@Ikheid: ja echt raar he? Maar ik doe helemaal niks hoor..als een bedrijf al zo is, dan ga ik daar echt m'n energie niet insteken We blijven rondkijken... Ja lekker he bloedprikken? Vorige keer had ik een hele grote blauwe plek op m'n arm! Volgens mij hebben ze af en toe echt haast of gewoon geen zin om te werken :x @Mel: wat leuk, nog een meisje. Hoe vind je vriend het?
heyyyyyyyy meiden mel wat gaaf weer een meid erbijnu alles in t roze hier alles goe heb vandaag gewerkt kleine rooie lag al op bed toen ik thuis kwamze is een beetje aan t kruimelen en klooien snachts ook niks is goed behalve bij paps en mams op schootmaarja zo werkt t helaas niet he....weet je wat t ook vaak is..jade ligt er rond 5u in dan slaapt ze heel vast en moet je ze echt wakker maken voor dr flesje....en dan slaapt ze gelijk weer verder is wel heel fijn hoormaar....kheb nu t idee dat ze halverwege de nacht wakker wordt klaarwakker en overdags slaapt ze ook niet heel erg lang met als gevolg dat ze het om 5u niet meer trekt en naar bed wil!!jullie mss tips of ideetjes!! nou kga even met bo knuffen beestej heeft af en toe ook zn aandacht nodig he!!xxxsie
me vriendje vind het erg leuk hoor ik heb hem net me inkopen laten zien zegt ie dood leuk waarom alles roze ik hou niet van roze Ik zo dan had je maar een knul moeten maken hahaha arme papa word nu al gek van al dat roze
haha mel zow grappig roy die had heel graag een meiske....hij komt uit een echte mannenfamilie!!dus toen ik ging shoppen werdt ie ook gek van t roze!!tja....hij wou een meid he haha!!maar ow ow ow wat is ie trots op zn meiske nu en wat een band hebben die twee nu al!!kwordt er soms gwoon jaloers van(haha grapje)gaat helemaal goed komen hoor!! oja vrienden van ons zijn vd week papa en mama geworden van een meiske!!lisa ze hadden al een jochie mark....en ow wat een mooie meid!!mama komt van de antillen en papa is oerhollands dus dan weet je het wel he!! nou kben net lekker in bad gweest nu pyjama aan en lekker op de bank ploffen fijne aaf xxxsie!
Hey lieverds!!! Daar is mama Deb weer Druk druk druk met werken enzo en 's avonds geen zin in de computer. Maar alles gaat goed hoor!!! Nils heeft eten en drinken weer helemaal door en is nu ook erg spraakzaam ineens. Hij kletst (lalalalala, tatatatata) vrijwel nonstop en gooit er van die harde gillen tussendoor. Verder poept 'ie zich een ongeluk (vandaag alweer 4 poepbroeken...) en slaapt 'ie lekker. Heerlijk!! Wij hadden gisteravond chinees gegeten en dat viel totaal verkeerd. Ben er echt beroerd van geweest... Bah!! Wel gewoon gaan werken hoor!! @ Mel: GEFELICITEERD MEISSIE!!! Wat leuk joh, een meissie!!! EN ga jij maar lekker los met je roze hoor @ Sjaantje: tja... ik vrees dat ze toch overdag meer zal moeten slapen dan. Maar als ze dat niet dóet, dan kan je er weinig aan doen.... Ik weet het anders ook niet hoor @ Ikheid: meissie, echt: mijn voeten waren op het einde DRAMA (en m'n plofkop ook trouwens) van al het vocht. Er was echt niks aan te doen (buiten bevallen) dus heb het maar over me heen laten komen. Die kilo's gaan er wel makkelijk af trouwens @ Maaike: bah zeg.... echt niet leuk die operatie. Klinkt best heftig trouwens als je 4 dagen moet blijven!! Wat gaan ze precies doen dan?? @ Cath: aso inderdaad ja!!! F*CK them!!! Vind ik echt belachelijk hoor. Hopelijk loop je snel tegen iets anders leuks aan. @ de rest: hoe issie meiden???? Liefs en een dikke kus!! Zo Nils effe in z'n tummytub (hij grijpt tegenwoordig z'n zaakje keihard vast..... heel bijzonder....) en dan een flesje en naar bed!!!
