@Ikheid: hey meissie, wat onwijs vervelend dat je je nu zo rot voelt. Hoe komt het dan dat je zoveel pijn hebt aan je arm? En kan de fysio dan helemaal niks doen? Ik hoop echt dat je kleine man dan snel wil komen voor je... dikke knuffel van ons in ieder geval @Ink: hey meis, Elin alweer bijna een half jaar? Gaat hard he? Ze zou al wat groente mogen als je dat wil! Desnoods begin je dan gewoon met de 4 maanden potjes, zodat haar darmen eraan kunnen wennen. Hoe gaat het verder met jullie? @Marleen: succes met je 2e gesprek. Hier schiet het maar niet op met de solli's. Ik zie het wel hoor, ik ga me er vooralsnog niet druk om maken. Leuk dat Joanneke al tijgert en kletst! Leuk inderdaad he al die ontwikkelingen? @Anderen: alles goed? Ikke is vandaag jarig ! Ik ben nu alleen thuis met Kyra'tje, maar krijg vanavond nog wat visite. We hebben net wat boodschapjes gedaan en nu wachten tot papa thuis komt. Kyra had in ieder geval een mooi verjaardagskadootje voor mama: haar 6e tand is namelijk door!!! Ongelofelijk he? Ik vond haar gisteravond al weer wat jammerig en huilerig in bed en ze had wat gespuugd en vanmorgen zag ik hem zitten. Dus nu heeft ze 4 boventanden en 2 ondertanden
Haai meiden!!! Hier ben ik ook weer effe Met Nils gaat het redelijk. Ik ben vanochtend nog bij de huisarts geweest met 'm en die zei dat hij in elk geval nog meer dan genoeg vocht heeft, dus voor uitdroging ofzo hoeven we niet bang te zijn. Z'n oortjes waren wel wat rood, maar absoluut niet ontstoken en het is een 'gewoon' buikgriepje. Rond deze leeftijd hebben veel kindjes een weerstand-dip en Nils dus ook. Niks verontrustends dat hij wéér ziek is dus. Heb wel zetpilletjes gekregen tegen de misselijkheid. Hij mag er daar 2 per dag van en zo kan hij z'n flesje wat beter binnen houden. Ging ook goed bij z'n flesje om 13.15 (schema? wasda? ) hij dronk wel 140cc!! Alleen wel jammer dat hij meteen daarna een flinke spuitluier had... Grrrrr!!! Net nog even wat fruit gegeven (banaan, mango met beetje melk) en nu ligt hij in bed te kletsen. Valt zo wel in slaap denk ik. O ja, de huisarts zei nog wel dat het geen zin heeft hem een weekje weg te houden op het KDV. Als hij zich goed voelt, moeten we 'm gewoon laten gaan. Als hij weer wat oppikt, so be it. Anders zou hij dat een weekje later evengoed wel krijgen!! Nou ja.. Morgen gaat hij denk ik sowieso niet hoor!!! @ Maaike: jeetje!! Das wel heel erg schrikken zeg... Je hebt volgens mij wel alles goed gedaan. Zou zeker even aangeven bij de huisarts dat dit gebeurd is, want het is wel erg heftig! @ Ink: joh, Nils is ook een flinke slaapkop. Oudere mensen zeggen ook wel eens "van slapen moeten ze groeien" Nou dan... Als ze het zelf aangeeft, gewoon lekker laten doen. Nils was rond die tijd max. 1,5 uur per keer wakker, dus volgens mij is Elin niet shocking anders. Doe gewoon wat jij wil. Je mag de 4-maanden potjes groente rustig geven. En als je vers wilt maken, kijk dan gewoon wat ze van olvarit hebben. In elk geval mogen worteltjes sowieso. Maar ach, als je toch naar het CB moet, kan je net zo goed daar even vragen hoe en wat toch?! @ Marleen: die keuze kan niemand voor je maken. Ik denk dat je je gevoel moet volgen en het ook gewoon aan moet kaarten in het gesprek. En dan maar kijken en overleggen met je ventje. Regelmaat is natuurlijk ook wel weer erg lekker... Succes!!! @ ikheid: verdorie zeg Das wel heel erg weinig slaap!!! Pfff... Wou dat ik je kon helpen, maar helaas. Ik zou echt niet weten wat je hieraan zou kunnen doen. Ik weet dat Deb ook flink last van d'r arm heeft gehad (carpaal tunnel syndroom)... Misschien dat zij nog tips heeft.... @ Cath: HAPPY BIRTHDAY!!! @ de rest: hoe issie??? Liefs Xx
