He meis, wat super dat het zo goed gaat met Nilsje! Heb je gekrabbeld, dus hou het hier maar even kort. Maar we hebben iets bedacht voor het vrijgezellenfeest van m'n zussie! We gaan slippers maken (eigenlijk slippers decoreren met kraaltjes), high-tea-en, bootje varen door de grachten van Breda, 's avonds een happie eten en daarna natuurlijk op stap in Breda! Het duurt nog even, maar heb er nu al zin in! xxx
meisjes, heb ff bijgelezen maar nu echt geen tijd om te reageren, moet zo weer werken... T gaat goed met Sennah, net bordje pap gegeten voor t eerst, mmmm lekker hoor, daarna de rest van de fles erachteraan. Morgen kom ik ff uitgebreid reageren hoor, als ik moet werken heb ik er geen tijd voor, kom er niet aan toe! Werk ze, of geniet van je vrije dag! Dikke kus
He meiden, heb vorige week via internet kleertjes voor Tijn gekocht voor de bruiloft van m'n zus in sept. Echt super leuk! Het was alleen van IKKS en ze gaven aan dat die een andere maatvoering hebben, mt. 80 was een half jaar. Maar nu leg ik het naast andere kleertjes mt 80 en dan blijkt het even groot te zijn. En nu wilde ik juist mt 86 kopen, omdat Tijn er dan wat langer mee kan doen (en nu al mt 74 prima past). Maar nu kan ik dus nergens de bon meer vinden om te kunnen ruilen, super balen! Ik ga zometeen dus maar even bellen om te kijken wat mogelijk is. xx
Net gebeld, ze waren echt super vriendelijk en het was geen enkel probleem. Alleen..... hebben ze mt. 86 van het jasje niet meer ! Moet dus nu even kijken wat ik wil, mag het namelijk nog gewoon terugsturen. Lastig, lastig, lastig......
Wat geweldig schattig zeg!!! Pfff... Kan me voorstellen dat je 't moeilijk vindt... Heb je 't nu al even aangedaan bij 'm? Om te zien hoe ruim het is? Het is natuurlijk een flinke kerel, dus te klein is wel riskant... Desnoods tóch terugsturen en hopen dat je ergens anders het jasje nog kan vinden in een groter maatje? Ziet er wel SUPER leuk uit. Liefssss Xx
@Debbedebs: wat een superschattig setje!! Balen dat ze de maat niet meer hebben..kunnen ze die ook niet voor je bestellen dan?? @Debs: heb je alweer ff gesproken @Anderen: hoe is het meiden? Tis weer rustig hier.
Nee, heb het ons manneke nog niet aan getrokken. Zal ik straks als hij wakker is eens doen! En dan zal ik eerst eens rond gaan bellen of ze het jasje nog ergens hebben voordat ik het terugstuur. Hoe is het bij jullie meis? xxx
Nee, ze konden het helaas niet meer voor me bestellen . It's a same! Straks maar even kijken wat we ermee gaan doen.
Hey Marleen! Leuk voor je zeg en wat spannend!! Jij zit ook al die tijd in de ww?? Ben benieuwd hoe het afloopt. Bij mij zit er nog weinig vooruitgang op een baan maar ja.. Hopelijk komt die tijd wel weer. x
Fijn weekend debske!! Leuk dat je geslaagd bent voor een stoel. Ik verheug me ook al op de tijd dat ze daar in kan hihi. Ben ook benieuwd hoe Elin reageert op de 6 mnd potjes met vlees en groenten.. heeft ze nog niet eerder gehad. Eerst de 4mnd wortelen en bruine bonen opeten. Die sperziebonen krijg ik er écht niet in... Dikke kus voor Nils!
Das heel orgineel! Slippers maken had ik nog niet bedacht High tea hebben wij ook gedaan en is kei leuk en lekker. En bootje varen, super leuk zeg!! Wanneer is de 'big day'.. vast en zeker met mooi weer x
Hey ja das inderdaad balen. Ik heb heel toevallig van de week ook wat besteld via internet voor Elin. Maat 62-68 en dat valt redelijk groot. Maar ja, ene keer heeft ze ook 62 en dan weer 68... Ik heb een shirtje besteld met daarop; Hoera Oma 65 jaar!!! (ja.. ons mam al 65 pfffff.... ) Dat gaan we haar maandag aandoen dus ben benieuwd wat ze ervan vindt
práchtig!!!! Echt heel erg mooi. Is het nergens anders in de juiste maat te bestellen?? Of kun je het alleen maar ruilen...