dames!!!!!!!kweet niet wat we nu weer hebben!!mevr werd rond half 8 huilend wakker!!8u fles gegeven maar 100 cc gedronken.....en ligt nu in bed te mopperen!!ze is helemaal niet in dr hummetje....ze heeft geen koort njah kwacht t nog even af....en mocht ze vanacht komen geef ik ze denk ik wel gwoon flesje.....we zullen zien!! xxx
Fijne dag vandaag meiden!! Ik heb vandaag een test (in het kader van loopbaanontwikkeling) in Woerden, dus ik mag zo richting station voor de trein van iets-over-6... En ik ben al zo'n ochtendmens!!!! Dikke kussss
succes deb sjaantje hoe is de nacht verlopen ?? hier nou weinig geslapen pfff was om 2 uur wakker sliep ik weer tegen 5 uur mannetje was al op de bank gaan liggen gaat zijn wekker tegen 6 uur dus ik ben nu mega sjaggie maar ook wel weer mega blij haha
deb pfieuw das vroegsucces vandaag!! mel mss beetje de spanning van gister moet je werken vandaag?anders doe je toch lekker een middag dutjedat mag nu he!!en al uit over de naam!! nou jade lag om half 10 te slapen en werdt om kwart voor 6 brabbelend wakker he ze tot kwart over 6 laten liggen...dus redelen..nu ligt ze volgens mij ook weer te slapen...wel balen want dan moet ik ze zo wakker maken voor de opvang..njah roy is thuis anders moet hij maar later gaan.. nou kga weer werken heb geen zin mjah dr zit niks anders op he!! fijne dag xxx
ik moet zo werken maar ga gewoon als de kindjes slapen ook mee een tukkie doen nee naam hebben we nog niet maar komt helemaal goed . werkze
Hey meis, Ik gebruik de pacco... dat was de enigste die ze aanraadde... de rest kon/mocht niet... vandaar Ga snel naar mn manneke... ff troosten... kwartier van laten huilen is GELUKKIG weer voorbij... kus
Hey LJ: die heb ik ook gehad en die is daarna naar Sjaan gegaan Zijn goeie doeken hoor! Ligt hij verder ook nog onder een dekentje? Hoe gaat het nu met hem met het inbakeren? @Anderen: hoe is het meiden? Ben vandaag weer aan het speuren naar vacatures. Bleehg! Krijg er een beetje een punthoofd van nu Ja ik kan me gaan inschrijven bij uitzendbureaus, maar met uitzenden geldt: geen werk, geen geld! Dus daar begin ik liever niet aan. Als m'n WW afloopt en ik heb nog geen werk, dan ga ik wel werken op uitzendbasis, maar liever nog niet dus Hoe is het met jullie?
