Ja, hij heeft therapie. We draaiden m al, en hij kan goed de andere kant kijken... dat is het probleem ook niet. We spelen, verschonen, voeden en slapen allemaal links... het gaat aardig, maar t manneke is eigenwijs (lijkt wel zn moeder ) en slaapt vaak rechts in. Dan draai ik m links en dan blijft ie goed liggen... ma weer therapie, dus hopen dat t werkt...
sgattekes!!wat een geklets ineens weer hier??!! marleen yeuuuuuh ben benieuwd hoor was t met joanneke snel raak?? catn meis hoe is en kyra zeg PAPA wat leuk!! debs had je al ff gerkabbeld he!! deb owwwww dat heb ik ook weleens gehad een heel verhaal en dan ineens weg grrrrrrrr maaik meis hoe is het??!!!echt leuke foto's joh wat een poepie!!tis jammer dat je zo ver weg woont anders was ik de 29ste gewoon langs je op gereden haha!! lj die kleine frummel van jullie wat een pech hey alles krijgt ie is ie verder wel tevreden?? ink ikheid??hoe is het met jullie lady's? nou jade ligt nog steeds te slapen??ga zo toch maar even kijken hoor???verder alles redelijk hier maar dat hadden jullie waarsch op de hyves al gelezen!!njah ga vandaag gewoon genieten van ons meisje!! ow??volgens mij wordt ze wakker ga ze snel halen hihi!!kussie
@marleen, he meis, wat jammer, maar ja zit niks anders op he. Wat leuk een 2e! Ben benieuwd. Hoe gaat het verder? @LJ, he meissie, wat een vervelend dingen allemaal, wel fijn dat het mannetje zelf er weinig last van heeft. Als jullie er idd maar goed mee aan de gang blijven! Is de drukte een beetje voorbij....voel je je al een beetje thuis in je nieuwe huisje? en Ayronn alweer 3 maanden gaat snehel! @sjaan.... fijn om te horen meis dat Jade het zo goed doet. Doet je als moeder zelf ook goed toch, nu ze het zo goed doet. Leuke foto's ook weer op hyves! @cath, ja ze maakte ook echt die kauwbeweging haha, klein vreetzakkie is het Gaat goed hier hoor, en met jou? @Miesje, Gefeliciteerd met jullie grote kleine man, alweer 1!!!!! gaat snel! Maak er een leuke dag van vandaag! @debb, oooooh zo irri he als je tekst wegvalt, arrgghhh kan er soms ook zo van balen. Hoe gaat het verder? lekker in bad geweest!? @debs, meis hoe is het met Nils? @anderen, alles goed? @hier, lekker aan de poets geweest, raampjes gedaan, alles afgestoft en in de was gezet, wasjes gedraaid, opgeruimd, gestofzuigd, dweilen mag thom doen vanaaf! Sennah is ook rustig en speelt veel zelf! Trots op mijn meissie, wel heeft ze lichte verhoging, ben benieuwd wanneer háár eerste tandje komt! Kussies
MIESSSSSSSSSSSSS sorry vergeten maar ook vanuit hier gefeliciteerd met stijn alweer 1 jaar!!!!(khad je al wel gekrabbeld he) thanks maaik!!nu d8 ik er ook aan he haha!! xxx
nou maaik tand tandje komt eerder dan je denkt haha fijn dat ze dr zelf zo goed kan vermaken!!!en lekker je huisje weer schoon ik heb lekker niks gedaan vandaag!!ook weleens lekker toch we gaan zo bij mn schoonouders eten!!xx
Ladies!!!! Nils ligt al te pitten vanaf 11.30!! Tussentijds wel wat kreuntjes enzo, maar goed. Hij heeft het ook wel echt nodig ook denk ik dan maar. Als hij zo wakker wordt, krijgt hij een lekker flesje in elk geval! Heeft 'ie dan wel verdiend @ Maaike: lekker aanrommelen thuis! En wat fijn dat Sennah dan zo lief speelt zeg... Tandje komt vanzelf joh. Ik dacht ook elke keer "nou komt 'ie nou komt 'ie" en nu heeft hij er ineens 4 in 6 weken tijd. @ Mies: heb je op hyves al gefeliciteerd, maar hier ook nog een keertje!! Benieuwd hoe het grote feest is geweest. We krijgen vast nog wel een verslag van de dag @ Sjaantje: belachelijk dat je dat vergeet zeg.... Hahaha!! Je kan niet overal aan denken meis en het is niet dat je geen andere zorgen hebt op het moment!! @ Joey: Ayronn vandaag een beetje claimerig... Ach, af en toe mag dat!! Als het maar niet té is!! Dan word je er soms wel een beetje gek van he. Balen van die