Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,

echt ontzettend veel plezier dit weekend! Wordt vast ook helemaal een super verjaardag voor je moeder!

En niet normaal he wat je allemaal meesjouwt voor een nachtje/weekendje weg! Maar ja, we hebben het toch echt allemaal nodig :D!

En have fun met zwemmen!!

xx

2. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wat een knapperd die Nils! Heeft het eten helemaal uitgevonden, hahaha!! Gaat het avondeten ook zo goed?

Tijn heeft vandaag maar een kwart boterham op, maar daarna nog wel een fles van 200cc leeggedronken. Ben alweer helemaal blij. Vannochtend had ik een hele banaan en een hele appel voor hem klaargemaakt en helemaal op :$! Toine had afgelopen week een hele mango voor hem klaargemaakt en ook die had hij in een mum van tijd op, whahaha!

Ons manneke ligt weer lekker te slapen. Gaat vandaag al de hele tijd zonder een kik te geven slapen!

Veel plezier buiten meis! Even lekker wat frisse lucht opsnuiven, heerlijk!

xxx

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden:

@Ink: heel veel plezier dit weekend. Geniet ervan hoor. HOpelijk kun je de toestand rond je schoonvader ff aan de kant zetten voor die paar dagen. Enne...we willen wel foto's zien he ;)

@Ikheid: probeer lekker overdag te slapen meis. Hopelijk komt je manneke eerder, want zo is het niet meer genieten he? Ik mocht toen ook niet in de sauna zoals Debbs al zei, maar misschien dat je fysio het met een reden aanraadt..

@Debs: wat een vreetzakje die Nils! Heerlijk toch? Hij komt in ieder geval niks te kort nu ;)

@Debbs: hey super zeg!! Toch nog gevonden en notabene dicht bij huis ook! En ach, heeft hij tenminste een jasje ook voor nu.

Nou, Kyra lijkt nu eindelijk koortsvrij te zijn en te blijven. Ze ligt lekker te spelen en is weer vrolijk. Alleen als ik haar neus moet schoonmaken krijg ik luid protest ;).
    Hopelijk heeft ze nu het ergste gehad!

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Wij hebben hier een slaapkopje vandaag!
    Vanochtend tot 8.30u geslapen, toen van 10u tot 11.15u en van 12.45u tot 15.30u :$!!

Hoor hem nu weer brabbelen, dus ga maar eens boven kijken ;).

xxx

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ********EGO*********

I got the job!!whoeiiiiiiii ben echt heel erg blij!!
    maandag bij de super opzeggen even afwachten wanneer ik daar weg kan en dan kan ik gelijk daar beginnen!!
    kussiejjjjjjjj

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gefeli Sjaan!

Ik ging naar een infrarood sauna, is anders als een gewone sauna.
    En slapen overdag is net zo'n groot drama als 's nachts, de pijn die is en blijft. Niets helpt, alles al geprobeerd.

Nog ff volhouden, fijn weekend allemaal! x

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: gefeli meis!! Helemaal super!

@Ikheid: vraag het anders voor de zekerheid na bij je VK. Ik weet alleen wat ze toen tegen mij gezegd hadden, maar misschien is dat nu weer anders ;)

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Sjaan, GEFELICITEERD!!! Wat een super nieuws zeg! Een geweldig vooruitzicht om straks lekker met je nieuwe baan te starten!

Ik mocht juist niet in een infraroodsauna, maar wel in een niet te hete gewone sauna (omdat ik daar wel vaker inga). Ik vind het elke keer zo raar dat ze overal iets anders zeggen over wat je nu wel of niet mag tijdens een zwangerschap.

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaan: GEFELICITEERD!!!! Geweldig nieuws!!! :D Het salaris is dus ook beter of niet? Niet te veel meteen weer uitgeven daar he... Voor jou niet meer "Spaart u zegeltjes?!" ;)

@ Ikheid: ik weet dat ze 't in principe afraden (infrarood), maar ik denk dat hier gekozen is voor het beste van 2 kwaden. Normaal, als je prima in orde bent, adviseren ze het niet te doen, maar jij loopt met constante pijn. Het constant pijn hebben is óók niet goed, want jij moet uitgerust zijn om de grote klus te kunnen klaren. Bovendien is het ook voor baby-boy veel beter als mama niet gestressed is (en vermoeidheid als gevolg van constante pijn werkt nu eenmaal niet echt ontstressend). Maar: de hamvraag: heeft het wat geholpen??? Ben het met de rest eens dat het stom is dat iedereen weer wat anders zegt over wat wel en niet mag, maar wat ik al zei. Ik denk dat dit een specifieke situatie is. Hoop dat jullie manneke er snel is; hij mag komen en daarna ben jij hopelijk snel van je pijnen af.

