De eerste moet rond deze periode ingedaald zijn en ons manneke ligt verre van dat alles.. Hij ligt nog lekker rond te draaien, ook omdat ik zoveel vruchtwater heb en ze denken dat mijn bekken te klein zijn. Maar dat weet ik woensdag dus. Woensdag moet ik weer een half uur aan de CTG ja.. Ja idd, ik zie het maar zo; alle zooi lekker daar en niet hier
Je bekken te smal? Waar baseren ze dat op? Krijg je dan ook een bekkenonderzoek? Lijkt me toch dat ze dat zeker willen weten voor je begint of niet? Hoe voel je je zelf verder nu? Slaap je al wat beter of niet?
Woensdag moet ik aan de CTG. Daarna een bekkenonderzoek.. N.a.v. dat bekkenonderzoek wordt het e.e.a. besproken en besloten. Ik slaap gewoon niet! Sliep ik maar.. Dadelijk weer naar de fysio.. Hopen dat dat de pijn weer ff verlicht. Maar omdat ik dus niet slaap en geen puf meer heb willen ze kijken of ze hem eerder kunnen halen. Ik heb liever van niet, die paar weken trek ik nu ook nog wel.. Het is alleen dat ik totaal geen energie meer heb en aangezien een bevalling energie kost willen ze gaan kijken wat te doen. Maar dat weet ik dus woensdag. x
Jeetje meid..het valt echt niet mee allemaal he? Kan me voorstellen dat ze het willen halen, maar als je het zelf perse niet wil.. Wacht idd ff het bekkenonderzoek af. Mocht je namelijk alsnog een KZ moeten, dan kun je altijd kijken of je het eerder wil laten komen, ja toch? Wat ontzettend vervelend allemaal joh! Probeer je overdag nog wat te slapen of gaat dat ook niet?
Hey meiden!! Ik was vandaag (bij uitzondering) werken. Hans was lekker thuis met Nils en dat kwam ook wel goed uit, want m'n grote ventje voelt zich nog niet echt top... Nils doet het prima maar heeft steeds ontzettend veel HONGERRRR!!! En bijvoorbeeld 's middags, dan heeft hij té veel honger en wil hij dus z'n brood niet, omdat dat niet snel genoeg vult. Dus dan is het brullen. Hij heeft nu dan ook vandaag al 3x z'n fles HELEMAAL leeg Echt bizar. Heb 'm net nog een van de laatste 6 maandenpotjes gegeven (bruine bonen) en hij heeft driekwart potje op en daarna nog 30 gram yoghurt. Echt joh, hij heeft wat in te halen blijkt @ Debs: arme Tijn... Hoe is het nu met 'm?? Echt zo zielig als ze zo zijn... Hoop dat de koorts gezakt is in elk geval... Wel super dat Toine bij 'm kon blijven trouwens. Oma's willen ook vaak wel helpen, maar als ze ziek zijn, dan is papa of mama toch het beste he @ Cath: hey meis!! Heeft ze nog koorts of verhoging??? Als ze 'raar' blijft doen met het flesje drinken, ga dan effe langs de huisarts om naar d'r oortjes te laten kijken... Gelukkig wil ze wel goed drinken. Wel zielig hoor Geef d'r maar een dikke kussss!! @ Sjaantje: grrrrr!!! Niet fijn dat ze ging spoken vanochtend!!! Daar zit je écht niet op te wachten he. Wij voeren hetzelfde 'beleid' als Cath: jammeren is jammer dan (haha, hilarisch ) en écht huilen (een paar minuten, want soms doen ze dat ook in hun slaap) dan gaan we erheen. Wel super trouwens dat je 't zaterdag zo naar je zin hebt gehad!! Ben benieuwd wat het gaat worden. @ Ikheid: wel balen dat je niet thuis mag bevallen (als je dat graag wilt, is het toch jammer) maar ik vind wel dat ze goed naar jou en de kleine kijken. Die CTG is alleen maar goed en dat ze ook een bekkenonderzoek gaan doen is héél fijn. Beter nu dan wanneer ze na een dag weeën en pijn erachter komen dat hij er nooit doorkan En tja lieverd... Ná de bevalling kom je ook niet echt toe aan rust, dus kan me voorstellen dat ze je niet al te lang door willen laten lopen. Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!!! Dikke kus in elk geval!!! @ Maaike: nog blauwe lipjes of handjes gezien??? Vast niet he @ de rest: meissies, hoe issie???? Dikke kussssss Xx
