hoi meiden Inkie spannend hoor hier net wakker van het zuur geworden met spugen aan toe blegh was vandaag bij de vk en alles was weer prima me klachten hebben te maken met het indalen van de kleine dus dat is mooi
Lieve schatten!! Waar is iedereen? Er is gister geen woord gesproken hier Hier alles goed. Ik heb de foto's van Kyra's fotoshoot binnen en die staan op hyves. Ze zijn zoooo gaaf! Vanavond zet ik er nog 2 op, die heeft m'n moeder gekocht. Ook zo gaaf, dus daar maak ik nog een foto van en dan zet ik ze op hyves. Gistermiddag heb ik een kennismakingsgesprek gehad met een gastouder voor Kyra. Ik moet natuurlijk wel al een opvangplek hebben voor als ik weer moet werken. Het ging heel goed. Ze heeft een mooi ruim huis en een aparte kinderkamer met bedjes en speelgoed. Verder een hele aardige vrouw. Ze heeft ook alle papieren, dus niet geheel onbelangrijk En het belangrijkste, Kyra reageerde goed op haar en vond haar zo te zien aardig. Dus dat zit volgens mij wel goed Verder alles goed hier. Kyra trekt zich nu vaker op tot staan en is flink aan het oefenen. Dit gaat vaak gepaard met ook flinke valpartijen, maar zolang ik niet in paniek reageer is er niks aan de hand Ze trekt dan een beteuterd gezicht en kruipt weg. Natuurlijk bezeert ze zich ook weleens en dan is het wel huilen. Een dikke knuffel van mama is dan natuurlijk de beste remedie Zometeen ff de stad in met haar en m'n ouders. Het is hier prachtig weer, dus even van genieten
sgattekes internet lag er even uit!!maar ben dr weer hier alles goed hoor druk met de voorbereidingen voor t grote feest!!morgen de jurk weer passen!! cath meis had je berichtjes gelzen op hyves hoor dat zit wel goed hoor!!had er even niet meer aan gedacht snap t wel hoor!!iig wel super mooie foto's van jullie mop!! nou ik ga lekker mn bedje in knuffie!!!!!
Hey hey, @ Cath: Ik ben ook nog niet aan t werk, maar zou t ook moeilijk gaan vinden hoor, dus snap je wel! @ Ink: Hoe was het gegaan??? Spannend! @ Mies: EEn leuke verjaardag gehad? @ Debs/Cath: DIerentuin was een hele happening of niet?!! Wat ontzettend fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! @ Debs: Hoe is het met kleine Tijn en mama??? @ Ikheid: Hoe is het vrouwke, kune je een ritme gevonden krijgen? Gewoon alles op je gemak he!!! Je bent een kraamvrouw! (hoor wie t zegt :S) @ Sjaan: De bruiloft komt nu wel heeeeeel dicht bij! Veel plezier met passen!!! @ Marleen: Dieren blijven een aantrekkingsfactor hebben voor kindjes he... heerlijk!!!! @ Maaike: Geniet van je lange weekend meis!!! Hopelijk gaat alles weer een beetje beter met je! Volgens mij heb ik het zo grotendeels gehad.... of niet?? Hier alles oke... Ben alleen nog steeds aan het wachten op de uitslag en die komt maar niet... had er gister al moeten zijn... Dus ben lekker pissed off... maar goed... zonnetjes schijnt en heb een prachtig manneke... dus die gaat me zo ff lekker troosten Liefs!!!!
Hey ladies!! Hoe gaat 'ie?? Hier prima!! Nils is weer steeds vrolijker en steeds meer zichzelf gelukkig. Hij drinkt ineens heel veel melk (voor zijn doen) en slaapt overdag ook veel. Denk weer een groeistuipje!! Dikke kusss
wat een rust hier!!!!!!!!!!! whihi ik weet dat morgen mijn vrijgezellen feest is alleen mijn vriendinnen weten niet dat ik t weet....(|dus niks op hyves zetten).... ik ga dus gewoon werken en dan zie ik het wel!!super leuk dus.... verder alles zn gangetje hier!!jade is beetje slaperig vandaag maar dat komt voor ons wel goed uit we hebben gister verjaardag gehad bij de buren dus moeten ff bijkomen haha!! meiden fijne dag vandaag ondanks het weer!! TOEDELOE!!xx
sjaantje leuk he verrast worden Ik had dat gisteren me collega en ik zouden uit eten gaan met zijn 2tjes maar wat blijkt ze hadden met alle college het etentje georganiseerd maarja ik had echt niks door en meestal heb ik wel een vermoeden . Tja wij gaan zo vaak met zijn 2tjes uit eten dus wie had dat gedacht. Was echt heel lief van ze al was ik daarna dood haha gelukkig had iemand een lift geregeld dus dat scheelde weer maar wat een stelletje smiechten bij elkaar zijn het zeg Heb een mooie luiertaart gekregen met allerlei dingen erbij en het boek rupsje nooit genoeg mijn favo voorlees boek . Al ga ik ze erg missen die meiden ben nu wel echt toe aan verlof hoor . Kreeg die dag zelf ook een compliment van me teamleidster dat ze het knap vond dat ik het zolang volhield zonder vaak ziek te melden.
