Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    @debs, oh vergeet nog wat te zeggen, uhm... jij smeer luuf op het sloopje? van zijn bed? moet je wel voorzichtig mee zijn hoor, als ie z'n gezicht er op de 1 of andere manier induwt doet dat natuurlijk wel zeer aan zijn oogjes want dat brand! of aan zijn vingers krijgt en in z'n mond doet! gewoon een tip hoor, als het altijd al goed gaat dan moet je dat gewoon doen! ;)

xxx

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik smeer het aan de onderkant, dus de kant die op z'n matrasje ligt ;) Hij kan er dus niet aankomen. Het is bovendien echt maar een hééééél klein beetje. Maar thanx voor de tip!!! Stel je voor dat 'ie het in z'n oogjes zou krijgen :(

Ow en lekker dat ze straks weer thuis is!!! Soms is het fijn om even rust te hebben, maar toch mis je zo'n kleintje dan he!!

Die oorontsteking is echt pas van gisteren. Vrijdag waren z'n oortjes namelijk nog perfect. Hij heeft 'm (volgens de dokter) echt gekregen omdat door de verkoudheid alles geïrriteerd was. Nu heeft hij weer héél veel last van z'n neusje dus drinken gaat niet goed. Lang leve de milkshakes-op-een-lepeltje ;)

@ de rest: allemaal lekker lazy sunday?

Kussie

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier alles goed!
    Debsel: beterschap met Nils!
    Date: ik weet niet of ik er bij ben in April/Mei, ligt er helemaal aan hoe het gaat.

Fijne zondag allemaal! x

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heidi ook ik weet niet of ik kan hoor april mega veeeeel verjaardagen enz
    en mei is al niet beter haha
    en dan ben ik ook hoogzwanger vind ik dan niks om nog ergens met het ov te reizen

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @debs, oooh okeej ;) hihi tja ik denk meld t maar ff, soms zijn het dingen waar je zelf niet bij stil staat ;) Tja... echt sneu voor Nils hoor, maar gelukkig eet ie dat iig zijn fruithap en krijgt ie wel wat vocht binnen, das natuurlijk zo belangrijk he! Sterkte met em!
    @Ikheid, he meis, opgeknapt? snap dat je dan nog niet weet of je er bij bent met de date ;) Moet je tegen die tijd maar eens kijken! Gaat hard nu he!
    @Mel, ook jij weet dat natuurlijk nog niet, gek he dat je dan bijna gaat bevallen... flink geshopt las ik?Leuk he om eindelijk alles te kunnen kopen!

Whieeeee.... sennah is op weg naar huis, over een half uurtje zijn ze er!
    Blegh.... weer sneeuw hiero, word er niet goed van zeg!

xxx

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    meisjes jammerrrrrrrrrrrrrrrrrr waarom is t nu zo moeilijk om een date te plannen:(kvindt t zo leuk om jullie weer eens te zien....we kletsen nu al zolang samen en kheb ook nog lang niet iedereen gezien;)en net wat ik zeg t maakt mij niks uit!!ik zou ook altijd nog met ink kunnen rijden!!

verder alles goed jade heeft van 12 tot net liggen slapen flinke ruk dus!!nu is ze wakker en is ze weer heel hard aan t kraaien:$whaaaaaaa mevr maar even vermaken dus!!

ik loop nog steeds in mn pyjama:)sleccccccccccht haha!!

xxx

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, iedereen pyjamadag vandaag :D

Wij lekker wel! Kyra vermaakt zich prima. Die rolt alle kanten op hier! Bedankt voor jullie leuke reacties op haar foto's weer!

@date: het maakt mij niet zoveel uit waar het is. Kyra is op zich makkelijk in de auto. Als we in mei afspreken, zou het ook bij mij kunnen in m'n ouders huis in Wateringen ( ligt tegen Den Haag). Zij gaan tegen die tijd om de week naar Drenthe en we mogen ook gebruik maken van hun huis. Zij hebben een heel groot huis, dus daar kunnen we alle kleintjes wel kwijt ;) Maar nogmaals, maakt mij niet uit. Of het nu bij Maaike is of bij Debbs. Misschien wel handig om daar meteen even over af te spreken? Dan kan of Maaik of Debs ff kijken wanneer het beste uitkomt?