Hey Debs! Vandaag heeft ze haar fles weer goed gedronken, maar al het andere "eten" moet ze ff niet. Drinken wil ze wel, dus genoeg vocht krijgt ze wel binnen! Ze drinkt veel water met een scheutje roosvicee. Net een paar hapjes groente op, maar voor haar doen niet echt veel. Ze heeft wat lichte verhoging ja. Ik moet morgen sowieso met haar naar de dokter vanwege dat rare rode vlekje op haar wang (dat "droge" stukje huid), dus ik laat haar morgen gelijk ff nakijken of haar oren en longetjes (omdat ze 's nachts ook veel hoest). Ze krijgt zo haar fles weer en dan lekker slapen. Hopelijk is ze vannacht rustig, maar ik betwijfel het. Ze is al 3 nachten aan het "spoken". Hey dat is lekker zeg van Nilseman!! Flinke inhaalslag aan het maken, goed zo! Haha, en nog ongeduldig worden met z'n brood ook Ik heb brood vandaag niet eens geprobeerd. Ze wilde haar fruit al amper, laat staan dat ze een boterham wegwerkt. Ik ga haar nu maar ff tempen en een flesje geven en nog ff lekker knuffen in het "grote" bed bij mama
Hey Ikheid, in het ziekenhuis bevallen heeft heel veel voordelen hoor. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen. Dikke kus
hieperdepiep!!!!!jade heeft gepoept haha! wou k even melden!! morgen weer vrij dus dan kom ik even wat langer kletsen kussie
Hey hey, Weer ff snel berichtje van mij. T manneke lijkt echt te weinig te krijgen.... heeft fles rond drie uur gehad, om 6 uur (en daarvoor ook al) echt krijsen van de honger... uiteindelijk toch maar vroeger gegeven, want was gewoon zielig. Hij doet ongeveer 20 tot 30 minuten over een fles. Tussendoor boeren zit er niet in, dan is het moord en brand. Las wel kleinere pauzes in, om toch het eten te laten zakken. Hij is dan ook wel al bijna 5 kg (als ie dat al ni is...) @ ink: Was leuk winkelen! Billendoekjes, gordijnen, koelkast en slot voor de brommer gekocht haha... geen vrouwendingen En nog ff...................... KLOTE SNEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo.... dat is eruit Liefs!
@LJ: ik vind het ook behoorlijke flessen wat hij al drinkt . Maar als hij honger heeft.... Ik zit alleen te denken, is dan Nutrilon Forte niet wat beter voor hem? Dat is speciaal voor hongerige baby's! Dan zou hij misschien wat minder kunnen krijgen per keer, omdat het zwaardere voeding is! Overleg anders even met je CB of HA.
hey dames, ik reageer van de week verder op iedereen hoor, maar wilde even vertellen dat we ons huisje gaan kopen, en dan al van de zomer gaan beginnen met verbouwen!! pff YES eindelijk een grotere huiskamer en een nieuwe vloer en voor mij een nieuwe keuken hihi. tja das iets voor de vrouw zegt niels dan hhaha met een vaatwassers pff al drie jaar afwassen (met plezier hoor) maar nu stijn er is heb je toch veel afwas!! nadeel is verbouwen maar positief is het eindresultaat. mijn vader is timmerman en kan bijna alles dus scheelt ook weer centjes. maar houd jullie op de hoogte haha. verder alles z'n gangetje hier? op een paar zieken na las ik (al bericht op hyves) en Kyra ook niet lekker, beterschap en veel kroeltjes van stijn. en lj: ook zo'n vreetzakje, net als stijn en idd zal ook eens vragen ofdat je forte mag gaan gebruiken! 5 kilo joh. stijn 10 kilo dubbele. dus hij word ook een flinke kerel hihi. ikheid: ohh meid toch wat een gedoe allemaal he. komt allemaal goed. en laat straks gewoon alles op je af komen he. denk aan je hoor meid. rest, heb jullie berichten gelezen maar reageer verder van de week. het is altijd weleens lastig en je reageert op hyves en hier hihi. maar lees de berichten altijd als het kan wel hoor alleen dat regeren moet ik dan de tijd voor nemen. oja trouwens stijn z'n 6 tand is door en de 7e en 8e zijn weer onderweg!! komt goed, z'n gebit moet nog voller ppfff hihi. fijne avond nog en slaap lekker vast allemaal. liefs mies
