Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    haha ja zou em ook wel een schop onder z'n kont willen geven hoor haha! Maar ja, mannen!!!! denk ik dan maar weer!
    wat sneu voor Nils dat ie er zo'n last van heeft :x Je weet t miss vast wel maar er zijn ook druppeltjes van chamodent voor de tandjes misschien is dat een optie? en een bijtring he, altijd fijn heb er voor sennah 1 van het weekend gekocht.
    Ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen hoor, dan weet ik wat er gaat gebeuren met mijn oortjes...
    Oh ja volgende week dinsdag een afspraak bij de HA gemaakt!!!

Kussies

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nils krijgt standaard 3x per dag chamodent en dat helpt wel volgens mij. En soms wil hij juist wél bijten, maar soms ook helemaal niet. Tandjes poetsen vindt hij wel echt heerlijk :D Dus wat we kúnnen doen, doen we... Maar helaas kunnen we niet de pijn helemaal wegnemen...

Kan me voorstellen dat het spannend is... Toch best een flinke operatie :( Komt goed hoor meis. Echt. Misschien kan je 't maar beter zo snel mogelijk achter de rug hebben.

O oke!! Goed zo!! Effe een weekje nog afwachten dan. Moet Thom nog maar effe geduld hebben :p

Kussieeee

3. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden,

Alles goed hier?!

@leuk weekendje voor de boeg dus cath! Lekker!
    Bij schatje maakt het helaas niet uit of het nou pasen is of niet, die moet werken zondag maar ja, is maandag weer thuis.
    Ik ga samen met Elin naar de verjaardag van vriendinnetje Suze die zondag 1 wordt en 2e paasdag doen we hier brunchen met mijn ouders en m'n schoonouders (als dat kan) en m'n oom.

@maaike; Ja vandaag heeft m'n schoonvader weer chemo. Mijn vader heeft ze vanochtend naar Radboud gebracht en zo'n chemo duurt de hele dag. Hopelijk is hij er niet al te ziek van en gaat hij er niet zo heel ziek uitzien. Dat is zo vervelend, dat dunne, en dan die kleur en weinig haren. Bah, echt pijnlijk om te zien. We houden gewoon de moed erin...

Ja pech voor Thom hoor. Als jij niet lekker in je vel zit moet hij dat maar snappen. Zal ie vast ook wel doen joh!

Fijne avond allemaal!

Heidi hoe ist?
    En LJ..where are you?
    x

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ff ego
    schrik me net kapot kom ik thuis vogelkooi LEEG en het deurtje waar de etensbak inzit open.
    En wij hebben natuurlijk een kat dus ik dacht gelijk ojee na gelukkig zag ik 1 van onze valkjes heel snel maar die ander niet ik zoeken en zoeken gelukkig na 15 min toch in de keuken gevoncen .
    Allebei springlevend dus nu fladderen ze weer in de kooi
    Grrr en dat allemaal doordat me mannetje met zijn slaaphoofd de vogels eten gegeven heeft.
    En ik had al zon zware dag merk dat me meisje te groot word om horizontaal te liggen al me banden doen zeer maar daar heeft ze malling aan haha.
    Ook beginnen me voeten nu zeer te doen en me onderug haha dus het begin van het einde is in zicht de laatste zware 3 maanden zijn ingegaan :p

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey lieffies ff snel hoor!!heb gewerkt vandaag en we zitten nu pas te eten...

alleen ff voor maaik!!meis hier idem praat er eigenlijk niet over maar zit ook helemaal niet lekker in mn vel en sex wat is dat???en tja idd is niet bevordelijk voor je relatie loop ook al even met t idee om toch bij de ha langs te gaan maar vindt t best moeilijk??dus tja?!!wat doen he....

nou kga even de belastingpapieren bij elkaar zoeken die worden vanaaf ingevuld!!

knuf voor iedereen kussie!!

6. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    thnx meisjes voor de lieve reacties, blijft een beetje moeilijk onderwerp he haha!

@sjaan, jij dus ook meid? gewoon bellen naar de HA, heb al het 1 en ander op internet gelezen, kan ook aan je schildklier liggen. Ik ga vlg week dinsdag en ben best blij dat ik deze 1e stap heb gezet! ;) succes meid!

-xxx-

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Sjaan, je kan hier alles zeggen hoor. Digiknuf ook voor jou!! En wat Maaike zegt -> kan je schildklier zijn!! Was bij Cath ook zo he.... En anders kan het in elk geval al flink opluchten om er over te praten. Gewoon doen!!!