@ de rest: hoe issie?!

Nils heeft lekker geslapen van 19u gisteravond tot half 7 vanochtend. Daarna nog wat gedoezeld en gekletst en om half 8 z'n flesje. Nu ligt hij lief te spelen.

Gisteren had hij weer een 8-maanden-potje, maar kregen er echt maar met moeite wat in. Hij vindt het gewoon echt vies. Nou ja, doorbijten maar ;)

Fijne zondag allemaal!!!
    Liefs Xx

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lady's thanks voor de reacties ben ook heel blij!!
    heidi ik ben t met debs eens!!en idd heeft t geholpen?ennuh die foto op hyves pffff meis ik denk aan je haha!!

hier een onrustig nachtje gehad teminste van half 5 tot half 6 daarna geslapen tot 8 dus we mogen niet klagen!!ze zit nu met roy in bad...
    gister heeft ze 6 maanden potje maceroni in nou dat was SMULLEN....ik dacht ze zal nu wel goed poepen gister fruithap peer kiwi op zelf gemaakt maar dr is nog niks??we wachten af!!

hoe is het verders???

ik ga t mupske eruit halen fijne dag xxx

11. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    GEFELICITEERD Meid, super he. succes op je ouwe werk:D
    liefs mies

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    ****** EGO *******

Heej meisjes, weer even geen tijd om te reageren want ons meisje is ziek. Gister de hele dag door 39.3.... echt sneu, drinken ging ook niet van harte, gelukkig wel elke keer wat!
    Nu heeft ze nog verhoging. Gister heeft ze het de hele dag zonder zetpil gered (mijn idee is dat als ze koorts hebben ze dat niet voor niks hebben) dus veel geslapen. S'avonds was het wel heel zielig, toen kon ze niks hebben dus toen wel een zetpil gegeven en ze heeft gelukkig heerlijk geslapen tot 9.00 vanmorgen. Gelukkig wel d'r flesje leeg. Fruithap paar hapjes en zo weer een fles en een stukje liga eten. Wát zielig zeg als je kleintje zich helemaal tegen je aan drukt als ze ziek zijn... Maar goed, het ergste heeft ze gehad volgens mij. Hopelijk komen er geen waterpokken aan want die heersen op ons werk.
    Nou ga weer verder m'n meisje verzorgen!

Oh ja ff voor Sjaantje! gefeli meissie, super nieuws!
    En voor Marleen natuurlijk ook!!! ben benieuwd wat je kiest ;)

Kusjes

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ***********EGO**********

Hoi meiden, ik moet zometeen om 16:50 uur met Kyra naar de HAP (huisartsenpraktijk) toe. Ze hoest enorm en vannacht hebben we gene oog dichtgedaan omdat ze telkens er zowat in stikte :( Ik heb van ellende het campingbedje opgezet in de slaapkamer en haar daarin gelegd. De rest van de nacht was ze vaak aan het jammeren/huilen en hoesten. Omdat ze er zowat in stikt elke keer, heb ik toch maar de HAP gebeld. Ook omdat ik het idee heb dat ze niet op haar rug wil liggen en ook gaat huilen dan. En ik denk dat het hoesten nu zeer gaat doen, dus ik laat ze toch maar even kijken naar haar. Voor hetzelfde geld is het gewoon een fikse verkoudheid en is er verder niks aan de hand hoor, maar dan weet ik tenminste hoe of wat, want om zo onzeker weer een nacht in te gaan zie ik niet zitten :(

Ik laat jullie weten hoe het geweest is.

***********EINDE EGO***********

@Maaik: beterschap met je kleine meid. Knuffel haar maar lekker hoor en veel laten drinken. Kus

@Anderen: ik reageer spoedig weer op jullie allemaal, maar ga nu maar weer even naar m'n meisje toe. Björn is ook flink beroerd en ik heb een zere keel, maar dat maakt me nu even niet uit. Eerst m'n kleintje beter zien te krijgen. Liefs

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeetje allemaal zieke kindjes! Iedereen heel veel beterschap toegewenst en ik hoop dat ze snel weer beter zijn!