Hey Sjaan, Nee hoor, valt wel mee Ons Ayronn had nogal wat mankementjes volgens het bureau.... asymetrisch hoofdje, mogelijk abductie van de heupen en beenlengte verschil, allergie (daarom nutrimigen) en eczeem... Dat hoofdje zie ik wel, maar is puur cosmetisch, allergie valt reuze mee, dus ik stop met de speciale voeding en ga gewoon terug op hypoallergeen, en het eczeem wordt dankzij zalf, creme en gezonde buitenlucht ook steeds beter. Er is een echo gemaakt van z'n heupjes en er is nix aan de hand. De doktersassistent heeft me gerust gesteld en gezegd dat hun het CB vaak het Consternatieburo noemen en dat ik alles maar met een korreltje zout moet nemen en op mn moedergevoel moet afgaan... dus dat doe ik dan maar Vertel, vertel, vertel... hoe was je feestje!!!! Kus
neeeeeeej mn feestje is morgen!!dus moet geduldig wachten fijn dat het beter gaat met je mannetje!! mel wat lief en leuk zo'n compliment!!! nou kga naar bed xxx~!!
die is nog bijkomen van dr feestje LJ hoe is ie met jullie ? Heidi lang niks meer gehoord alles oke?? De rest hoest met jullie kiddies ??? Hier indalings weeen (denk ik) heb af en toe mega last van me rug net ongie pijn. Verder 1000000 keer plassen pfffff. En slapen word met de nacht slechter
Hey dames...ben weer beetje bij..haha!! Het was echt super leuk!ik werdt om half 11 opgehaald op mn werk waar ik een een clownspak aan moest trekken.... Daarna het dorp in en moest ik door middel van blikken gooien en knuffels verkopen geld verdienen om voor de dames wat te drinken te halen!! Toen een lekkere lunch gewoon bij mij thuis....daarna vertrokken we richting de achterhoek waar we gingen kruisboogschieten vlot bouwen en varen en kompas lopen en als laatste gingen kanovaren....daarna een heerlijke bbq... Omkleden en toen gingen we doetinchem onveilig maken!!dat heeft geduurt to 4uur vanacht toen ik eindelijk in bed lag!!maar het was echt helemaal super lekker avondje uit met mn dinnetjes!! nou mn ogen vallen bijna dicht dus ga nu lekker mn bed in zodat ik morgen weer bij ben dikke knuf voor jullie!!
hey meisjes, Was ik weer ff na een druk weekend haha! vrijdag boodschappen gedaan voor de bbq van zaterdag. Thom vierde vast zijn verjaardag! Dus druk met alle voorbereidingen. Gister schoonouders hier gegeten. En nu is Sennah ziek.... 38 graden koorts en veel huilen. Zo sneu! Ze slaapt nu lekker! Hoe is het hier meiden? rustig!!! Kussies
Hoi!!! Ben ik ff snel.. Druk druk druk! Maar wel leuk druk Ik lijk wel Sjaak Afhaak, want de 29e kan ik niet! Mijn vriendin viert dan haar verjaardag samen met die van haar zoontje. En dat wil ik niet missen.. Dus ik vis weer naast het net! Hier alles goed, Jayden doet het super en groeit als kool! Gisteren heeft ie voor het eerst 'bewust' gelachen! Leuk zeg! Ik ga er hier 's ff één in bad doen, hij zat net helemaal onder de poep.. Hahahaha! Dus nu ff lekker badderen en smeren! Alles goed hier? Liefs!
