lieve lieve lieve schatten!! waar zitten jullie toch allemaal??? dit kan niet he!!zometeen verwatert het!!?dat willen we toch niet? al iets bekent over een evt date dan??mei wordt idd een lastige maand voor mij??maargoed!!er is al tijd een oplossing toch!! oe is het verders?? xx
Hey meis, wat een stilte he? Iedereen heeft het te druk denk ik... of geen zin Hier alles goed hoor! En met jou? Ik heb net bloed laten prikken voor m'n schildklier, dus volgende week weet ik meer Met Kyra alles goed hoor, die tijgert er vrolijk op los en is weer helemaal de oude. Lekker vrolijk dus Ik ga maar eens koken voor ons en een zelfgemaakte maaltijd voor Kyra maken Kijken of het lukt! Dikke kus
hihi cath idd heeeeeeeel rustig!!mjah komt wel goe!! ben benieuwd hoe het nu met je schildklier af loopt?voel je je eigen beter nu? en die kyra wat een lekker grietje is het toch ook he!en alweer 9 maand geweest pfffff waar blijft de tijd?? hier is jade weer aan t opknappen ze heeft net pasta op en het potje ging helemaal leeg!!vamiddag de boterham was nog niet zo'n succes....tis wel grappig want als ze iets niet hoeft zet ze dr lippen op elkaar en gaat ze heel hard blazen!!kleine rotzak haha ben benieuwd hoe je maaltijd was en of kyra m lekker vondt!! kussie
hoi hoi cath succes met de uitslag hier lekker van het weer genoten en lekker geshopt me meisje is weer mega verwent haha Zo en me kat is me aan het aanvallen grrrrr jeetje ik weet dat het lente is maar laat mij met rust grrrrr
Hey meiden!! Tja, het zijn weer mijn werkdagen, dus heb ik 's avonds niet veel puf Ik ga ook zo lekker de computer uitzetten en relaxen. M'n mannetje is niet thuis - is naar Feyenoord-Twente. Dus ben home alone (met Nils natuurlijk, maar die slaapt!!) Reageer snel weer uitgebreider!! Dikke kussss En effe speciaal voor ikheid: ze komen vast snel terug en zetten dan hopelijk door!!! Koes!
Heej meiden, hier ook weer de werkdagen (ook nog extra dagje werken vandaag), dus 's avonds weinig fut meer. Ook omdat m'n grote manneke nog steeds ziek is en momenteel alles even op mij neerkomt. Als het goed is heb ik dit weekend weer wat meer tijd! Dikke kus
hey dames, hier nog 1 weinig fut!! Stijn slaapt overdag slecht en 's avonds helemaal. zo vermoeiend pff slaap heel weinig en je bent er alleen maar bezig. reageer van het weekend weer, heb wel de berichtjes gelezen hoor. enne nee sjaantje het mag zeker niet verwateren. en caht spannend weer dan volgende week. even afwachten dan. en debsel en debbedebs, geniet maar van de avond en doe het lekker rustig aan. en de rest ook natuurlijk. zal het ook proberen. liefs mies
goeiemorgen!!meiden is ook logisch!!hoor heb ook niet altijd fut om te typen...jade was vamorgen kwart voor 6 wakker dat viel ff tegen pffff en moet deze week 4.5 dag werken met de zaterdag op mn nieuwe baan erbij valt toch wel tegen hoor... nou meiden werkse voor degene en de rest geniet van je vrije dag... ik mag zo weer mn pokerface opzetten bleeeeeeeeeeeh nog ff volhouden!! xxx