heej meisjes! @LJ, ik denk ook dat je misschien een andere voeding moet gaan gebruiken, idd die van hongerige baby's... anders krijgt ie miss teveel binnen want er moet wel een bepaald aantal uren tussen de flessen zitten... Lastig hoor! Overleg anders eens ff met je HA of loop ff langs het CB.... Hoe gaat het verder met je? weer een beetje opgeknapt van de bevalling? @Cath, he meissie, knuffie voor de zieke Kyra... gelukkig drinkt ze iig, das wel super goed van d'r! Hoe gaat het met jou en de medicijntjes? @Ikheid, jammer dat je niet thuis kunt bevallen zeg! Maar ja als hun het beter vinden om in het ZH te bevallen dan moet het maar. Ben benieuwd naar de uitslag van je bekkenonderzoek! Kun je weer een beetje slapen? @Debb. ahh wat zielig voor tijn zeg. En hij kwakkelt wel vaak en lang he? zal voor jullie ook niet leuk zijn. Kan me voorstellen dat je even flink hebt lopen brullen. Geeft niks hoor, hoort erbij. Hebben jullie een beetje kunnen slapen? @Debs, wow die Nils, haalt alles ff in, haha! werk je dan een dag extra of ben je nu een andere dag vrij? hoe gaat het verder met jullie?? @Inkie, he meissie, hoe gaat het met je? en met Elin? eet ze nog goed van d'r groentehap? beetje rimte erin? @sjaan, he meis, jullie trouwen komt ook steeds dichterbij he? spannend! en wat fijn dat er best veel voor jullie 'betaald' word, tis allemaal best duur. Hoe gaat het slapen met Jade? ik zou er toch proberen wat langer te laten liggen. Heeft ze geen honger? heb t met Sennah ook gehad he! misschien kun je ook de 1 na laatste fles verhogen of er alleen rijstebloem indoen? @miesje, wat leuk nieuws van het huis, super, maar je verbouwt het tenminste wel zoals jullie het willen. Nog meer tandjes? gaat hard he! Heb ik iedereen gehad? zo niet solly, hoe issie? @hier, gaat alles goed. Applausje voor mij want ga donderdag naar de TA, brrrrr controle en als het niet te druk is word ik gelijk geholpen. (boren) is echt een hele stap voor me maar goed, als ik daar eenmaal lig blijf ik er ook liggen en word ik niet hysterisch dus gaat goed komen! Met Sennah gaat het goed. De worteltjes vind ze heerlijk, ging gister niet snel genoeg en mevr word helemaal wild haha! Ze krijgt zo fruithap met Liga erdoor, kan ze straks lekker liga eten! Ze prbeert om te rollen maar t lukt niet dus ze word af en toe ff boos, maar ik laat er maar, ze moet het toch leren he! Verder slaapt ze weer goed. Nou zo ff de stad en maar nu eerst fruithap! Spreek jullie snel meiden! -xxx-
Ik lees alleen maar goed berichten! Mooi zo! En wat een lekker weertje hè! Hier alles goed.. ik slaap gewoon niet, sliep ik maar een uurtje op een nacht, maar dat zit er helaas niet in. Ik ben nu een lopende zombie. We wachten morgen maar af. Ik ga nu ff m'n ziekenhuistas compleet maken, net de laatste dingetjes gekocht.. x
eey sgattekes.... ikheid wat vervelend meis...ik zou t toch eens melden bij de vk hoor..een vriendin van mij heeft het ook gehad en die mocht een nachtje in t ziekenhuis slapen zodat ze beetje bij kon tanken maaik thanks meis kheb de laatste fles al opgehoogd bij jade dus nu weer even afwachten??ze is bijna 6 maandjes dus ze mag weer meer gaan eten dus wie weet!! kzag dat je sennah lekker liga hebt gegeven smullen jammiej!!haha lief he debs de kleine nils wordt weer een beetje de oude geloof ik he!!fijn komt allemaal goed cath hoe is het met kleine mop?ook een beetje ziekjes ofniet? deb en tijntje?alweer opgeknapt en hoe gaat het nu met jou? mies stijntje gaat nu toch echt met volle vaart richting 1 jaar he waar is de tijd gebeleven ja toch? ink hoest met de hapjes van elin?en zie je al iets van tandjes? joey khad je al even gekrabbeld he meis!! mel hoe is t met de andere zwangere lady?voel je je goed? marleen meis waar zit je??druk met de kleine mop hoe is het afgelopen met je werk? nog iemand vergeten????hoe is het!! hier alles goed jade heeft vamorgen weer gepoept wel zielig want ze hult gewoon tijdens het persen harde keutels stumpert...dus ben nu met wat voeding aan t proberen weer beetje soepel te krijgen!!ze ligt nu alweer bijna dik 2 u te slapen dus dat gaat perfect!! vandaag krijg ik wat meer te horen over mijn evt nieuwe baan spannend dus!! zo eerst even lekker t dorp in wandelen met mn mupske!!! kussie