X

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Gister bij de HAP geweest en Kyra mankeert niks alleen een fikse verkoudheid en een vervelende hoest. We hebben een Ventolin Baby Inhaler meegekregen om haar van het hele benauwde af te helpen. Gisteravond hebben we gelijk zo'n puf gegeven. Ze vindt het alleen vreselijk om dat ding op haar mond/neus te krijgen :( Maar..ze heeft vannacht heerlijk geslapen :D De Ventolin hoeft ze niet altijd hoor, maar alleen nu ze wat ziekig is. Als ze straks weer beter is, dan hoeft ze hem niet meer.

Gelukkig een hele opluchting dus. Donderdag naar het CB toe. Ben benieuwd. Daarna komen m'n ouders oppassen, want we hebben 's middags een crematie :( De vrouw van een collega van Björn is afgelopen vrijdag na lang ziekbed overleden en we zijn dus uitgenodigd voor de crematie, maar ik neem Kyra niet mee. Vind ik haar nog iets te klein voor.

Nou meiden, fijne dag verder nog vandaag!

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!

Hoe gaat het met alle zieke kleintjes????

En met onze zwangere dames????

En alle niet-zieke kleintjes????

Hier gaat het prima! Gisteren moesten we naar een verjaardag in Krimpen a/d IJssel en das ruim een uur rijden vanaf hier, dus Nils in de auto op de tijd dat hij normaal z'n middagdutje gaat doen. Heeft 'ie in de auto misschien nét een half uurtje geslapen... Daar aangekomen is hij lief gaan spelen in de bank (hoekbank, dus het hoekje was 'vrij' voor Nils :D ), heeft hij heel z'n potje fruit leeggesmikkeld, daarna (tijdens het zingen voor de jarige!!) z'n flesje goed gedronken en uiteindelijk begon hij een beetje moe te worden en zijn we naar huis gegaan. Maar toen waren we daar al 2,5 uur, dus was ook prima. Onderweg naar huis ook eerst nog heel de tijd liggen kletsen en gillen en uiteindelijk een half uurtje ook weer geslapen. Dan ben je toch een kanjer of niet?! :D

Z'n 8-maanden-potjes vindt hij nog steeds helemaal niks... Ik twijfel of niet gewoon terug de 6-maanden-potjes moet gaan geven, maar hij zal het toch een keer moeten leren?! Nou ja, we bijten nog effe door!!

Vannacht heb ik 'm een paar keer horen hoesten (en daarna kletsen.... gelukkig niet al te lang, zo midden in de nacht ;) ) en onder de ochtend ook nog, maar uiteindelijk was hij pas echt wakker om half 8! Was lang geleden maar wel lekker... Hihi!!

Nu nog effe een dagje thuis met m'n kleine schatje en dan morgen weer werken.

Dikke kus voor iedereen!!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Cath ;)

We zitten tegelijk te posten.... Blij dat ze goed geslapen heeft en het dus wel goed werkt. Hopelijk is het ergste achter de rug en is ze snel weer kiplekker.

Liefs!!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Cath: hopelijk is Kyra er snel van af. Fijn dat je nu weet wat het is en dat er wat aan gedaan is.. Nu hopen dat het puffertje snel wat verlichting biedt!

Debsel: zó echt wel! Dan heb je echt wel een kanjertje als ie zich zo braaf heeft gedragen gisteren!

Hier: net terug van de fysio.. ik heb carpaal tunnel syndroom in beide armen/handen. Nu dus 2 spalken aan. Verder is er niets aan te doen. Waarschijnlijk zijn alle klachten in één keer over als ik bevallen ben. Dus nog ff doorbijten ;)

X

19. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,
    erg he zo'n ziek kindje.
    Hoe is het nu met Sennah?

20. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,
    wat ontzettend fijn dat Kyra niets meer heeft dan een fikse verkoudheid. Maar vervelend blijft het! Heeft ze vannacht wel een beetje goed geslapen?
    Fijn dat de Ventolin goed geholpen heeft.
    Ben benieuwd hoe het do bij het cb is! Wij moeten over 3 weken, ben ook erg benieuwd!
    Ik kan me voorstellen dat je Kyra niet mee wil nemen naar een crematie, daar heeft ze absoluut helemaal niets aan. Fijn dat je ouders op kunnen passen.
    xx

Deel Deze Pagina