ach gossie, nog steeds niet helemaal lekker dus sneu hoor! Hopelijk knapt ie heel snel weer op! En wat vervelend dat jij je nu ook niet lekker voelt, je bent net opgeknapt... Ja heb zetpillen in huis, maar tot nu toe gaat het redelijk met d'r maar anders geef ik haar een zetpilletje! Ben benieuwd, zo nog maar eens tempen want ze voelt wel warmer! Knuffie voor Nils! Kusjes
Gewoon goed in de gaten houden; meer kan je niet doen he.... Drinkt ze wel oké?? Tja... Ik had vorige week in het weekend koorts en was griepig, maar nu denk ik toch dat het evt. het virusje van Nils is: buikgriep... Goed voor de lijn zullen we maar denken :S En, hoe was d'r temp? Xx
ja de fles van vanmorgen had ze leeg, ze mag em in principe alweer maar ze komt nog niet, 11.00 is de max zeg maar dus dan kijken we wel ff. Temp was nog steeds 38,5 valt mee dus... ze is wel vrolijk nu... Brrr... buikgriep, vervelend he?! tja die kleintjes pakken alles op he, en dan zijn papa en mama ook vaak de pineut Goed uitzieken maar! Kus
hey dames, leuk weer een date en dan met z'n allen natuurlijk. een zaterdag is prima. en ook bij mij is het veel te klein!!!nog. als het goed is gaan we ons huis kopen en gaan we een stuk aanbouwen, maar goed eerst de 20e afwachten en kijken wat het huis gaat kosten. spannend. En we kunnen niet op vakantie:xals het goed is heeft niels maar een week vakantie samen met mij en Stijn!!rot collega's van hem. niet eerlijk wij altijd rekening houden met zijn collega wan t die heeft kinderen en die zijn nu boven de 16 en nu moet hij perse ook met de bouwvak!! en nu kan niels dus niet!!(klein bedrijf waar niels werkt!) stank voor dank, sorry!!! ben echt pis. en nu ook de laptop bijna kapot!!om de 15 minuten valt ie uit!!! dus ook een nieuwe kopen, pff het zit niet mee allemaal!! maarre maaike beterschap met je kleine meisje, zielig he koorts. en debsel jij ook beterschap meis, he mama's kunnen niet ziek zijn he. cath al beter met je rug?? reageer vanavond weer moet gaan werken zo nog even met m'n manneke kroelen voordat oma's hem komt halen!! liefs mies
Ow gelukkig dat dát gewoon goed gaat. En als ze vrolijk is... Gewoon maar goed op d'r letten. En misschien is de koorts straks ineens weg hoor!! Die kleintjes hébben ineens koorts, maar zijn het vaak ook zó weer kwijt!! Ik ga zo voorzichtig maar wat eten en vooral drinken... En dan hoop ik dat het zo wat rustiger wordt in m'n buikje!!! Jeetje zeg, voorheen was ik nooit ziek en nu zit ik al voor de 2e keer binnen 2 weken te miepen dat ik me niet lekker voel... Leuk hoor, KDV Kusss
Hey Mies!! Joh, dat zou mooi zijn, als je je huis kan kopen!!! Dan kan je het helemaal naar je zin maken én hoef je niet weg. Verbouwen enzo is ook wel een zootje, maar ja. Hopen dat de prijs meevalt dan!!! Las trouwens dat het met Stijn weer wat beter gaat. Houden zo!!! Werk ze meis... Liefs Xx
En trouwens wat ontzettend balen van die vakantie en de laptop... Grrrr!!!! Logisch dat je gefrustreerd bent...
Wat een naaistreek van die vakantie zeg!! En waarom gaat die collega dan voor op Niels? Is dat ook gezegd? Kan jij niet eventueel nog schuiven met je vakantie of gaat dat niet meer Snap dat je pissig bent hoor! Spannend van je huis! Zou wel leuk zijn of niet? Met m'n rug is het nog steeds kl*te! Altijd als ik ongi ben...dan trekt die pijn helemaal in m'n bekken en die zijn al lekker rot Maar goed, we hoeven niet weg vandaag, dus kan ik rustig aan doen!