voorkeurshouding en z'n heupje. Maar wel goed dat het vroeg geconstateerd is, dan kan je er tenminste nog wat mee he! Op de foto's die ik gezien heb van jou en Ayronn zie je er hartstikke goed uit dus met dat afvallen zal het wel meevallen! @ Marleen: balen dat je moet werken zeg... En jullie willen gewoon alweer voor een 2e!! Jeetje!! Vind je 't niet eng, ivm je HELLP?? Hoe groot is trouwens de kans dat dit nog eens gebeurt? Wel leuk hoor... Hans vindt het vast niet erg dat hij weer verplicht moet klussen enzo!! Hahaha @ Heidi: hoe is het met onze jongste moeder? Gaat 'ie goed? @ Ink: hoe ist met schoonpapa? En is Elin helemaal weg met de boterhammies?? Zin om d'r weer te zien! Effe lekker knuffelen... @ Debs: geestelijk aan het voorbereiden op de vakantie?? Begint er positief uit te zien he. Hopelijk gaat het gewoon door!!! Alles goed verder met jou en de mannen?? @ Cath: flink geoefend vandaag op MAMAMAMAMAMA Of valt het mee??? Hahaha!! Liefssssss Deb PS. Urine van Nils is nagekeken en helemaal schoon (zoals verwacht) dus... Gewoon lekker uitzieken dus.
debs gelukkig maar dat nils zn urine schoon was idd nu gewoon lekker uitzieken dus!!en achja soms vergeet je dingen he....en t komt vast allemaal wel goed weer...we blijven positief al is het wel balen met de bruiloft enz in t vooruitzicht want tja alle spaarcentjes zitten daar in he??!!gelukkig krijg ik deze maand nog een eindafrekening van de super dus we hebben gelukkig nog wat achter de hand al had ik zelf andere dingen met dat geld bedacht(shoppen shoppen shoppen)haha!! jaja marleen alweer voor een tweede!!nog meer dames hier die die plannen hebben?? wij voorlopig niet roy zei altijd dat ie geen tweede wou maar hij geniet zo van de kleine meid dat ie volgens mij terug krabbelt maargoed we willen eerst een anders huisje en alles goed op de rit hebben dus dat duurt nog wel 100 jaar haha!!
Hier (voorlopig?) ook geen tweede hoor. Zeiden altijd dat we er maar eentje wilden, maar nu denken we soms wel dat het leuk zou zijn. Zien wel. In dit appartement kan het niet, want hebben maar 2 slaapkamers. Dus voorlopig gebeurt er sowieso niks. En daarna??? We weten het nog niet!!! Hahahahaha, Sjaantje wou lekker gaan shoppen Misschien blijft er nog wat over meis... Liefs
haha deb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah balen toch??!!!kheb zoveel moois gezien in de stadt $%^&@##$%% maaroged wie weet als straks t geld van roy gestort wordt dan vult dat wel weer beetje aan toch!! nou hier ook een appartment dus deb precies t zelfde verhaal als bij jullie!! nou ik ga even boodschapjes doen!!xxx
haihai, nou hier voorlopig ook geen 2e hoor, eerst financieel, emotioneel en lichamelijk maar eens goe herstellen ten 2e hebben we geen plek. was helemaal vergeten te vertellen daarstraks. Ik had sennah op bed gelegd en na een tijdje mopperen was ze in slaap gevallen. Ga ik toch maar even kijken, krijg ik de schrik van mijn leven: Ze had blijkbaar de klamboe te pakken gekregen. Die had ze door de spijltjes van het bed getrokken en daar had ze zichzelf helemaal ingewikkeld, met d'r hoofd en bovenlichaampje Nou mijn hart zat in mijn keel. Gelukkig was alles oke.... pffff..... kussies
@Maaik: oei!! Gelijk eraf halen dat ding!! Daarom hadden wij ook geen klamboe. M'n zusje had dat een keer met haar oppaskindje en die was er bijna in gestikt Ik heb het niet op klamboe's, maar ik zou hem er per direct afhalen, zeker nu ze dat door heeft!! @Debs; hahaha..ik oefen al maaaaaaaaaaanden met MAMAMAMA maar mevrouw kijkt me alleen maar aan of ik gek geworden ben Ach..komt vanzelf wel denk ik! Fijn dat Nils z'n urine schoon was, maar had je ook wel verwacht he? Hoe is het nu met z'n koorts? @Sjaan: jaja..zo'n bruilof is een hoop geld he? Wanneer was de grote dag ook alweer? Hier ook geen 2e hoor. Wij zeiden ook altijd, we willen er maar 1 (en dan vooral papa), dus hier ook niet. Lichamelijk ben ik ook nog lang niet hersteld, dus ik moet er zelf voorlopig ook nog niet aan denken
