Hey meiden alles goed? Hier rustig. Schatje is een weekend thuis dus daar ben ik van aan het genieten. @maaike; wat balen meid van de diaree en overgeven van sennah. Hopelijk gaat het snel beter met d'r. Ben bezig met de foto's van het weekendje dus zal zo wat op hyves zetten. Dikke kus
idd heeeeel rustig hier dames??hoe komt dat zo?? hier alles goed!!jade is een beetje verkouden is veel aan t hoesten zo zielig... en vamorgen voelde ik en ja hoor een heel klein scherp puntje onderin!!dus er komt een tandje door.... gister weer een dagje meegewerkt op mn nieuwe werk erg leuk!!vanaf 7 april begin ik oficieel!!spannend dus... nou kga even uitnodigingen bestellen voor de bruiloft!! knuffie
hoi meiden voor degene die ziek zijn beterschap zo het lekkere weer komt er nu wel aan hier steeds weer meer bekkenpijn dus maandag ff aan me vk de adressen vragen voor de bekkenfysio. verder alles goed kleine meid is opzich vrij rustig ze beweegt nu wel vaker aan 2 kanten en soms ligt ze ook verticaal. das wel grappig zon bolletje te voelen . kan niet wachten tot ze er is hoor
heej meisjes, rustig hier..... Ik heb weer ff tijd om achter de laptop te kruipen hihi! Drukke week gehad, sennah is deze hele week thuis geweest omdat ze tot vrijdag aan de diarree is geweest, echt sneu, thom was ook donderdag begonnen met diarree tot zaterdagnacht.... niet echt grappig dus. Gelukkig zijn ze allebei weer helemaal beter. Sennah heeft denk ik ook een sprongetje gemaakt want aan de 165cc flessen had ze niet meer genoeg toen ze opgeknapt was! Dus nu met 180cc flessen begonnen, groentehap en fruithappen gaan ook super. Gister was mijn schoonmoeder jarig, ze werd 50 en was ook nog eens 30 jaar getrouwd. Sennah heeft op een canvasdoek geschilderd, zal de foto's wel op hyves zetten. Gister dus met een man of 50 uit eten geweest, heel gezellig! Ik heb mijn verjaardag niet echt gevierd, doe ik met thom in mei, die is dan jarig. Mijn ouders zijn ook gsiter de hele dag hier geweest, leuk dus! wij zijn druk op zoek naar een ander huis, nou ja het heeft geen haast hoor maar het is gewoon te klein qua opbergruimte dus ben benieuwd wanneer we iets vinden! Verder gaat het super met Sennah, ze schreeuwt (op een leuke manier) het hele huis bij elkaar, nog steeds druk aan het oefenen om te draaien. Laatst trok ze zich aan het voedingskussen omhoog, zodat ze in zit stand kwam, wow wat gaat ze snel!!! Ook ligt ze steeds vaker overdwars in bed en in de box, in bed zelfs met slaapzak aan he Hoe gaat het met jullie allemaal? @Ikheid, de laatste loodjes meid, hoe voel je je? Kussies
hey meiden!!hoe is het hier?? maaik wat vervelend...maar wel super dat sennah al zoveel doet joh!! hier is het K****T jade is heel erg ziek ze is heel verkouden hoest dr longetjes bijna uit dr lijfje en nu begint ze ook met spugen....EN volgens mij heeft ze ook behoorlijk last van dr tandje dus al met al loopt niet helemaal lekker ze ligt nu net pas op bed en ze heeft heeft vandaag bijna niet geslapen....en nu ligt ze weer heel erg te hoesten.... dus ben benieuwd hoe we de nacht in gaan?? weet ook niet zo goed wat ik moet doen als ze vanacht wakker wordt dr flesje geven??aangezien ze de helft uit spuugt??maarja ze krijgt snachts NOOIT een fles brrrrrrrrr moeilijk allemaal haha nou ik denk dat ik zo ook lekker in bed kruip met een boek want kweet niet wat de nacht geven gaat!! knuffie!!!!