Hey meiden, hoe gaat het hier? Vanmorgen met Kyra naar de dokter geweest vanwege het plekje op haar wang. Ze heeft een extreem droge huid met neiging naar eczeem, dus ff goed vet houden. Ze krijgt een middeltje mee om het mee in te smeren. Verder heb ik haar ff laten nakijken omdat ze ziek is, maar haar longen zijn schoon en haar oortjes ook. Ze is gewoon flink verkouden en grieperig. Ze heeft ook verhoging, maar de koorts blijft net uit. Ze eet en drinkt wel goed en zolang ze levendig is en goed blijft drinken is het prima. Ik zelf moet donderdag terug naar de dokter voor inwendig onderzoek Ze gaat kijken of ik misschien een verzakking heb (wat ik neit hoop natuurlijk). Maar dat weet ik donderdag dus. Kyra'tje ligt nu lekker te slapen. Normaal slaapt ze niet rond deze tijd, maar goed, om haar nu nog een uur wakker te gaan houden voor haar fles doe ik niet. Ze heeft vanmiddag een bordje pap op o.b.v. opvolgmelk, dus ze heeft sowieso al melk binnen. Het is duidelijk dat ze niet lekker is en als ze dan wil slapen, dan mag ze dat lekker @ikheid: jeetje meid, dit drukt wel een beetje de pret in het zwanger zijn he? Echt zo jammer want die laatste weken kunnen ook heel speciaal zijn. we horen wel wat de vk heeft gezegd meis. @Maaike: wat een kleine vreetzak Maar wel lekker hoor dat ze het zo goed doet. Had je nog gevraagd van die blauwe lipjes of niet meer? Ja Kyra helaas ook grieperig, maar we houden haar in de gaten. Met mij gaat het prima! De medicijnen doen hun werk goed en ik voel me kiplekker Ben ook 4 kilo kwijt, dus gaat goed. @Sjaan: Bruine bonen en kiwi werken laxerend. Maak je vers fruit of uit potjes? Anders zou je eens een appel, kiwi en een hele rijpe banaan kunnen pureren. Banaan werkt stoppend als hij nog niet rijp is. Als hij overrijp is, werkt hij wel goed. En geef haar tussendoor extra vocht! Dus naast haar flessen geef je haar bijv. een flesje water. hoe meer vocht hoe beter het is voor de ontlasting. Hopelijk heb je wat aan deze info @Anderen: hoe is het meiden? Beterschap voor de zieke kindjes!
thanks cath ja ze krijgt vers fruit!!peer en appel gister kiwi en t begint nu aardig los te komen helaas drinkt ze nog geen water ofzo krijg ik dr niet in haha maak dr flesje nu aan met iets meer water!! ik heb ook zalfje voor jade dr huidje maar s met hormonen...kijk t even na want als ze er zelf geen last van heeft zou ik dat niet smeren hoor!!maakt de huis heel erg dun...kun je t beter goed vet houden!! ik smeer t iig niet...heb t wel gehaald mocht t erger worden.... nou jade krijgt zo een nieuw smaakje avond eten we gaat eens proberen ben erg benieuwd!! ze is erg hongerig op t moment dus denk dat ze dr wel aan toe is nu!! hoe is ie met de rest van de lady's??????
Hey hey, Ik moet over op de nutrilon nutanigen. speciale voeding via de apotheek verkrijgbaar. De honger in combinatie met zijn droge huidje, blijvende berg en steeds meer spugen zijn toch redenen om dat te gaan proberen... ben benieuwd... ga snel de was uithalen enzo, manneke zal zo wel weer wakker zijn gok ik... Kus, en thanks voor al jullie advies! Zal t sowieso meenemen naar t bureau!
zat net te eten, haha. ja meid ik ken het had ik ook heel erg last van! ach als de kleine er uit is, dan is het na een weekje al ver weg komt goed meid kus