Om gek van te worden mama's deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Mies mooie buik

Hier net een telefoontje van me Teamleidster gehad of ik morgen al op de babygroep wil beginnen dus na 9 jaar peuters ga ik nu echt de babygroep overnemen ivm collegas die weg bezuinigd zijn word wel weer spannend

2. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Yeah akoya, je bent de helft gepasseerd! :)

nog 20 weken ;) nu terug tellen hihi. spannend.
    wanneer ook alweer de echo?? (sorry zwangerschapdementie )

fijn weekend allemaal dames liefs mies

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mies: donderdag! Zooo spannend! Vind het vooral spannend of de baby wel helemaal tip-top in orde is.. pff.
    Met jou alles goed? Bijna klaar voor de komst vd baby?

Mel: hey wat leuk, het bevalt goed las ik op Fb? Leuk een nieuwe uitdaging!

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed, een heerlijk weekend achter de rug waarin we nieuwe schoenen voor J. hebben gekocht, koekjes hebben gebakken, naar de bossen zijn geweest, heerlijk hebben gebadderd.. Kortom, veel te kort!

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG Mies! 28.4 weken alweer! Pffff.. wat gaat het hard! Groeit de buik nog net zo hard door?

Gisteren heeft manlief de baby voelen schoppen! Big smile op z'n gezicht.. wat een wonder om dit weer mee te mogen maken zeg!

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoi hoi
    Ja baby groep bevalt wel moet alleen echt in het ritme gaan komen en me eigen draai eraan geven.
    Moet eigenlijk een nieuwe groep in me uppie weer opstarten maar wel erg rustig en leuk hoor.

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey maar Mel, dat betekent dus dat je de bezuinig-ronde hebt overleefd?! Dat moet een opluchting zijn zeg. Wel balen dat je dan weer afscheid moet nemen van bepaalde collega's..

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Akoya wat leuk voor je mannetje zeg :) Lekker van genieten.
    Wanneer heb je de geslachtsbepalings echo zodat je weet wat de kleine in je buik is ???? (sorry vind wat het word zo naar klinken want het is al een geslacht alleen nu nog onbekent)

8. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant

ja richting de 30 weken! oohh zo spannend! hoop alleen dat deze iets langer blijft zitten dan de 35 weken!;)
    ja buik groeit goed door! maar nu ff een stop denk! nog twee weekjes en we mogen de kleine uk weer bezichtingen!:)

aah wat geweldig he dat manlief de beeb heeft gevoeld. ook heel bijzonder voor hen he. dat is het enige wat ze hebben dan he! lekker gevoel he.
    hier voel nu iets minder denk dat beeb is gedraaid! heb natuurlijk ook een voorliggende placenta! ach als ik het maar af en toe heb gevoeld is het goed he!

fijne week meis, dikke kus voor je ventje

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    de kans zit erin dat er in januarie weer een ronde gaat komen maar dat zien we dan wel weer.
    Voor nu zitten we safe en gaan we er weer wat leuks van maken.

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad Mel, voor nu zit je safe, fijn! Ik weet ook niet wat er hier gaat gebeuren, productie loopt enorm terug, veel collega's waarbij het contract niet wordt verlengd.. wie weet bij mij ook wel, maar dat hoor ik deze/uiterlijk volgende week. Tja, en als het echt zo is dat mijn contract niet verlengd wordt dan ga ik eerst eens ff goed genieten van mijn 2 kindjes en op het gemak zoeken naar een leuke parttime baan, zal wel weer niet meevallen, maar goed ik heb al eens eerder in dat schuitje gezeten, uiteindelijk komt het allemaal goed.

Mel: wij hebben aanstaande donderdag de GUO inclusief geslachtbepaling. Spannend hoor, vooral de algehele check of ons kindje wel helemaal gezond is.. had ik bij J. ook zo de zenuwen voor.

Mies: jemig.. gaat hard he! Ik vind het zo snel gaan.. komt omdat je er niet steeds bij stil staat, soms vergeet ik zelfs gewoon ff dat ik zwanger ben. Wel fijn, want ik heb nergens last van, alleen extreem moe, maar mijn ijzergehalte was te laag, vandaar. Dus nu extra vitamines en het voelt al beter aan.
    Ja manlief vindt het prachtig dat hij de baby nu ook kan voelen, niet veel, want deze baby is zooo rustig.. Die voel ik bijna nooit.
    Leuk binnenkort weer kijken naar jullie 2e wonder! Altijd weer een heerlijk moment.

De rest: hoe is het met jullie en de kindjes?