Hey meiden!! Poeh, Nils heeft denk ik z'n papa weg horen gaan vanochtend. Om 6u werd hij wakker en dan is het al een beetje licht dus.... KLETSEN!! Ben maar gaan douchen (moet toch werken hoor, maar wil altijd nog effe dutten als Hans net weg is ) en om 7u heb ik 'm eruitgehaald. Lag tegen z'n konijn te ouwehoeren. Kletskous. Hoeft hij geen gewoonte van te maken hoor!! Vind 6u behoorlijk vroeg!! (op dagen dat we níet moeten werken dan he) Ga nu beetje opschieten, dan ben ik ook een keer vroeg op kantoor, hahahaha!!! @ Sjaantje: gaat het een beetje?? Is de nacht redelijk geweest?? Beterschap @ de rest: dikke kus meiden, reageer snel weer uitgebreid. Liefs Xx Deb
hey meiden des!!thanks tis redelijk goed gegaan tot half 11 heeft ze bij ons gelegen dat doen we NOOIT maar toen ze in diepe slaap was hebben we ze terug gelegd(t)?haha ze hoest nog wel heel erg wou zo even naar de drogist gaan iets voor het hoesten halen jullie een tip?? temp is 38 graden dus iets verhoging maar niet zorgwekkend even in de gaten houden!! haha die nils lekkere kletskous!!jade heeft t kletsen ook behoorlijk door en zegt nu de hele tijd papapapapa roy helemaal blij haha!! nou ligt ze op bed dus kga even aan de poets haha!!! xxx
Hey debsel, nilseman lekker aan het kletsen 's ochtends vroeg? Ik ken het nu haha. Elin lag bij ons op de kamer met het weekendje weg en rond half 8 begon ze te prrrrrrten haha. Wel grappig he die geluidjes. Hoe is het verder? Lekker weertje in het mooie zeeland? He bah sjaan, balen dat Jade niet zo lekker is. En d'r tandje? Was die er nou helemaal door (weet het effe nie) Hoi maaike; nog van harte met je verjaardag!!!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad. In mei vier je het uitgebreid met Thom las is. Vandaag lekker naar de markt geweest met onze kleine meid. Wat een heerlijk weertje he!! x
heej meisjes, even jullie mening, ik ben net met Sennah wezen wandelen maar heb de wagen omgebouwd naar buggy, nou ligt ze alsnog best wel plat maar in de bak past ze bijna niet meer, ze schuift ook omhoog met de koppie tegen de rand en dat vind ze niet grappig. Ze vond het wel helemaal geweldig, maar nu vraag ik me af of het al wel mag? Oh ja nog ff trots zijn hoor, we zijn bezig met een nieuws schema voor Sennah en nu heeft ze gister de laatste fles om 8.30 gehad, is ze gaan slapen om 20.45 tot 06.45!!!! Goed he? moesten haar steeds wakker maken tegen 10en.... Ze krijgt nu 4 flessen van 200cc en de laatste 2 flessen met rijstebloem. Vanaaf ga ik een toetje proberen met d'r! Schema als volgt: 06.45 fles 10.00 fruithap 11.45 fles 14.00 Liga 15.45 fles 18.30 groentehap 19.30/20.30 laatste fles @ink, thnx meis voor je felicitatie ik net ook ff lekker boodschapjes gedaan, heerlijk gewandeld in het zonnetje, heerlijk toch??!! Hoe is het verder met Elin? @sjaan, wat vervelend meis dat Jade niet lekker is. Als het hoesten erg is zou ik er toch ff naar laten kijken. Lastig he alles tegelijk... Hoe issie met jou? @Debs, ahhh die Nils, moppie, nou ja jij lekker gedoucht, ook lekker toch, ik ga straks ff want gaan vanaaf ook nog naar mijn schoonouders.... @de rest, hoe issie? -xxx-
@Maaik: hey meis, buggy's zijn vaak pas geschikt vanaf 6 maanden. Sennah is nu 5 maanden toch? Zou ik persoonlijk nog ff mee wachten dan, ondanks de ligstand. Ik deed Kyra op een gegeven moment in de maxi-cosi op het onderstel van de kinderwagen, maar ik weet niet of dat bij jouw kinderwagen ook kan? Anders kun je haar voorlopig nog ff in de maxi-cosi vervoeren. is ze weer helemaal opgeknapt? @Sjaan: hey meis, Jade lekker geslapen? Heb je wat voor de hoest gekocht? Als het nou heel erg is, ff langs je HA gaan om haar longetjes te laten beluisteren en dan kan die ook wat voorschrijven hoor! @Ink: lekker weekend gehad meis? Jammer dat je niet kon zwemmen, maar badderen is ook fijn. Leuk he die geluidjes? Straks doet ze niks anders meer de hele dag door Hoest met jou? Nog wat op je solli's gehoord? @Debs; hoest met je badkamertje? En die Nils lekker vroeg! Kyra vanmorgen ook, om 7:00 uur Ik heb haar ff laten liggen en toen viel ze weer in slaap tot 9:30 uur Erg he? Varkentje! met jou verder alles goed? @Anderen: hoe is het? @Ikheid: je bent zo stil meid!! Je bent toch niet stiekem al begonnen he? Spannend hoor! Ik ben vanmiddag bij de HA geweest om te kijken of ik misschien een verzakking heb en ik heb een lichte verzakking . Ik moet nu naar de bekkenbodemfysio en dan gaan ze met een elektrode naar binnen en dan meten ze hoeveel spierspanning er nog is. Gatver, ik zie er echt tegenop. Deze week moet ik verder nog bloed laten prikken voor m'n schildklier, dus dat weten we volgende week verder. Met Kyra gaat het heel goed. Ze is weer lekker vrolijk en speelt veel. Slapen gaat ook super en tijgeren vindt ze prachtig en gaat met een aardig tempo. Dus gaat allemaal super!
