Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey das een goede tip bedankt!!
    Vind die 'stik' geluiden maar niks en smeerkaas kent ze natuurlijk nog helemaal niet en maakt het brood ook niet zompig dus.. Thanks! x

2. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @ Inkie.
    Toen ik bij joanneke begon met brood geven, heb ik er fruithap op gesmeerd.
    Dit smaakje was bekend voor haar en het maakt het brood ook lekker zacht. Misschien ook een iedeetje voor elin?
    de korstjes eet ze pas sinds kort, dus die heb ik ook lekker een poos weggelaten hoor.

this trouwens echt een mooi meisje hoor. Spiek zo af en toe even bij je hyves. Wat een knapperd.

xx marleen

3. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    ow haha.

Ik zie dat je hetzelfde advies heb gekregen van cath
    Tja iets te snel gereageerd haha.

nou jah, geeft iniedergeval aan dat het een goed idee is cath:p

xxx

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik gaf zelfs in het begin alleen maar brood met een klein laagje boter. En eerst alleen het korstje waar hij zelf op kon sabbelen. Toen een paar stukjes en toen ben ik het pas echt gaan besmeren met beleg.

Overigens... Appelstroop vindt Nils RANZIG!! Is hij wel een uitzondering in geloof ik ;)

Meneertje werd om 6 uur wakker, heel zielig huilen enzo. Nog even bij ons gepakt (en dat doen we nooit, dus hij vond het ook wel leuk en gezellig maar ging natuurlijk niet meer slapen. Mama's gezicht pakken, aan papa z'n neus trekken enz. :D ) Nu heeft hij net flesje gehad van papa en ik ga zo douchen en aankleden om weer te gaan werken....

Dikke kusss Xx

5. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    goodmorning meisjes!

Hoe gaat het hier? hier weer fris en fruitig haha! Nog ff een half uurtje voor mezelf en dan ga ik ook naar mijn werk.
    Gister had sennah veel gegeten :$ half potje groente en toen ook nog eens een heel toetje! Wow, vreetzakkie. We zitten weer ff te klooien met een schema. Nu had ze om 6.15 gegeten, 9.45 fruithap, 12.00 fles, 15.00 liga, 18.00 groente+toetje en 20.00 fles. Dus heel goed van d'r. Normaal krijgt ze ook nog een korstje brood. Maar nu was ze zo moe na de fles van de 12.o00 dat ze haar naar bed hebben gedaan. Komt ook vanzelf wel! En nu zit ze dus op 3 flessen en spuugt ook niet meer. Mama is happy :D

@debb, he meis, werk ze vandaag nog ff en dan heb je vakantie... Heerlijk joh!
    @debs, lekker gedoucht? jij ook alleen vandaag nog werken? Ja das natuurlijk leuk bij papa en mama in bed. Sennah vind t ook altijd zo leuk!
    @marleen, ach gossie, die joanneke! Gaat het verder goed met jullie? ben benieuwd of je vrij bent. Hoop t want wil de date niet missen!!!! :D
    @Ink, he meis, idd fruithap erop wil ook nog wel eens lukken ja! En anders misschien in een beetje thee o.i.d. Ze moet er iig eerst toch aan wennen. Maar je zal zien hoe snel dát gaat ;) Hoe gaat het verder met jullie?
    @ikheid, he meis, pff hier ook geen goede ervaringen met CB hoor. Soms word je er zo moe van. Hoe gaat het verder met jullie? jullie zijn echt aan het genieten he?? Heerlijk joh! Bevalt het je allemaal zo? ben je ook bij de date?
    @sjaan, he meis, leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe werk. En goed nieuws voor je mannetje. Fijn joh. Hoe gaat het met jade? is ze weer aan het spoken? Heeft ze geen honger?
    @cath, he meis, wat een leuke verrassingen zijn dat dan he? ben benieuwd naar het resultaat! Hoe gaat het met jullie verder? er komt vast snel iets leuks op je pad qua werk, maar tis wel lastig he?!
    @miesje, he meid! Waar ben je ;) alles goed? en met Stijn??? Wat word ie groot he? heerlijk ventje!
    @LJ, he meis, hoe gaat het met jullie mannetje! Is het nog gelukt met die voeding? druk met de verhuizing zeker?
    Zo heb ik iedereen gehad? ik ga nog ff mijn tandjes poetsen en dan ga ik er ook zo vandoor. Morgen nog 1 dagje en dan weekend! Heb er zin in, gaan niet echt wat doen hoor maar gewoon lekker niks doen!!!