@Debs: heb je al ff gesproken..geef het manneke maar een dikke knuf van ons. ps de Luuf op z'n rug smeren is ook heerlijk. Dat wordt lekker warm én zo ruikt hij het ook ;)

@Sjaan: hey meis, geen carnaval dit jaar? Eehm..ik heb echt een hekel aan Carnaval :) Sorry! Dus hier geen vierders. Maar Björn zou het graag nog eens vieren, dus misschien als Kyra wat ouder is, dat we toch nog eens gaan carnavallen..
    Gaat goed he met Jade? Echt heerlijk hoor!!

@Debbs: Tijn z'n eerste tand? Super meid! Dat wordt poetsen! Hoe gaat het verder met jou en Tijntje?

@Ikheid: hey meis, nog heel ff volhouden en dan is je manneke er! Die laatste weken gaan echt hard, dus nog ff genieten van je rust :D

@Anderen: alles goed meiden?

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ow dames!!!!!!!!!!!!!!blunder hier:)kheb per ongelijk nutrilon 2 gekocht:(en nu heb ik alleen dat om aan jade te geven winkel is niet meer open:(:(zou dat heel erg zijn???
    wat een ui ben ik toch ook he.....

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    denk niet dat dat echt kwaad kan hoor je meisje is nu bijna 6 maanden dus dat kan dan echt geen kwaad

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Heb je helemaal niks meer over van Nutrilon 1?? Anders kan je 't namelijk even mengen... Eigenlijk mag ze dit nog niet hebben - niet goed voor de darmpjes. Bij tankstation hebben ze vaak wel kleine pakjes nutrilon 1. En als dat niet het geval is, dan maar nummer 2 geven. Je moet wel dan!! Maar zou eerst effe tankstation proberen!!!

Kusss Xx

11. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    thanks meiden;)kheb t ze net wel moeten geven khad wel even op de verpakking gekeken en t verschilt niet zo heel erg...njha ik zal zo ff op pad gaan en kijk wel even hoe ze reageerd...wat een uitje he!!

knuffie!!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Sjaan, ben het met Deb eens..kijk of je eventueel bij een avondwinkel/tankstation wat kan halen, als is het maar een kant en klaar iets of een miniverpakking. Anders iets mengen van Nutrilon 1 als je nog wat hebt. Mocht je echt niets anders hebben, dan moet je natuurlijk wel en dan morgen meteen over op de 1.

13. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames.

heb net alles even globaal terug gelezen!! pff ben zo moe hihi sorry zal niet verder klagen. om 4uur vannacht begon stijn heel hard te schreeuwen, pff maar weer tussen in!
    eindelijk na 1 1/2 uur ging ie slapen!! het gaat nog niet helemaal lekker allemaal helaas. ga morgen even naar de ha en naar de opticien!! misschien ligt wel aan m'n ogen of ben gewoon ontiggelijk moe!!!
    verder alles ok hier. van het weekend weinig gedaan. geen carnaval houden we niet van, maar al onze vrienden zijn wel aan het carnavallen, maar ja wij hebben nu stijn en geef er niks om! dus lekker filmpie gekeken gister! heerlijk

dames,

sjaantje, ojee en nu, ben je langs een pomp geweest. want ja idd wat de dames zeggen is het nog niet helemaal goed om ze dat te geven, maar als je niks heb kunnen vinden dan moet het maar he!!

maaike: en het weekend zonder je meisje ben je door gekomen. was wel fijn zeker om je meisje dan weer te zien?. wel een fijn weekend gehad saampjes gelukkig.

debsel: pff zeg achgerm manneke. fijn dat de antibiotica z'n werk gaat doen en dat ie ook lekker kan slapen he. hoop dat het snel over is he.

debbedebs: tjee meid 6maanden alweer he! en z'n eerste tandje leuk he. verder alle goed meid, leuk weekend gehad??

heidi: gaat het allemaal nog meid? ja idd in april mei kan jij er niet bij zijn met de date, dan heb jij iets veel leukers hihi. maar wel jammer, want het word steeds moeilijker. maar ach komt goed.

