Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    meiden,

Mel is bevallen van een dochter lees ik op hyves! Verder weet ik niets..... Zoey heet ze!

@Mel, Gefeliciteerd met jullie dochterje Zoey!!!!!!!!!!
    Leuke naam maar het zal even bijkomen zijn van alles! Hopelijk gaat alles goed met jullie!

Kussies

2. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    meiden hier een snel berichtje vanuit het ziekenuis ik ben vanmorgen bevallen van een kerngezonde dochter zoey ze was pcies 34 weken
    een mooiere moederdag kan ik me niet wensen
    alles is goed gegaan en met haar is ook alles helemaal ok

Berichtje van Mel bij de juni mama's

-xxx-

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Wat een supergaaf nieuws!!! Gelukkig is alles goed met haar en de kleine...

Mel: gefeliciteerd meis!! En wat een supermooie naam.... Geniet van d'r!! Enne... Fijne moederdag ;)

Voor alle andere mama's hier: FIJNE MOEDERDAG!!!!!

Liefs Xx

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meiden FIJNE MOEDERDAG:D

Heb net mel even gesproken op msn en alles gaat goed met dr!!het is allemaal vrij snel gegaan ze had weeen en kreeg remmers maar de weeen hebben vanacht toch doorgezet en ze had 4a 5 cm ontsluiting toen zijn haar vliezen gebroken en vrij snel daarna mocht
    ze al persen...ze heeft geen heftige weeen gehad en voelt zich super een beetje 'auw van onder'zoals ze dat zo mooi zei;)
    Zoey weegt 2090 gram en is 46cm en doet het heel erg goed mel zegt het is het mooiste kind van de wereld:)Ik moest iedereen de groetjes doen van jullie en ze gaat nu lekker genieten!!

Iedereen fijn lekker aan t genieten van moederdag!!ik heb een hele mooie ring van zinzi gekregen met roze steentjes en heel kleine lettertjes mama erin kon wel janken toen ik m kreeg;)hihi heerlijk toch zo!!
    verder ben ik erg druk met de voorbereidingen voor 21 mei dus vanadaar dat ik er niet zoveel ben....
    hele fijne dag vandaag!!kussie

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Huh?? Wow, Mel al bevallen?? Die is vroeg en snel zeg!!

Mel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochtertje Zoey! Hele leuke naam!

Geniet ervan hoor!

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Debs,

Wat ontzettend heftig zeg... Je zusje zal wel kapot zijn, over jullie en je ouders nog niet te spreken... Jeetje.
    Ontzettend veel sterkte en succes!

Kus

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mel: gefeliciteerd met jullie meisje Zoey! Geniet ervan en we hopen snel wat van je te lezen..

8. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Mel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Zoey!
    Hopelijk gaat alles goed!

Hoe is het met de rest van de meiden? Allemaal een leuke moederdag gehad gister?

xx

9. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    hey meiden,

Hier alles goed hoor, sinds vanmorgen tijgert Sennah! Maar het lukt alleen goed als ze op een 'stroeve' ondergrind ligt of op blote voetjes haha! Maar ze komt vooruit, super trots ben ik natuurlijk!
    Verder gaat het z'n gangetje, ik hoef alleen morgen te werken dus dat is natuurlijk lekker. Gister bij de anesthesist geweest voor de operatie, komt erg dichtbij nu! Krijg iig preventief medicijnen tegen misselijkheid omdat ik als de dood ben voor overgeven :) Dus dat vind ik heel fijn. ben ook meer bang voor het wakker worden, de pijn enzo! Maar goed, moet toch gebeuren!

@debb, jeetje meis wat heftig, hoe gaat het nu met je zus? Gaat het goed zo iemand extra in huis? leuke foto's van de vakantie zeg! Jullie hebben heerlijk genoten zo te zien! Fijn! Hoe is het verder met jullie?

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

-xxx-

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier zeg :(

Hier alles goed. Kyra ontwikkelt rap nu. Ze gaat nu continu overal staan. Of het nou aan haar loopauto is of aan de tafel, maakt niet uit! Gister heeft ze een paar pasjes, met hulp van mama, gelopen achter haar loopauto! Ze was supertrots en mama ook ;) Ze heef in ieder geval nu door dat je het ene voetje voor het ander voetje moet zetten :D
    Ik moest gister weer bloed laten prikken voor m'n schildklier, dus hopelijk volgende week de uitslag.

Straks gaan we naar m'n moeder toe en Björn komt na z'n werk daarheen. Blijven we gezellig eten. Morgen gaan we voor 3 dagen naar Drenthe! Iedereen een fijn weekend en fijne dagen toegewenst!

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Heej meiden,

allemaal fijne vrije dagen toegewenst! Gaan julie nog iets leuks doen?

@Cath, veel plezier in Drenthe!

@Marleen, gefeliciteerd met Joanneke! Hebben jullie een leuke dag?

@Maaike, wanneer werd je ook alweer geopereerd meis?