He meiden, ben ik ook weer! @Maaike, dat is schrikken zeg van die klamboe! Ik zou hem ook meteen weghalen hoor! Lekker in huis bezig geweest dus? Fijn hoor dat Sennah ook zo goed zichzelf bezig kan houden. Hoe is het nu tussen jou en Thom? @Cath, wat knap van Kyra dat ze papa kan zeggen! Schattig is dat dan he om te horen! Hoe gaat het verder met jou? Ik lees dat je nog steeds veel klachten hebt, is dat je bekken en je schildklier of nog meer? @Debs, hoe gaat het met Nilsje? Is de koorts al wat minder? Fijn dat z'n urine iig goed was. Heeft hij nog lang geslapen vandaag? En ging het eten een beetje goed? @Sjaantje, balen van het geld zeg! Hopelijk betalen ze nu snel. En zo'n trouwdag is idd erg duur, maar wordt zeker te weten een super dag! Hoe gaat het nu allemaal met Jade? @LJ, wat vervelend van Ayronn z'n heupjes en hoofdje! Hopelijk kunnen ze er iets aan doen. Hou je ons op de hoogte? Hoe is het nu met het huisje? @Ikheid, lekker aan het genieten van je kleine manneke meis? Hij is iig goed gegroeid las ik op hyves, super hoor! Hoe voel jij jezelf? @Marleen, jammer dat jullie er de 29e niet bij kunnen zijn! Kun je niet ruilen zoals iemand (weet even niet meer wie) al schreef? En binnenkort alweer voor een 2e, spannend hoor! @Ink, hoe gaat het met jou en Elin meis? Smult jullie meiske al flink van de boterham? En nog leuke kleertjes kunnen scoren? @Mies, gefeliciteerd met jullie kleine, grote man! Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? @Mel, is het kamertje al helemaal klaar? Vandaag toch niet gaan werken, had gewoon echt geen zin! Heb lekker een relax dagje gehad, heerlijk! Vanaf morgen is Toine ook vrij, erg fijn. Gaan we morgen lekker samen met Tijn samen en 's middags even naar het reisbureau om alle spullen op te halen. Donderdag gaan we een dagje naar de dierentuin en vrijdag laatste spullen pakken. En zaterdag (hééééél vroeg) gaan we op vakantie, joehoe!!!! Verder hier alles goed! Tijn is druk aan het tijgeren en hij begint ook al een beetje z'n knietjes eronder te doen. Ook gaat hij steeds meer op z'n zij balanceren en gaat dan bijna zelf zitten. Hij heeft een hele tijd papa gezegd, maar het is nu al een tijdje stil op praat gebied. Ik denk dat hij zich nu gewoon vooral richt op kruipen en zitten! Wij willen zeker graag een 2e kindje. Misschien gaan we aan het aan het einde van het jaar wel weer proberen. We hebben de ruimte en ik heb zelf eigenlijk niet zoveel overgehouden aan de bevalling enzo. Al zie ik wel erg op tegen die maanden van ziek zijn. Maar zwanger zijn vond ik echt heerlijk (behalve dan die eerste maanden en de laatste weken, hahaha). We zien wel hoe het gaat lopen. Liefs xx
@Debbs: hey meis, nee die klachten zijn van m'n bekken. Vind dat ook wel ff genoeg naast m'n schildklier, vind je niet? Weer naar de dierentuin? Het is zo leuk he? Wij gaan zaterdag voor het eerst met Kyra naar de dierentuin! Heb er zin in! Het wordt vanaf donderdag ook heel mooi weer, dus heerlijk! En dan zaterdag vakantie? Zo, zal jij er zin in hebben he? Tijn ook druk bezig met ontwikkelen? Leuk he? En ze gaan ineens zo rap dan he? Willen jullie een tweede? Leuk zeg! Ben benieuwd hoor
Heej Cath, dat is zeker genoeg ja! Helpt de fysio nu wel een beetje? We hebben een abonnement genomen op de dierentuin, dus dan ga je er toch wat sneller heen. Heerlijk dat het weer lekker weer wordt! Jullie idd zaterdag naar de dierentuin, leuk hoor! Jullie gingen toch naar Blijdorp met Deb, Hans en Nils? Gezellig hoor! ben benieuwd hoe Kyra de diertjes vindt. Heb idd echt super veel zin in de vakantie! Heerlijk er even met z'n 3tjes ertussen uit, alleen maar genieten van elkaar, de zon, het zwembad! Vind het echt super om die ontwikkeling van de kleintjes zo bewust mee te maken! Zo leuk om te zien hoe ze bijna elke dag veranderen en weer wat bij leren en kunnen! Maar met Kyra gaat het nu ook als een speer he, leuk hoor! xx