Kussies

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    sgattekes!!!!

wat een weertje he!!
    hier alles goe...jade is vandaag naar de oppas want die dagen lopen nog een maand door.....dus lekekr niks!!even de uitnodigen ophalen voor de big wedding haha!!heb net gefiets met de hond want die moet eeeeegggggggt op dieet haha

jade doet t super ze is snachts weer rustig en slaapt redelijk goed!!eten gaat ook super!!btw jade vondt geprakte banaan op de boterham niks!!smeerkaas en smeerleverworst zijn favo hier!!

khad vd week per ongelijk 12 maanden potje gekocht spagethie zat verder niks in aleen spagethie en saus ging er goed in en ze heeft er geen last van gehad maar goed nu toch maar weer gewoon 6 masanden potjes gehaald haha!!

ik was laatst in duitsland boodschappen doen dat is vanuit ons klein stukje rijden nouuuuuuuuuu daar heb je me een keus aan babyvoeding ook bv 7 maanden potjes en fruit met granen erdoor en half fruit half yoghurt en nog 3000 andere dingen echt een heel pad vol:$dus heb even flink ingeslagen tis alleen nu alweer op;)dus maar weer gauw naar duitsland!!

nou kga zo ff aan klungelen dikke knuf!!

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meides! Gezellig weer!

@Ink: graag gedaan hoor! Enne..idd de korstjes eraf snijden, maar denk dat je dat wel had gedaan toch? Dat kokken en stikgeluiden is normaal, dat doen ze allemaal in het begin. Kyra ook en die eet nu met gemak een boterham en kauwt netjes. Als je de stukjes maar heel klein snijdt en eventueel met een vorkje geeft (went ze daar ook aan), dan moet het goedkomen! Wat Debs zegt, je kan ook van te voren een korstje in haar handje geven, zodat ze alvast zelf gaat "kauwen" en dus went aan de broodsmaak en dan geef je daarna haar boterhammetje ofzo!

@Debs: hey meissie, nog 1 dagje en dan lekker weekend!! Oh ja da's waar! Nils vind appelstroop smerig he? Kyra vindt het lekker, maar smeerkaas is toch wel favoriet. Kyra vindt smeerworst wat minder. Ze eet het wel, maar niet zo van harte als de smeerkaas. Oh ja, en boterhamworst vind ze ook jammie! Heb je dat weleens geprobeerd?

@Debbs: oeh, lekker bijna vakantie he? Hafijn, straks kom je echt asociaal bruin terug en zitten wij bleekscheten over een paar weken naast jou bruine uitstraling :p Heb je er zin in?? Lijkt me wel he? Ik moet nog een paar maanden wachten voor we naar Terschelling kunnen, maar heb er nu al zin in! Hoe is het verder met jou en Tijntje?

@Maaike: zo hey, wat goed van Sennah!! Knappe meid hoor! Ga jij nog wat leuks doen dit weekend?

@Marleen: haha, we kwamen in ieder geval op hetzelfde idee :D Hoe is het nu met Joanneke? Is ze al wat beter? Arme meisje! Hopelijk is ze snel weer in orde hoor! Dikke knuffel voor haar!

@Anderen: hoe is het ladies? Jullie zijn stilletjes?

Ik krijg zometeen ff een vriendinnetje op visite en vanmiddag naar een ander vriendinnetje. Ff kleding brengen van Kyra die ze niet meer past. Zij heeft 2 dochters: eentje van 1 jaar en een dochtertje van nu 3 maanden. Zij hebben het helemaal niet breed, dus geef ik Kyra's kleertjes. Als ik ze er iets mee kan helpen, dan prima toch?

