaal mee eens was :( ze moet gewoon leren dat dat niet altijd kan maarja zo denkt niet iedereen erover he!!

zoals jij je voelt voel ik me ook voel mn ei ook echt heel goed??kan er de klok op zetten en dan berg je maar als de ongi eraan staat de komen ben ik net zn fluitketel haha!mjah...voor jou is het gewoon nog lastiger omdat je niks mag/kan gebruiken sjit hey!!

all kus voor jullie!!

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: ik snap je wel hoor met die cadeaus voor Jade. Ik zou hetzelfde hebben als jij. Maar je kan toch eventueel die mensen vertellen dat je het heel lief vindt, maar in het vervolg niet wil? Wat je zegt, ze moet uiteindelijk ook leren dat broer en zus jarig zijn en niet zij. En natuurlijk andersom straks ook ;)
    Ja ongi is lastig, maar goed. Het zijn vooral de hartkloppingen de week voor mijn ongi waar ik het meeste last van heb. Als ongi eenmaal begint is het snel over, maar poeh he...voel me dan ook echt raar ;) Stomme hormonen.

@All: hoe is het meiden? Leuke vakantieplannen of blijven jullie thuis?

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed! Wij gaan niet op vakantie, aangezien we binnenkort gaan verbouwen; nieuwe kozijnen, nieuwe poort en een extra slaapkamer gaan we laten maken.
    Wel gaan we nog naar de T.ilburgse kermis, Plopsaland, Efteling en dierentuin. Gelukkig wordt het weer ook beter!

Nou das idd vervelend die hartkloppingen! Is daar iets aan te doen? En gaan jullie nog op vakantie?

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Hey dames, hoe gaat het allemaal?
    hier alles goed! strakkies weer gaan werken, bleh!
    maar goed het moet!
    nog paar weken en dan de 20 weken echo! zoooo spannend.
    en wat is het,!? dan lekker gaan shoppe heerlijk.

@ikheid: en ben al plopsaland plannen??ga je nu wel?
    hoe ist verder voel je je al minder moe?

liefs miesje

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mies!
    Voel me nog steeds beroerd.. Vanmiddag toch ff langs de huisarts en ben idd nog steeds erg moe.
    Hoe wast werken? Viel het mee?

Fijne dag allemaal!

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plopsaland indoor doen we waarschijnlijk morgen..

11. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Hey meis,
    pff vervelend he dat je niet fit bent/voelt. heb je iets gekregen?
    weet iedereen het al dat je zwanger bent? of echt pas als je het op je werk hebt verteld?? balen dat dan net de vakantie er tussen zit!
    morgen plopsaland, super leuk hoor, heel veel plezier.

het werken viel echt tegen dinsdag tegen! heel de dag staan!
    vandaag thuis gebleven maar morgen weer aan de gang!
    voel me weer wat beter! maar tjee wat kan een migraine zeer doen zeg! pff. gelukkig alles goed met de beeb! het hartje even gehoord en de controle. jij volgende keer het hartje horen toch?
    liefs miesje

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mies: ja nog ff wachten, over 1,5 week kan ik het op het werk vertellen. Ach ja, zo vervelend is het niet hoor..
    Ik heb alleen een neusspray gekregen en als advies 'uitzieken'. Zucht..
    Fijn dat alles goed was met de baby! Jij ook ziek dus.. Beterschap!
    De volgende controle mogen wij ook naar het hartje luisteren :D.

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey hey zwangere dametjes rustig aan jullie he!!en marleen hoe is ie met jou??

ink hoe is het met de kleine knapperd doet ze het goed?

hier alles zn gangetje....ren je rot hier op t moment de tweeling klimt overal op zit overal aan pfffff vermoeiend hoor haha!!

14. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey hey dames,

iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer?!
    lekker he, heerlijk.

marleen: hoe gaat het meis? hoe ver ben je nu?
    akoya: hoe ist meid? morgen weer beginnen met werken? toch? dan lekker tegen iedereen vertellen?
    ben je weer helemaal opgeknapt? nog een leuke vakantie gehad?
    @maaike: je meisje helemaal weer opgeknapt? ze had het goed te pakken he. en d'r wond bij de ogen ook helemaal genezen? of zie je het nog wel? jullie bijna vakantie? gingen jullie eigenlijk nog weg?
    @inkie: hoe ist meis, lekker een ritme te pakken met de dames? gaat het goed met je kleine meis? en jouw ook? bel binnenkort om nog op kraambezoek te komen goed? nu gaat het allemaal nog ;)

rest van de dames?

hier alles ok, woensdag eindelijk de 20 weken echo! ben zo zenuwachtig! niet te geloven! pff komt goed
    en dan na woensdag eindelijk beginnen met shoppe zo'n zin in! heerlijk weer babydingetjes kopen :)
    liefs miesje

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mies.. jep weer aan het werk, valt mee moet ik zeggen.
    Net al mijn collega's het goede nieuws verteld, leuke reacties gekregen!

Ohh zo spannend de 20 weken echo.. ben ook zo benieuwd of het een jongen of meisje gaat zijn, kan niet wachten!
    Wij gaan in september flink verbouwen boven en nieuwe kozijnen laten plaatsen en dan J. zijn nieuwe kamer in orde maken en dan na de 20 weken echo een nieuw kleurtje verf op de muren op J. zijn oude kamer (dat wordt babykamer) en nog wat kleine dingen aanschaffen, zoals rompers, hydrofiele luiers, pampers en de eerste setjes kleding. De rest hebben we gelukkig allemaal nog/al.

xxx

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hoe ist dames??? Hier alles prima! Ons kleinste prinsesje kwam om 5.30! Netjes dus!

Gezellig Mies, ben benieuwd naar je buikje! Gaat ie goed?
    Proficiat Akoya, super gaaf!! En ook Marleen proficiat ... Nummer 3!!

Liefs

17. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Hey inkie, oh wat fijn mooie tijd. dus ze doet het allemaal goed?
    kom d'r snel bewonderen hoor.
    grote zus ook helemaal trots? geniet lekker meis

hier met buikkie gaat alles goed. groeit goed. maar niet overdreven want heb het zelfde buikkie als bij S.
    heb al lekker op kleur geshopt.! heerlijk is dat :)

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh heerlijk dat geshop Mies!

Hier groeit de buik hard, eind vd maand ff flink wat kleding shoppen :D.

Gisteren voor 't eerst het hartje gehoord met de angelsound, wauw.. wat blijft dat toch weer een wonder! Smelt.

Op het werk lekker druk, dus de dagen vliegen voorbij, heerlijk!

Hoe is het met de rest?

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    jaja meis, nog even en jij mag je ook gaan uitleven :D;) heerlijk hoor.
    spam is een foto, of via watsapp?! vind ik leuk om te zien :)
    hey leuk het hartje gehoord. bijzonder weer he. wanneer moet je weer op controle? donderdag ?
    fijne avond

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen inderdaad op controle.. Foto volgt nog.
    Ja, nog even en wij kunnen ook gericht gaan shoppen :D.

Deel Deze Pagina