Ja joh, alweer 1 Gaat snel he. En leuk hoor dat ze zo gaat staan. Dat klinkt heel leuk dat cadeau! Wij hebben nog een maand of 3.5 om dat te bedenken Elin kan sinds afgelopen maandag zelf gaan zitten, zó schattig. Kunnen we over een tijdje eindelijk gaan fietsen op mijn mooie nieuwe mamafiets!!
Hey debsel!! Wij hebben dentinox voor de tandjes en dat werkt ook fijn verdovend maar thanks voor de tip. Ja het is wisselend met reactie. Gisteren met de visite heb ik ook gezegd 'kijk jij es of je wat ziet' en de 1 zei dat het zo bobbelig kijkt en dat het wellicht niet meer lang zal duren en weer een ander zei.. nou ik zie het nog niet hoor, kan best even duren. Omdat ze nu weer meer d'r eigen is (minder jengelig en goed slapen) denk ik dat de fase tand misschien alweer gepasseerd is haha.
sgatje!! pfff ben moe..........deze weekjes vreten energie joh....en jade is al een week huilerig en wil niet slapen nu heb ik ze vandaag op dr buikje in bed gelegt en ze vindt t geweldig en slaapt super!!dus tja wie weet!! mel wat een mooie meid hey fijn dat je je zo goed voelt!1 de rest lekker zondag??!! die 13 kilo heb ik gewoon gedaan met anders eten en meer bewegen....maargoed ik had natuurlijk al aardig overgewicht he!!toen ik zwanger werd woog ik 120(schaam ik me echt voor)tijdens mijn zwangerschap ben ik 13 kilo aangekomen......dus tel maar uitnu weeg ik 103 is nog veeeeeel te zwaar maar jullie snappen natuurlijk wel hoe trots ik benmoet wel zeggen als ik 85 kilo weeg dan zit ik op maat 40/42 dus nog 28 kilo te gaanmaar we zien het wel ik voel me goed nu iedereen zegt dat ik er goed uit zie en dat is al heel erg fijn natuurlijk!slik op het moment geen pil en ben bang als ik erweer aan ga beginnen ik de kilo's er niet af krijg....ben nml van de pil ook dikker geworden toen de tijd.... nou heeeeeeeeeel verhaal!!ga ff chillen jade ligt lekker op bed roy is naar de harley dag in arnhem dus t rijk alleenxxx
@Ink: ja joh, alweer bijna 1. Het gaat zo hard dat 1e jaar! Niet normaal meer. Wat lief dat Elin zelf gaat zitten!! Kyra kan ook zitten, maar heeft er het geduld niet voor en wil dan meteen weer wegkruipen Lijkt me ook zo leuk om te gaan fietsen. Heb nu al een aantal weken een fietsstoeltje, maar we moeten hem nog steeds uitproberen Het weer was niet zo mooi dat we even konden gaan fietsen. En Kyra kon ook nog niet zo goed zitten, dus... Maar goed, hopelijk wordt het weer snel beter en kunnen we alsnog gaan fietsen. 30 juli gaan we naar Terschelling en dan gaan de fietsen mee. Dus kunnen we sowiewso lekker veel fietsen @Sjaan: ik vind het echt superknap van je hoor dat je zoveel bent afgevallen!! Ik slik ook geen pil nu i.v.m. de hormonen. Maar waarom neem je anders geen spiraaltje? Mocht je weer een anticonceptie willen? Trouwens, Kyra slaapt nu ook al een tijd op haar buik. Vindt ze heerlijk en trouwens. Al leg ik haar op haar rug, dan draait ze alsnog terug naar haar buik Jade is nu oud genoeg om haar hoofdje zelf te kunnen draaien en optillen, dus als ze op haar buik prettig vindt..waarom niet? Nog even en dan TROUWEN!!
Hey hey, Hoe is het hier? Net naar bureau geweest... ons manneke was 66,3 cm en 6920 gram! We mogen nu met het groentehapje en rijstebloem beginnen... rijstebloem als laatste fles (1900 uur) en die van 22.00 uur moet eraf... maar hoelaat gaven jullie het groentehapje? liefs
@LJ: hey meis, apart dat je met een groentehapje moet beginnen. Volgens mij zijn wij allemaal (of bijna allemaal) met een fruithap en rijstebloem begonnen Fruithap is net wat lichter. Maar ik gaf deze altijd in de middag. Dus tussen de middag en de namiddagfles in (13:00 - 17:00 uur). En dan begonnen met maar een paar hapjes, zodat de darmpjes niet meteen een opdonder kregen. Ik denk zelf dat de rijstebloem alleen om mee te beginnen al voldoende is en als dat goed valt, kun je altijd nog een groente/fruithapje erbij proberen.