Hoi meiden, hoe gaat het hier? Is het bij jullie ook zulk mooi weer geweest? Hier wel hoor! Nu is het aan het betrekken en de regen zal wel weer komen denk ik Maar goed, we hebben er toch van genoten! Vanmiddag ben ik met Kyra voor het eerst naar de kinderboerderij geweest en ze vond het prachtig Als die lammetjes en kalfjes en konijntjes..ze heeft zich echt vermaakt en mama natuurlijk ook Foto's staan op m'n hyves! Daarna de auto gewassen (nou ja..door de wasstraat gehaald ) en stofgezogen en Kyra'tje zat lekker in haar stoeltje te spelen en te zingen. Ja, ze zingt tegenwoordig..echt zo schattig HOe gaat het hier? @Ikheid: hopelijk komt je mannetje nu snel hoor! Duim..duim..duim.. @Sjaan: hoe was je werkdag? Hoelang moet je nog bij SdB werken? @Debbedebs: fijn dat iedereen weer beter is. NOg even dan dan ga je op vakantie toch? @Ink: hoe is het met je meis? En met je schoonvader? Lukt het met de chemo's nog? @Maaik; hey meis, wat een snoezige foto's weer op hyves. Ze wordt echt groot nu zeg! Ook zo genoten van het weer? @Mies: Stijn wordt ook al zo groot! EN hij staat al zag ik? Leuke foto's weer hoor! Nog een paar weken en dan z'n 1e verjaardag Gaat zo hard he? @Debs: hey meissie, heb je al gekrabbeld @Marleen, Melanina, LJ: hoe is het dames? Marleen..nog wat gehoord over je eventuele nieuwe baan? Ik ga zo maar ff eentje wakker maken en dan gezellig ff samen met Kyra douchen. Alle boerderijstof afwassen
Hey meiden!! Zo, de werkweek zit er weer op. Nils is vandaag wat vermoeider en hij heeft van z'n avondeten ook niet echt super gegeten. Denk dat er weer een tandje op doorkomen staat. Zie naast z'n tandje weer een puntje staan, maar kan het niet heel goed zien of het nu een ander puntje is, of dat het bij z'n tandje wat al door is hoort. Het drinken is nog steeds niet super; zijn blij als hij over heel de dag 400cc melk binnenkrijgt. Maken er overigens geen probleem van, want z'n fruit gaat wél heel goed en z'n brood (1,5 boterham, inclusief korstjes) ook. Dussuh... Het zal wel goed zijn!!! Hoe is het hier met iedereen??? @ Cath: echt zwaar K*T van die verzakking zeg Bah!! @ Sjaantje: druk druk druk... Nog even joh. Wanneer is je laatste dag en heb je dan nog effe vrij voor je met je nieuwe werk begint?? @ Maaike: hoe is het meis? Al meer nieuws over Thom z'n plannen? @ Ikheid: hoop echt dat je weeën snel beginnen en doorzetten meis... Je loopt echt op je laatste benen he... @ Marleen: hoe is het met jou??? @ Joanne: en? Al helemaal over naar het nieuwe huis?? @ Ink: wat een scheetje die Elin he. Super profiel-foto. Hoe gaat 'ie verder??? @ Debs: hou wel jezelf in acht he. Jij kan ook niet alles alleen doen. Hopelijk is Toine snel beter en kan hij weer wat taken overnemen. Gelukkig wel lekker weekend nu!! @ Miesje: jeetje jeetje jeetje... Nog even en Stijn is 1. Ik vind het zó bizar!!! Gaat het slapen nog steeds niet beter? Balen....!!!! @ Melanina: jij shopt je volgens mij ook helemaal gek voor de kleine meid, haha!! Is ook leuk natuurlijk... Dikke kus van mij!!! Xx
Weekend JOEHOE!!!!!!!!! Moest ik even kwijt, hahahaha!!!! Hoe is het met iedereen? Hier gaat het redelijk. Met Tijn gaat het super, dat is gewoon echt een grote boef aan het worden!! Toine is gelukkig ook weer aan de betere hand, maar nu voel ik mezelf niet zo top. Zware hoofdpijn, misselijk, gewoon bleghhh. Ff bijtanken de komende dagen! Kussie xx
heeeeeej meisjes! Trotse mama hier Sennah rolde op het dagverblijf gister voor t eerst van d'r rug naar d'r buik! En gelukkig zag ik het Zo mooi! Ook komt er een tandje aan, ik voel lichte puntjes en ze kwijlt als een gek. Ook bijt ze overal op, ook je vinger Verder eet ze ook een heel potje groente sinds 2 dagen! Het gaat heel goed met d'r dus! ze krijgt de laatste fles om 20.00/20.30 en dan slaapt ze tot de volgende ochtend 6.30! Ik heb nu even geen tijd om verder te reageren want moet zo weer werken maar vanaaf zal ik eens kijken of ik ff tijd heb! Dikke kus voor iedereen en werk ze of anders fijn weekend!!!!! -xxx-