Kus

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    Almere
    @cath, jullie ook fijne dagen! en goed hoor van Kyra, super knap!!!
    @debb, he meis, 31 mei word ik geopereerd! Hoe is het verder met jullie? is je zus een beetje bijgekomen van alles? Gaan jullie ook nog wat leuks doen?
    @marleen ,gefeli met je kleine meid! Gaat snel he!

@all, ben net met een collega uit eten geweest, was super gezellig, nu helemaal moe dus duik mijn bedje in en kom morgen even bijkletsen.

Kus Maaike

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey ladies!!

Lekker allemaal een lang weekend of niet??? :D Heerlijk joh!!

Hier gaat alles prima. Zien erg op tegen 27 mei, de operatie van Nils. Het stelt allemaal weinig voor, maar ik vind de narcose gewoon NIET fijn. Nou ja, komt goed hoor.

Verder is meneer flink aan het kletsen (lidl, odli en dat soort klanken ;) ), vindt hij staan super (al gaat hij nog niet zelf staan) en is hij af en toe een flinke draak (op de commode constant naar z'n babyfoon grijpen met een giga smile!!)

Hoe issie hier verder???

@ Marleen: leuke dag gehad??
    @ Mel: zijn benieuwd naar je verhaal. Begreep dat je maandag naar huis mag. Niet leuk als je je kleine meisje niet mee kan nemen, maar het belangrijkste is dat het hartstikke goed met d'r gaat

@ all: dikke kusssss

Liefs van mij

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Geniet van de mooie dagen (al zijn ze vol regen...).
    Spannend maaike! Alles komt goed... wij denken aan je ;)
    Debs: Ik snap dat je t ni fijn vind... om uit een narcose te komen is niet prettig, en je hebt er vaak nog naweeen van, dus is t logisch dat je je daar wat zorgen over maakt.
    Marleen: Hoe was de verjaardag geweest? Leuke dag gehad?
    Debs: hoe gaat het nu thuis met jullie gezinnetje en met je zus? Kan ze t allemaal bevatten, of is het nog een grote nachtmerrie?
    Cath: Die van jullie gaat nu ook hard of niet??? Ongelofelijk he! Geniet van je vakantie!
    Sjaan: Tatatata.... tatatataaaaa.... het komt steeds dichterbij..... oei oei oei... je wordt vast en zeker een prachtige bruid!
    Ink: Hoe is t durske??? En met de kleine engel?
    Mieske: Hoe is t? Stijn is het jaar alweer voorbij... wat gaat dat vlug zeg!

Ons manneke is nu bezig om zich rond te draaien in de box. Haalt nu 180 graden haha. Echt grappig. Verder probeert hij zich omhoog te trekken in zitstand en draait zich half op zijn zij dmv een pluchen kubus.... Ook houdt hij nu speeltjes in beide handen vast, kan hij overpakken en stopt hij vanalles in zn mond.... Heerlijk als ze meer gaan doen! Erg leuk om te zien!!!
    Ik ga snel naar mn manneke, want ik ruik een vieze broek!

kus

15. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    :D

Haaaaai dames daar was ik weer even druk druk druk druk druk

okey daar gaan we;)

Maaik lieverd hoe gaat eht met jullie!!en met het mooie prinsensje al aan het tijgeren hey wat goed!!

Deb wat een ontzettend vervelend bericht hey hoe gaat het nu...en je zussie hoop dat ze je niet al teveel tot last is:p:pnee maar wel erg vervelend zow hey die tijn gaat ook hard he!!als ik dat zo allemaal lees is jade echt een luilakje;)

Debs dag mei hoe is t en met de mooie man....blij te lzen dat jade niet de enigste luie beeb is haha(die van ons kletsen ons gewoon heel gauw de oren van de kop joh)haha nee is maar gein!!elk kind is anders toch!!

Cath meis had je nou al uitslag van het bloedprikken...en die kyra is ook vliegensvlug!!mooi meiske is het ook zo´n vrolijkerd!!

Joey hey meis:Dayronn al aan t draaien wat gaat het toch allemaal snel...en hoe gaat het met jou...heerlijk genieten he zo´n mupske!!

Marleen meis hoe was joannekes eerste verjaardag!is ze flin verwent...en hoe is het verder druk aan de klus:pwat moet dat gek zijn om er ineens weer mee bezig te zijn hoop dat het snel raak is ben erg benieuwd hoe je zo´n tweede zwangerschap dan weer ervaart

Ink joehoeeeee!!!!hoe is het met de pretty elin...gaat ook als een speer he!!en met jullie ook alles goe...

Mel meis je zult npg wel nie op zp zijn maar was even benieuwd hoe het met je ging!!