Vanavond moet ik naar de fysio toe en krijg ik alsnog een inwendige meting voor m'n bekkenbodemspieren :( Bah, kijk er niet naar uit, maar moet toch maar even!

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vanmiddag bij CB geweest. Jayden weegt nu (2 weken oud) 3470 en is geboren met een gewicht van 3070. Kei goed dus! :D

Vraag: hoe nemen jullie water mee voor de fles als je een dagje weggaat en ze daar geen warm water hebben? In een thermofles?

x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

GSUS! Wat een muts ben ik..

Debbedebs: jij had mij jouw adres ge'pbt.. Dat berichtje heb ik dus gewist :x
    Kan je me nog een keer een pb sturen met je adres erin? Dankjewel!

Ja ja ja ja dames, ik ben er 29 mei ook bij! :D:D:D Eindelijk!

x

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey Heidi wat super gaaf dat je er bij bent samen met jullie mooie manneke! Ben réuze benieuwd hoor.

Wij hebben een thermofles, gewoon bij de xenos voor iets van 6 euro, ideaal!!
    xx

11. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meiden,

Zo ben ik weer ff.... Gaan zo eten, beetje laat maar ja!

@ikheid, super goed van je mannetje! En wij hebben ook thermofles ja, ook die van de xenos haha!
    @cath, ja super goed he van sennah, vandaag zelfde verhaal haha! Hoe was het vandaag? ben je wat wijzer geworden?
    @sjaan, ach ja, dan maar een keer een 12 maanden potje, weet je ik ben zelf niet zo moeilijk met eten hoor. Gister had sennah een stukje kroepoek, nou ze vond het lekker, dat smelt ook gelijk in d'r mond. Ik doe niet zo moeilijk hoor ;) Oh dat wist ik niet van duitsland. Wat grappig, ik zal het onthouden :D

@de rest, hoe issie?

-xxx-

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, ff snel een update hoor. Ben vanavond bij de bekkenfysio geweest en heb zo'n inwendige meting gehad. Achteraf viel het me wel mee, maar leuk vind ik het niet.

Nu blijk ik helemaal geen verzakking te hebben. Mijn bekkenbodemspier is helemaal niet verslapt, maar juist extreem gespannen :$ Volgens de fysio ben ik zoals ze dat zelf zei, een extreem geval. Zo erg als ik het heb, ziet ze maar heel zelden :) Lekker dan. Op die meting zag ze dat als ik aanspande er gewoonweg amper wat gebeurde. Niet raar ook, want hij stond al continu gespannen. Toen ik moest ontspannen en dat voor mijn gevoel ook deed, bleek ik gewoon nog steeds continu aan te spannen zonder het zelf door te hebben. Zo bizar! Nu heeft ze me geholpen hoe ik moet ontspannen en nu moet ik dat 2x per dag zo oefenen en dan 8 min. lang :( Pfff...lekker dan. Volgende week moet ik terug en dan gaat ze weer inwendig kijken. Voorlopig wil ze dit zo blijven doen, omdat ik zo'n apart geval ben... Fijn hoor! Maar ja, moet maar weer even gebeuren!

Het goede nieuws is, dat ik dus geen verzakking heb en al m'n organen keurig op z'n plek zitten ;) Dat is wel een fijn idee :D

Nou meiden, sorry voor m'n ego bericht. Ik ga ff m'n bakkie koffie drinken en dan lekker filmpje kijken: Legends of the Fall. Heerlijk zwijmelen :D Fijne avond meiden!

13. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    cath nou meis das toch ook wat????wel vervelend de hele tijd inwendig onderzoek....ik wil graag spiraaltje laten zetten maar zie er zo tegenop hup die benen weer gespreidt haha...njah wel fijn dat alles nog op de plaats zit toch!!

maaik nee wij zijn ook niet zo moeilijk kwa eten hoor....laatst hebben we pannekoeken gegeten nou mkevr vondt het heerlijk hoor!!en als ik koffie ga drinken bij paps in het cafe krijgt ze gewoon een koekje...

haha nog ff wat grappigs mijn vader had gister even opgepast toch had hij jade in bed gelegt maar ze wou echt niet slapen terwijl ze zo moe was dus ik vroeg wat ie allemaal gedaan had alles goed behalve de speen had ie niet gegeven haha!!wel lief dat ie t probeert toch!!

nou meiden ik ga lekker in bad en dan duik ik er vroeg in....knuffie!!

14. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladiesss!!!

Pfff... Lekker weekend!!! D'r zat een mogelijke stageplek in Rotterdam aan te komen op m'n werk, maar heb het geweigerd. Zou dan 4 dagen per week van 6 tot 6 van huis zijn. Beetje too much ;) Nu maar wachten op een nieuwe kans.

Nils is af en toe een beetje grumpy, maar verder gaat het goed. Dat 4e tandje zit echt te irriteren bij 'm. Germ... Vanavond had hij groentelasagna en dat ging er nog eens goed in zeg!!! En het waren echt allemaal stukken echt pasta dus best heftig. Hij heeft lekker gesmikkeld in elk geval.

Ik had vandaag Nils rechtgezet en 'm dan ondersteund onder z'n okseltjes met m'n handen. Dan zeg ik stappen stappen en beweeg ik 'm zodat hij z'n voetje naar voren doet (met rechts doet hij het wel, maar met links niet zo) en TROTS dat hij dan is!! :D Echt lief!!

Ga nu effe lekker relaxen en nog wat lezen ofzo. Er komt straks nog iemand kijken hoeveel werk hij nodig heeft voor het plaatsen van een nieuwe wasbak. Er is een flesje parfum in gevallen en het flesje leeft nog.... maar in de wasbak een grote scheur! Gelukkig (buiten een eigen risico van € 100) gaat het van de verzekering...

Liefsssss Xx

@ Heidi: stoere knul!!! Wat is hij al goed gegroeid zeg.. En super dat je er bij bent de 29e!!! Benieuwd om jullie in het echt te zien. Hihi!!
    @ Marleen: ik hoop dat het lukt om erbij te zijn. En wat zielig voor Joanneke... Vervelend he, als je niet weet wat er is?!
    @ Maaike: ik ben ook steeds makkelijker met Nils z'n eten hoor. Allemaal niet zo'n probleem!! Is Sennah wel weer helemaal opgeknapt?
    @ Ink: hoe voel jij je nu eigenlijk? Hoe gaat het met je darmen enzo?? Vind het ook echt super dat jij er ook weer bij bent met de date
    @ Cath: wat heerlijk dat je geen verzakking hebt!!! :D Super nieuws... Balen dat het nu elke keer moet, maar ja. Hopelijk kan ze echt wat voor je betekenen. Kan dat constante spannen ook zorgen voor bekkenpijn of komt dat weer ergens anders door??
    @ Sjaantje: jeujjjjj!! Wat leuk!! En wel makkelijk dat Jade nog naar de gastouder was. Soms is het toch wel handig als je die kleintjes niet bij je hebt he... Om dingen te regelen enzo...
    @ Debske: nog een paar nachtjes slapen en als die suffe aswolk dan gewoon pleitos is, kunnen jullie lekker op vakantieeeeee!!!
    @ Mel: hoe gaat het meid?! Geniet je nog een beetje van de dame in de buik??
    @Joanne: helemaal gewend in jullie huissie meiske?! Kan je eens wat foto's plaatsen op hyves?? En ben jij er eigenlijk ook bij de 29e ofnie? Ik weet het niet meer...

Oeh... Ben ik nog iemand vergeten??? zo ja: schande en sorry!!!

Nu ben ik echt weg ;)

Kussss Xx

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    debs!!!!!!haha gelukkig is het flesje nog heel....dus nils is niet in zn hummetje en wat lief van dat stappen geweldig!!!het eten gaat nu ook stukken beter bij hem he wel fijn toch!!

nou nu ga ik ECHT in bad blijf altijd plakken op die rot laptop hyves en zp eruuuuuuuuuuuuug verslavend.....xxx

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hahahah, ik ken het... Ben dus ook nog niet helemaal weg... SCHANDE!!!

