Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    heidi hoest met jou meis tijdje niks gehoord?

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sjaantje: is ze levendig en alert? Dan is het goed en hoef je niet naar de huisarts. Belangrijkste is op dit moment dat ze vocht binnenkrijgt. Dus als ze geen gewoon eten wil, doe dan wat meer melk, een yoghurtje, fruit (evt. verdund met melk; fruitpapje). En al zijn het maar kleine hoeveelheden, ze komt zo toch wel aan d'r voeding. Hoe lang heeft ze nu al koorts? Ik zou anders morgenochtend even bellen met de huisarts wat die zegt. Dan kan je altijd nog even weg gaan om met haar naar de huisarts te gaan toch?! Eventueel voor de nacht een zetpilletje geven zodat ze lekker kan slapen.

Als je wat wil vragen of wat dan ook, je kan me altijd bellen of sms'en. Heb wel wat ervaring met een zieke hummel ;) Haha!!

Kus Xx

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden!

@Debs: had je al gekrabbeld he? Oh ja, Kyra heeft gister voor het eerst een boterham met boterhamworst op en dat ging erin als koek :D Mjammie vond ze dat joh! Hoe is het met jullie vandaag?

@Sjaan: hoelang heeft ze al koorts? Zolang ze alert is en goed blijft drinken (heel belangrijk!) kun je verder weinig doen. Mocht ze erg huilerig zijn kun je een zetpil geven voor de nacht. Verder wat Debs al zei, als ze niet wil eten is niet heel erg. Geef eventueel lekker fruit en/of yoghurt of doe wat fruit door haar melkje. En verder niet te warm kleden nu 's nachts met de koorts. Je kan altijd je dokter morgen bellen en kijken wat hij zegt, maar vaak doen ze niks mits de koorts boven de 39,5 komt. Maar..als je het zelf niet prettig vindt, gewoon bellen hoor! Jij weet het beste hoe Jade zich voelt ;)

@Ikheid: meissie, het is rustig..alles goed?

@Maaike: hoe is het met Sennah meis? En met jou? Rolt ze lekker de kamer door nu?

@Anderen: hey ladies lekker van het weekend aan het genieten?

Kyra begint met kletsen nu :D Zo schattig! Ze zegt PAPAPAPAPA en BABABABABA! Gezellig hoor! Zingen doet ze ook al! Ze wordt zo groot nu!

Ik ga zo lekker pizza eten. Gewoon een uit de oven hoor ;) Eet smakelijk allemaal!

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    aaaaaaaaah jullie zijn schatjes!!ben weer beetje gerustgestelt!!nee jade is heel vrolijk en speelt en lacht gewoon ze is alleen wat sneller moe en slaapt iets meer....ze zat eigenlijk de hele week tussen de 37 38 dus iets verhoging maar nu is t dus 39....maargoed ik hou dr goed in de gaten als ik het niet vertrouw of t voelt niet goed dan bel ik de ha!!echt super bedankt hoor!!

cath wat geweldig dat kyra aan t brabbelen is joh en eet smakelijk voor zometeen..!!

wij weten nog niet wat we eten...we hebben vamiddag verjaardag gehad van de oma van roy en pffffff die haalt altijd voor een heel weeshuis haha slaatje stokbrood gehaktballetjes taart dus denk dat t gewoon een boterham wordt als we honger krijgen haha!!xxx

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: als ze verder levendig en vrolijk is, is het goed hoor. Dan moet je ff kijken wat de koorts vanavond doet. Niet schrikken als hij wat stijgt nog, 's avonds is dat normaal dat de koorts stijgt ;) Gewoon lekker veel laten drinken zodat ze niet uitdroogt, dan is het goed ;)

Oh zo, nou dan hebben jullie inderdaad al lekker gegeten :D Ik ga zo Kyra ff wat te eten geven ;)

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Graag gedaan ;) Ze gaat vast snel opknappen nu... En bij twijfel: bellen!!! Met van die kleintjes vinden ze het echt niet erg als je een keer voor niks belt; liever een keer te veel als een keer te weinig. En zolang ze vrolijk is en 'zichzelf', niet teveel zorgen maken!!