Dikke kusss

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    weet je wat t is??!!je wilt niet zeuren en ik d8 eigenlijk dat t er een beetje bij hoorde....maar ik merk dat ik gewoon echt af en toe helemaal niet mezelf ben slaap heel slecht ookal slaapt de kleine lekker en zolang ik druk ben is er niks aan de hand maar zodra ik een avondje voor mijzelf heb ga ik malen en piekeren pfff zo vermoeiend!!!
    Ook financieel is het ons de laatste weekjes niet echt lekker gegaan wat nu gelukkig weer de goede kant op gaat maar dat brengt ook veel zorg met zich mee....en tja dat is ook niet iets waar je open over praat toch!!
    gelukkig hebben roy en ik een hele sterke band en slaan we er ons wel doorheen maar al met al wordt het me gewoon af en toe te veel!!

maar gelukkig kan ik heel erg genieten van ons meisje en daardoor kan ik ook wel weer een hoop van me afzetten!!

zo pfffff das er uit haha!!en maaik idd komt allemaal goed ben benieuwd hoe het bij jou afloopt bij de ha!!

nou hier alles redelijk jade heeft nog steeds koorts dus mss ga ik morgen toch even langs de ha.....
    vlg week begin ik op mijn nieuwe werk waar ik echt heel erg veel zin in heb!!!

hoe is het verders hier??!!

knuffie

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    HEy meiden, wat gezellig hier! Heb ff 2 foto's en een filmpje van Kyra die in een deuk ligt op hyves gezet.

@Maaik: meissie..pech voor Thom..in voor en tegenspoed is het toch ;) Hij heeft maar ff geduld te hebben. Wat Debs zegt, dan maar ff handarbeid hoor :D Toen ik me zo kut voelde hebben we ook geen seks gehad. Als je je rot blijft voelen, ff langs je HA en het ff aankaarten meis. Laat idd eventueel je schildklier onderzoeken..je zag het aan mij ;)
    Fijn dat je wel van Sennah kan genieten, dat moet je ook zeker aangeven bij je HA, want anders gooien ze het snel op postnatale depressie enzo :(

@Sjaan: voor jou hetzelfde als voor Maaik: niet mee rond blijven lopen. Ik liep ook veel te lang en dat is zonde. Er hoeft niet perse wat te zijn, maar als je je niet goed voelt, gelijk aankaarten bij je HA. Dikke kans dat het nog met je hormonen te maken heeft, maar laat idd anders ff bloedprikken op je schildklier. Met Jade wel alles goed? EN JE ZEURT NIET!!! Dat dacht ik ook altijd: zal er wel bijhoren! Niet alles hoort bij het ontzwangeren, dus gewoon naar je dokter jij :p

@Debs: hey meis, hoe is het met Nilsemannetje? Lekker gegeten? Tja, die flessen zijn nooit z'n sterke punt geweest he, maar goed.. elk beetje is meegenomen toch? HIj doet het verder super dus niks om je druk om te maken lijkt me ;) Kun je nog andere plekken in z'n mond zien? ALs het randje namelijk doorgebroken is, is vaak ook de ergste pijn weg, maar als hij blijft jengelen kan het best zijn dat er meer komen. Je zag het aan Kyra, die kwam gewoon met 6 tanden :)

@Ink: hey meis, kutsolli's ook.. Wordt er echt horensdol van onderhand :x Maar ja, we zien eht wel.
    Maar jij ook een gezellig weekend voor de boeg dus! Jammer dat Joost moet werken, maar gelukkig heb je toch nog leuke dingen op het schema staan ;)

10. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meisjes,

rustig hier...

@cath, thnx voor je reactie meid! Zo fijn ook dat we alles hier kunnen bespreken ;) Ik had t ook nog eens aan thom uitgelegd en die heeft ook eens zitten googelen toen ik op bed lag en die zei tja.... miss heb je toch wel een lichte depressie, wel lief iig dat ie het ook inziet en hopelijk krijg ik zo iets meer begrip!
    Ik had ook al eens geklaagd over het feit dat ie zo weinig in huis doet, dus nu is er een schoonmaakschema, jammer aan de ene kant dat het zo moet maar het is wel beter zo! :D
    Hoe gaat het met jullie meisje? en emet jou meis?

@sjaan ,grappig dat t zo herkenbaar is he ;) ik dacht ook t hoort erbij, maar goed we moeten goed aan onszelf denken dus maak er afspraak en ben benieuwd hoe mijn HA gaat reageren!

@hier, gaat t goed. Beetje slecht nachtje gehad, Sennah is strontverkouden dus was elke keer wakker vannacht, en dan word je zelf ook steeds wakker, maar gelukkig ging thom er ook een paar x uit ondanks dat ie moest werken ;) Zo leuk, als sennah omrolt en ik ga heel enthousiast klappen en zeggen goed zo, dan kijkt ze waar ik zit en gaat ze heel trots lachen, boeffie!