Cathie: hey meid, wat een knappe meid he die kyra. echt leuke foto's en filmpjes. en hoe is het met mama? druk vacatures aan het zoeken. pff moeilijk he meid. ken het wel hoor. toen ik stopte met school kon ik geen contract krijgen bij m'n bij baantje dus solliciteren. heb wel bijelkaar zo'n 35 sollicitaties gehad, pff. en nu werk ik waar ik dan als bijbaantje werkte, in een supermarkt bij de post/servicebalie! tja je moet wat he!
    maar goed misschien niet interessant haha maar wil je verder gewoon veel succes wensen met zoeken meis.

marleen: hey meid, wat een droppie die joanneke he. gaat het allemaal goed? heeft ze al een tandje? en kan ze al zelf zitten?
    en met mama ook goed?

lj: hoe is het meid, gaat het allemaal goed met de kleine man? en met de voeding?

inkie: hoe is het met jouw meid? leuke doop gehad he van jullie meisje. en met solliciteren?

melanina: he meid, helemaal op de roze wolk he. vind het ook super leuk voor je meid. een kleine meid op komst. heb je al veel roze gekocht? voel je je verder nu goed?

niemand vergeten toch? pff ga lekker nu m'n bedje opzoeken want wie weet word ie weer wakker om 4uur!!
    fijne avond nog dames
    liefs mies

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mies hopelijk heb je nog lekker kunnens slapen
    hier alles prima alleen misselijkheid is weer terug denk dat ze op of tegen me maag ligt haha en ik heb gisteren een bed dagje gehad nou dat heb ik geweten haha ze was heel de dag druk en vannacht ook weer alleen nu ligt ze soms zo dat het lijkt als ik wil zitten of ze knel zit haha voel dan iets in de weg zitten maar gelukkig kan ze nu nog veel bewegen dus zwemt ze weg.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goodmorning ladies!

Iedereen een goed weekend gehad? Ik wel.. Lekker veel geluierd, uitgeziekt en goed verwend door m'n ventje. Hij heeft gisteren heerlijk gekookt en we hebben samen een lekker lambalweekend gehad. Ook weleens lekker!

Sjaan: nog gelukt met de voeding?
    Mel: ik ken het, alsof ie klem zit! Als ik ga zitten lijkt soms net alsof ik hem plet! Hahaha! Maar dat kan natuurlijk niet, maar het voelt wel zo..
    Miesje: succes bij de HA! Hopelijk kan ie iets voor je betekenen meissie! En heeft Stijn niet gewoon last van een sprongetje? Of denk je dat het wat anders is?
    De rest: alles goed???

Nou de 33 weken gepasseerd! Gaat hard nu.. we zijn zó benieuwd naar ons manneke; hoe ziet ie eruit, van wie heeft ie wat, en natuurlijk om hem vast te houden, te knuffelen.. Zucht! We hebben er zin in! Mannetje loopt steeds zijn kamertje op, zegt ie 'Ik kan niet wachten totdat daar ons manneke ligt..'. Lief zeg!

Vanmiddag met papa en mama naar de Ikea, lekker ff babyshoppen, ik wil nog een kapstokje, iets voor aan de muur, een prullenbakje en een wasmand. Voor de rest zie ik wel wat ik tegenkom.

X

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen dames, hoe is het hier?

@Ikheid: gaat hard nu he meid?? Ben ook heel benieuwd. Herkenbaar wat je mannetje doet, elke keer z'n kamertje oplopen ;) Dat deden wij ook altijd. Je kan je dan gewoon niet voorstellen dat daar straks een kleintje ligt, of wel? Ik kon dat niet in ieder geval. Was ook heel raar om Kyra daar toen de eerste keer te zien liggen :D
    Hoe voel je je verder? Gaat het nog allemaal?