hey meiden een date lijkt me super en voor mij is de zaterdag ook prima!!maar aangezien we in een app wonen is het hier ook te klein verder alles goe? maaik sennah heeft t ook te pakken lekker vertroetelen hoor!! hier alles goed!!jade heeft echt het gillen ontdekten hard niet normaal gaat dit wel weer over????hihi kleine muts!! ze is lang wakker geweest vamorgen van 9 tot 11....lekker in de wipstoel ik een beetje poetsen ging supernu ligt ze lekker op bed!!tis zo grappig je legt dr in bed ze heeft wel 2 tut doekjes aan alle 2 de kanten van dr hoofdje liggen en ze kruipt er met dr koppie in en wegliefffffff oja kwas gister 2 kilo afgevallen in 2 weken tijd dan he ben nu 5.5 kilo kwijt!!ben net voor de kerst begonnen netjes toch!!tis gwoon normaal eten alleen alles afgewogen....dus gaat goed!!ben wel trots!!ik weeg nu al 13.5 kilo minder als voordat ik zwanger werdt!!maargoed kheb ook wel flink overgewicht natuurlijk:x nou meiden fijne dag!!!!! xxxsie
Hey meis, fijn he mama zijn Je pakt alles mee met die kleintjes! Lekker koppie thee nemen, misschien helpt dat! Hoe is het met Nils vanmorgen?
Hey meis, arme Sennah! "Gelukkig" nu even geen prikjes, maar die koorts is ook niks he? Voor de verkoudheid kun je haar lekker in een badje doen met Zwitsal Eucalyptus en je kan ook wat Otrivin Baby Neusspray gebruiken voor het snotteren. Vinden ze vaak niet leuk, maar het werkt wel. Ik smeer Kyra voor de nacht ook wat Luuf Baby op haar ruggetje, dan kan ze lekker vrij ademen. En wat Debs al zei, als ze veel last heeft van de koorts kan een zetpilletje ook goed helpen. Hopelijk voelt ze zich gauw beter... Hoe is het met jou verder?
Met Nils lijkt het goed te gaan. Af en toe komt er wel wat naar boven (lijkt het), maar dat slikt hij dan weer weg. Gespuugd heeft hij nog niet. Hij is wel steeds super enthousiast aan het eten en van het ene op het andere moment is het heeeeel duidelijk KLAAR! Dus helemaal lekker zit het niet. Zolang hij alles binnen houdt, klaag ik niet. De rest komt vanzelf wel weer Balen van je rug meissie.... Eigenlijk zou je een zonnebankje ofzo moeten hebben he. Die warmte is zó heerlijk als je last van je rug hebt.... Dikke kusss Xx
Hey meis, fijn dat het eten wel binnen blijft nu! Lekker he die oprispingen, niet prettig. Gelukkig blijft hij verder vrolijk en eet hij goed! Dat scheelt wel. Ja m'n rug is gewoon heerlijk rot. Ik heb al vaak pijn aan m'n bekken (door m'n scheefstand), maar als ik ongi ben is die pijn echt veel erger Dan doet lang zitten/lopen/staan gewoon nog meer pijn. Er is helaas weinig aan te doen, dan gewoon rustig aan doen. Komt wel weer goed
meiden!!! kheb even een vraagje!!is t normaal dat een baby de HELE dag door gilt of is dit een fase????ze slaapt ook niet ze is niet chagerijnig ofzo!maar ik moet er niet aan denken dat ik de hele dag moet gillen haha!als ze nou gewoon s even gaat nananana of babababa ik heb t vamorgen al voor gedaan maar dan zit ze me echt zo aan te kijken oja en fruithapje spuugt ze ook terug....kun je dat verdikken met nutriton of hebben jullie nog andere tips!!! xxxsie