Ja, het is veelste koud, dus nog lekker onder een deken... we zitten nog in de strubbeltijd... ben pas dinsdag om 6 uur begonnen... Komt goed... zeggen ze
LJ: hopen dat de pacco werkt! Hoe voel jij je verder? Moe zeker? En hoe is Wes eronder? Is ie nog vrij of alweer aan het werk? Cath: dat zou ik ook niet doen.. ik zou ook eerst proberen om zo bij een bedrijf binnen te komen zonder een uitzendbureau dus. Als het echt niet anders kan heb je altijd nog de uitzendbureau's achter de hand. Wel balen dat het allemaal niet zo wil vlotten. Maar ja, de markt ligt nu ook wel een beetje erg op z'n gat. Wanneer loopt je ww af? Dat duurt toch nog wel ff? Mel: en hoe is het op de roze wolk? Lekker gewerkt vandaag? Sjaan: weer een dag doorgekomen op het werk? Heb je Jade nou nog wakker gemaakt voor de opvang of heb je het aan Roy overgelaten? Debsel: hoe was de test? Vermoeiend dagje zeker of niet? Maarrrrrrr, nu heb je weekend met je 2 mannen! Jeuj! Hier: vandaag spuit gehaald voor anti-D stoffen i.v.m. Rhesus. Ook nog een kopie meegekregen van de metingen van de groei-echo. Ons manneke ligt dus 5 dagen voor op groei en is nu bijna 2 kilo. Alles ziet er perfect uit, dus no worries aan deze kant! Wij gaan zo op naar het ziekenhuis, ff naar m'n vriendin, daar gaan we lekker frietjes eten met de mannen en hun zoontje. Gezellig! Ik ben benieuwd hoe het met d'r is.. Contact verloopt via haar man, dus dat gaat wat moeilijker.. Maar hij zei al wel dat het vannacht foute boel was en dat het nu weer rustig is.. Dus ik ben benieuwd! Morgen al het afval van de babykamer (dozen) naar de stort rijden en zondag gaan we naar vrienden.. Gezellig weekendje dus en niet te druk. Fijne avond/fijn weekend allemaal! XxX
@LJ: dekentje is ook lekker hoor, kun je hem ook lekker instoppen. Pikt hij het wel goed op het inbakeren? Ik weet dat ik Kyra, ondanks het inbakeren, altijd in slaap moest wiegen de eerste 3 maanden en dan zachtjes wegleggen. Dan sliep ze wel door. Maar als ik haar wakker in bedje legde, ging ze echt niet slapen, maar alleen maar huilen. Misschien helpt dat bij Ayronn ook?? Nou, als er wat is mag je altijd vragen hoor! @Ikheid: mooi hoor, je mannetje groeit goed! Dus je moest een rhesus prik halen? Bah, maar goed het is natuurlijk voor je kind ook belangrijk! Hoe voel je je verder? Lekker rustig aan doen he??? Ja joh, krijg er echt de hik van al dat speuren naar vacatures Maar ja, moet nou eenmaal! Ik heb tot juli recht op WW, dus voorlopig heb ik nog even Wat was er ook alweer met je vriendin ? Solly..beetje vergeetachtig op het moment...
dames wat een rust hier!!!!!!! iedereen druk met beebjes en kindjes in de buikjes hihi!! hier alles goed....lekker dagje gehad jade is nu logeren want we hebben weeeeeeeer verjaardag...valt me tegen 2 weekenden achter elkaar ons moppie wegbrengen maar ze is lekker bij opa en oma dus dat komt helemaal goed!! fijn weekend xxx
Cath: jep de spuit heb ik weer binnen.. alles voor het jong hè! Zo zeggen ze dat hier in Brabant.. Mgoed, wat moet dat moet. Ik voel me nu weer prima, ik heb nu 2 nachten goed geslapen en dat doet echt wonderen. Ik kon gewoon niet meer! Dus het was goed dat ik weer ff wat slaap heb mee kunnen pakken. Vandaag naar de stort geweest, alle dozen die we van de babykamer overhadden weggegooid. Ook alles van zolder verhuisd naar de babykamer.. het wordt nu steeds echter en het komt nu steeds dichterbij! Ja dat snap ik dat je de hik krijgt van die sollicitaties! Bah bah.. als het nou ook eens wat opleverde.. Maar ze komen helaas niet aanwaaien. Kop op, je hebt nog tot juli. Komt vast goed! De aanhouder wint hè Sjaan: weer een feessie?! Gezellig hoor! Ach en Jade is op een goed adres, het lijkt me idd ook niet makkelijk ons manneke straks weg te moeten brengen, maar soms kan het gewoon niet anders! Geniet van het feestje! Mel: 21 weken alweer.. wauw! Gaat snel hè! Meiden hoe is het met de rest? Lekker weekend aan het vieren? Vriendin: ze dacht vandaag naar huis te mogen, daar was ze van overtuigd. Maar het nieuws kwam koud op d'r dak vallen, want ze laten haar niet gaan in het ziekenhuis, ze vinden het risico te hoog. Dus voorlopig ligt ze nog in het ziekenhuis.. Ff afwachten nu dus. Iedereen fijn weekend! XxX
hey ikheid!! ik heb die spuit ook gehad en als je dan bevallen bent nemen ze bloed van de kleine af als die dan een positieve bloedgroep heeft moet je nog een keer een spuit!!maar de spuit viel mee toch!!idd alles voor de kleine man he!! wat rot hey voor je vriendin...tis natuurlijk ook nog erg vroeg nou khad net oma aan de lijn en jade slaapt!!ze heeft nu in dr gaten dat ze de speen eruit kan halen en er weer in kan stoppen dus dan gaat t zo speen erin stil speen eruit whaaaaaa speen erin stil speen eruit whaaaaaaaa haha onze kleine rooie duivel kheb vamorgen foto's laten maken van dr!!maar ze lachte niet volop ze zat echt naar die vrouw te kijken zovan "doe s ff normaal"haha lekker ding maar kdenk wel dat ze heel leuk zijn geworden!!ben erg benieuwd! nou wij gaan dr vandoor dikke knuf!!
