Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey maaike, tja ieder kind is anders. maar ze hebben natuurlijk idd die fase in hun korte leventje. en dat zou het ook zo kunnen zijn. dit hebben we toen ook gehad! toen ging het heel goed. en nu ook weer. de fase (ook z'n tandjes denk) is nu weer voorbij maar er zijn er nog veel meer zei de ha!!!
    tja meid, je weet het vaakniet en je staat met handen in je haren. ik ken het en het is super vermoeiend idd maar het komt zeker allemaal goed gewoon afwachten en doen wat jullie denken op dat moment goed te doen!
    succes met je kleine knappe meid enne nu willen ze allemaal niet slapen en 16jaar later moeten we ze het bed uit schoppen!!!haha.
    kus mies

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden kheb vandaag met een kennisje staan kletsen en wat die vertelde zat zeker een kern van waarheid in!!

zij heeft een dochtertje van 13 maanden....dat meiske zat met 3 maand al!!!!en liep met 9 maand al!!:$echt super snel dus...
    alleen zij sliep heel erg slecht overdags en snachts en sinds 6 dagen slaapt ze nu dus door...waarsch heeft ze al die tijd zo slecht geslapen omdat ze in zo'n korte periode zoveel geleerd heeft;)ik weet t niet hoor maar denk best wel dat dit er mee te maken kan hebben!!

nou jade ligt nu lekker te slapen ik stap ff onder de douche en dan haal ik ze dr lekker uit ff knuffen flesje en dan hoop ik dat ze vanacht heerlijk slaapt;)haha!!

ook hier komen we weer doorheen hoor tis nu ff zwaar maar alles komt goed(even een beetje moed??schrijf je dat zo? inpraten):p

nou knuf voor jullie!!

xxx

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    :D:D:D:D:D:D JEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :D:D:D:D:D:D

Ik heb sennah d'r 1 na laatste fles ook opgehoogd naar 200cc, alleen dan zonder rijstebloem en ze heeft lekker doorgeslapen, moest er echt wakker maken net!
    Super goed dus! Thnx voor de tips enzo op hyves meiden!

@sjaan, zit zeker een kern van waarheid in hoor!
    Reageer vanaaf of morgen weer ff uitgebreid!

Kussies

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    SUPER!!!!! Hopen dat ze 't zo volhoudt ;)

@ de rest: hoe gaat 'ie meiden???
    @ Joey: en? nog naar buiten geweest met de kleine man? Difrax is inderdaad écht goed. Avent ging bij Nils niet goed, maar met Difrax eigenlijk bijna nooit problemen gehad. Alleen wel even opletten dat het ventieltje (dat ronde ding met dat opstaande 'streepje' in het midden) open is. Dus even het streepje inknijpen zodat je ziet of het open is. Dit moet open zijn om goed te werken. En dat was bij ons bij 1 fles niet.... Effe doorgeprikt toen ik eenmaal wist dat dat hoorde en daarna nooit meer problemen!! :D

Hier alles prima!! Nils drinkt nu 3 goede flessen op een dag en drinkt nu dus soms zelfs meer dan toen hij nog op 4 flessen zat. Erg fijn. Hij wil alleen voor het avondeten niet meer zo goed gaan slapen, omdat hij al veel eerder honger heeft. Voorheen at hij rond half 7 (soms later), maar nu begint hij om half 6 echt al te mopperen van de honger (en das logisch als er een flinke fles vantussen valt!). Nou ja, dan maar wat langer opblijven en om 19u naar bed. Hij valt dan vrijwel meteen in slaap tot de volgende ochtend dus... Heerlijk!!

Nog effe een dagje werken meiden en dan weer lekker.... WEEKEND!!! :D

Dikke kusss

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai meiden!

Sjaan: ook bij jou komt het weer goed!
    Maaike: wat goed van die fles! Hopelijk zet ze dit zo door..
    Debsel: leuke foto van Nils op Hyves! Wat een heerlijk ventje!
    Mies: alles goed daar? Hoe staat het met het kopen van het huis?
    Cath: een nieuw carpet gehad? Wat een verwennerij zeg! Alles goed daar?
    LJ: nog weesten wandelen met Ayronn? Hoe doet ie het?
    De rest: alles goed?

