Nee.. voel me nog beroerder. Ook niet geslapen. Maar ja, we gaan maar door hè! Vraagje: waar hebben jullie de geboorteraamsticker besteld? En als je ze besteld vragen ze of het een sticker moet zijn voor binnen of buiten (?). Waarom? Hebben jullie hem van binnenuit opgeplakt?
Nope.. voel me nog beroerder Maar ja, nog even en mannetje is ook weer thuis en dan lekker weekend! Die Kyra, tevreden frummeltje
Uhm... Wij hebben hem besteld via www.geboortesticker.nl en dan aan de binnenkant geplakt. Ik zou 'm sowieso aan de binnenkant plakken, dan heeft hij ook geen 'last' van het weer. Wij hadden 'm trouwens al weken vantevoren in huis. De naam stond toch al vast Trouwens wel balen dat je je nog beroerder voelt... Maar lekker rustig aan proberen te doen. Misschien een warme douche of een warm bad? En dan lekker dikke kleren aan en op de bank onder een dekentje. Is dat wat?? Liefs!! Xx @ Cath: hahaha, alle antwoorden op je vragen staan in die krabbel geloof ik he??
Thanks, ik ga meteen ff kijken. Wij willen 'm nu toch ook ècht bestellen.. Ja, als mannetje thuis is ga ik ff lekker een warme douche nemen, eten, en luieren op de bank.. Hopelijk helpt het! X
Debsel: wij wonen in een rijtjeshuis.. zou je de sticker dan beneden op het raam plakken of boven op het raam (daar waar zijn kamertje is)??? Beiden dan wel aan de straatkant anders ziet nog niemand het. En we hebben beneden zwarte gordijnen en boven limegroene.. Welke kleur sticker zou ik nemen met limegroene gordijnen? Als ik limegroen neem valt ie niet op hè? Maar als ik de limegroene beneden neem valt ie wel weer op.. Wat zou jij doen?
Zo ff m'n kleine meid gebadderd en flesje gegeven en nu ligt ze heerlijk te slapen @Ikheid: wat leuk een geboortesticker! Je hebt ze in alle soorten en maten en kleuren zag ik net! Ben benieuwd hoor! @Debs: eehm ja..alles stond erin Af en toe ben ik ook zo'n heerlijke muts @Anderen: hoe is het meiden?
Boven kan je eigenlijk alleen maar zwart doen, anders 'matched' het niet, maar das niet mooi én slecht leesbaar denk ik. Dus ik zou beneden limegroen nemen. Knalt er lekker uit!! Lijkt mij super mooi!!! Xx
hellow meiden. Zo was druk druk en moe dus niet gereageerd en gelezen hier gister hebben we ons meisje weggebracht om te logeren bij opa en oma! ze is dus gister blijven slapen en vandaag ook nog. Morgen komen ze weer terug in de middag! Ik heb me groot kunnen houden totdat ik de deur uit was maar eenmaal in de auto moest ik wel ff huilen. Hihi muts. maar goed! In de ochtend is thom werken dus ga het hele huis ff doen. Vanmiddag boodschappen doen en vanaaf uit eten en ff wat drinken! morgenochtend de dvd van ons trouwen kijken, want vorig jaar valentijnsdag ben ik ten huwelijk gevraagd! Heb de dvd nog niet gezien, we wilden em bewaren voor als we een jaar getrouwd waren maar dat lukt ons niet hihi! het gemeentehuis heeft dat zelf opgenomen dus ben benieuwd! Zo hoe issie hier verder? weet ff niet meer wat jullie allemaal gezegd hebben dus ben vanaf nu weer van de partij haha! xxx
hier ziek aan het worden bleg rillerig spugen enz enz maarja hopelijk word dat beter want gaan dalijk baby shoppen
Maaike: aaah die Maaike! Kop op.. nog ff en je ziet je meissie weer! Leuk weekend heb je voor de boeg lees ik wel. Geniet er maar lekker van met je meissie en je mannetje! Mel: beterschap meis.. hopelijk doet een douche, een lekkere kop thee en wat ontbijt wonderen. Shopse vandaag! Debsel: thanks voor je reactie! We gaan 'm dit weekend ff bestellen.. Hier: beroerde nacht gehad, nog steeds grieperig. Vannacht ook last gehad van een hand/arm die slaapt, maar dit had ik nog nooit meegemaakt! Het deed zoooo zeer! Moest gewoon janken! Er zitten denk ik echt wat pezen afgeklemd.. Woensdag naar de osteopaat voor mijn rug, dus meteen maar ff navragen. Fijn weekend allemaal! x
