neeeee kheb zaterdag het gesprek al haha!! verder alles goe hier...vamiddag een stuk gewandeld maar jade heeft bijna de hele rit liggen mopperen????njah ze ligt nu lekker op bed!! dus zo even ATWT tijd voor mama!!daar nog verslaafde van?? xxxsie
@Sjaantje, Noop, nooit gekeken! Sorry, verkeerd gelezen, zaterdag het gesprek dus al, spannend hoor! Wij zijn net ook even naar de eendjes gewandeld, al vond Tijn het niet zo boeiend, hahaha! Hij ligt nu wel weer heerlijk te slapen. Hij heeft vandaag echt z'n slaapdagje volgens mij. Vanochtend werd hij pas om 7u45u wakker, toen nog geslapen tot 9.15u (wakker gemaakt omdat we naar de KA moesten). In de auto en tijdens het boodschappen doen geslapen, zo tussen 11u en 11.15u. Toen van half 1 tot 3 en sinds half 5 ligt meneertje weer te slapen! @Mel, heerlijk he dat weer, knapt een mens echt van op. En ach het huishouden is nu echt niet het belangrijkste hoor! (je merk vast wel dat ik niet zo van het huishouden ben he, hahaha) @Ikheid, balen meis dat alle tips niet helpen. En iedereen geeft allemaal goedbedoelde adviezen, maar daar heb je soms gewoon niets aan. Die laatste weken zijn gewoon loodzwaar!
En wat gaan jullie vanavond eten meiden? Hier zelfgemaakte gehaktballen (ja, ja toch een beetje huisvrouw in me ), haricots verts, appelmoes en gebakken krieltjes. Lekker makkelijk vandaag!
Wij eten krieltjes, met steak en doperwtjes en worteltjes. Ik ben er weg van! Vanavond naar verjaardag van papa.. Fijne avond allemaal! xxx
Gefeliciteerd ikheid met papa. Ik ga dalijk met een vriendin naar alice in wonderland in de bios. Papa heeft papa-avondje met z'n dochter 8) Maakt niet uit debbedebs maar heb een nieuwe telefoon en het is effe wennen dus zou me niks verbazen (en het zou niet de 1e keer zijn...) als ik het niet verstuurd heb. Sms je zo terug. Fijn dat het goed gaat met Tijn!! Hollands glorie! Hier een echte gtst en pfaffs fan haha!x
@Sjaan: hier nog een ATWT verslaafde hoor Ik kijk het tegenwoordig in de ochtend met een bak koffie erbij Geen Grey's verslaafd trouwens. Verder ben ik dol op NCIS, Criminal Minds en Fringe. Ook heerlijk genieten. Zondagavond Net5 is echt mijn avond @Debbedebs: hai meissie..is het met Tijntje nu wat beter? Tis toch niks he als ze zo ziek zijn?? Oh ja: ik eet zuurkool met worst Björn eet wat anders, want die lust geen zuurkool @Ikheid: fijn dat alles goed was! Toch wel een geruststelling he? Nu maar wachten tot hij komt! @Ink: hey meis, hier nog altijd niks hoor qua solli's..ja afwijzingen inderdaad. Joh, jij kunt nog een flinke tijd van je WW genieten, dus zou het zolang mogelijk uitstellen @Anderen: alles goed dames? Kyra is nog altijd ziek. De koorts was vanmorgen gezakt, maar begint nu weer te stijgen, dus straks weer een zetpil geven. Haar flessen drinkt ze nu wel en ze drinkt tussendoor ook veeeeeeeeeeeeel sap. Ze heeft echt dorst! Pap en fruit moest ze niet vandaag..ja 10 hapjes ofzo. Maar dat geeft niks. Ik wilde haar in bad doen, maar gezien haar hoge temp. laat ik dat maar even Ik zou morgen naar de dokter gaan, maar ik verschuif die afspraak maar naar volgende week, want ik zie het niet zitten om met een ziek kind over straat te gaan. M'n ouders kunnen ook niet oppassen morgen, dus dan maar even wachten ermee.
