Om gek van te worden mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door debbedebs, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Sjaan: tja, ze heeft natuurlijk last van wat reflux, dus denk dat dat het gewoon is. Zolang ze niet alles uitspuugt zou ik me niet teveel zorgen maken. Wat Maaik zegt, rustig aan opbouwen en niet te snel geven. Enne, die fles halverwege eruit halen hoefde ik op een gegeven moment ook niet meer te doen hoor ;) Dus dat doe ik nu ook niet meer. Ze geeft daarna toch wel een flinke boer :D
    M'n rug is nog steeds :(:(:( Zodra m'n ongi minder wordt, wordt die pijn ook wel weer wat minder hoor. En ik heb het niet alleen nog van m'n zwangerschap, maar eigenlijk heb ik altijd pijn (door m'n scheefstand). Die pijn is alleen veel erger als ik ongi ben. Bah!

@Maaik: hey meis, Kyra vond in het begin die neusspray ook grappig, maar als ik hem nu pak is het echt RUZIE :x Ze brult dan moord en brand, dus moet ik haar echt in de houtgreep nemen en dan snel sprayen :( Als het eenmaal erin zit, dan is het ook meteen klaar hoor, dan lacht ze alweer, maar op het moment zelf...poeh! Dussee..je weet maar nooit hoe Sennah het straks gaat vinden :p:D

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nou meiden, heb me vandaag maar ziek gemeld :( Gisteravond had ik ruim 39 graden koorts, dus toen al besloten dat ik vandaag thuis zou blijven. Op dit moment geen koorts (vannacht heel veel gezweten), maar voel me nog hartstikke beroerd. Ook het gevoel dat het zometeen weer opvlamt. Tja... Hans had eigenlijk 2 vergaderingen, maar blijft in Goes. Hij brengt zo Nils naar het KDV en kan hem dan vanmiddag ook weer halen. Lieverd is het...

Dikke kussss

Hoe is het verder hier met iedereen??

3. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    beterschap meissie! goed uitzieken!

Sennah is al naar de opvang, nog geen koorts, 37.0 maar goed we zien het wel anders ga ik met d'r naar huis. Ze is echt super verkouden....
    Nou werk ze meiden en anders een fijne dag!

kusjes

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Je kan idd altijd weer lekker naar huis gaan met d'r. Werk ze en hopelijk houdt ze 't gewoon heel de dag vol en is ze snel van d'r verkoudheid af.

Enne... Ik had bewust gisteravond de knoop al doorgehakt, want als ik vandaag ga werken, ben ik misschien volgende week wéér beroerd omdat ik niet goed m'n rust heb gepakt... :S

Wel raar hoor; Nils is nu naar het KDV en ik zit hier. Ik mis 'm!!! (nu al!!)

Xx

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    debs beterschap meis ennuh ik had dat maandag ook hoor meis dat k jade zo miste zal wel normaal zijn hihi pak lekker je rust!

maaik heb je goed bekeken fijn dat je sennah zo dicht bij je hebt!

nou jade heeft volgens mij echt weer een fase pffffff ze is al 2 nachten aan t spoken ze heeft heeeeeeel veel honger en ze kan behoorlijk krijsen....zal wel weer overgaan..

ze ligt nu net in bed met behoorlijk protest ben benieuwd hoelang ze slaapt.....
    en hoelang deze fase gaat duren!!
    ik ga nu ook ff liggen want die nachtjes hakken erin haha!!

xxx

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Zo poeh, ben weer thuis. Kyra vanochtend weggebracht naar de oma's en daarna ben ik even de stad ingegaan. Nieuwe slaapzak gekocht voor haar en nog een setje kleding en langmouwrompers. Daarna boodschappen doen en nu lekker thuis. Björn haalt haar naar z'n werk weer op, dus ik hoef nu niks meer te doen. Ik voel gelijk m'n rug weer, maar ja ik hoef nu toch niet meer weg.

Hoe gaat het hier?

@Debsel: he getsie toch ziek? Goed uitrusten deze keer hoor! Met dit weer heb je zo weer wat te pakken. Lief dat Hans in Goes is gebleven ;) En Nils naar de KDV. Kun je tenminste even lekker slapen en uitzieken. Beterschap meis.