hellowa girls.... @sjaan, Sennah zit ook in die fase, pffff af en toe word ik er gek van haha! en hard! o my god! Succes ermee haha... fruithap verdikken? ik weet het niet hoor... misschien een beetje banaan erdoor, dat is zowieso wat dikker... en in het begin is het erg kliederen ermee hoor @Debs, fijn dat alles iig binnen blijft. ben benieuwd of het zo blijft! @cath, he meis, wat naar van je rug, ik kan je de hand schudden hoor, ik kan af en toe bijna niet lopen van de pijn in mijn stuitje als ik ongi ben en mijn rug is zowieso bagger dan Ik doe sennah vanaaf idd lekker in bad met die euctalyptus... en neusspray heb ik geloof ik nog dus die kan ik ook wel gebruiken! @Mel, thnx meis, jij een dagje thuis las ik? lastig he die ongemakjes! @Ikheid, hopelijk heb je een mooi dag meis.... brrrrr... tis alleen wel koud haha Have fun nog! @miesje, kan me helemaal voorstellen dat je je rot voelt daarover... altijd rekening houden met anderen maar andersom En ook nog je laptop kapot, grrrr alles tegelijk he! @debb.... wat vervelend van je hechtingen zeg! ik had er in het begin last van maar gelukkig helemaal weggetrokken... ben benieuwd wat ze er aan gaan doen! @de rest hoe issie? Met sennah redelijk, ze word wel steeds jengeliger... ze heeft een lange slaap gemaakt, zo nog eens tempen en dan d'r fles ondanks dat ze 70 cc heeft laten staan zit ze al over d'r max van 4 uur! oh ze is wakker, ga haar eruit halen! xxxx
Hey Sjaan, gillen kan een fase zijn. Zolang ze niet huilt is er niks aan de hand. Ze ontdekt haar eigen stem en is daarmee aan het oefenen Ik zou een fruithap niet verdikken. Het is op zich redelijk verdikt van zichzelf. Spuugt ze het echt uit na het eten of doet ze tijdens het eten wat uitspugen, want dat is normaal he? Het is nou eenmaal een hoop geklieder in het begin
Hey meis, ja joh rot ongi. Ik ben dan echt zo gaar met m'n rug. Je doet er helaas niks tegen. Neusspray werkt op zich goed hoor. Ze zal er even op hoesten en slikken, maar dat is normaal, dus niet schrikken. Ze went er vanzelf aan. Dit mag je bij die kleintjes 3x per dag doen en dan ook maar 1 stuifje per neusgat Mocht ze 's nachts nog jengelen, haal dan Luuf Baby bij de drogist, dan kun je haar 's avonds wat op het ruggetje smeren. Dat wordt ook lekker warm.
nee echt 5/10 min nadat ze m opheeft komt er wat terug....ja idd tis een hoop geklieder!! ja t gillen op zich is ze wel redelijk vrolijk al moet ik zeggen dat ze nu al wel een paar dagen jengelig hangerig is en ze wil niks niet slapen niet spelen box is niet goed wipstoel is niet goed vasthouden is niet goed en soms kan ze dan ook weer helemaal vrolijk zijn!!oja en de fles die hoef ik er halverwegen echt niet uit te halen want dan schreeuwt ze moord en brand....dus ik denk idd dat ze weer een fase heeft haha achja mag blij zijn dat we nu het verschil merken he!! hoest nu met je rug cath??dat van de ongi en de bekken herken ik precies!ik heb dat ook...en ook als ik veel gelopen heb of veel sta voel ik t ook in mn bekken hoor!!maar ja 9 maanden op en 9 maanden af zeggen ze he!! maaik hoest met sennah?idd lekker in bad ff troelen en dan lekker naar bedje toe!!! de rest van de lady's alles goe? ben benieuwd hoe heidi dr dag heeft!!!wel koud brrrr we horen t morgen!! xxx
@sjaan, echt een fase hoor... Sennah doet precies hetzelfde, die gilt ook echt af en toe... wat cath al zegt, en dat idee heb ikzelf ook bij sennah, ze vind het maar wat intressant haat stemmetje. Ze kijkt ook af en toe echt zo van "hey deed ik dat nou" haha! misschien net als d'r fles, een beetje terug spugen. En anders iets minder geven en rustig aan opbouwen dat fruithapje! @cath, ja neusspray heb ik al eerder gebruikt hoor Ennuh ze moet er gewoon om lachen na het sprayen haha, gekkie! daarna moet ze ook altijd niezen hihi! Luuf is idd nog een idee maar het valt wel mee volgens mij... de fles liet ze wel weer staan, tenminste, 70 cc... dat dus wel ff in de gaten houden! temp volgens mij wel weer gestegen... temp er wel voordat ze in bad gaat, zo sneu om elke x te tempen! hoe gaat ie verder hier? xxx