WHAAAAAA!!! FF EGO-BERICHTJE! Kyra kan tijgeren!! Joehoooeeee!!! Ze tijgert nu letterlijk naar voren toe! En dat terwijl ze ziek is..wat ben ik nu trots zeg!!
wow cath wat goed van kyra!!!!! ink have fun to night debs aah die tijntje leuke foto's weer!! de rest?ik moet vnaaf ff oma pedicuren dus ga zo nog ff op stap!! wij hebben kip met krieltjes en rauwkost op yummiejjjj xx
haha echt krieltjes dag dus hier staan de krieltjes nu op deb huishouden moest echt hoor lag me een laag stof en vuil maar ff franse slag gedaan en het is toonbaar Goed van Kyra tijgeren !!!!
Wauw, wat een knapperd, super goed hoor!! Hopelijk knapt ze nu ook snel weer op. En idd met een ziek kindje over straat is niks!
Hier ook een NCIS en Criminal Minds fan!!! Wij nemen standaard elke week alle afleveringen op en die kijken we dan vaak op zondag als we een pyjamadagje hebben en Tijntje op bed ligt! Kunnen we ook de reclames "doorspoelen", ideaal!
Veel plezier bij de bios! Heerlijk er even tussenuit! En paps en Elin vinden het vast helemaal niet erg om samen te zijn! Heb je terug gesmst . xx
Ik ga vanavond met een vriendin van m'n zusje het vrijgezellenfeest van m'n zusje bespreken. Super leuk! Hebben jullie nog ideeen voor een activiteit? We wilden gaan taartenbakken, omdat dat echt iets is voor m'n zussie. Alleen gaat ze dat binnenkort al doen met een vrijgezellenfeest van een andere vriendin, damned!
Nou..je moet het leuk vinden, maar ik ben afgelopen augustus op een vrijgezelledag van een vriendin geweest en toen had een andere vriendin een pleasure-party georganiseerd (dus met alle soorten dildo's, vibo's enz ). De hele tafel stond vol met Tarzans Ook al ben je geen fan van die dingen, we hebben ons echt doodgelachen om alles. Die vrouw heeft ook bij elk ding uitgelegd wat hij kon doen enz. Ik vond het op zich best een gezellige toestand. Je wordt er onwijs melig van! Maar goed..nogmaals..je moet het wel wat vinden Maar je hebt inderdaad ook van die taartendecoratie cursussen, ook onwijs leuk! Of een Spa-party..dus lekker met allemaal beautydingen enzo? En leuk he NCIS en Criminal Minds! Ik ben ook superblij dat de nieuwe seizoenen weer begonnen zijn (eindelijk). Ik kijk ze altijd lekker in bed als Kyra'tje ook lekker ligt te slapen!
pffff ben net thuis ben eerst onverwachts met 2 vriendinnen naar zumba gweest meeeeen kheb nu al spierpijn haha!! weltrusten xxx
Hoi hoi, Hier even een kort berichtje van mij! Heb hele drukke en aparte week achter de rug. Ik zou vorige week donderdag op gesprek bij dat ene kdv, maart die vrouw belde om het te verzetten naar vanavond. Ik heb nog wel even kunnen vragen wat voor gesprek het ging worden. Ze heeft nog een paar andere kandidaten, dus dit tweede gesprek is om te verdiepen. Kijken of ik dezelfde visie als haar heb enz enz en of het klikt tussen haar en mij. Spannend spannend. Maar toen ik afgelopen vrijdag klaar stond om te vertrekken naar duitsland om te skieen een weekeindje. werd ik gebeld door een ander kdv. Die is 5 minuutjes fietsen van mijn huis. Ze vroeg of ik woensdag een dagje mee wilde draaien om te kijken of het klikte met de meiden daar. Nou dat was dus gisteren. Heb een dagje meegedraait en het klikte goed. Nu wordt ik morgen gebeld door p&O met wat ik wil. 2 of 3 dagen werken (een werkdag is 10 uur) welke dagen het dan worden ect ect. Het gaat wel erg snel nu, en ik weet nog helemaal niet wat ik wil. Ik ben echt overdonderd. Nu maar even het gesprek van vanavond afwachten en dan maar snel in gesprek met mijn huidige baas. Vind het spannend om te vertellen dat ik ga stoppen en hoop dat hij een beetje mee werkt zodat ik snel overkan op een regelmatige baan. spannend spannend dus. brrrrrrr "EINDE EGOBERICHT" p.s bericht morgen iedereen wel even, ik ga me nu even geestelijk voorbereiden op vanavond hihih. pffffff beetje pijntjes in mijn buik ervan
Heel veel succes met je gesprek vanavond meis! Straks heb je gewoon 2 banen om uit te kiezen, geweldig toch! Maar ik kan me voorstellen dat je het allemaal spannend vind, maar komt goed!