Hier: alles goed.. erg rustig, lekker aan het relaxen. Druk weekend voor de boeg.

Fijn weekend allemaal! Kus

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hier : blij dat het weekend is heb me mannetje weinig gezien deze week is nu ook aan het borrelen
    Dus ff lekker genieten van me ventje in het weekend
    Vanmorgen heeft me meisje eindelijk zichzelf laten horen met de angelsound dus ben weer helemaal (L)

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden, hoe is het hier? Iedereen is zo stil! Allemaal te druk?

@Ikheid: las dat je moeilijk kan slapen? Nog ff volhouden meis, je bent er bijna!! Na de bevalling zijn de meeste kwaaltjes meteen weg ;)

@Debs: heb je gekrabbeld. Dikke kus voor Nilseman

@Debbs: hoe is het met Tijntje nu? Gaat het al wat beter? En met jou?

@Maaike: hey meis, wat een heerlijke foto's van sennah op je hyves. Lekker guppie! Hoe is het met jullie meis?

@Mies; Stijn weer tandjes erbij? Poeh, gaat snel! Nog ff en dan is hij alweer 1! Bizar vind je niet? Heb je al ideeën voor z'n verjaardag?

@Anderen: hoe is het meiden, alles goed?

Hier wel! Kyra is een echte boef aan het worden en veranderd nu echt veel. De hele bolle wangen zijn nu al wat minder bol aan het worden en het wordt echt een lekker meissie nu. Kleine deugniet. Ze vindt het leuk om te gaan staan met mijn hulp!! Ik zet haar tussen mijn benen op de bank met haar gezicht naar me toe en dan pak ik haar handjes. En dan trekt ze zichzelf op tot staan! Zoooo lief! Ze doet het alleen als ik haar vasthoudt hoor, dus niet dat ze zich nu overal aan optrekt ;) Kruipen doet ze niet, ze rolt zich een weg door de kamer en ik begin te twijfelen of ze uberhaupt wel ooit gaat kruipen. Nou ja, we zien het wel!

Ik ga weer verder. Ik krijg zo visite, want ik ben morgen jarig :D
    Fijne dag!

8. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meisjes!

Rustig hier....
    Ik heb weer ff tijd om achter de comp te duiken hihi!
    We hebben een leuk weekend achter de rug, thom moest zaterdagochtend werken dus ik ben met Sennah de stad in geweest! Daarna met z'n 3-tjes lekker gekeuteld en s'avonds ging thom met z'n werk uit eten, meidenavond dus samen met Sennah. Ze heeft me alleen heel erg laten schrikken! Ik was in slaap gevallen en had de wekker gezet om 22.15 voor haar laatste fles! Het was dus nog donker omdat ik net wou opstaan, hoor ik haar ineens naast me roggelen... (ze lag naast me in bed) Dus uit een reflex til ik haar op, het was donker dus zag ook niet wat er nou echt aan de hand was... het leek alsof ze teveel slijm had ofzo, maar ze kon moeilijk ademen en haar lipjes werden ook lichtblauw.... dus maar op de kop en kloppen op d'r rug. Gelukkig kon ze nog wel ademen maar heel moeizaam, ze bleef ook met d'r mondje een hap, slik beweging maken. Daarna was het weer voorbij, ik zat helemaal te shaken. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Zowieso vind ik dat ze veel slijm heeft want vaak als ze spuugt komt er slijm mee, soms ook na de fles, dan moet ze ineens hoesten en komt er vet veel slijm mee en dan zit ze echt te kokken...
    Gister bij mijn ouders op visite geweest en een leuke zomerjas gekregen. S'middag had ze zo ook erg gepoept dat het tot onder de oksels zat haha, gelukkig hadden mijn ouders ook een badje, dat was wel lekker!

Nu lekker 2 dagen vrij samen met Sennah, straks ff boodschappen doen en ff door het centumpje... morgen heeft thom gesprek bij de bank voor de financiering, ben heel erg benieuwd. Hoop zo dat ie z'n droom werkelijkheid kan maken! Zal straks eens kijken of ik wat voor em kan doen.