Hey deb; ja idd, vraag het morgen wel even na bij het cb. Heb fruit ook voor 4mnd gepakt. We zien het wel. Gerum Nilske met z'n buikgriepje bah! Geef 'm maar een dikke knuffel van tante Inkie @Cathy; Met ons gaat het wel. Het blijft allemaal heel onrustig wat betreft m'n schoonvader. Ik zie het best somber in helaas. Het is afwachten... Ik zal morgen es horen wat het cb zegt over de voeding. Ben sowieso heel benieuwd naar d'r gewicht en lengte. Vanmiddag hadden we visite en Elin doet nu niks als omdraaien van rug naar buik en wilden dat even showen leek het wel. Ze is nogal happy met d'r nieuwe ontdekking volgens mij. "alleen hoe moet ik dan weer terug???" haha. Fijne avond allemaal. Kus
heeej meisjes, Daar was ik weer, huisje is ook weer aan kant... Sennah slaapt heerlijk in d'r bedje! @Ink, haha die Elin, flink draaien dus, alleen is terug idd wat lastiger! Ik was toevallig in de winkel en de potjes van 4 maanden waren, worteltjes, sperzieboontjes en bruine bonen... Tegen mij zei die vrouw van het CB dat ze al rijst en aardappels mogen... nou hier nog ff niet hoor, laat er eerst maar ff wennen aan het fruit. gaat nog niet helemaal super dus zodra ze dat helemaal goed eet gaan we ook aan de groente beginnen! Wat vervelend van je schoonvader zeg, brrr... echt geen leuke dingen. Bij mijn schoonmoeder zijn ook de cellen weer gestegen, blijft maar omhoog gaan, dus hier ook erg onzeker! @Cath, ga je je verjaardag nog vieren? heb je op hyves al gefeliciteerd maar hier nog maar eens: Happy birthday!!!! @ikheid, he meis, een beetje kunnen slapen overdag? hopelijk komt de kleine snel! Wel fijn he dat alles nu klaar is? @debs, ach arm manneke, wat vervelend dat ie nog steeds niet helemaal opgeknapt is... Ook zo vervelend dat je er niks aan kan doen he. Knuffie voor de kleine man! @marleen, leuk weer van je te horen, en het gaat dus super met Joanneke zo te lezen! super goed van d'r! @de rest, hoe issie? Oh ja morgen weer prikjes voor Sen.... brrr..... -xxxxxxx-
Hey maaik, Ja klote he die prikjes. Ik zag er eerlijk gezegd ook erg tegenop. De laatste voorlopig voor Sennah toch? Pas met 11mnd weer gelukkig! Morgen gaan we ook een keer 'relaxed' naar het cb zonder die enge prikjes. Hopelijk wordt ze weer goedgekeurd maar daar heb ik alle vertrouwen in! Succes, gelukkig is het maar heeeeel eventjes! x
Haai! Alles goed met iedereen? Cath: goed verwend gisteren? Ink: dus Elin gaat nu ook al omrollen? Dat gaat snel! Maaike: fijn dat Sennah het zo goed doet! Mel: moe hè?! Ik ken het.. Hier alles goed, vannacht gelukkig een beetje beter kunnen slapen. Mijn arm doet zo'n zeer omdat er een zenuw bekneld zit, de fysio doet wat ze kan.. Hopelijk zetten de goede nachten zich voort! Met de rest ook alles goed hier? X
