hey meisjes, Hier was ik ook weer ff, vanmorgen vroeg dag... 5.45, Sennah lag nog heerlijk te slapen maar ze moest toch echt wakker worden... zo sneu! Verder gaat het goed met haar! Lief kind is het! Gaan zo lekker eten, en dan duik ik op tijd mijn bedje in, daar ff heerlijk tv kijken en nog ff knuffen met mijn meisje en mannetje! Hoe gaat het hier? @LJ, ach meis, iedereen vergeet wel eens wat te vertellen, soms gebeurd er ook zoveel in een korte tijd! Hoe gaat ie verder? @cath, ach die Kyra, ze geeft wel aan wat ze wel en niet wil he kan idd 1kennigheid zijn, of misschien wilde ze gewoon ff niet slapen.... je hebt het iig goed opgelost toch?!! Hoe gaat het verder met jullie? @debb.... whoooeeeehooeeeeee bijna op vakantie, heerlijk! Ben jarloers..... nee hoor geniet er maar lekker van! Hoe gaat het verder? leuk hoor om te horen hoe Tijn zich ontwikkeld! Ook wel een 2e dus? leuk joh, wie weet is de volgende zwangerschap wel heel anders @mel, heerlijk meid, nu weer verder genieten. Voel je je verder goed? @de rest, hoe issie? @iedereen, staan jullie er nooit van versteld hoe jullie kindjes zich zo ontwikkelen op de 'tijden' dat het moet.... echt zo knap!!! Kussies
Hey meiden.. Pffff... Ik kwam om half 6 thuis en Nils is na een paar hapjes eten volledig over de rooie gegaan. Hij lijkt dan echt pijn te hebben en zit constant in z'n mond. De koorts is nu gelukkig weg, maar hebben 'm toch maar een paracetamolletje gegeven want hij is steeds zó overstuur. Begint dan echt uit het niks KEIHARD te brullen Vannacht is hij ook wakker geweest en aan het jammeren. Hebben toen maar een klein flesje gemaakt en toen is hij lief weer gaan slapen. Daarna wel nog af en toe jammeren hoor. Nu ligt hij al in bed. Hij wilde ook niet veel drinken, dus de kans is groot dat hij vannacht nog een keertje wakker wordt. Hoewel je 't nooit weet met die schurkjes... @ all: even een dikke kus meiden, heb even geen puf!! Maak het snel goed hoor!! Liefs
Hahaha, geen rust met Ayronn.... zodra ik de kamer verlaat heeft ons manneke het door... het is echt een bengeltje. En sinds enkele dagen is het naar bed brengen tussen half 8 en 8 echt een crime... huilen, jammeren en tegen zn slaap vechten... geen idee hoe of wat... want in de middag gaat hij prima, en na 22 uur slaapt hij ook prima.... *** zucht*** wes is er nu, maar ik ga maar ff aflossen... hopen dat ie toch zn rust vindt, want vind t zo sneu voor m! Kus
hey meiden lj??hoe is het met de kleine man??gaat t vandaag iets beter met hem?? de rest van de dames???????alles goed!! ik ga even lekker pruttelen in de keuken...xx
hey meiden, Rustig hier?!!! Hoe gaat het met jullie allemaal en de kiddies??!!! Hier gaat ie goed, lekker gewerkt vandaag, thomas aan het koken. Straks Sennah ff in bad doen, laatste fles en dan lekker slapen. Ze is zo'n moppie, vanmiddag stukje aardbei gegeten, nou ze smulde ervan hihi! Net andijviestamppotje gegeten en danoontje er achter aan.... vreetzakkie! Verder loopt het lekker hier! Fijne aaf meissies! Kussies
Heej meiden, wil jullie allemaal een fijn weekend wensen! Geniet allemaal maar lekker van het mooie weer! Wij zijn vanaf vannacht op vakantie, dus spreek jullie volgende week weer! Hele dikke kus
Hele fijne vakantie Debbs! Geniet ervan hoor, maar dat komt vast goed! Enne...veeeel foto's maken he? Kus
goeiemorgen!! hoe is het? hier een beetje een hangerig meisje slapen gaat niet makkelijk wakker zijn is ook geen feest?!! zou wel weer een fase zijn ik merk wel dat er telkens weer wat bij komt nu!!ze begint nu EINDELIJK een beetje op dr zij te draaien enz...want mevr rolt nog steeds niet om.... nou ik ga me klaarmaken voor een dagje werken!! xxxsie
goedemorgen Hier alles goed ga zo beginnen aan de zwijnenstal. En dan lekker in me tuintje zitten . Ik hoop dat alle kindjes nu ff een tijdje koorts vrij blijven . fijne dag allemaal iig .