Hoe gaat ie hier meiden?

-xxx-

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Maaik: fijn dat Thom nu wat meer begrip toont..tja je kan iemand niet dwingen tot seks hoor, dus hij moet maar even wachten ;) Ga idd even langs je HA. Ach Sennah verkouden? HEb je alle standaarddingen al geprobeerd: hoofdeind omhoog, luufje op haar ruggetje, badderen in zwitsal eucalyptus, neusspray enzo? Verder kun je weinig doe he? LEuk dat ze zo snel ontwikkelt nu joh! Hopelijk kunnen jullie ook komen op de date!

Met mij en Kyra alles goed hoor. Ik moet donderdag weer naar de HA voor overleg over medicijnen enzo, want m'n schildklier was nog niet helemaal zoals het hoort. Morgen naar de fysio voor die verzakking :( Kyra gaat morgen weer een dagje naar haar oma's toe ;)

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meis,

Ja sennah is wel verkouden maar vooral als ze ligt, gelukkig slaapt ze uit zichzelf goed in, ga vanaaf wel weer beginnen met de neusspray. Luuf wacht ik nog ff mee, ze begint alleen nu wel ook te hoesten dus dat wel ff goed in de gaten houden. Hoofdeinde staat zowieso al omhoog ;) tnx voor de tips meis!

Brrr morgen naar de fysio. Ze gingen eerst kijken toch hoe "erg" het was of hebben ze dat al gedaan? fijn dat het met Kyra ook zo goed gaat, leuke filmpjes weer, zal straks nog ff reageren! Gezellig voor kyra morgen naar d'r oma's! Is voor hun ook leuk toch??!! Is het bij jullie ook zo'n slecht weer :(
    Gelukkig ook een korte week voor ons hoor, wij zijn vrijdag ook vrij en thom maandag ook nog, ik natuurlijk altijd al! We zijn begonnen met de tuin dus hopelijk kunnen we daar mee aan de slag. Maandag gaan we naar mijn ouders toe. Gezellig op visite! Jullie wat gepland voor het paasweekend? gingen jullie nou ergens naar toe? sorry hoor, er word zoveel gekletst hier haha!
    Oh ja, als marleen kan kom ik ook mee haha, ik hoop het wel want wil er graag weer bij zijn!
    -xxx-

13. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meis, Luuf Baby kan echt geen kwaad hoor! Het zorgt ervoor dat ze wat vrijer kan ademen ;) Ik durfde het eerst ook niet goed, maar Kyra heeft er echt profijt van, dus ik gebruik het echt vaak als ze verkouden is. Ik smeer het alleen op haar ruggetje, want ik vind op haar borst dan weer erg sterk, maar dat is persoonlijk hoor.

Ja wij gaan het weekend naar Drenthe naar m'n zusje en dan verblijven we in de stacaravan van m'n moeder (1 kilometer verderop). We gaan er vrijdag heen en dan waarschijnlijk zondag terug. Het weer is hier ook klote ja :x Ging vanmiddag ff naar de poelier met Kyra met de auto, kreeg zo een stortbui over me heen :( Van mij mag die lente gaan komen hoor!

Morgen moet ik naar de fysio ja en dan gaan ze inderdaad meten hoe sterk/zwak die spieren van onder zijn. Ze brengen dan een elektrode naar binnen en dan moet ik knijpen geloof ik..lekker genant dus :):( Kijk er niet naar uit nee, maar moet toch maar ff gebeuren he?

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ff kort en ff ego:

Baby Duffy is ingedaald!!! :D

VK denkt dat het een paaskindje gaat worden gezien alle klachten die ik nu heb; druk bij het plassen, een strakke riem om mijn buik die steeds maar meer wordt aangetrokken.. etc. etc.
    We shall see!

X

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Ikheid: wat goed meis! Zou wel fijn zijn als hij met Pasen komt!! Ga hard duimen voor je hoor!

Hier alles goed. Ben net thuis met Kyra. Die heeft lekker bij oma en omi gespeeld vandaag en ik bij de fysio geweest. Ze heeft (gelukkig) niet inwendig gekeken, want toen ze mijn geschiedenis met me doornam, kwam ze er zo achter dat ik eigenlijk m'n hele leven al bekkenklachten heb, wat door de bevalling en de zwangerschap is verergerd. Nu blijken mijn bekken op dit moment zo slecht te zitten, dat daar ook die verzakking door komt. Ik moet dus nu elke week langs komen en dan gaan we dus even goed aan mijn bekken werken ;) Ik heb al zolang pijn aan m'n bekken, dat vindt ze heel erg en ze wil me dus graag pijnvrij hebben. Dus hopelijk gaat het lukken!!

16. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Spannend heidi!!!!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jeuj Heidi!! Das goed nieuws :D Hoop voor je dat de kleine man snel komt zodat je snel kan gaan genieten van 'm.... :D

Cath jou had ik al 'gesproken' via sms!! Fijn dat niet inwendig hoefde te worden gekeken!!! Ook JEUJ voor jou!!! :)

@ de rest: hoe issie???

Hier gaat het goed! Nils heeft een tikje verhoging maar heeft er geen last van (ze zeiden het op het KDV) en heeft supergave 'school' foto's van de kinderopvang. Zet ze straks op hyves.

Ow het drinken uit de tuitbeker gaat steeds beter!! Net bij het avondeten slokte hij zo 55cc weg!! Goed he?! En dat was bij een half potje pompoen, doperwtjes en kalkoen. Vond hij ook HEERLIJK!!!

Hou het effe kort; Nils gaat zo z'n badje in (over 10 minuutjes ofzo). Dikke kusssss Xx

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debs: hey meis, ja had je al ff kort gesproken ;) Hey wat goed van z'n tuitbeker! En die pompoen vindt Kyra ook zo yummie!! Kyra drinkt ook zo goed uit de tuit nu en gister deed ze het zelfs helemaal zelf :D Knappe meid! Ik heb trouwens een nieuwe nu en dat is echt een onwijs goed ding! Hij is van Nuby. Die Avent, die we toen bij jou hadden, die heb ik in de kast gedonderd..stom lekding. Echt raar hoor. Maar die Nuby (ook met zachte tuit) is echt geweldig :D

Nilsje wat verhoging? Wordt echt tijd dat het voorjaarsweer gaat komen, vind je niet? Al dat gekwakkel met die kleintjes :( Wel fijn dat hij er geen last van heeft. Eet en drinkt hij verder wel lekker? Ben benieuwd naar de foto's!!

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    heej meisjes

@cath, fijn meis dat het allemaal is meegevallen :D Hopelijk heb je nu snel minder last! Nee weet op zich wel dat Luuf geen kwaad kan hoor maar vind het op zich wel meevallen de verkoudheid! Haal het voor het weekend wel vast in huis ;) Ze heeft veel geslapen vandaag maar verder gaat ie wel goed met d'r! wat goed van Kyra dat ze al uit de tuitbeker drinkt, en helemaal zelluf, toppie!

@Ikheid, he meissie, het gaat iig niet lang meer duren hoor, je zal best uitkijken nu naar de bevalling. Heel veel succes alvast meid! kijk uit naar je smsje ;):D

@debs, ach gossie nilsje ook al verhoging, er heest bij ons op het kdv alweer het 1 en ander.... Tijd voor het mooie weer. Wat goed dat Nils al zoveel drinkt, heb sennah laaste roosvicee gegeven en dat drinkt ze beter dan diksap iig. Hoe gaat het verder met jou?

@mezelf, morgen gelukkig alweer laatste dagje, vanmorgen thuis weer een beetje ingestort, sennah had weer slecht geslapen en dan ligt ze elke keer te kletsen maar ja word ik wel wakker van, zo'n 4x per dag. Dus ja als je er dan uit moet als je eindelijk lekker slaapt.... Ik kan dan eigenlijk nog een uurtje blijven liggen maar ja thom moet ook nog douchen anders moet hij er weer vroeg uit dus ja dan ga ik maar weer. Gelukkig kookt ie nu en doet ie de was... :D ik heb sennah net lekker d'r groentehapje gegeven en ze zit nu naast me op de bank, zo gezellie!!!

Hoe issie hier verder meiden?

-xxx-

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    eey sgattekes!!
    heidi yeeeeeah spannend meis!!je houdt ons wel op de hoogte he????(zover t kan natuurlijk)

deb nils iets verhoging??tandjes mss?

cath wat een lekker meiske heb je toch!!

maaik meis kop op he!!komt allemaal x goed he!!jade heeft tot 6 maanden snacht lopen klooien niet huilen ofzo maar we moesten er ook paar x per nacht uit en tja voornamelijk ik.....nu slaapt ze heerlijk door!!doe rustig aan en tis goed dat je over je gevoel praat das echt het beste hoor!!

de rest alles goe??

hier een super leuke dag gehad!!ondertrouw stelt eigenlijk weinig voor ja je kunt cashen....pff 398 euries maar goed het wordt natuurlijk een super dag daarna lekker met roy en jade bij mn ouders geweest was echt heel gezellig mijn vader heeft zelfs even in zn eentje op jade gepast dat vindt ik zo schattig mijn vader heeft een heeeeele dikke buik en daar zit jade graag op haha!!

zometeen nog even taart brengen bij de ouders van roy en dan zit de dag erweer op!!

knuffie

Deel Deze Pagina