Hey meiden! Hoe is het hier? @Ink: wat vervelend zeg van je schoonvader! Kan me voorstellen dat je er een hard hoofd in hebt Kunnen ze verder niks doen dan?? Leuk he dat omrollen? En trots dat ze dan zijn he? Echt geweldig! Voor je het weet rolt ze de hele kamer door @Ikheid: echt vervelend van je arm meis! Hopelijk is het na de bevalling wel meteen over! Heb je nu vannacht wel redelijk geslapen? @maaik: hey meissie, hoe is het met jou en je knappe dochter? Ze wordt groot nu he? Nu de laatste prikjes en dan voorlopig niet meer. Kyra had van de laatste prikken helemaal geen last meer gehad. Hopelijk heeft Sennah er ook geen last van! Heb je nog de HA gebeld over dat slijm en die blauwe lipjes?? @Anderen: hoe is het meiden? Ik heb een hoop verjaardagscentjes gehad (met name van m'n schoonouders) . Dus ik ga zo even met Kyra gezellig de stad in. Ik weet al wat ik wil, dus even kijken of ik het kan vinden. Ik wil namelijk een zilveren ketting met fotomedaillon. Daar wil ik dan een fotootje van Kyra in En het is mooi weer, dus lekker ff wandelen! Kyra is vanochtend alleen wat vervelend. Hardstikke moe, maar toch blijven draaien en huilen in bed . Leg ik haar weer recht, draait ze weer op haar zij en maar de rand van haar bedje vastpakken :x En ondertussen ook nog flink blijven huilen. Ze wist gewoon niet wat ze wilde. Na een half uur heb ik haar andersom gelegd in haar bedje en is ze eindelijk gaan slapen en nu is het rustig. Misschien toch wat tandjespijn nog? Nou ja, hopelijk is ze zometeen weer wat vrolijker.
Hey meiden, Ons 'half jarig jobje' is vanochtend naar het cb geweest. Ze weegt nu 6920 gram en is 65,8cm lang. Ze zit prima op de lijn zeg maar. Vanavond krijgt Elin voor het eerst een groentenhapje en we gaan van omneo over naar standaard 2 voeding. Weer vorderingetjes joepie! @ikheid; fijn dat je iets beter hebt geslapen meid. Nog even en dan is je kleine man er. Nog op controle geweest? Ligt ie helemaal klaar voor de start. @cathy; ja idd dat koppie als ze omrolt zo van; hey mam!! zag je da!
@sjaantje; hey meid, leuke reactie www! Hoe gaat het met Jade? Ook bijna 6mnd ja! Vind ze het fruit lekker en zit je al op groenten? Hoeveel weegt ze en hoe lang is ze? Onze hummelkes lopen erg gelijk qua leeftijd dus ben erg benieuwd.x
hey meiden daar was ik weer even!! alles goed hier gloof ik he...alleen onze heidi heeft een dippert logisch meis dikke digiknuf voor jou even volhouden nog!! ink jah onze meiden lopen redelijk gelijk jade woog de laatste keer 7700 gram en was 68 cm....ze krijgt zowieso fruit groente af en toe want heb t idee dat dat toch nog beetje zwaar valt... whoei ben benieuwd hoe elin het vindt hoor!! verders alles goed hier jade slaapt weer lekker enz...dus de dut weer "ff"door haha!!ze heeft straks een liga in de hand op nouw dat was smullen haha!! ben nu ff bij opa en oma dus ben weer weg xxxsie
Hey sjaan! Dat gezichtje toen elin sperzieboontjes kreeg (potje 4mnd) ze vónd het smerig!!! Gerum haha. Zo, die van jullie groeit ook goed fijn he! Vandaag zijn ons pap en mam, m'n schoonmoeder en m'n tante even op visite geweest voor de halve verjaardag hihi. Ik ben wel zo iemand die alles wil vieren Dus ze hebben een half stukje taart op! Die hele krijgen ze pas 2 september haha.