Debsel: al de bloeduitslagen binnen?
    Debbedebs: gaat hard met de jongens zie ik op Fb! Leuke foto!
    Cath: K.yra weer helemaal de oude zag en las ik, gelukkig! En wat heerlijk een filmpje kijken in het grote bed :D.
    Marleen: hoe gaat het? Met de kindjes alles goed en met de baby ook alles goed?
    Joanne: een heerlijk weekend gehad met je mannetje? Las het op Fb, lekker toch! Weer even quality-time voor jullie 2.
    Maaike: zag de foto's, die S.ennah is goed verwend en wat ziet ze bruin (jij ook trouwens)! Alweer 3 jaar..
    Sjaan: naar de sauna geweest? Lekkurrr! Gaat het allemaal goed met jullie? Trek je het een beetje met 3 van die kleintjes in huis? En hoe loopt B.eautylicious? Goed? Druk? Of rustig aan aan het opbouwen?
    Inkie: hoe is het daar? Alles goed met de meiden, met jou? Op je werk ook? Leuke foto zag ik laatst op Fb voorbijkomen van je 2 knapperts!

Ben ik iemand vergeten? Zo ja, sorry! Gooi het maar op mijn zwangerschapsdementie ;).

xXxXx

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    AHHHHH!

Baby gezond, goedgekeurd en lekker beweeglijk! En we krijgen een............

MEISJE!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Waaaaa! Akoya wat gaaf!! Meiden zijn ook zo leuk. :D heel anders als jongens wel. Leuk hoor, heb je straks een knul en een meid! Nu kun je dus gericht shoppen :p

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jaaaaaaa! Wat gaaf meissie!! Helemaal super... Wow... Dikke kussss!

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Akoya leuk hoor een meisje :) Lekker alles roze haha alleen in de peuterpuberteit zijn ze pfffffff haahaha heb nu me handen vol aan Zoey ze kletst erop los en is erg eigenwijs

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Niet 2 much roze hoor... Lekker stoer!

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm en jongens zijn ook erg leuk in de peuterpubertijd.. Pffffff! Wat een pit zeg!

17. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames, hoe gaat het allemaal ??

hier alles super goed. gister een mooie echo gehad! nouja mooi we zagen hem/haar niet maar alles was goed en de metingen ook! lange benen en een dik buikje! over de lijn! ach was bij stijn ook en nooit niks gezien van die dikke buik!
    het hoofdje heeft hij/zij van mij! een rond hoofd! hmm....

maandag bij de gyneacoloog(asssistent gyn) geweest en heeft duidelijk gezegd dat ik geen geplande keizersnede krijg! hmmmm. dat wilde ik niet meteen horen tuurlijk! dus wel wat terluurgesteld! goed gepraat en over 2 weken naar een gyneacoloog en dan een bevalling plan opzetten!
    tot de 10 cm onsluiting komen en dan proberen dat hij / zij er uit komt zoniet lukt niet meteen een keizersnede !!
    we zullen zien. komt goed! hoop ik!
    nog twee weekjes werken en dan heel lang vrij heerlijk!

hoe is het met de rest dames en de zwangere onder ons?
    liefs miesje

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mies: komt helemaal goed meis! Duidelijk aangeven wat je wel en niet wil! Fijn dat alles goed was.

Hier alles goed, blijf alleen zooo moe. J. slaapt, dus ik ga ook ff chillen..

Ik kom snel nog ff kijken naar je buik hoor, straks is ie weg!

Liefs!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemiddag
    hoest met alle zwangere dames???
    En alle mama`s die niet zwanger zijn??

Hier even een middagje me time :) Was lekker vroeg klaar met werken en Zoey was toch al bij dr tante dus die blijft daar nog even met dr nichtje spelen.
    Ik moet wel wennen hoor thuis zijn zonder kind dat gebeurd echt nooit.
    Snel nog ff bij de tuinen geweest kraamcadeau voor schoonzus gehaald zaterdag nog ff action leeg kopen en ze mag bevallen. Wel zondag ochtend graag kan ik nog ff wat voor dr hotfixen haha,

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt heerlijk Mel!

Hier alles goed, kleine meid is lekker aanwezig en van J. heerlijk aan het genieten, heerlijk ventje is het.. altijd vrolijk, kletst veel, is lief en kan heerlijk draken. Echt genieten dus!

Komend weekend verder aan de nieuwe kamer van J. en alvast het e.e.a. shoppen.

Aaah ik ga m'n mopje halen!

Deel Deze Pagina