@ Cath: ik krabbel je zo effe terug!!

Liefs Xx

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wij eten ook pizza jummie zo net ff moed verzamelt om een was op te vouwen haha ben echt toe aan verlof hoor maarja nog 2 maandjes doorzetten :)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier alles goed hoor!

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey heidi!! Veel last van je armen of niet?? Kan me voorstellen dat je dan niet meer zoveel achter de laptop zit.... Missen je wel en denken aan je hoor!!!

Liefs!!!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Debsel.. idd die verdomde handen! Mgoed, nog ff doorbijten hè! Het eind is nu ècht in zicht!

Fijne aaf allemaal xxx

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nog effe.... Hoop echt dat de weeën snel komen én doorzetten.

Digiknuf!!! Xx

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    heidi toi toi toi meis denk aan je en doe lekker je dingetje meis!!

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Succes Heidi!
    x

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjulliewel lieffies! Ik hoop dat ie snel besluit om te komen! Vrijdag komt mijn zusje voor een lang weekend over vanuit Parijs, hopen dat ie zich dan meldt! Zou wel heel leuk zijn..

Kusjes

15. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Dat zou zeker leuk zijn Heidi!
    Instralen die buik;)

16. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden! Nieuwe week weer begonnen. Björn heeft deze week een korte week, want die is vrijdag vrij (Goede Vrijdag)! We gaan dan weer lekker een weekend naar Drenthe. In de stacaravan van m'n ouders ;) En natuurlijk m'n zusje opzoeken!

Hoe is het met jullie? Kyra klets me de oren van het hoofd :D BABABABA, PAPAPAPA, WAWAWAWA! Echt schattig ;)

HOe gaat het hier?

@Heidi: alvast heel veel succes meis! Hopelijk komt je manneke nu gauw hoor! Ben ook reuzenieuwsgierig aan het worden nu ;) Kan me voorstellen dat je het nu echt wel zat bent met je armen. Nog even meissie en dan ben je ervan af!!

@Ink: echt supervervelend van je schoonvader meis. Die chemo's is ook rotzooi he :( Hopelijk slaan ze aan en is hij er gauw vanaf! Met jullie alles goed?

@Sjaan: alleen deze week nog bij je baas? En op welke dagen ga je bij je nieuwe baan werken?

@anderen: alles goed meisjes? Gaan jullie nog wat leuks doen het Paasweekend? Alle kindjes gewend aan de zomertijd of is dat nog even wennen?

M'n bloeduitslag is vanmorgen weer binnen en m'n waardes zijn nog steeds wat te hoog :( Het is nu 6 en het hoort tussen de 0,4 en 4,0 te zijn. Maar goed, vorige keer was het 10, dus het is wel weer gedaald. donderdag naar de dokter en dan weer overleg. Woensdag moet ik naar de bekkenbodemfysio voor die verzakking :(:) Blegh! Nou ja..tis voor een goed doel denken we dan maar.

17. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    hey meiden,

@hier, gaat wel goed allemaal, met Sennah iig heeeel goed, ze rolt de hele tijd en om en soms lukt t ook weer on terug te rollen, anders is t huilen hihi! Verder heeft ze een nieuw schema en dat gaat super! Za op zo nacht heeft ze weer zo eng gedaan met dat half stikken, d'r mondje en d'r neusje zijn dan ook helemaal nat van het slijm... ze was helemaal van slag want ze kon niet eens even lachen. Was om 00.30, gelukkig geen blauwe lipjes! Daarna is ze gewoon weer verder gaan slapen 8) Maar ik had het de vorige x al aan de HA gevraagd maar die wist er niet veel zinnigs op te zeggen!
    Met mijzelf gaat het iets minder eerlijk gezegd, zit niet helemaal lekker in mijn vel, ben erg moe en alles valt me een beetje zwaar. Niet met Sennah hoor, dat vind ik heerlijk maar ben nu ook alweer ziek, buikkramp en misselijk. Misschien dat ik ff naar de HA ermee ga. ( :)Ik heb ook totaal geen zin in sex.... :)) en daar word thom ook erg chaggie van en dat werkt niet echt bevoordelijk. Dus ja beetje moeilijk allemaal!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@cath, he meis, leuk een nieuwe buggy, en ook nog roze helemaal super! Jammer van je waardes, wat gaan ze nu doen? weer je medicijnen verhogen? hopelijk valt het mee bij de fysio!
    @sjaan, he meissie wat vervelend van Jade, als ze idd nog vrolijk is gaat het meestal wel oke, hou wel even in de gaten dat ze niet uidroogt en een keertje extra naar d'r laten kijken bij HA of CB kan geen kwaad he? hoe issie met jou?
    @ikheid, spannend wijffie, volgend weekend zou mooi zijn dan idd :D Ik ben benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren!!!!
    @Debs, he meis, hoe is het met Nils? weer helemaal beter? en alweet tandje nummer 2. Super goed! Hoe gaat het met jou?
    @debb, lief dat je je huisje weer openstelt moet even kijken of marleen kan? hoe is het met je kleine mannetje? je grote man alweer beter?
    @Ink, he meissie, toevallig eet sennah nu ook hele potjes groente haha. fruit gaat er niet echt in. Nou ja komt wel denk ik dan!
    Hoe is het met jullie allemaal? moest vandaag je schoonvader naar het ziekenhuis voor de chemo?
    @Marleen, he meis, dat KDV ken ik wel ja, hoor er niet zulke goede verhalen over (die nu dicht is dan he) hoe gaat het verder met jullie? wat een leuke foto's op hyves!
    @mel, he meis, lastig he je bekkenpijn, als het echt niet meer gaat moet je het aangeven hoor, of desnoods minder gaan werken! Hoe gaat het verder?
    @Lj, he meis, al aan het verhuizen? hoe gaat het met de kleine? is de nieuwe voeding wat?

heb ik iedereen gehad? zo niet sorry hoor!

-xxx-

18. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey Maaike

verstandig om effe naar de huisarts te gaan. Niet dat het iets ergs is of hoeft te zijn, maar kan ook gewoon te maken hebben met je schildklier of wat dan ook. Overigens moet je je niet schuldig voelen ten opzichte van Thom als je geen zin hebt in sex hoor. Het moet leuk blijven en geen verplichting zijn. Maarrrr... Het is wel een indicatie dat er iets niet helemaal lekker zit natuurlijk. Gelukkig is je kleine meissie een scheetje en haal je daar lekker veel energie uit!!! :D

Hier alles prima!! Nils is nu eigenlijk alweer een paar weken de oude. Eten en drinken gaat ook goed; tja, de flessen niet altijd maar de rest wel. Nils is bijvoorbeeld gek op fruit en weer minder op groente. Prima.. Eet 'ie daar maar wat meer van!! ;) En Tandje 2 zag ik gisteren ineens. En ook bovenin gaat het niet zo lang meer duren denk ik. Hij is in elk geval superlief en ben apetrots op 'm!!

Hopelijk lukt het marleen om te komen en ben jij er dus ook weer bij!! :D

Liefs Xx

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Hey debs,

thnx meis voor je reactie, nou ja voel me wel een beetje schuldig tegenover thom hoor, je weet hoe dat gaat ;) ga zo gelijk ff HA bellen, moet morgen ook nog even naar het ZH voor mijn oren dan hoor ik hoe of wat van de operatie.
    Tuurlijk ben je apetrots op je mannetje, het is ook 'n lieverd!!! Heeft ie veel last gehad van z'n tandjes???

Kussies

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    U'r welcome ;) Snap het wel, maar zou hem toch wel even vanaf hier een klein schopje onder z'n kont willen geven... Haha!! Hij ziet toch ook dat je niet lekker in je vel zit? Dan maar effe handenarbeid hoor...

O ja.. Hopelijk dan snel duidelijkheid over je oren dan. Ben benieuwd!!

Hij heeft echt wel veel last ja, merk het nu nog dus óf er komt nog meer, óf hij heeft nog last van deze. Hij kan dan echt superzielig huilen en dat handje helemaal in z'n mond proppen. Maar toch valt het ook wel weer mee, want 's nachts horen we 'm niet (behalve als hij kletst...)

Liefsssss!!!

Deel Deze Pagina