Hey Debbs, ja we gaan idd naar Blijdorp met Deb, Hans en Nils. Kyra vindt diertjes erg leuk dus ik ben ook zeker benieuwd! En het schijnt enorm mooi weer te worden! Leuk he al die ontwikkelingen? Kyra gaat ook erg hard nu ja! KLeine boef wordt het! Ik vind Tijn ook vlot gaan hoor, zo te lezen! Volgens mij is hij al een stuk groter dan Kyra! Nog even en dan heb je lekker vakantie. De fysio ben ik nu 3x geweest, waarvan 1x een echte behandeling, dus het moet nog gaan komen allemaal. Maar ik doe braaf m'n oefeningetje en dan hopen dat het snel beter gaat. @Anderen: alles goed? Ik zit nu nog bij m'n ouders. Kyra wilde vanmorgen absoluut niet slapen in haar bed bij oma en krijste de hele tent bij elkaar! Echt niks voor haar. Ik al een paar keer heen en weer gelopen om te troosten, maar ze bleef maar krijsen en krijsen en zag op een gegeven moment echt paars/rood van nijd. DUs ik heb haar er maar uitgehaald en we zijn gaan wandelen, want ze was echt van streek. Eenmaal aan het wandelen viel ze in slaap in de kinderwagen en toen heeft ze zeker een uur geslapen. Nu is ze weer blij en gaat het weer goed. IK snapte er alleen helemaal niks van. Misschien dat ze toch wat eenkenning gaat worden of er zitten weer tanden te klooien. Hoe dan ook..ik was even perplex. Want Kyra huilt nooit en dan al helemaal niet op zo'n manier. Straks naar huis toe en dan mag ze thuis weer lekker spelen.
Hey hey! Wat gaan jullie kids toch vlug zeg! Ongelofelijk! Ik vind het af en toe lastig om te zien wat Ayronn bijleert, omdat ik er de hele dag mee bezig ben. Alles lijkt zo "gewoon". Een stuiptrekje wordt een echte glimlach, wordt een hele brede glimlach, wordt lachen, wordt schateren... de mijlpalen zie je wel, maar de ontwikkeling maak je van zoooo dichtbij... en dan schaam ik me soms als ik t ni verteld heb haha. Eigenlijk iedereen dus nog lekker rustig aan op Marleen na en debs het einde van het jaar! Spannend! Toch ook leuk om te zien hoe bewust mensen kiezen voor een of meerdere kinderen en met welke redenen! Moet zeggen dat ik nu niet zwanger wil zijn... maar over n klein jaartje... zou t wel heel leuk vinden als ze dicht bij ekaar zitten qua leeftijd... dan begrijpen ze elkaar en kunnen ze zich toch iets makkelijker inleven heb ik altijd het gevoel... maar dat komt denk ik ook omdat er tussen mij en mn zusje maar 23 maanden zit... dan ben je het gewoon he Hey Ink, hoe is het met je? En met schoonpapa? Ik moet zeggen, als je ff wil buurten over nix en alleen lekker wil wandelen, bel gerust! Zit ook in de ww, dus tijd zat Nilske al wat beter? Wel fijn dat hij goed slaapt, kan hij mooi de koorts wegslapen! Hoe is het met Stijn? Leuke verjaardag gehad??? En de clan meiden, Senna, Jade, Elin en Kyra gaat ook hard zeg! Praten, volop tandjes en snoepen van mama's creaties en boterhammen! Gezellig hoor liefs
BTW Net een mega wazige kreet op z'n kamer... schrik me dood, want had m nog nooit dat geluid horen maken... Boven... meneer lekker te slapen en te glimlachen in z'n slaap... klein draakje
hoi hoi net bij de gyn geweest alles was goed en heb GEEN zwangerschapssuiker !!! Wel weer echo gehad met foto maar wat er op staat ???? hahaa Me meisje ligt iig gewoon op schema dus dat is weer mega fijn om te weten en ook dat ik gewoon alles mag eten en drinken .
@Melanina: goed nieuws! Kun je de foto niet plaatsen? Kunnen we met je meekijken! @LJ: ja die ontwikkelingen gaan heel rap hoor! Zul je straks ook wel zien met Ayronn. Ineens gaan ze van alles doorkrijgen en doen, dus geniet nog van je "rust"