@ikheid; hoe gaat het met je meid?? Slaap je al wat beter?? @cath; alles goed? Kyra nog lekker aan het tijgeren? @debsel; hey meis, nou.. m'n schoonvader krijgt vandaag weer wat info of de chemo enigzins wat werk heeft gedaan en hoe het nu met z'n gezondheid is gesteld. Wij zijn er van de week geweest en ik vond hem er echt slecht uitzien. Zo grauw, heel triest bah! Toen hij Elin zag begon hij een beetje te stralen en heeft haar lekker geknuffeld. Dat vond ik best ontroerend. We blijven duimen.... Nou de spullen zijn gepakt. Ik heb het gevoel dat we op het bungalowpark blíjven!! Niet normaal hoeveel spullen hahal. Maar ik neem vaak liever teveel mee....dan te weinig. Gisteren nog lekker een appeltaart gebakken (die zijn een dag later het lekkerst), versiering gekocht voor het huisje en d'r cadeau ingepakt. Ze heeft een hele mooie horloge uitgezocht. 65 is toch beetje extra bijzonder.. We gaan eens lekker een weekend genieten, joepie! Hopelijk regent het niet al té veel zoals ze voorspellen. Haha debsel, ik zal foto's maken van Elin als ze gaat 'zwemmen'. Even kijken of het zwembad daar een beetje geschikt voor is. En anders is een foto met zwemluier en zwempakje op het droge al geweldig haha. Heel fijn weekend voor iedereen. Liefs van Inkie x
Haai lieffies! Hier ff een off-day.. Voel me helemaal niet lekker, loop steeds naar de wc, hoesten, buikpijn/krampen en ben doodmoe. Ik reageer andere keer weer uitgebreid hoor. Ik ga zo naar de infra rood sauna op aanraden van de fysio. Hopen dat dat helpt! En dat ik snel wat uurtjes kan slapen.. Liefs Heidi
Joehoe, het is gelukt!! Ben echt super blij! Heb maatje 86 van het jasje zelfs bij een winkeltje in Dongen kunnen vinden. Spencertje kan ik ruilen via de webwinkel (www.kinderkleding-tekoop.nl). Had mt 80 (zou 86 NL maat moeten zijn) net bij Tijn aangedaan en het paste gewoon al best goed ! Wel wat te groot natuurlijk, maar hij zwom er echt niet in! Wij hebben echt en reus !
Haha, wat geweldig Debs!!! Nou zeg, je ziet wel dat je niet altijd ver weg hoeft voor leuke dingetjes.... Heidi: lieverd, maakt niks uit hoor. Hoop gewoon dat je snel wat slaap kan pakken. En misschien komt de kleine vent wel iets eerder en hoef jij niet meer zoveel last te hebben. Je hebt niet het idee dat er echt iets aan het werk is? Hopelijk kan je een beetje ontspannen in de sauna. Knuffel!! Inkske: Have fun meis!! Ondanks alle perikelen met je schoonvader hoop ik dat jullie weekendje helemaal geweldig is. En ze kan vast lekker zwemmen daar. Die parken zijn er meestal wel op ingericht dus. @ all: Nils heeft net zo goed als heel z'n boterham op; er lagen alleen nog een paar korstjes. Daarna gewoon nog een fles van 195cc gedronken... Echt joh, weet niet wat ik meemaak met dat manneke!! Gaan zo effe naar buiten want hij heeft vanochtend lang geslapen (tot bijna half 12) dus kan wel effe. Dikke kussss Xx
He meis, wat super vervelend zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt! Hopelijk helpt de infrarood sauna een beetje! Toen ik zwanger was zijn wij ook een dagje naar de sauna geweest en daar vertelden ze me toen dat ik juist niet in de infraroodsauna mocht. Raar hoor, dat ze overal iets anders zeggen! Sterkte meis! xx