Hoi hoi, Zo te lezen was het geslaagd bij de diertjes debs en cath!!! Leuk leuk, Joanneke vind diertjes ook altijd erg gaaf. Ze gaat dan echt lachen en kieren. Zo schattig. Nou als het goed is heb ik nu weer een banner onder mijn naam staan. Haha geeft zon oud vertrouwd gevoeltje. Hihi is weer een poosje geleden zon banner he! Nou fijne avond nog allemaal. ik ga zo heerlijk even naast mijn mannetje op de bank zitten. Al weer een poosje geleden namelijk:S (K) Marleen
Hey meiden!! Dierentuin was inderdaad super!! Bij binnenkomst hebben Nils en Kyra hun ogen uitgekeken in het oceanium Op een gegeven moment (na de boterham) viel Kyra lief in slaap in de wagen en was het nog wachten tot Nils dat ook ging doen. En wachten. En wachten. En wachten.... Meneer vertikte het dus wel he! Uiteindelijk heb ik nog een hele tijd met 'm op de arm gelopen (en dat vond hij ook fantastisch en dan zat hij te kletsen, of rond te kijken) en toen Hans nog even. En toen we besloten hadden (omdat meneer echt doodmoe was) dat we beter naar huis konden gaan dus langzaam richting uitgang zouden lopen, viel meneer bij de giraffen in slaap. Voorover gebogen met z'n hoofd op z'n stuurtje.... Het was in elk geval superleuk!! Gisteravond lag hij al om half 7 in bed, maar heeft hij tot kwart over 7 de indrukken van de dag liggen verwerken (zachtjes kletsend... ) Hoe gaat 'ie verder hier??? Liefsssss
Hey meiden! Zoals Debs al verteld heeft, was het inderdaad super bij de dierentuin! Die kleintjes vonden het geweldig en wij natuurlijk ook We hadden heerlijk weer, dus hebben echt genoten. Kyra heeft haar oogjes uitgekeken en vond alle diertjes leuk: of het nou een brullende leeuw was (ze zat echt te lachen toen de leeuwen gingen brullen) of een vieze enge grote vogelspin! Die probeerde ze te pakken, maar gelukkig zat er een dikke glasplaat voor Ieeeh! Nilsje vond het ook prachtig allemaal, maar was op een gegeven moment zo moe dat ie het eventjes zat was. Op de terugweg viel hij heel schattig in slaap Natuurlijk konden we de kleintjes niet zonder souvenirtje naar huis laten gaan (nou ja..ik dan niet....slecht he ). Tja, zo'n eerste uitstapje is toch bijzonder he? Dus Kyra kreeg een lief knuffeltje van een swiftvosje en Nils een knuffeltje van een olifantje. Was dus echt een geslaagd dagje! Kyra is om 19:00 uur gaan slapen thuis en heeft ook eerst alle indrukken verwerkt door tegen haar beertje te kletsen Ze heeft wel flink uitgeslapen, maar goed. Zo'n dagje is dan ook best vermoeiend @Marleen: spannend joh! Ben benieuwd! En Joanneke ook bijna jarig he?? Leuk hoor! @Anderen: hoe is het meiden? Ook zulk lekker weer bij jullie? Liefs
hey meiden, ff kort berichtje van hier. Ga eerst ff boodschappen doen met Sennah en daarna zal ik ff uitgebreid reageren! -xxx- Maaike