maaik wat goed van de kleine meid!!!en fijn dat t zo goed gaat!! de rest alles goed meiden reageer ook niet uigebreidt moet jade zo wegbrengen en gaan werken!! hier gaat t ook best goed jade krijgt nu 7u laatste fles en wordt tussen 6 en 7 wakker!!eten gaat ook goed alleen de boterham iets minder!! nou kussiejjjjjjjjj
Hoi hoi, Daar ben ik weer eventjes! Joanneke en ik hebben net heerlijk gezwommen en over 2 weken mag ze afzwemmen voor haar guppy 1 diploma hahaha. Vet stoer Ze vind het helemaal geweldig. Nou ik zal jullie wel even een update geven over het reilen en zeilen hiero in de flevopolder. Ik had jullie verteld dat ik een dagje mee ging draaien bij een kinderdagverblijf hier om de hoek. En bij een kinderdagverblijf iets verder rijden (op een boerderij) Nou toen had ik voor mezelf besloten dat dat kinderdagverblijf om de hoek wel het praktische was omdat ik joanneke ook mee kon nemen. Alles was bijna in kannen en kruiken. Het contract lag zelfs klaar. Wordt ik gebeld dat ze in almere stad groepen moeten sluiten en dat de vaste mensen van die groepen werden verdeeld over de andere kdv. Dus weg baan. SHIT. Gelukkig had ik nog niks met mijn baas besproken, dus ik heb nog steeds gewoon werk. Maar een vriendin van mij die daar ook werkte, had een half jaar contract die per april stopt. en die hebben ze geen verlenning gegeven omdat ze dus nu mensen over hebben! Echt vet sneu. @ maaike, jij kent het vast wel. Het heet KinderWORLD. En de vestiging in almere stad sluit dus nu groepen. Nou ja nu maar gewoon nog even verder werken op mijn werk. Vind ik niet erg hoor. Heb een super leuke baan, alleen de tijden zijn verrekte shit. Nu dus nog dat andere kinderdagverblijf afwachten. Die eigenaar heeft 3 mensen inclusief mijzelf een dagje mee laten draaien en moet nu kiezen. Ik ben wer eerlijk geweest over dat we binnekort weer voor de tweede willen. Dus ze twijfelt volgens mij heel erg. Het klikt namelijk echt super, maar goed, de andere die hebben gesolliciteerd zijn wat ouder en hebben al wat oudere kinderen. Dus is echt nog afwachten. Nou dat was het verhaal over werk! hahaha. Hoe staat het er voor met de date? Is er al een datum bekend? En waar gaat het gebeuren? Ik wil mijn huis ook open stellen, maar goed dan moeten jullie wel een stukkie rijden. (maar heb genoeg ruimte!!) @ sjaan. Het is erg jammer als het verwaterd ja, dat moet niet gebeuren he! Maar goed, ik ben zelf 1 van de schuldige die er niet vaak is. Moet ook zeggen dat het hier giga druk is, en ik wordt soms echt knetterhgek van het onregelmatige werken. Kan mijn draai daarin echt niet vinden. Nooit het zelfde ritme, pfff. dat is soms echt zo vermoeiend. @cath Wat een gave foto's van kyra en die diertjes. Wij zijn gisteren ook naar de kinderboerderij geweest. en joanneke vond het super. Echt kieren, haha. Vooral de geitjes vond ze interesant en natuurlijk de konijnen en paarden hahaha. De kuikentjes van mijn vader knijpt ze bijna fijn als ze ze te pakken krijgt hahah @maaike Wat wordt dat kleine droppie van jou al weer groot zeg! Gaaf dat je haar zelf zag rollen. wel handig dat ze mee kan met jou naar het kdv. (je mag trouwens wel met mij meerijden hoor met de date. Moet ik alleen even kijken of ik wel vrij ben) @Debsel82 Nils wordt ook al groot zeg. Las dat het met drinken niet altijd super gaat? Hier ook zo hoor. Daarom maken we joanneke om 22:00 nog steeds wakker voor een fles. Anders krijgt ze gewoon niet genoeg binnen. Ze slaapt daarna toch gewoon weer lekker door, dus