hey meiden! Thom en ik hebben echt een suoer avond gehad en ben echt bijgetankt! De date gaat dus verzet worden maar moet ff kijken welke datums er open staan... willen jullie in april of mei? ik ga er nog ff voor zitten! Met sennah gaat het heel goed maar gelukkig komt ze vanmiddag weer thuis haha! Hoe gaat het met jullie? @Lj, meissie wat een rotstart. Als je nog tips wilt over het afbouwen kun je me altijd bellen of smsen maar als cath je al tips heeft gegeven komt het zeker weten goed! wat een k*t CB trouwens zeg, wat een schande! Kussies
Hey meiden!! De meesten van jullie hadden het al wel op hyves gezien denk ik. Vrijdag zijn we met Nils naar de huisarts geweest en toen zagen z'n oortjes er prima uit en waren ook z'n longetjes schoon. Op dat moment dronk hij ook nog prima en kwamen we ook wel aan de dagelijkse 500cc (als minimum). Maar gisteren was het BRULLEN zodra hij de fles zag. Fruit kregen we er wel in, dus dat heeft hij heel veel op Toen hij uiteindelijk rond half 6 over heel de dag nog maar 200cc melk op had én ook de koorts rond de 39 bleef (tijdens zetpilletje minder, maar zodra het uitwerkte ging het weer naar 39 toe), toch maar even de HAP gebeld. Mochten we meteen komen en toen bleken dus allebei z'n oortjes ontstoken te zijn. Dit betekent niet dat de huisarts niet goed heeft gekeken; waarschijnlijk is de ontsteking het gevolg van z'n verkoudheid en ziek-zijn en pas gisteren ontwikkeld (klinkt logisch, want daarvoor dronk hij gewoon nog). Maar zuigen uit de fles was dus hartstikke pijnlijk voor z'n oortjes Hij heeft nu antibiotica gekregen en binnen 2 dagen moet de koorts weg zijn en moet hij ook weer stukken beter zijn. Gisteravond lag 'ie om half 8 in bed. Had wel wat moeite om in slaap te komen en heb 'm ook tijdens het schaatsen (jaja, schaatsfans hier!!) wel af en toe gehoord. Hoesten, stemmetje testen (klinkt raar voor 'm omdat het half weg valt.... Aaaaaah!!! ) maar niet huilen. En toen heeft hij dus keurig doorgeslapen tot iets na 7 uur!! Nog even laten liggen en om kwart voor 8 z'n flesje. Tja, oorpijn is nog niet weg natuurlijk dus geen dijk van een fles, maar zal in de loop van de dag wel beteren. En hij heeft ook net een milkshake op (fruit met opvolgmelk) dus... Komt goed!!! Overigens: er komt geen oorsmeer of wat dan ook uit z'n oortje hoor. Dus dat hoeft niet voor een oorontsteking. Z'n keeltje was ook wat rood, maar kon ook van het hoesten zijn. De koorts was vanochtend al flink gezakt (en geen zetpilletje meer gegeven) dus de antibiotica lijkt z'n werk te gaan doen. Meneertje Koekenpeertje ligt nu lekker te slapen in elk geval. Hoe gaat het hier verder met iedereen??? Volgens mij wel redelijk he.... Hopelijk bij Joey ook nu??? Uhm... Over de date he. Ik vind een nieuwe datum natuurlijk prima, maar ik vroeg me wel af of het wat centraler zou kunnen (qua locatie). Voor mezelf vind ik het helemaal niet erg om naar Almere te rijden, maar met Nils vind ik het nogal een flinke reis. Zeker als ik alleen ben (dus zonder Hans) zodat niemand Nils kan 'bezighouden' of troosten als hij het beu is in de auto. Een beetje brutaal misschien, maar Deb heeft ons de vorige keer ontvangen en ik weet niet of ze dat nog een keer zou zien zitten??? (Even voor de duidelijkheid: ik vind het óók prima om jullie hier te ontvangen, maar dan zitten sommigen met hetzelfde probleem van de grote afstand. Kan me dus voorstellen dat jullie dat niet zien zitten) Nou meiden, ik geloof dat er iemand wakker wordt (ik hoorde wat gehoest, maar nu niks meer....). Zo maar eens kijken of hij straks nog wat wil drinken. Liefs en een dikke kussss Xx