@Sjaan: tja, die fases horen erbij. Zo rond 6 maanden krijgen ze er weer een ;) Komt helemaal goed hoor :D

@Maaik: weer aan het werk? Bleh.. hoe is het verder met Sennah nu?

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Cath: jij ook rustig aan he meissie. Niks forceren met die rug van je. Wel leuk he, shoppen voor die kleintjes?! Ik heb maandag nog superleuke schoentjes gekocht voor Nils. Als hij nu met dit weer naar buiten gaat, vind ik het toch wel fijn als hij wat aan z'n voetjes heeft. Binnen ligt hij altijd zonder hoor. Maar echt; zó schattig!! Gisteravond had ik ineens 39 graden koorts joh. Dus toen dacht ik ook: ik ga pas werken als ik minimaal 1 dag koortsvrij ben en geen hoofdpijn meer heb. Heb vanochtend nog geslapen zelfs!!!

@ de rest: hoe gaat 'ie???

Liefs Xx

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    cath ja ik weet t gelukkig maar ik moet er ook wel weer om lachen hoor kleine boef vamiddag gaat alweer iets beter!!
    pas je op met je rug meis??ennuh lekker geshopt vamiddag dus altijd leuk!ik moet binnenkort ook maar weer s kleertjes worden alweer krapjes!!

debs hoest meis??ben je blij als nils straks weer thuis is.....

xxxsie!

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Debs: hey meis, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. Tja, zo krijg je die koorts er hopelijk wel uit. Lekker deze week thuisblijven hoor! Je gezondheid is belangrijker dan werk...
    Leuk schoentjes! Ik heb 2 weken terug schoentjes gekocht. Van die witte sneakers (warme) met 2 lichtroze strepen op de zijkant. Heel schattig. Die krijgt ze ook aan als we naar buiten gaan, want dan heeft ze tenminste lekker warme voeten ;)

@Sjaan: ja, ik ging even de stad in voor alleen een extra slaapzak, maar ja, ik kan het nooit bij 1 ding houden op die baby-afdeling :):D Maar ik heb me ingehouden hoor! Zo leuk alles. Ze hebben nu ook onwijs leuke voorjaarsmode bij prenatal enzo. Maar ik heb dat nog niet durven kopen. Eerst maar zien hoe ze gaat groeien en in wat voor maat ze van het voorjaar beland en dan gaan we wel weer shoppen ;)

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Nils kan als jochie ook echt gillen als een meid hoor ;) Leuk als ze hun stem ontdekken. Ook 's ochtends als hij wakker wordt, dan kletst (en gilt...) hij heel de boel bij elkaar. En als je dan binnenkomt knijpt hij met die oogjes van "Licht! Fel! Wat doe je hier?! Laat me nog even met rust!" en dan komt er wel een grote lach, maar het is dus niet zo dat hij er al uit wil dan. Gek manneke!!

Gaat op zich wel goed!! Was vanochtend alweer koortsvrij en nu lijkt het nog steeds zo te zijn. Heb wel hoofdpijn en een beetje slapjes, maar heb wel wat gegeten. Had net onwijs zin in fruit, dus maar een blikje tropische fruitcocktail opengemaakt en daar wat van gesmikkeld. Hopelijk blijft de koorts weg!!! Voel jij je wel weer helemaal goed Sjaantje??

Liefs Xx

11. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Ik zal straks effe een foto plaatsen van Nils van vanochtend met z'n nieuwe schoentjes. Zó schattig!!! Hij zat vanochtend tijdens z'n fles steeds me aan te kijken, aan m'n haren te voelen en dan ineens z'n armpje helemaal uitrekken om aan m'n gezicht te voelen. Zo lief!!! :) Schijnt een teken van genegenheid te zijn he, aan je gezicht zitten... Of het nu waar is of niet... Klinkt leuk!!!

Joh, ik kan me ook nooit inhouden hoor. Bij de prenatal ook nog een shirtje gekocht in het blauw met de tekst "It's so cool to be me 24 hours a day". Lekker arrogant - HEERLIJK!!! :D

Ik vraag me ook af hoe snel ze nu groeien. Ik heb zelf het idee dat Nils nog wel een aardig tijdje in 68 gaat blijven 'hangen'. Z'n broekjes (zeker spijkerbroekjes) zijn aardig lang, dus... Durf ook nog niet te veel te kopen nu. Koop nu alleen maar extra dingen in 68... Alsof hij nog niks had... ;)

Dikke kussss

Ow ja!! Ik twijfel zelf nog of ik niet morgen weer moet werken.... Ik bedoel... Als de koorts weg is, voel ik me alweer bijna 'verplicht' weer te gaan werken. Stom he?!