hey meisjes Hoe is het hier? beetje rsutig wel hoor Hier gaat ie goed, zaterdag heerlijk in de zon gezeten en beetje aangerommeld in huis. Gister ook in de zon gezeten en is thom met de schuur aan de slag gegaan! Gisteravond zijn z'n collega's weer geweest en hebben ze weer het een en ander besproken over het bedrijfje. Nog niet echt heel duidelijk allemaal. Ben benieuwd! Vanmorgen Sennah lekker in bad gedaan, dan ruikt ze altijd zo heerlijk he! Net boodschappies gedaan en vanmorgen al het tuinmeubilair schoongemaakt want zaterdag viert thom vast zijn verjaardag met collega's. Gaan bbq-en! Dus nog ff voor slingers en ballonnen zorgen! @cath en debs, wat gezellig, naar de dierentuin geweest. Dus ze vonden het leuk??!! @debb, je hebt het vast naar je zin op Tenerife. We horen wel hoe het is geweest! @de rest, hoe issie meiden? Hier maar 2 dagen werken natuurlijk want vrijdag is het koninginnedag Altijd lekker! Sennah gaat helemaal uit d'r dak op de grond, leuk om te zien! Kussies
Hey meiden alles goed hier? @cath; hoe is het met solli's? Ikke morgen 1 als projectsecretaresse.... we shall see
Ben jij ook secretaresse dan? Wist ik niet eens Hier nog helemaal niks, noppes, nada. Helemaal k*t dus! Hopelijk wordt het wat joh! Zal voor je duimen hoor! @Anderen: ben ff te moe om uitgebreid te reageren. Alles goed verder? Ik heb morgenmiddag een kennismakingsgesprek met een gecertificeerde gastouder. Zij krijgt binnenkort en in juli weer plekken vrij en ik moet toch binnenkort hoe dan ook weer aan het werk. Dus kan ik Kyra maar beter gaan opgeven nu Ik vind het zo moeilijk, het idee dat ik haar straks ergens moet achterlaten. M'n arme hart! Jullie hebben dit allemaal al meegemaakt (behalve Ink) en nu is het binnenkort ook mijn beurt. Nou ja, ik ga me nu nog niet drukmaken, ik heb nog een paar maandjes. Tegen die tijd zal ik waarschijnlijk wel een "doorflip" bericht plaatsen
schattekes hier ook ff kort ben ook een beetje muuudee... jade heeft wat onrustige dagen gehad snachts ook wakker ik hoef er dan niet uit want ze valt wel weer in slaap maarja je wordt er wel wakker van he!!! hier ook alles rustig?? cath dat wegbrengen heb ik nu nog weleens hoor....blijft moeilijk!! vanaf vlg week gaat jade ook naar een andere oppas want waar ze nu zit kan de dagen waar ik op mn nieuwe werk zit helaas niet opvangen en dat vindt ik wel moeilijk hoor jade heeft het daar zo naar de zin..... nou ik ga slapen ben benieuwd want mevr is nu ook alweer onrustig af en toe hoor je zo'n kreuntje uit de babyfoon komen....we zullen zien!! meiden weltrusten en kom gauw weer ff uitgebreidt kletsen hoor!! xxx
Nee ben geen secretaresse maar wel functies in de commerciële sector en ondersteuning. Tja.. keertje wat anders misschien en wonder boven wonder mag ik op gesprek.. maar...... ik verwacht er niks van want dan kan het ook niet tegenvallen. Ze vroegen 24 uur en ik heb al aangegeven dat ik max. 20 wil dus dat weten ze en ja.. als het echt heel leuk is dan heeeel misschien 24 maar ik denk er nu zo over. We zien het morgen wel.. Liefs