OOohhh ik ben als de dood voor de tandarts en sinds ik hier woon (2jaar) ben ik niet meer geweest :) yes shame on me, maar nu heb ik een gaatje dus moet ik wel. Echt waar ik kan nu al janken als ik aan het idee denk. Ik heb nog een gaatje gahd en ben als de dood voor naalden, bloedprikken gaat nog net maar een prik in mijn mond, oh god....... Nou ja straks ff bellen!

@debs, he meis, ik las op je hyves dat Nils weer had gespuugd en nog steeds niet helemaal lekker? wat vervelend, hoe gaat het nu?
    @Cath, he meis, ach alles op z'n tijd. Dat ze zich al optrekt is ook al heel wat... Ben benieuwd!
    @miesje, ik las iets over tandjes? heeft ie er veel last van?
    @debb, he meissie, was je al bij de KA geweest? weet je al iets meer? en hoe gaat het nu met Tijn?
    @Ikheid, he meis, op naar de 36 weken, nog ff en jde mag iig thuis bevallen, het word nu zwaar he? oh meid ik weet het nog zo goed...Kop op de laatste loodjes!
    @marleen, he meis, hoe is het jullie? en met Joanneke ook alles goed?
    @LJ, he meis zit je nu wel lekker op je blauwe wolk? hoe gaat het nu met jullie? en met de papa? vast leuk om hem zo te zien he ;)
    @mel, he meis, voel jij je weer goed? hoe gaat het verder met je? alweer nieuwe spulletje erbij gehaald?
    @Ink, he meis, hoe gaat ie? en met Elin, gaat het goed met de fruithap? geef je ook al groente of alleen fruit?
    @Sjaan ,he meis, Jade slaapt weer goed? lekker joh, hoe gaat het verder met jullie?

Sennah slaapt gelukkig ook weer heerlijk door!

Zo lang verhaal haha!

Kusjes

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Haai skatties!

Slecht slapen.. maak er maar van 'niet slapen!'. Vannacht heb ik geslapen van 23.00 tot 00.00 uur. Een uurtje maar dus! De rest van de nacht heb ik doorgebracht op de bank, zodat mijn ventje gewoon kon slapen, want tja die moet gewoon weer aan het werk..
    Ik ben kapot! De wallen hangen op m'n enkels! Ik weet totaal niet waar ik de energie vandaan moet halen, heel erg frustrerend allemaal! Ik kan hele dagen lopen janken van de pijn en van de moeheid. Net naar de fysio geweest, hopen dat dat helpt voor de komende nacht.. al moet ik zeggen dat mijn arm nog steeds erg veel pijn doet. Niet te omschrijven die pijn. Ik kan ook geen medicijnen krijgen omdat ik zwanger ben, beetje balen allemaal dus!

Hoe is het hier? Rustig de laatste tijd zeg!

Papa en mama zijn gisteren geweest, allemaal klusjes gedaan! Nu zijn we er helemaal klaar voor, alles is af en staat klaar.. Bed staat op klossen, kamertje van ons manneke is helemaal af en alles is in huis. Slingers, balonnen en geboortesticker liggen al klaar, dus kom maar op met die bevalling! Hahahaha!

Maar ja, we wachten geduldig (ahum..) af!

Kusjes en veel liefs!

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

He bah meid, ik schrik er ook van!
    Geen idee hoe dat kan. Kan me voorstellen dat je behoorlijk schrok, zou ik ook doen!

Met ons gaat het goed. Sinds gisteren rolt Elin van rug naar buik. Opa zag het en wij natuurlijk nét te laat ;) Daarna mochten wij er ook getuigen van zijn joepie! En vanochtend was ik haar fles aan het maken en toen lag madam ook op d'r buik in de box. Leuk dat ze het kan maar opletten geblazen. Ik leg haar op d'r rug in de box... maak de fles en hopla.. omgedraaid! Wel leuk :)

Morgen is ze alweer een half jaar !!
    's Ochtends gaan we naar het cb dus ben heel erg benieuwd wat ze weegt en hoe groot ze is. Ze heeft sommige kleertjes ook al in 68 aan dus het gaat best hard vind ik!