@date, ik vind het wel jammer, maar ja als iedereen het te ver vind... ik heb zelf geen rijbewijs dus ik ben dan aan Marleen gebonden als ik met haar mee mag rijden. Daarom vond ik het in 1e wel fijn dat het bij mij was... maar ja hoor het wel! xxx
Heej meiden, ik vind het prima hoor om de date nog een keer bij mij te houden. Is denk ik idd voor de meeste het meest centraal! xxx
hey meiden de date t maakt mij niet zo heel veel uit ik pas me helemaal aan!!!ik hoor het wel.. verder rustig hier?? kheb jade net op bedje gelegt ze is niet lekekr en ook heel slaperig...ze heeft geen koorts ff goed in de gaten houden dus... zelf heb ik een koortslip dus kan niet eens lekker met dr knuffelen grrrm mjah das zo weer over.... zijn er nog carnaval viersters onder jullie??wij normaal gesproken wel maar we vinden t een beetje onzin om de kleine mop ervoor weg te brengen!!!dus we hebben vandaag heerlijk pyjama dag... en tis hier toch helemaal wit van de sneeuw dus tis ook geen weer om eruit te gaan!!en vooral niet met een ziek meisje!! nou fijne zondag xxx
Nou hier gaat het qua humeur enzo prima met Nils!!! Maar flesjes drinken gaat nog erg slecht. Z'n neusje is ook he-le-maal verstopt, dus dat maakt het nóg lastiger (terwijl z'n oortje natuurlijk ook nog gewoon zeer doet....) Net dus weer fruit met melk gemengd en dat gegeven en dan 'eet' hij daar zó 60 gram van. Dus das toch weer flink wat vocht. Nu ligt hij even in de box en dan kan hij zo weer z'n bedje in. Zou het toch wel fijn vinden als hij straks een lekker flesje kan drinken!! Heb wel al wat Luuf gesmeerd op z'n sloopje en dadelijk ook nog even wat op z'n borstje doen. Misschien helpt het. @ date: ja, snap het wel hoor maaike... Begreep ook wel dat het daarom makkelijker voor jou was. Ikzelf vind het wel fijn om het dan inderdaad bij Deb te doen. @ Sjaantje: arme Jade Geef d'r maar een dikke knuffel van ons!! Hier heeft het ook gesneeuwd, maar nu lijkt het meer regen. Bah!! Knuffel maar lekker met d'r dan meissie!! @ Deb: super dat je weer zo gastvrij wilt zijn. En happy halfjaardag!!! Hihi!! Welk tandje is trouwens doorgekomen??? @ Maaike: hoe laat ga je sennah weer halen?? Lekker knuffelen!!! @ de rest: hoe issie??? Liefs Xx
@date, ik weet dan dus niet of ik er bij ben, ligt eraan of marleen kan en wil. als zij niet kan zou ik dat echt niet leuk vinden maar goed, we zien het wel! Volgende keer misschien beter dat er eerder beslist word of het ergens te ver is want in 1e instantie had iedereen ingestemd! Nou ja... laten we maar kijken welke datum het beste uitkomt voor iedereen! @debs, mijn ouders komen haar zo brengen, heb er zin in dus! tegen half 3/ 3 uur denk ik. wat vervelend van die oorontsteking, miss heeft dat al langer dwars gezeten... Hopelijk knapt ie snel op! geef em maar een dikke kus! @debb, gefeli met de halfjaardag van Tijntje... hihi leuk hoor, en z'n 1e tandje, wauw... idd welke is er door? @Sjaan, nee hier geen carnavalvierders hoor haha... nou lekker met de kleine meid thuisblijven dan hoor, hopelijk is ze snel weer beter! @hier, onze vaatwasser is kaduuk... al een paar dagen hoor, thom moest ff een slang hebben en die heeft ie nu dus hopelijk hoef ik vanaf nu niet meer af te wassen... brrrr... dat heb ik niet gemist haha! Ik ga Sennah morgen d'r 1e fruithapje banaan geven. Ze heeft nu een week peer gehad en geen last van dus ben benieuwd! Kus