Hey moppies alles goe hier?? Hier wel druk druk maar hoort erbij he!!wordt nu spannend hoor haha... Lj leuk hoor weer wat erbij...ik geloof dat wij hier ook emt fruit zijn begonnen??groente gaven wij meestal rond een uurtje of 4 fruit meestal rond 10u even uitproberen....en het lijkt nu heel wat fles eraf enz...maar t gaat allemaal vanzelf!!! Hoe is het met de rest van de dames!! hier met de kleine mop alles goed!!ze hangt ERUUG aan mama op het moment maar dat komt ook wel omdat mama erruuug druk is en dat zal ze vast merken...moet morgen ipv woensdag werken dus mijn moeder past op heb ze er vanavond al heen gebracht zodat mijn moeder morgen lekker de hele dag kan tutten!!wel raar doordeweeks zonder mn moppie!! nou kga lekker slapen nu weltrusten dikke knuf voor jullie!!xxx
Oke, thanks! Wij moeten met groenten beginnen omdat fruit allergiegevoeliger is. Ze denken nog steeds dat ons manneke aanleg heeft. ZOu best kunnen, maar hij heeft geen allergie, want zie geen symptomen en de artsen ook niet. Alleen het CB zeurt.... dus ja. We hebben gister Rijstebloem geprobeerd en dan de nacht door.... de kleine man ging gister om 20 00 uur naar bed en ik moest m om 7 45 wakker maken...!!!! Jeejjjj!!! Als dit goed gaat, doen we er zaterdag een hapje bij. Met een potje moeten wij ongeveer 2 a 3 dagen doen, dus kleine beetjes. Komt helemaal goed! Kus
hoi hoi LJ fijn dat de rijstebloem werkt en alles op het gemakkie hoor Hier gaat alles prima net 2 keer gekolfd vandaag met een tukkie tussen door doen. Alleen het huishouden wil nog niet echt omdat ik nog mega pijn van onderen heb. Dalijk ff Soda kopen en dan lekker ff de boel ontsmetten. Met Zoey gaat het ook steeds een stukje beter heeft gisteren al haar flesjes van 40 cc helemaal alleen opgedronken Kijken of ze het binnenkort omhoog gooien want ik heb genoeg haha ze vriezen het daar al in en thuis begin ik nu ook al een aardige verzameling te hebben . Het enige nadeel vind ik dat ik met BH moet slapen omdat ik erg lek snachts . Maar miss als ze dalijk thuis is en ook snachts drinkt dat wel mee gaat vallen.
@LJ: fijn dat de rijstebloem goed viel. Kyra kon er met 4 maanden niet tegen en toen ze 5 maanden was hebben we het weer geprobeerd en toen ging het wel. @Mel: soda is inderdaad goed. Ben je geknipt of gescheurd dan? En goed spoelen na het plassen he! super dat je voeding op gang komt. Ik heb de 2 maanden dat ik bv heb gegeven altijd een bh aangehad 's nachts Zelfs met dubbele pads in.
Aaahhhhh hier even een egobericht hoor!!!!!! Wij zijn nu weer bezig voor de 2de. En ik had in het weekeind na koniningendag mijn ei. We hebben lekker geklust en kon me niet inhouden en had al een paar dagen getest voor mijn NOD. Dom dom natuurlijk want hij was vet negatief. Zaterdag 1 dag voor mijn NOD kon ik me dus weer niet inhouden. Weer negatief. Jammer jammer. Dus ik dacht laat die ongie maar komen!!!!! Gisteren nog niet ongesteld (zou het zondag moeten worden) dus maar weer een testje. Nee hoor weer negatief:S Maar nog steeds niet ongesteld en ik ben het altijd netjes om de 4 weken. Presies elke zondag:S Dus ik wordt hier een beetje gek. Denk dat mijn lichaam de ongie ophoud ofzo door het stressen. Dus wacht nu op de duiveltjes en komen die niet dan test ik over een paar dagen weer. Man man, ik dacht dat je bij een 2de er minder erg mee bezig was, maar das dus echt niet zo. ff mijn hart gelucht. dank jullie wel:d
Hahaha, Marleentje toch... Ik kan me wel voorstellen dat je er mee bezig bent hoor; zéker als je normaal zo regelmatig bent. Inderdaad wat je zegt: even 2 dagen nog wachten en gewoon weer testen. Gebruik je die goedkope kruidvat-testen? Want die zijn echt goed en al vroeg gevoelig. Dusss.... Hoop het toch wel een beetje (veel) voor jullie hoor Nou, deze mama is ziek. Grrrr!! Gisteren echt superveel spierpijn in rug en nek en hoofdpijn. En was een beetje dizzy. Kwam ik thuis en had ik 39,1 graden koorts. Sow dan... Ik heb me ook heel de avond knap beroerd gevoeld moet ik zeggen. Warm koud, knalrode wangen en écht koorts. Vannacht dreef ik bijna uit bed van het zweten. Gadver!!! Nu is de koorts weg, maar nog steeds hoofdpijn. Effe kijken of ik morgen ga werken. Ik dacht dus meteen: nou, Nils was afgelopen weekend gewoon ziek en niks tandjes of wat dan ook. Heeft hij vandaag al 4 poepbroeken waarvan 3 met zure dunne waterpoep!! Heb verder niet gevoeld in z'n mondje maar goed... We wait and see... Hoe is het met iedereen?? Liefs Xx
beterschap deb marleen duim voor je zoey heeft net 25 cc uit me borst gedronken jippieeeee en daarna ook braaf dr flesje dus ben blij nu druk aan het kolven
Hey Mel, wat goed dat ze steeds beter uit de borst gaat drinken!!! Goed nieuws dus. Hoeveel moet ze kunnen drinken uit de borst voor ze evt. naar huis mag?? Of is daar nog niks over bekend?? Kolf ze!!