haha ink die elin hier valt worteltjes en bruine boontjes het beste in smaak is een beetje zoet he!! en ik las dat elin savonds ook zoveel slaapt hier nog een jade ligt er tussen 5 en 6 in moeten we echt wakker maken voor de fles en slaapt dan tot 6u half 7!!rekken helpt niet want ze wil echt slapen dan!! mel meis bleeeeh das niej fijn ik at veel vla tegen t zuur mss een tip voor jou?? hoe is het met de rest van de meiden?? xxx
Hey meiden!! Gaat redelijk hier. Nils z'n zetpilletjes tegen de misselijkheid doen hun werk. Avondeten gaat nog niet echt goed (maar moest toen ook weer poepen.... ) maar vanmiddag wel een half bammetje op én (tatatataaaaaaaa) hij heeft 25cc sap gedronken uit z'n tuitbeker!!! Wow!!! Morgen ben ik nog thuis met 'm omdat hij vandaag nog wel gespuugd heeft en ook het poepen nog niet helemaal goed is. Ben hier dus vast morgen wel effe nog.... Liefs Xx en een dikke knuffel voor jullie allemaal!!
deb die nils die nils hij moet nu toch echt snel de oude worden weer hoor!!geef m een dikke knuf en je hebt gelijk dat je morgen thuis blijft hoor! ojaaaaaa nog een leuk nieuwtje!!kheb gesolliciteerd op een andere baan en nu mag ik zaterdag middag meedraaien!om te kijken of ik het wat vindt en of hun mij zien zitten!t gaat om een woonwinkel kijk maar eens even op www.landelijkverlangen.nl!!spannend dus heb er heel veel zin in want ben t achter de kassa zitten bij de super echt zo zat....ik hou jullie op de hoogte!! zometeen komt een kennisje eventjes wat belasting formulieren invullen bleeeeeeeeh heb ik altijd zo'n hekel aan he....mjah tis voor een goed doel he haha!! xxx
He meiden, hoe is het hier allemaal? @Debs, wat fijn dat Nilsje weer wat binnen heeft gehouden zeg! En ook nog drinken uit z'n tuitbeker, wat een knapperd! Hopelijk is het spugen snel over en gaat het poepen ook weer beter. Hoe is het verder met jou? Lekker dagje bij de rechtbank gehad ? @Sjaantje, vervelend he die belastingpapieren. Moeten wij binnenkort ook echt gaan doen. En als het niet lukt kunnen we altijd onze Debs nog inschakelen, whahahaha ! Maar wat spannend een andere baan! Hopelijk bevalt het goed! Hoe gaat het verder met Jade? @Inki, gefeliciteerd met de halfjaardag van jullie meiske! En wat fijn dat alles goed was op het cb! Hier waren de worteltjes en bruine bonen ook echt favoriet! Hoe gaat het verder met jou meis? @Cath, wat fijn dat je gister zo'n leuke verjaardag hebt gehad! En heb je in de stad gevonden wat je wilde hebben? Klinkt wel echt super die ketting! En Kyra alweer haar 6e tandje, wauw!! @Maaike, dat was schrikken zeg met Sennah! Gaat het nu wel allemaal goed? @Mel, wat vervelend dat maagzuur. Hoort er allemaal bij, maar prettig is anders. @Ikheid, wat een mooie buik heb je meis! Maar wat vervelend dat je zo slecht slaapt en zo'n last hebt van je zenuw! Ik heb daar idd ook erg veel last van gehad en bij mij hielp een polsspalk wel enigszins. Misschien ook iets voor jou? @Mies, alles goed met jou en Stijn? Ga je morgen nog zwemmen? @Marleen, Joanneke ook al zo'n grote meid aan het worden! Spannend zeg evt. een nieuwe baan! Ik kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je moet doen. Wacht eerst maar even het gesprek af, misschien wordt het dan voor jezelf wel wat duidelijker. Hier verder alles goed. Tijn is gelukkig alweer wat opgeknapt! Eten gaat alweer een stuk beter en ook is hij weer helemaal z'n vrolijke zelf! Hij blijft alleen wel last houden van pusoogjes en ook moet hij nog erg veel hoesten. Volgende week woensdag moeten we naar de kinderarts, dus ik ben benieuwd. Morgen weer lekker een dagje vrij! Na 2 daagjes werken, is het dan echt genieten met m'n kleine manneke! En we zullen maar eens aan de knutsel gaan voor papa z'n verjaardag ! Kussie xx