Hey lieverds!! Ben ik ook weer effe @ Marleen: SUCCES!! Jeetje zeg; nu heb je 't ineens gewoon voor het uitkiezen. Doe wat goed voelt. Ik begrijp wel dat je het wel erg ziet zitten om naar regelmatig werk te gaan? En kan je Joanneke dan meenemen (evt. op een andere groep) of niet? @ Debs: ik ben wel heel blij dat alles bij de kinderarts goed was. Tja, buiten hetgeen je al wist over z'n huidje en z'n luchtwegen. Is hij nu weer lekker de oude of niet?? Pfff... Iets doen met het vrijgezellenfeestje is inderdaad heel lastig. Zeker als je weet dat zo'n taartenworkshop eigenlijk helemaal in de smaak zou vallen maar ze dit al gaat doen. Uhm... Effe denken... High tea? Kookworkshop? Workshop sieraden maken? Zou het verder even niet weten. @ Sjaantje: afwachten maar weer he.... Enne: HAPPY HALFJAARDAG!!! Jeutje zeg, wat gaat dat ook hard he.... @ Maaike: any news over het Tom z'n eigen bedrijfje-gebeuren?? Zou echt super zijn he.... Hoe is het verder? Gaat het een beetje met werken? @ Inks: superveel plezier dit weekend meiske... Enjoy!!! En ik wil wel een Elin-in-het-water-foto zien hoor!! @ Ikheid: *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* *klaasvaakzandnaarikheid* Hopelijk heb je er wat aan en slaap je vannacht als een roosje!! @ Miesje: ooooh, die voeten van jou!!! Ook zo erg... Velen van ons hadden last van vocht he? Nou ja.... Zijn in elk geval makkelijke kilo's he!!! Hoe ist verder met jou en Stijntje?? @ Joey: hoe ist meissie!? Hoe gaat het nu met Ayronn z'n voeding?? @ Cath: balen dat Kyra ziek is.... Hopelijk knapt ze snel op. Wel superknap dat ze kan tijgeren!!! @ Melanina: heb je nu je beoordelingsgesprek al gehad? Was toch vandaag of niet? @ wie ben ik vergeten??? :S Hier gaat het goed. Nils eet echt heel goed, alleen de 8-maandenpotjes gaan nog niet goed. Dus avondeten was echt heel weinig. Hij vindt die stukjes echt verschrikkelijk. Vandaag was de 2e dag, dus hopelijk heeft hij het snel door en gaat het dan weer als vanouds. Boterham heeft hij vanmiddag 3/4 van opgegeten!! En dat inclusief korstjes. Goed he?! Nu ligt hij lekker in z'n bedje. Hij is zóó lief!!! Lekker weekend voor deze mama!!! Heerlijk... Vandaag met een zwanger vriendinnetje geshopt en heb de ikea kinderstoel aangeschaft. Ideaal ding, alleen jammer dat hij te laag is voor bij ons in de keuken. Maar wel heel erg handig voor buiten op het dakterras en om mee te nemen als we ergens heen gaan waar ze geen kinderstoel hebben. Goed geslaagd dus! Zo, gaan zo lekker lasagnette eten en dan lekker chillen. Kusssss Xx