De spuit zetten vond ik niks! Dikke stroop die je bil ingespoten wordt.. Brrr! Ik vind spuiten sowieso maar niks hoor. Ja balen voor m'n vreindin, maar ze is daar in goede handen, thuis gaat ze toch teveel doen.. en nu heeft ze verplichte bedrust. Whahahahah die rooie duivel van jullie! Beter dat ze zelf weet hoe ze d'r speentje weer terug kan pakken, dat scheelt veel trappen lopen Whahah! Dus je hebt zo'n shoot laten doen? En Jade vond het maar niets? Hahaha! Eigenwijze tante Dat wordt een dametje met pit hoor! Pas maar op.. 8) Have fun 2night! 8)
hey meisjes! Zo was ik weer even... Hoe gaat het hier? met ons alles goed! Sennah heeft gister d'r 1e fruithapje peer gehad.... nou smullen joh, eerst likken en daarna echt happen! vanmorgen weer gegeven want ze had nergens last van gelukkig! Er is misschien net een kwart potje opgegaan, maar rustig aan beginnen he! Tja ziekenhuis was dus een beetje tegengevallen! het blijft rommelen in mijn oor en er blijkt dus een cholesteatoom te zitten! Soort van vetbultje die al die klachten veroorzaakt! Maar goed we wachten nog ff af. In maart nog eens voor controle en daarna operatie plannen! @LJ, fijne dag gewenst meissie, geniet ervan! @ikheid, jakkes spuiten, heb ik gelukkig niet gehad. Maar alles voor de beeb he! is wel belangrijk.. hoe gaat ie verder? en hoe voelt als getrouwde vrouw @Sjaan, grappig he van die speen.... sennah heeft het ook al een tijdje door, ook zo lief hoe ze dat doet... Hoe gaat ie verder? @Cath, wat balen van die solli's... en aso dat ze geen reactie geven he! hoe voel je je nu? was je alweer bij de ha geweest? @debs, he meissie, hoe gaat het met jullie? is Nils weer helemaal opgeknapt? @debb, he meisje, hoe is het met jou en Tijn? alles goed? @marleen. Hoe is het met de kleine meid? had ze weer prikjes gehad? @ink, he meis, waar zit je joh? heb je het zo druk? hoe issie? @Mel, een MEISJE!!!!!!!! wauwie wat leuk! bevat je het allemaal al? had je al inkopen gedaan? wij hebben gister voor sennah weer wat nieuwe spulletjes gekocht! Nieuwe rompers en een slaapzak, nog wat kleertjes en slabbertjes! Gister met mijn ouders uit eten geweest, erg leuk en vandaag beetje in huis rommelen, thom gaat met zijn auto aan de slag! Thom kwam vrijdagavond met mooie witte rozen thuis (mijn lievelingsbloemen)... heel lief, omdat ik altijd zo goed voor hem en de kleine meid zorg! Nou super lief! Heb de flessen van Sennah nu verhoogd... 200 flessen... ze redt het nu al 4 en half uur, moet toch minstens 5 uur tussen kunnen zitten dus ben benieuwd of ze het redt.... en dan wil ik door de laatste fles rijstebloem gaan doen! Maar nu nog niet, eerst ff kijken hoe ze op de fruithap reageerd! Zo een heel verhaal hihi! Kussies