Mies hoe is het met de grote stoere knul!!kun je m nog bijhouden:(haha

Heidi!!wat een prachtige foto´s tlekens van jullie manneke en een nieuwe bank gekocht gaaf hey verders alles goed in huize duffy:)

iedereen heb ik gehad nu toch(er is iets met t toetsenbord waardoor ik het vraagteken niet in kan toetsen en alle tekens op een andere plek zitten vet irritant)

Nou hier alles goe!!jade zit volgens mij midden in een sprongetje:x:xbest vermoeiend maar t lijkt wel of er elke dag wat bij komt ze begint eindelijk te bewegen als ze op dr buikje ligt en ze rolt `bijna`om ze zit al wel goed af en toe kukelt ze nog om maar blijft redelijk stabiel....verder moet ik er nu 100x per nacht uit want mevr ligt dan helemaal ondersteboven in bed8)

NOG ! WEEK EN DAN IS DE GROTE DAG:Dbegint nu spannend te worden!!alles is klaar dus wat kan er fout gaan;)
    Oja even een proud me ben 13 kilo afgevallen goed he!!nou ga slapen morgen lange dag moet van 10 tot 8 werken...maar hoef ik zaterdag maar paar uurtjes das lekker!!

voor degene die weg zijn geniet ervan en de rest alvast fijn weekend kussssssssssssss

##zow hey das een lang verhaal##

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Jeetje Sjaan!!! 13 KILO!! Wow!!! Dat is echt mega-super-gigantisch-veel!!! Wat zal je dan extra stralen in je mooie jurk..

Ik heb Mel gekrabbeld en kreeg het volgende berichtje terug:

hoi hoi ja het is heeeeeel raar dat me meisje er al is heb me totaal niet kunnen voor bereiden.
    ik zou as dinsdag me laatste werkdag hebben.
    maar ben stiekem wel blij dat ze er is want was het zwanger zijn erg zat.
    zoey maakt het goed en is erg tevreden dus daar ben ik erg blij om.
    doe de groetjes aan de meiden op zp
    ik heb alleen internet via me telefoon en die pakt het forum maar moeilijk
    maar maandag mag ik naar huis .
    zoey moet dan blijven tot ze 36a 37 weken zou zijn.

Hier heeft Nils wéér koorts. Wordt er soms helemaal moedeloos van. Kan dat ventje nou niet gewoon een paar weken nergens last van hebben?! Nou ja... Hopelijk knapt hij snel op. Hij had een uurtje geleden 39,1 maar heeft wel flink yoghurt gegeten net. Z'n groente wilde hij maar een paar hapjes. Straks een zetpilletje en dan kan hij vast wel lekker slapen. Arm dotje!!

Hoe is het met de rest allemaal??
    Liefs Xx

17. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Hey meiden!

Wat lees ik nu?? MEL BEVALLEN???
    Sorry, ben echt al even niet meer online geweest....

Debsel: Gerum Nilske.. koorts. Hier nog een koortsgevalletje nou ja gisteren dan. Gisteren had Elin 39,1 en heb ze een zetpilletje gegeven, knalrode wangen, huilerig en eet minder dan normaal.
    Net getemperatuurd en ze was 37,6 dus het is gezakt. Alleen had ze net echt haast zwarte poep! Raar? Was da? (gisteren heeft ze stoofpotje kip op en dat was oranje, de rest van de dag ook oranje gepoept!)

Ik ga snel bijlezen meiden!

x

18. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    #978 Inkie27, 14 mei 2010
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
    Wat een práchtig kado Sjaan!! Ik heb een armband met bedels van Zinzi (gekregen bij geboorte Elin). Mooi spulleke he :)

19. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

14 aug 2008
    2.101
    1
    36
    Nou, omdat ik nogal gekke dingen lees bij zwarte ontlasting toch nog maar eens d'r luier goed bekeken en het is heel donkergroen/grijs.... Heeft ze niet eerder gehad maar zal vast goed zijn. Ik dacht zwart maar de gordijnen waren dicht op d'r kamer.

20. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden, we zijn weer thuis :D Het weer was helemaal niet lekker. Zonde, maar ja, we hebben ons toch wel vermaakt hoor ;)

Kyra heeft zich keurig gedragen. Lekker gespeeld en netjes geslapen. Ze is gruwelijk verwend door m'n zusje, die in Drenthe woont. Ze ziet haar al weinig, dus als ze haar dan ziet wil ze ook wat geven ;) Nou ja, Kyra is heeeel blij met haar nieuwe speelgoed :D

Hoe is het hier?

@Ink: hey meis, Kyra heeft ook weleens van die donkere poep hoor. Kan geen kwaad. Zolang het niet heel hard en zwart is, is het wel goed dacht ik..

@Debbs: hey meis, hoe is het met je zusje? Blijft ze voorlopig nog bij jullie? En met Tijn? Hij is ook vlot he met dingen?

@Debs: hoe is het met Nilsje meis? Nog zo'n koorts? Lekker genoten van je vakantie verder?

@Maaike: hey meis, hoe is het met jou en Sennah? Ze wordt ook groot nu he? Ook al zo'n vlotte dame!

@Sjaan: nog 1 week en dan trouwen!!! Whiieee! Spannend hoor! en 13 kilo afgevallen???!! Wauw!! Goed gedaan hoor! Heb je een speciaal dieet gevolgd of meer gelet op wat je eet?
    Met Jade ook alles goed?

@Anderen: hoe is het dames?

Deel Deze Pagina