@Marleen: jeetje meis wat spannend! Ben benieuwd hoor!! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt hoor @Melanina: wat goed. Hopelijk kan Zoey snel naar huis. @Debsel: hey meis, heb je al ff gesproken Heb je al teruggekrabbeld. @De rest: zijn jullie stil meiden?? HIer alles goed. Ben vanmiddag de stad in geweest en heb Kyra's verjaardagskado alvast gekocht. Ze is vandaag precies 11 maanden!! Dus nog 1 maand en dan hebben we een verjaardagsfeestje Ik heb een loopauto van Winnie de Pooh gekocht, die je ook kan duwen met een duwstang en kan ombouwen tot een schommelstoel. Zo leuk! Ze krijgt hem op haar verjaardag Was trouwens maar goed ook dat ik hem nu kocht, want er stonden er nog maar 2! Zo hard gaan die dingen blijkbaar dus! Verder nog geen bloeduitslag. M'n dokter is weer eens 2 weken op vakantie :x Wordt er gek van. Ze zijn wel heel vaak dicht. Nu is er wel een vervanger, maar ja..dat duurt allemaal weer langer dan voor er iets binnen is enzo. Pffff...morgen nog maar weer een keer bellen
Pfffff nog steeds niet ongie en het wordt ook nog ingewikkelder hier:S:S Ik ga morgen zeker testen. Heb namelijk net een mail gehad van het kdv waar ik toen had meegedraaid en dat het toen niet door kon gaan omdat ze personeel over hadden. Ze hebben weer een plekje vrij en vragen of ik nog intresse heb. Tja:S komt nu wel erg ongelegen he! Pfffff dus morgen maar ff testen. En dan maar even contact opnemen. Ze wisten destijds wel dat ik graag snel weer een kindje wilde, dus dit hebben ze kunnen zien aakomen, nu maar hopen dat ze er geen drukte van maken. @ melanina, Ik lees op hyves dat je kleine meid waarschijnelijk snel mee naar huis mag! Super. Ik duim voor je hoor. Pfff ik weet presies hoe het is om heen en weer te moeten rijden. en dan elke keer je kleine meid achter moeten laten. Je doet het ergens voor maar het is elke keer weer een steek in je hart. Het is straks daarom extra genieten hoor als ze thuis is. Heerlijk @debbie Al weer een beetje beter? pfff this ook wat het die griepjes. Ben je zelf niet ziek dan is je kindje wel ziek en andersom. Nou beterschap iniedergeval. @cath spannend he, bijna al weer een jaar Joanneke is volop aan het spelen met haar nieuwe speelgoed. Op dit moment zit ze in haar ballentent haha Ze vind het helemaal geweldig en haar blokkenkar en schommel valt ook goed in de smaak. Verder alles goed met kyra? @de rest van de meiden Zal morgen nog even uitgebreid reageren hoor! Beetje haast. Naailes begint zo en moet nog wat dingen doen in huis! Pfff er komt momenteel niks uit mijn handen. Zit een beetje teveel te stressen. Kus marleen
@ Marleen: jeetje meissie.... En?? Al meer nieuws?? Ben zó benieuwd!! Zou mooi zijn als je tóch daar kan gaan werken. Wie weet.... @ all: geniet allemaal lekker van het mooie weer he!!! Dat gaan wij ook doen... HEERLIJK!!! Ik heb nog wel wat hoofdpijn maar voel me verder prima. En Nils is de laatste dagen uitzonderlijk lief en makkelijk, dus das fijn. Dikke knuffel!!! Xx
Lieffies daar ben ik weer!!! Mies bedankt voor je kaartje echt heel erg lief!! Ink bedankt voor je sms!!ook super!! En de rest natuurlijk ook MEGA bedankt voor jullie berichtjes! We hebben echt een geweldige dag gehad met mooi weer....het gemeentehuis was ook heel erg mooi...mijn beste vriendin heeft nog een stukje voor gedragen aan ons dus dat was een verassing!!!!snif snif!! jade heeft het aardig volgehouden maar het was goed dat haar oppas kwam kijken dat was vertrouwd ze wou echt niet bij iedereen zitten....maar ze heeft het keurig gedaan ons moppie nou nu gaan we heerlijk van het weertje genieten mijn manis lekker broodjes halen met de kleine ik lig nog even lekker in bed!! xxxxxx
En meid, wat zag je er PRACHTIG uit!! Echt super hoor. Is de dag helemaal gegaan zoals jullie wilden? En hoe voelt het nu, als getrouwde vrouw? Geniet van de wittebroodsweken!!! Liefs