Ze geniet volop van d'r fruithapje. Geef nog geen groentehap en waarom niet, da weet ik zelf niet. :(
    Ben voorzichtig met fruit begonnen en hoor morgen wel hoe en wat met groenten er mogelijk bij. Zou zelf niet goed weten wat ze mogen hebben zo op een dag. Gewoon omdat Elin natuurlijk al die tijd gewoon op d'r melkfles zit met 's ochtends en 's avonds wat rijstebloem.

Hoe is Sennah d'r slaapritme??

Als Elin om 7:30 d'r fles heeft dan gaat ze rond 8:30 weer naar bed, wordt dan rond 10:30 wakker en krijgt fruit. Fles om ongeveer 12:00 en dan rond 12:30/13:00 naar bed. Dan wakker rond 15:30 en fles rond 16:00 dan naar bed rond 18:00 en rond 20:45 wakker en de fles. Nou ja.. bij de laatste fles moeten we d'r wekken hoor.
    M'n schoonzus zei dat ze vind dat Elin nog zoveel slaapt.... Ik weet niet hoe het bij de rest is? Ik leg ze op bed als ze aangeeft moe te zijn .. (duimpje pakken, oogjes wrijven).
    Is dat nog zoveel??

Nou ja, vraag het morgen wel even na.

Hoe gaat het hier met iedereen?
    xx

11. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Wat balen meid dat je zo slecht slaapt.
    Die nachten duren dan idd vréselijk lang bah! Ligt jullie ventje ook al klaar voor de start?
    Leuk hoor, alles al helemaal klaar.. Super! En dan ineens... ben je mama.
    Geniet nog even van 'de rust' want die is straks wel even ver te zoeken in het begin maar o zo leuk.

Knuffel Inkie

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @ink,

ja meis ik was er ook van geschrokken hoor, bah!
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met Elin, en goed hoor dat rollen, Sennah doet het bijna, net zag ik het teovallig in bed, ze lag ff daar omdat ik boven ff wat moest doen en toen ik stiekem keek lag ze bijna omgerold.... Ben benieuwd wanneer ze het echt helemaal gaat doen!
    Over die groentehap, rustig opbouwen hoor, je bent nog niks verplicht, je kan er langzaam aan mee gaan beginnen, ik geloof dat ze worteltjes mogen... en nog iets, sperziebonen geloof ik! Moet je maar eens navragen!
    Ik vind het niet echt veel qua slapen hoor, ze geeft aan wat ze wil en dat is hartstikke goed. Het ene kind slaapt meer dan het andere en ze slaapt ook de nachten gewoon door! Dus niet druk om maken!

Sennah d'r ritme:

06.30 fles
    Slapen tot 9.30/10.00
    10.00 fruithap
    wakker, spelen....
    10.30 fles (vervalt als ze straks d'r fruithap écht goed eet)
    slapen verschilt tot hoe lang
    wakker, spelen
    14.30 fles
    16.00 slapen tot ??? verschilt
    18.30 opgehoogde fles van 180cc water met 6 schepjes
    22.30 laatste fles

ze krijgt nu 150 cc water en 5 schepjes poeder
    Wil wel weer terug naar het andere ritme hoor, fles om 06.30, 10.00 fruithap, 11.30 fles, 16.30 fles en om 21.30 fles

Hoe gaat ie verder met jou zelf meis? je darmen weer rustig?

xxx

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo duren de dagen erg lang ja.. Geef mij maar gebroken nachten met voedingen. Dit is niks zo!

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @ikheid, heeeeeeeeeeeeeeeele dikke digi knuffel meis, straks is het allemaal voorbij, maar dat neemt nu niet weg dat het heel erg vermoeiend is, overdag dan maar goed uitrusten en niet teveel doen meis!

xxxx

15. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    ik ben boodschappies doen, tot strakies....

