Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden hoe ist hier.
    Jammer heidi dat je er niet bij kunt zijn de 29e.
    Wie zijn er nu eigenlijk allemaal bij??

Liefs van Inkie

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    vanuit hier ook niet zo'n goed nieuws.......krijg echt geen vrij de 29ste aangezien afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen week was en nu zat een halve dag van dan wordt schoonmams 50 dan het weekend van de 21ste gaan we trouwen...dus kwijg t niet voor mekaar om 3 zaterdaggen in de maand vrij te nemen.........IK BAAL ECHT ONTZETTEND!!!!!!!!!!

**einde ego***

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Pfff ik heb ff off dagen haha ben het ff zat kan niks meer me rug doet au :(
    Dus dat worden nog lange weken :(
    Ben wel blij dat het einde inzicht is en het belangrijkste klaar is .
    Sorry voor het zeuren hoor meiden

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meiden!!

Wat balen dat steeds minder meiden kunnen de 29e... :( Niet leuk!!

Hier gaat 'ie goed!! We gaan vandaag een dagje naar vrienden in Tilburg. Nils ligt nog even te slapen en dan zijn we er klaar voor :D

Dikke kusssss

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou dat wordt dan een "rustige" meeting ben ik bang.;) Wie komen er dan:

Debbedebs
    Debsel
    Cathie
    Mies
    Inkie

En dat was het toch? Of kwam LJ ook?

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    dames:(het is wel EEEEEERGGGGGG stil hier hoor??

hoe komt het!!!!

ik ben beetje druk maar kom elke dag even kijken....

hoe is het met iedereen??

kussie:)

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik kijk ook gewoon braaf hoor!! Heb alleen niet altijd veel te vertellen... Ja, het gaat goed met Nils!!

Maar bij jou komt de bruiloft nu snel dichterbij he Sjaantje!! :D Leuk leuk!! Nog steeds helemaal blij met dé jurk??

@ de rest: dikke kussss!!!

Liefs van mij

8. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @ debbedebs
    eeej meid, hoe was de vakantie? Als ik de foto's bekijk hebben jullie het reuze naar je zin gehad. Wat een leuke toffe foto's zeg.
    Ben echt benieuwd naar jullie verhalen en misschien heb je wat tips voor mij???
    Wij gaan namelijk 16 juni naar menorca met het vliegtuig. Spannend spannend.

Maar wat is er verder aan de hand? je hyves www maakt me wel nieuwschierig.

(K) Marleen

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Misschien... ligt eraan. Mn ouders zijn dan op vakantie en komen die dag terug. Moet op de hond letten... en dat is een ravotje! Maar moet ff kijken van hoelaat tot hoelaat ongeveer... kan m wel een 4 uurtjes alleen laten denk ik? Dongen is in iedergeval goed in de buurt en misschien kunnen Ink en ik poolen?

Kus

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meiden,

even een korte update wat er hier aan de hand is en waardoor ik wat "rustiger" ben.

Nadat wij zaterdagavond terug waren gekomen van vakantie heeft de vriend van m'n zusje opgebiecht dat hij al 5 jaar een affaire heeft met een vriendin van een goede vriend van hem (waren gezamelijke vrienden). Jullie snappen wel dat het leven van m'n zusje helemaal op z'n kop staat momenteel. Ze is per direct bij ons ingetrokken. Dit heeft ook zeker impact op ons, ik heb echt dagenlang rond gelopen met het gevoel dat ik droomde. Maar helaas is het de werkelijkheid.
    Ze zouden in september gaan trouwen en die vrienden zouden over 3 weken gaan trouwen.

Dan weten jullie iig een beetje hoe en wat.

Kus

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Het is echt bizar he?! Ongelofelijk... Willen ze nu met elkaar verder gaan of weten ze 't nog niet? Ik vind het echt te gek voor woorden...

Je moet wel even in de gaten houden (als Tessa nog een tijdje bij jullie is of juist niet meer en je even rust wilt) of je de date nog door wilt laten gaan bij jou he.

Dikke mega knuffel!!!

12. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    He meis,
    wij hebben echt een heerlijke vakantie gehad! Vliegen is ook echt super goed gegaan. We hadden ook echt geluk dat we zowel op de heen als terugreis 3 stoelen hadden terwijl het vliegtuig helemaal vol zat.

Tips:
    - wij hebben Tijn een half uurtje voor het opstijgen een zetpilletje gegeven tegen mogelijke oorpijn

- ik had kant en klare pakjes nutrilon en pakjes fruitmelk (nestle) bij om via de fles te geven. Dit kan koud gedronken worden in is ideaal in het vliegtuig. We zorgen dat Tijn aan het drinken was toen we opstegen, ook tegen oorpijn.