zie er niet zo veel problemen in. Ze drinkt s ochtends een fles pap van 180 cc. smidags krijg ik er met proppen 60 cc melk in en dan dus om 22:00 ongeveer 120 cc. Tussen door probeer ik haar ook wat sap te geven. Maar echt meer dan 100 cc intotaal lukt echt niet hoor. Komt vanzelf wel een keertje goed haha. Als ze maar niet uitdrogen dan vind ik alles best. @debbedebs Ja heerlijk weekeind! Pfff ik moet morgen gewoon werken! haha, en dan als ik thuis kom heb ik een vriendinneavond. Komen 8 meiden bij mij thuis en dan blijven er een paar pitten en zondag moet ik dan gewoon weer werken hihihih. Dus geniet jij lekker van je weekeindje vrij hahaha Alles goed met tijn? wat een heerlijk ventje wordt het zeg. En die foto's op je hyves geweldig. Haha mijn moeder zag die ene voorbij komen dat hij helemaal onder het eten zit. Nou ze vond hem echt geweldig. @inkie Hoe gaat het met de kleine elin? Hoe groot is ze nu? This echt een poppie hoor. wat een leuk koppie heeft ze, met die mooie wimpertjes. @miesje Stijn al weer bijna 1 jaar! Al druk bezig met traktaties en feestje? weet je al een beetje wat je gaat doen? je was een poosje geleden toch al bezig met ideeen? toen kwam debsel met die dikkie dik boekjes. wat goed dat stijn al kan kruipen! Groot applaus. haha wat gaat de tijd dan toch snel he. pffff @ melanina en heidi. Hoe gaat het met de zwangere lady''s? Kunnen jullie het nog een beetje volhouden? Las dat je last had gehad van rugweeen heidi? Hoop dat het snel voor je aanbreekt. Kun je eindelijk je ventje in je armen houden. Ik heb zelf nooit weeen gehad, is best wel raar hoor als je er over nadenkt. Maar goed, misschien dat ik het ooit wel ga meemaken. haha Denk dat ik dan niet meer snap dat ik er naar verlangd heb haha. @ladyj hoe gaat het met jou? Alles goed en wel met de kleine? Hoe is het nou uiteindelijk gegaan met het afbouwen van de borstvoeding? nog veel last gehad? Hoe groot is de kleine nu? Joanneke is dinsdag voor controle bij de kinderarts geweest. Ze is nu 67 centimeter en 6600 gram. Een kleine meid nog maar qua ontwikkeling loopt ze niet achter. Ze waren helemaal tevreden. Joanneke tijgert lekker de hele kamer door en trekt zich steeds vaker op. haha ze zat laatst opeens naast dde krantenbak. hihih tja heb nu toch echt die arnikazalf nodig. Want de blauwe bulten periode begint hier nu echt aan te breken hahaha. xxx Marleen en Joanneke
Hey meiden, Ben ik ook weer eventjes. @cath; ben benieuwd meid, de bloeduitslag, toi toi! @debsel; hey meissie, alles goed daar in het mooie zeeuwse? En met Nilseman? Lieve foto he hihi.. wel errug braaf met zo'n net truitje maar wel lachen @debbedebs; balen de ziekenboeg bij jullie dus. Bah. Veel beterschap! @sjaantje; hoe gaat het met jade?! Succes op je werk! @maaike; hey wat goed een tandje! Hier blijft het kwijlen en bijten maar nog geen tand.. Komt vanzelf wel. Vind dat kale 'gebitje' nog zo schattig Hier gaat ie goed. Elin kan weer wat nieuws haha.. Ze kruipt een beetje achteruit.. (raar... maar waar). Errug grappig om te zien. Verder gaan de potjes groenten en fruit erin als kool! We gaan al richting de 7 mnd! Schoonpapa krijgt a.s. maandag de volgende chemo. Er is niet zoveel van te zeggen momenteel. Pieken en dalen. Alleen na zo'n chemo volgt er een zieke periode! Voor mij kwam de laatste date-datum het beste uit. Volgens mij had ik dat niet naar iedereen gereplyed via hyves maar dan nogmaals bij deze. Maar wanneer schatje z'n rooster heeft kan ik er definitief wat over zeggen.