Hoi hoi, Hoe ist met de lady's en de ukkies Wat worden ze snel groot he:S Ik heb nu echt handen te kort man, Joanneke tijgert, kruipt, staat en VALT veel hahaha. Arme meid. Tja de anti blauwe plekken zalf wordt hier vaak gepakt/ gebruikt. Pfff en de traantjes vloeien ook rijkelijk. Nou jah, van vallen leer je opstaan he zeggen ze wel. Alleen is niks meer veilig hier in huize florissen. En de andere kleintjes? Hoe staat het daar mee? @ miesje Stijn al weer helemaal bijgekomen van zijn verjaardag? Joanneke wordt volgende week alweer 1 jaar. Pfff Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren hoor op de drukte. Hoe zag jullie verjaardagsschema van de dag eruit? Ik weet nog niet echt hoe laat ik de mensen moet uitnodigen. Joanneke wisselt zo erg in haar dagschema. Kan er geen touw aan vast knopen. @maaike Las dat sennah weer beter is! Gelukkig maar. Is altijd zo naar om zo toe te kijken. je kan niet echt veel dan dan he, dan ze lekker te knuffelen. gefeliciteerd trouwens met thomas zijn verjaardag @Sjaan geweldige foto hoor van jou in je clownspakkie haha. Fijn dat je een leuk feestie heb gehad. Lekker actief! daar hou ik ook wel van! Verder alles goed met Jade? @melanina zo zo, wat een buik zeg mooi man! Nog eventjes en dan kun je je meid in je armen vast houden! Verder alles goed? Niet zo veel last van vocht vast houden enzo? En hoe lang moet je nog werken voor je verlof hebt? @ikheid Tja met ene kleine kun je niet altijd meer zelf bepalen hoe je je dag wilt indelen he maar goed dat went ook wel! Joanneke is zo wisselvallig met haar schema. De ene keer slaapt ze 3 keer op een dag en de andere keer 2 keer. Nou jah, ik bekijkt dus gewoon per dag wat ze wil. Dat gaat ook wel goed, alleen moet je soms een beetje puzzelen. Hoe gaat het verder met je kleine kerel? @cath Gave oto's van kyra hoor, echt een droppie. Kyra ook al druk met optrekken enzo? zeker ook veel val partijen. Hoe oud is ze nou ook al weer? Duurt ook niet lang meer voor ze jarig is of nie soms. Hoe is het verder met je gezondheid? spierspanningen al weer beter? en met je schildklier ook alles een beetje onder controle? @debbedebs Al terug van vakantie? Ben erg benieuwd naar je verhalen hoor! Wij gaan 16 juni op vakantie, heb er onwijs veel zin in. Nog tips voor het vliegen? Wij moeten ongeveer 2 uur vliegen. Heb jij speciaal een buggy gekocht? en moest je tijn op schoot houden? @debsel82 Hoe gaat het met nilsje? Spuugt hij nog zo veel? Ik ben er een klein beetje achter wat het nou met joanneke is. Ze spuugte ook best wel veel, maar volgens mij heeft ze dan iets teveel op en kan haar maagje dat niet aan. Dus we geven haar iets kleinere porties en wat langzamer. Madam vind het allemaal zo lekker dat ze alles wel in 1 x wil opeten. Maar ja, soms zijn ogen groter dan de maag he Dus dan maar een extra flesje tussendoor. Of soms s avonds gewoon nog lekker een kleine fles. verder nog leuke dingen gedaan de afgelopen tijd? nog iets speciaals met koningingendag? @joanne Hoe ist met jou? Hoe gaat het met jullie huisje? Alles naar wens daar? en met de kleine? las dat hij last had van eczeem en nog meer kleine dingetjes? wel een droppie hoor! Heb de foto's op je hyves even lekker uitgebreid zitten te bekijken en heb heerlijk kunnen zwijmelen @inkie Alles goed met elin? en hoe staat het er voor met de solli's. Al wat gevonden? ben benieuwd @ de rest......nog iemand vergeten? Ik hoop het niet:S xxx Marleen
Hey Marleen, Zo hey, Joanneke ook alweer bijna 1 he? Zijn jullie nu aan het proberen voor een 2e? Kyra is nu 10,5 maand oud. Ze is inderdaad na Joanneke de volgende die 1 wordt, namelijk op 19 juni Heb er wel zin in hoor,maar aan de andere kant..... Ik wil niet zoveel mensen uitnodigen ivm de drukte en de "grootte" van m'n huis. dus ben nog aan het nadenken hoe ik dat moet doen Met m'n schildklier gaat het volgens mij goed. Ik moet volgende week weer bloedprikken en dan horen we wel weer. Voor m'n bekken heb ik oefeningen, dus dat gaat ook goed nu. @Anderen: rustig weer dames, alles goed verder?
heeej meisjes! @marleen, ja sennah alweer beter! Ik denk een tandje, zal eens tijd worden, ze heeft nog niks haha! Sennah kreeg idd ook teveel eten waardoor ze ging spugen. Ik geef haar de flesjes echt wanneer ze zelf komt en de fruithap enzo op vaste tijd. Hoe gaat ie verder? Joanneke, alweer bijna 1, waar blijft de tijd? @cath, he meis, Jeetje Kyra ook al bijna 1. Ik denk dat ik ook nog niet teveel visite uitnodig voor de 1e verjaardag hoor, dat kan nog lang zat! Hoe gaat ie verder meis? @all, nou thom vandaag jarig, straks ff met sennah kaartje maken. De leukste kadootjes toch??!!!! Hij moest vandaag gewoon werken maar belde net dat ie morgen wel vrij is, verrassing! Leuk! Sennah heeft net voor het eerst brood gegeten. Nou ja korstjes had ze al wel op maar nu echt stukjes met fruithap als beleg. Smullen joh, en geen 1 keer gekokhalst. Super goed dus! Net naar de HA geweest voor al die droge plekjes van d'r. Om d'r mond heeft ze ook steeds plekken. Daarvoor een schimmelzalf en nog een zalf voor d'r hele lichaam. Mijn bloedonderzoek was binnen. er is een soort vorm van pheiffer gevonden, maar die is niet meer actief. Zal dus pas geleden zijn geweest in de tijd dat ik zo moe was! Nu nog steeds een beetje maar moet langzaamaan weggaan! Hoe gaat ie verder hier? -xxx-