@Mel: zie dat je 20 juni bent uitgerekend? Dat wordt spannend, want Kyra is van 19 juni en Nils is van 25 juni ;) Zou toch wel heel erg toeval zijn als jouw meid besluit te komen op een van die 2 data :D

@Mies; jeetje wat een nachten heb jij :( Ga je naar de HA voor Stijn of voor jezelf? Wanneer meot je weer naar de osteopaat? hopelijk is het gewoon een fase van hem en groeit hij er weer overheen...

@Sjaan: nog gelukt met de voeding?

@Anderen: alles goed?

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladiesss!!

@ikheid: leuk joh!! Lekker babyshoppen :D Have fun!! En dat kamertje oplopen.... Deden Hans en ik ook heel veel, maar ik vond het altijd extra schattig als hij het deed en dan met zo'n big smile weer terug kwam. Kastje open, kleertjes kijken.... Geweldig!!

@ Miesje: jeetje meis... Dat schiet ook niet echt op he?! Heb je al iets van een nachtlampje geprobeerd? Of denk je dat het nachtmerries zijn?? Verstandig dat je even naar de huisarts gaat. En als het té gek wordt met de vermoeidheid, dan moet je je ziek melden hoor.

@ de rest: hoe gaat 'ie meiden???

Hier is de koorts weg, maar zit nog steeds met een zielig manneke. Hij is snipverkouden (dat was hij al en daar komt waarschijnlijk de oorontsteking door) en z'n neusje zit heel erg dicht. Tja... Als je dan bijna geen lucht krijgt, dan drinkt dat ook niet zo makkelijk natuurlijk. En dan is het ook niet leuk als mama je in bed legt natuurlijk!! ;)

Liefs en een dikke kusss

18. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    goodmorning meiden!

Zo wat was dat fijn zeg, mijn meissie weer terug. Nou ze heeft het heel erg naar d'r zin gehad dus daar gaat het om haha!
    Vanmorgen weer lekker bij mama in bed hihi! Ze spuugde alleen na 2 uur bijna d'r hele fles eruit. echt zo in d'r gezichtje. blegh... gelijk maar ff wassen. Nieuwe kleertjes aan, heeft ze met sinterklaas van oma gekregen maar kon ze niet aan, tis maatje 68 en zit goed nu :D weer een maatje groter haha!
    Straks ff boodschappen doen saampies. Haar fruithap wilde ze ook niet, ze had gister en eergister ook diarree en ze spuugt meer dus miss iets onder de leden?

@miesje, jeetje meis, wat vervelend is dit zeg, en ook zo sneu voor Stijn... Hopelijk gaat het snel weer beter, en anders toch maar weer aan de bel trekken!
    @Mel, he meis, vervelend he die misselijkheid, maar goed als het af en toe is... allemaal voor je meisje he ;) Hoe gaat ie verder?
    @ikheid, veel plezier vanmiddag bij het babyshoppen!
    @debs, hoe is het met Nils?
    @sjaan, hoe gaat het met jade? al andere voeding?

-xxx-

@de rest, hoe issie?

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

@Debs: dikke kus voor jullie ;)

@Maaik: lekker je meisje weer terug? Toch een heerlijk idee dat ze het zo naar haar zin heeft gehad? En als onze kleintjes het ergens goed hebben, dan is het wel bij oma en opa :D
    Jammer dat ze zich niet helemaal lekker voelt. Ik roep het al een tijdje, maar het wordt tijd dat de lente en de zomer terugkomen!! Ook gezonder voor de kleintjes!

Zo donderdagavond ff gezellig naar de beurs en vrijdag is Björn gezellig vrij! Joepie, lekker lang weekend met z'n 3-jes :D

20. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @cath, jaaaaa zeker fijn idee dat ze het leuk heeft gehad!
    Tis idd weer tijd voor het mooie weer, ben die sneeuw en kou zelf ook goed zat... Hoe gaat ie met jullie meis?
    Is het weer rustig met d'r tandjes?

xxx

Deel Deze Pagina