- neem in het vliegtuig voldoende luiers mee, Tijn heeft wat af gepoept.

- zorg ook voor voldoende eten, zoals potjes fruit, liga, soepstengel enz. Dat was bij ons een goede afleiding. We hadden ook wat verschillend speelgoed bij.

- we hadden idd een buggy gekocht en deze mocht mee tot aan het vliegtuig. Op bestemming kreeg je hem als eerste op de band weer terug.

- bij het wachten op de bagage heb ik Tijn lekker op de grond laten kruipen zodat hij wat energie kwijt kon. Daarna moesten we ook weer de bus in. Veilig is natuurlijk anders zonder autostoel, maar het ging prima.

- op vakantie zelf hebben we helemaal Tijn z'n ritme gevolgd en dat ging prima. Ik had zelf ook al z'n eten en pampers meegenomen. Potjes zijn in Spanje wel te koop, maar veel minder variatie en eigenlijk alleen potjes vanaf 4 maanden.

- we hadden een flessenwarmer meegenomen en dat was echt ideaal. Hierin konden we zowel de flessen als z'n groente in warm maken. Tijn kreeg 's avonds al z'n eten op de kamer, aangezien het restaurant pas om 19u open was. Aan tafel kreeg hij nog z'n toetje en at hij wat met ons mee.

- ons zwembad was helaas niet verwarmd, dus hebben we een badje gekocht en dat op ons balkon gezet. Vond Tijn ook helemaal geweldig.

Dat was het denk ik wel zo'n beetje. Mocht je nog wat willen weten dan hoor ik het wel.

xx

13. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Date kan gewoon doorgaan hoor, alleen maar gezellig!

14. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Oh ja, we hadden zelf beddengoed voor Tijn meegenomen.

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Debbedebs, jeetje meis wat een narigheid allemaal zeg!! Wat vreselijk voor je zusje :( Heeft ze definitief gebroken met haar vriend of even afstand genomen? En 5 jaar nog wel :$ Echt heel erg en belachelijk van die vriend zeg :x

Weet je het zeker van de date? Als jij je maar goed voelt hoor!!

Heb je wel genoten van je vakantie??

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé Debbedebs! Fijn dat de vakantie zo geslaagd was, maar wat een K-nieuws zeg voor je zusje! En dan nog wel 5 jaar.. Ik heb er geen woorden voor! Sterkte ermee meis!
    Leuke foto's op Hyves!

De rest: hier alles goed hoor.. Jayden doet het ook goed. Ik ben alleen ff een ritme voor mezelf aan het zoeken, soms loop ik erbij als een kip zonder kop.. Hahaha! Maar komt helemaal goed, het heeft alleen ff tijd nodig.

Liefs Ikheid

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Haai lady's alles goed hier.
    Ja echt shocking debbedebs!! Knuffel

18. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    @debbedebs
    Bedankt voor je tips, ik hou ze er zeker bij. We hebben een buggy gekocht bij de aldi, zag er mooi en stevig uit en weegt 7 kilo. (en kan in 5 standen inclusief ligstand)

Verder suc6 met de situatie bij jullie. Pfff this ook wat zeg, echt zo sneu voor je zusje, wat een l*l man. Sterkte.

@de rest
    Alles goed? pfff ik had afgelopen weekeind mijn ei en we hebben lekker genoten hahaha. Ik voel opeens weer vanalles. Gatsie darrie, echt om gek van te worden;) hahaha.
    Maar ja, van de vorige keer weet ik dat je lichaam je vaak goed voor de gek kan houden. Dus lekker afwachten, we zien wel. We hebben gelukkig al een mooie meid, dus is de druk wat minder he.

We gaan zo een nachie lekker weg. Mijn ouders zijn een weekeindje weg met vrienden en zitten aan een meer (lekker zeilen) en wij komen dus ook ff een nachie meedoen haha.
    Zo alleen nog eerst ff lekker squashen!
    Wat een gave sport is dat zeg. Ik ben er 3 weken geleden mee begonnen en ben gewoon nu al verslaafd haha.

xxx Marleen

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Spannend marleen ;) Wie weet is het gewoon supersnel raak!! Veel plezier met jullie uitje en squash ze!!

Liefs Deb

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    ooh meisje toch, wat erg zeg. wat een verhaal. zeker dat ook impact op jullie maakt. wel heel fijn voor je zusje dat ze bij je kan zijn.
    wat een kl*t z*k zeg. pff veel sterkte meid. ook voor je zusje.

liefs mies

Deel Deze Pagina