Hey maaik, Met Elin alles prima! Geef jij trouwens een heel potje fruit? Wij geven heel potje groeten om 16:30 maar half potje fruit rond 10:00 Elin ligt nog in de bak maar kan er ook bijna niet meer in. Ik weet niet of je moet 'wachten' tot ze echt kunnen zitten... maar ja.. Elin zal ook zo in de 'omgebouwde buggy' moeten. Lekker zonnetje he meis x
hoe is het met je solli's cath? bij mij niks!! balen zeg die verzakking oei! bah die medische molen. Veel sterkte meis en hopelijk valt het allemaal mee x
@cath, he meissie, wat naar allemaal zeg... waar had je last van dan dat je dacht dat je een verzakking had? en ook nog bloedprikken brrr... das ook niet leuk, voel je je wel goed? Tja over die maxicosi, ik ben toch al snel 2 uur onderweg met Sennah dus dan mag dat eigenlijk ook niet... vind t lastig hoor maar hou de buggy er toch in denk ik, over 2 weken is ze 6 maanden dus, en ze ligt echt plat... iig thnx voor het meedenken meid! @Ink, he meissie, ze eet zowel groente als fruit half potje, dus de volgende dag krijgt ze de rest.... ze heeft geen behoefte aan meer dus bouw het langzaam op!
@Maaik: tja, als ze helemaal platligt, maar die 2 uur geld ook voor de kinderwagen hoor Trouwens, ik was met Kyra met de maxi-cosi soms ook weleens langer als 2 uur weg, maar ging prima en ze heeft nergens last van gehad. Onderweg kun je vaak ook ff ergens zitten om haar ff eruit te halen en als je met de auto weggaat en lang moet rijden ga je ook weleens over de 2 uur heen! Zolang dat niet dagelijks is, is dat niet zo'n groot probleem denk ik hoor! Maar kijk maar even! Schattige foto trouwens, leuk jasje! Die verzakking merkte ik niet heel erg, alleen bij lang lopen lichte urineverlies en ik merkte dat ik m'n spieren minder goed kon aanspannen. En met ongi zijn had ik het idee met een tampon inbrengen dat ik al snel tegen met baarmoeder aanzat Ik had op tv weleens gehoord van een verzakking en dat veel vrouwen dat niet doorhebben tot het te laat is, dus daar schrok ik van en toen ben ik naar de HA geweest om ff te laten checken ook. Dus ik moest persen en toen voelde ze m'n blaas wat zakken . Dus nu naar de fysio weer! Bleh! @Ink: hey meis, solli's zijn hier kut! Ik heb er nog 3 lopen, maar ik hoor er maar niks op. Echt onbeschoft gewoon! Bij jou ook niks? Voor mij moet het nu wel gaan opschieten want het tot 9juli recht op WW en dat is het binnenkort al!
maaik jade ligt er nu zo'n week of 3 in....ook helemaal plat maar ook vooral dat ze de bak echt niet meer tof vondt en de hele tijd overeind wou komen...en maxi cosi vindt ze ook niet echt leuk meer jade is natuurlijk ook een flinke meid he!!maargoed dat is heel persoonlijk!!ik weet dat t advies is als ze een maand of 6 zijn??gewoon doen wat voor jou goed voelt!! cath balen hey meis van je lichaam...maargoed 9 maanden op 9 maanden af komt allemaal goed meis!! jade ligt de hele tijd te hoesten maar ze slaapt wel gewoon??kheb tijmsiroop als t niet overgaat ga ik idd even naar de ha!! ink hoe is het!!!!!!!klas een lekker weekendje gehad!!en met de kleine elin? weltrusten dames xxx
ikheid!!!!!!!!!!whihi hoe is het meis spannende tijden voor YOU!!laten we allemaal even een gokje doen wanneer de kleine man zich gaat melden!! ik denk??.... 3 april..... xx
We zien het wel.. ik denk niets, hij komt toch wanneer hìj dat wil. Ik ga gewoon overtijd lopen denk ik, erger kàn het niet worden. Koes koes
daar heb je helemaal gelijk in hoor meisiej!!hij komt wanneer hij er klaar voor is!!en dat is de beste instelling die je hebben kunt ja toch!!hoe voel je je verder nu??en hoe is het met je handen?? doe lekker rustig aan he!!dikke knuf!!