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    jaaaaah cath erg is dat he die voorjaars mode....maar idd je weet niet wat ze nog groeien

debs ja ik voel me wel weer redelijk ben nog wel beetje dizzy maar ben ook ongi dus zal er ook wel mee te maken hebben....

ennuh koorts weg wil niet zeggen dat je beter bent he goed uitzieken hoor meis!!

xxxsie!

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hier is Nils met z'n schoentjes... Hoop dat je 't een beetje kan zien!!! :D Kussie!!!

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ff wasje gedraaid en opgehangen. Moet ook gebeuren he ;) Björn zal over een uurtje wel thuiskomen met de kleine meid. Ze is niet helemaa zichzelf vandaag. Beetje snel aangebrand en moe. Oma belde net dat ze in de kinderwagen in slaap was gevallen en of ze haar nou moest laten liggen ;) Kun je nagaan. Kyra slaapt echt niet snel in de buggy, maar ze zal het wel nodig hebben.

Ik ga maar eens aan m'n soepie beginnen. Eten straks zelfgemaakte groentesoep-a-la-Cath :D

Debs: dat doet Kyra nu ook! Aan ons gezicht voelen en aanraken en aan m'n haar zitten. Volgens mij doen ze dat ook om te ontdekken wat nou precies een neus en een oor is :) Maar dat van die genegenheid vind ik een leuker idee, dus daar hou ik het maar bij dan :D Kyra blijft ook lang in de 62/68 hangen. De ene keer heeft ze nog 62 aan en de andere keer 68. Hangt echt van het merk kleding af! Whahaha, dat shirtje! Ben benieuwd :p! En nee, je mag nog niet werken morgen!!! ;) Koorts weg betekent niet per definitie dat je dan ook gelijk beter bent! En je kan maar beter nu goed uitzieken, dan volgende week weer ziek! Daar zijn ze minder blij mee dan dat je nu even thuis bent en goed uitziekt. Lekker op de bank ploffen en niks doen hoor! ;)

@Sjaan: ja zag echt zulke leuke meisjeskleding! Oh oh oh..wat schattig! Maar toch maar even wachten nog!

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou geloof het of niet! Kyra heeft volgens mij dezelfde, maar dan zijn die zwarte streepjes op de zijkant lichtroze :D:D Sluiten ze aan de bovenkant met 2 klittebandjes??

16. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Yup, en ze waren € 6,99 bij de Prénatal!!! Zó schattig... Stoere vent is het he?! Ben zo trots op m'n kleine manneke. Over een uurtje haalt Hans 'm weer op en dan gaat hij thuis vrijwel meteen z'n bedje in hoor, maar kan ik toch nog héééél even met 'm knuffelen!!

Wat balen dat Kyra niet helemaal zichzelf is... Hopelijk is het straks alweer over als ze thuis is (dat hebben wij ook wel een paar keer gehad bij de kinderopvang). En van dat onderzoeken: I know ;) Maar "ik-vind-je-zo-lief"-voelen klinkt leuker he??!! Hahaha!!

Ga nog maar effe wat te drinken pakken. Thee smaakt vandaag echt NÍET, dus maar effe wat anders verzinnen.

Oeh, krijg net een superleuk sms'je van mijn noorse vriendinnetje: ze is zwanger (dat wist ik al) en had vandaag de 20-weken echo en ze blijkt uitgerekend te zijn op 23 juni (2 dagen voor Nils z'n verjaardag) en is zwanger van een JOCHIE!! Vind het zóó leuk!!