-xxx-

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Met mij gaat het goed. 9 mrt weer naar zkh controle darmen.
    Ik doe rond 10:30 fruithapje geven en dan pak ik een half potje (zo'n kleintje van 4+mnd) Er is mij nooit verteld hoeveel, ik geef gewoon een half potje. Op gevoel dus.
    Ik zal het es navragen op het cb.

Fijne dag!

Die Sennah! Ookal aan het rollebollen dus haha.
    Hoeveel weegt ze nu en hoe lang?

x

17. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hoi hoi,

Heb ook weer even de tijd om op de computer te gaan.
    Joanneke ligt nu lekker in de box aan het spelen en aan het babbelen. haha ze zegt nu steeds bababababa en papapapapa hihihi wat gaat dat hard he! Ze tijgert de hele kamer door en trekt zich aan min vingens/ handen op om te gaan staan.

@ cath
    Leuk he om te zien hoe trots ze dan op zichzelf zijn en je met een brede glimlach aan kijken als ze staan. hihi ik geniet er echt van hoor! Hoe gaat het met jou poppetje en met jezelf?
    hoe staat het er nou voor met je sollicitaties? hoorde dat je het toch niet was geworden bij die ene baan?
    lopen er verder nog sollicitaties of ben je het even beu?

@debsel
    Hoe is het met Nils? Is hij een beetje weer beter? of nog steeds zo af en toe aan het spugen? Joanneke had dat rond de 7 a 8 maanden erg vaak (na het avond eten bijna de hele pot er weer uit), maar dat gaat nu wel wat beter. Ze werkt zo een potje olvarit naar binnen (8+maanden potje) en daarna nog een danoontje....haha vreetzakje (smiddags soms wel 2 boterhammen)

@maaike
    dat was wel schrikken zeg voor je, je hard zal wel flink hebben geklopt en daarna ook nog wel een poosje.
    Ben benieuwd hoe het gaat met de plannen van thomas. Hopelijk krijgt hij het gefinancieerd. Ik zal iniedergeval voor jullie duimen!

@ Heidi
    Pfff, de laatste loodjes zijn altijd het zwaards he zeggen ze. Wel fijn dat je iniedergeval de 36 weken hebt gehaald.
    Ik lag met 28 weken al in het ziekenhuis en kon met 31 weken eigenlijk bijna niet meet lopen/ slapen. Dus weet hoe bagger je je nu voelt!
    fijn dat alles nu al zon beetje klaarligt. Haha zelfs de vlaggetjes en geboortesticker! vlotte tante ben jij hoor! haha
    Ben echt benieuwd wat zijn naam wordt! ihihi maar moet nog even in spanning afwachten!!!

@melanina
    Hoe gaat het met jou buikje? groeit die al lekker en voel je je meid flink tekeer gaan? hoe lang moet je nu ook al weer nog?
    Las dat ze flink op je blaas drukt haha. Tja dan worden de toiletbezoekjes toch wat meer he!. Lukt het werken nog een beetje?

@Miesje
    Hoe gaat het met onze oudste! haha. Gaat hard he! Nog eventjes en dan vieren jullie zijn 1ste verjaardag! heb je al wat ideeen opgedaan voor feestje en dergelijke? een poosje geleden wat je toch bezig met de traktatie? Die boekjes van dikkie dik zijn idd erg leuk. was idee van debs ofniet?

@sjaantje
    Hoi hoi, alles goed daar? Gaat het al wat beter met slapen?
    Kreeg ergens mee dat je even lekker los bent geweest, haha een beetje tipsie?
    ik heb binnenkort een meidenavond met mijn vriendinnen. Lekker ouderwets. Mannetje past dan even op joanneke en wij gaan heerlijk eten en dan stappen. haha ben benieuwd. Is echt al weer een tijd geleden
    @ladyj
    Hoe ist met jou manneke? groeit hij nu wat beter? je was nu helemaal over op de fles? Hoe gaat het afbouwen? nog last gehad van stuwing?
    Bij mij ging het echt erg vlot. Joanneke gaf zelf aan dat ze niet meer wilde en of er een natuurlijke knop omging???? ik weet het niet. Maar sinds die tijd heb ik nog maar 1 x de spanning eraf hoeven te kolven en voor de rest was het gewoon meteen op/ weg, had helemaal niks meer. echt zo vreemd.
    Verder alles goed met jou? hoe zit het nu met je schildklier? zit je weer aan de medicijnen? of hoeft dat niet meer?