Hahahaha, maar een flesje parfum is minder duur dan een nieuwe mooie wastafel helaas.... ;)

Met Nils z'n eten gaat het echt goed de laatste tijd!! Heerlijk!!

En nu in bad jij!!! :D

Xx

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej schattekes!!

Gezellig gekletst weer hier!

@Sjaantje, geslaagd voor je trouwschoenen?? Super hoor! Ben erg benieuwd hoe je er over een paar weekjes uitziet! Hoe gaat het met Jade? Fijn dat het slapen 's nachts ook weer beter gaat. Kun je zelf ook een beetje bijtanken he!

@Maaike, hoe is het meis? Hoe voel je jezelf? Is Sennah weer een beetje opgeknapt? Lastig is dat he om weer een nieuw schema qua eten te vinden. Hoe gaat het nu tussen jou en Thom?

@Ikheid, wat is jullie manneke al goed gegroeid zeg! Wat een heerlijk kereltje is het toch! Hoe voel je jezelf? Super leuk dat je er de 29e ook bij bent. Ik zal m'n adres nog wel even doormailen.

@Cath, wat fijn dat nu blijkt dat je geen verzakking hebt! Hopelijk kan de fysio je ook helpen voor je extreem aanspannen. Hoe gaat het met je sollis? Wat leuk trouwens dat Kyra'tje een klein fotomodelletje is geworden, ben erg benieuwd naar de foto's!

@Inkie, hoe is het mop? Hoe ging het vandaag met het eten van de boterham bij Elin? Ik gaf, zoals Deb al zei, in het begin ook alleen een beetje boter op de boterham. Dan kon Tijn wennen aan de smaak van het brood. De andere smaakjes kwamen daarna vanzelf.

@Debs, dus toch niets geworden die stageplaats? Ik kan het me heel goed voorstellen hoor meis! Leuk werk is erg prettig, maar gaat niet boven alles! Er komt vast echt wel iets anders op je pad, ze willen je maar al te graag behouden! Balen zeg van die wasbak. Onvoorstelbaar dat er met het parfumflesje niets aan de hand is en je wasbak kaduk! Hoe ging het met Nilsje vandaag?

@de rest, hoe gaat het er allemaal mee?

Hier lekker vakantie! Al hoop ik nu zoooooooo erg dat die aswolk heel snel verdwenen is, anders kunnen we maandag niet eens gaan vliegen! Ik ga de komende dagen alleen maar duimen.....

Met Tijn gaat het goed! Hij is wel weer een beetje verkouden en ook spuugt hij sinds een paar dagen echt veel. En dat is wel raar, want dat heeft hij nooit gedaan. Maar is lekker actief, tijgert al heel de kamer door. Het zitten gaat ook al steeds beter, dus hopelijk kunnen we binnenkort gaan fietsen!

Fijne avond allemaal!

Kussie

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    ik schrijf niet zoveel mee ben savonds mega moe en heb ook last nog van me rechterzij maar lees wel vaak alles ff door hoor

eten gewoon geven hoor cb kan soms moeilijk doen maar ach zolang de darmen het maar goed blijven doen enne wij kregen vroeger ook al snel alles en tegenwoordig heb je meer allergien dan toen :p

Met me meisje gaat alles goed beweegt volop ook overdag :)
    kamertje gaat langzaam de goede kant op Kast staat dus morgen strijken en inruimen :)

19. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meisjes

ff ego hoor, gister is hier de bom weer eens gebarsten... blegh word er niet goed van, same old story, ga niet zo happy naar mijn werk dus want ik ben nog zo pissed dat ik niet eens normaal afscheid wilde nemen. maar goed ga nu mijn tandjes poetsen en dan rustig aan naar mijn werk!

Reageer vanaaf weer uitgebreid!

-xxx-

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Dikke knuf Maaik!! Bweeh :( Kan me voorstellen dat je zo niet lekker naar je werk gaat.... Zo vervelend dat het elke keer hetzelfde liedje is. Grrrr!!!

Liefs van mij

Deel Deze Pagina