Dikke kussss Xx

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk van je vriendinnetje! Nog een jochie erbij. 23 juni ik Kyra's omi jarig (partner van m'n moeder) :D

En ja, dan heeft Kyra precies dezelfde schoentjes, maar dan de meisjesversie :D Ze zitten echt heerlijk en ik vind het haar ook zo schattig staan :) Ze worden toch al zo groot onze kleintjes he ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat Kyra weer last van haar tanden heeft, want bovenin zitten 2 gigantische bobbels en het witte randje schijnt al door bij haar rechterboven voortand, dus ik denk dat die vandaag of morgen ook doorprikken. Heb haar vanmorgen alweer Chamodent gegeven en ze had vandaag bij oma ook alweer 2 poepluiers (afgelopen 3 dagen ook al). Ik mag ook nu niet aan haar mond komen, dus ik denk dat het weer zover is :)

Jammer dat thee je niet smaakt. Ik vind toch altijd met koorts dat niks je smaakt. Je krijgt dan zo'n gekke smaak in je mond vind ik :) Dusse..lekker uitrusten ;):D

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    23 juni is heeeeeeeel dichtbij mijn uitgerekende datum alleen heb ik volgende week donderdag pas me 20 weken echo kan neit wachten wil zo graag weten of we een stoere bink of een schattig prinsesje krijgen. En of alles gezond is natuurlijk niet te vergeten .

19. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ Cath: grappig zeg :D Ik vond ze zo schattig. Kon het gewoon niet laten!!! Benieuwd of Kyra nog effe 'lekker' doorgaat met d'r tandjes dan... Ze heeft er aardig de vaart in zeg!!! Knuffel d'r maar lekker!

@ Mel: spannend he. Je gaat er geloof ik geen geheim van maken toch? Of het een jochie of een meissie is? Enne.. Alles is vast helemaal tiptop met de kleine.

@ de rest: hoestie??

Liefs Xx

20. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    hey dames,

debsel: begrijp wat je bedoeld idd dat je dan weer verplicht voelt. gewoon lekker thuis blijven goed uitzieken,, maar je moet het zelf weten natuurlijk. wel fijn dat je weer koorts vrij bent. pff is niet leuk he bah.
    wauw stoer he die schoentjes bij nils. moet voor stijn weer nieuwe kopen!!heb nu slofjes(maat19) gekocht en schoentjes(20 en 21) van oxxy. zijn in de aanbieding dus ja kopen maar haha!!pff.
    leuk he van je vriendin. alleen jammer dat ze wel zover weg woont. veel bellen zeker en mailen!!

Cath: he meis, ook is ff lekker even alleen naar de stad he. leuke dingetjes kopen voor de kleine meid. gaat allemaal wel goed he met d'r. vrolijke meid. en idd als je niet aan/in d''r mondje mag komen dan kunnen er tandjes aan komen. bij stijn mag het nu weer hij is er door!!
    wanneer hoor je van je sollicitaties??? spannend.

mel: gaat snel meid, spannend he wat het gaat worden. en natuurlijk dat alles goed is met de beeb.
    genietse lekker he.

ikheid: he meis, hoe was jullie dag gister??

maaike: en alles goed gegaan vandaag??
    sjaantje: hoe is het met onze schreeuwerd?? hihi echte meid. maar idd die periodes, pff als het goed is zijn wij er net weer van af!!! verder alles goed meis??

debbedebs: was gezellig vanmorgen he, leuke foto's!! Tijntje was weer super vrolijk. En tante vond het wel leuk he.

de rest, alles goed???

hier gaat alles goed. Stijn heeft de afgelopen 2 nachten en avonden goed geslapen dus ik hoop dat alles weer goed gaat en z'n fase weer even voorbij is!! hij is in iedergeval weer een volijk manneke gelukkig. vanmiddag bij mijn vriendin geweest en haar baby. tjee wat een flinke meid zeg. 9pond pff. wel weer klein tegen over stijn. maar wel ff lekker hoor om met haar te kroelen. stijn vond het maar raar!! hij keek me allemaal raar aan, en z'n armpjes omhoog van he mama pak mij is!! hihi lief.
    morgen weer een werkdag en vrijdagmiddag en het is weer weekend!!! zondag verjaardag van ons nichtje 1jaar word ze!! tja en stijn over 3maanden!! ben al een beetje aan het voor bereiden, de versiering en de taart, uitnodigingen!! iemand een leuk idee voor de traktatie als de kids naar huis gaan. en een site misschien waar je leuke kaartjes kan laten maken!! pff wel moeilijk maar wel heel leuk hoor.
    zo nu ga ik ff lekker een bakkie koffie drinken en laatste goeie kijken. fijne avond allemaal.
    liefs mies en kusje van stijn

Deel Deze Pagina