@debbedebs
    Hoe ist met de kleine? (groot al weer he inmiddels;))
    Hoe groot en zwaar is hij nu? Joanneke is 65,5 centimeter en weegt 6480 gram. ze zit momenteel nog in maatje 62/68
    Alles goed ook met de ontwikkeling? Ik ben echt benieuwd!

@inkie
    Alles goed daar? Met elin ook? Hoe was de doopdienst?
    Lief poppetje is het hoor! al helemaal gewend aan het moeder zijn?

Hier dus alles prima, Joanneke groeit nog steeds en ik begin steeds meer weer beter in mijn vel te zitten! Heerlijk
    Nu hopen dat het weer snel wat beter wordt! Ben echt toe aan de zon. Lekker wandelen buiten en eropuit!

Ik werd net gebeld, stond midden in de winkel. was het kinderdagverblijf waar ik had gesolliciteerd (kdv op boerderij, bij lelystad) Erg leuk, maar na het eerste gesprek heb ik niet veel meer gehoord omdat de uitbereiding nog niet rond was.
    Ze vroeg of ik nog interesse had en of ik dan voor een 2de gesprek wilde komen! dus donderdagavond heb ik tweede gesprek. Kijken of het nog steeds klikt van beide kanten en dan moet ik dus gaan kiezen.
    Nieuwe baan met vaste dagen, of veilig op mijn oude plekkie blijven maar wel onregelmatig werken.

Ik vind het zo spannend en weet echt niet wat ik moet doen. bah zeg. Ik ga iniedergeval wel eerlijk zijn dat we meer kinderen willen. Ik zou het niet leuk vinden als ik daar ga werken en dat mijn contract straks niet wordt verlengd omdat ik zwanger ben. Dan blijf ik liever op mijn huidige werk, daar heb ik namelijk gewoon een vast contract.

Nou dat was ik dus weer even na een lange tijd! haha, ik lees trouwens wel steeds mee hoor, maar als ik dan wil typen heb ik weer wat anders te doen........dus heb het nu maar even uitgebreid gedaan!

xxxMarleen

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36

Hoi Marleen,

De doop was prachtig, we hebben echt een hele leuke dag gehad.
    Elin morgen alweer een half jaar... het gaat idd echt heel hard!
    Moeilijk wat betreft die mogelijk nieuwe baan. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je niet het risico wilt lopen wanneer je zwanger bent dat je contract niet wordt verlengd. Ik ken íets te veel mensen die dat hebben meegemaakt, waaronder ikzelf, om te zeggen dat het wel mee zou vallen. Dat je het eerlijk wilt aankaarten is alleen maar een pluspunt, kunnen ze er vast rekening meehouden en zo niet... dan lekker bij je huidige werk blijven. Ik heb het toen ook eerlijk gezegd en toen puntje bij paaltje kwam (zowel letterlijk als figuurlijk :D) toen werd ik toch bedankt..

Leuk hoor, dat tijgeren door heel de kamer. Mooi om te zien dat elke leeftijd (in maanden dan ;)) weer wat nieuws met zich meebrengt.
    Hoe zit jij met de voeding en slaapritme?

Succes met je gesprek, we lezen het wel!
    x

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey lieve debsel!

Hoe gaat het met Nilske?????
    Is ie weer wat aan het opknappen????
    Hope so! x

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey jasses!! Zou me ook doodschrikken zeg!! Maar heb je wel even je HA gebeld? Zou ik toch maar even doen, misschien kan ze namelijk een slijmoplossend middeltje krijgen. Ik weet hoe benauwd je het kan krijgen als er slijm dwars zit :(
    Ik hou ook niet van de tandarts hoor, maar zou toch maar wel even gaan..anders neem je ff iemand mee dat je niet alleen bent?

Deel Deze Pagina