ik kom pas daten als me kleine er is hoor want me bekken gaan me steeds meer zeer doen gisteren etentje gehad en ben nu op heb pijn en ben moe maar was het waard haha was erg leuk daljk in bad en vanaaf verjaardag van me zusje . verder gisteren het kraampakker van me cz gekregen dus ff bestuderen waar we alles voor kunnen gebruiken en oonze bokspring op meten voor de hoogte . Heb ook me intake met kraamzorg gehad dus nu wachten op 13 april op het kamertje .
Hey meiden, rustig hier! iedereen van het weekend aan het genieten? Wij hebben gister een lichtgewicht buggy gekocht voor kyra: de titanium baby breeze in de kleur fuchsia Scheelt een hoop sjouwwerk! Binnenkort nog een fietsstoeltje kopen en dan kunnen we voorlopig vooruit jullie nog leuke dingen gedaan het weekend?
Haai lieffies!! Ja hoor, net tandje 2 ontdekt!! Ik mocht net even goed kijken en nu staat het tandje naast z'n andere ondertandje net door. Schattig!!! Dachten al wel dat hij de laatste dagen pijn had in z'n mondje. Verder gaat hier alles goed!! Nils was half 8 nieuwe tijd wakker, dus was er op tijd bij Ach ja... Kunnen niet allemaal uitslapertjes zijn toch? Gisteren een bobike stoeltje gehaald. Lekker fietsen met Nils!!! Dikke kus voor jullie allemaal
Ow en Marleen, toch ook wel 'fijn' dat Nils niet de enige is die af en toe wat sukkelt met z'n flessen. Hebben het nu geaccepteerd en hij komt nu al een paar dagen aan ruim 400cc melk en ook nog eens iets van 40cc sap. Nou, prima!!! Hoorde trouwens dat Tijn van Debs ook niet altijd even blij is met z'n flesjes dus.... Spannend van je werk trouwens!!! Horen er wel weer van...
eey lieffies!! @marleen spannend allemaal hoor...en joanneke doet t goed fijn hoor!! @cath lekker geshopt dus!!een buggy alweer pfffffff @deb yeah 2de tandje jaja nu gaat t snel... nou jade blijft aan sukkelen eten gaat slecht boterham wil ze niet avond eten ook al niet meer en fruithap ook niet van harte de fles gaat redelijk ze heeft nu ook 39gr koorts dus mama begint zich nu beetje zorgen te makenze drinkt wel lekker sapje of thee...dat scheelt..maar wat zouden jullie doen morgen naar de dokter(ik moet nml werken en is mn laatste week bij sdb)of dinsdag gaan op mn vrije dag....de kleine meid gaat voor aales hoor maar vindt t toch wel moeilijkoja ze hoest ook nog steeds..... xx