Wat heerlijk om haar lekker thuis te hebben Mel!!! En nu genieten... Heb je nog wel recht op kraamhulp???
Ow, nou ja... Ik vond het wel fijn hoor!! Niet alleen voor de hulp met de baby en de tips en trucs, maar ook vanwege het schoonmaken enzo. Bovendien maakte die van ons elke dag een heerlijke verse fruitsalade, dus dat was wel erg lekker!! Maar als je er geen behoefte aan hebt, dan houdt het op.
@Melanina: Ik vond de kraamhulp ook wel erg handig. Sowieso omdat ze jou en je baby in de gaten houden en inderdaad voor alle hulp rondom het huishouden en je kleine. Zeker bij een eerste, komt zoveel bij kijken. Fijn dat ze thuis is!! @Debs: hey daar meissie, lekker van het weer aan het genieten? Haha, kreeg jij ook fruit van je kraamhulp? Die van mij maakte elke dag vers fruit voor me en zorgde echt dat ik genoeg binnenkreeg. Ik vergat mezelf helemaal en dan werd ik weer volgepropt @Sjaan: joehoe..getrouwde vrouw Hoe is het nou? (rijmt ook nog..) Wat zag je er PRACHTIG uit meis!! En Jade ook! Wat een lekker moppie was het zo zeg. En wat knap dat ze het zo goed heeft gedaan!! Heb je kunnen genieten van alles? @Marleen? En en en? Nog nieuws? Van die baan en een eventuele test?? @Andern: hoe is het meisjes? Wat is iedereen stil? Hier alles goed. Ik was gister ziek Koorts en een zere keel. Ik kon dus niet van het lekkere weer genieten. Björn en Kyra zijn 's middags naar Björn z'n ouders gegaan, zodat mama even kon slapen en rusten. Vandaag gaat het stukken beter. Koorts is weg, hooguit nog een wat rauwe keel, maar we hebben nog genoeg strepsils liggen En!! Straks eindelijk lekker gaan fietsen voor het eerst met die kleine meid!! Joehoeeee!! Heb er zo'n zin in! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden
eey dames wat een rust hier!! hier alles goed we hebben heerlijk genoten van het mooie weer met jade gaat tsuper ze is lekker vrolijk en ondeugend!!ze is de dut weer door maar merk dat ze nu ook ineens weer veel dingen erbij kan!!EINDELIJK rolt ze maar trekt ook dr beentjes al onder de buik en drukt zich op dus t kruipen zit eraan te komen!!ook zit ze nu heel goed!!!een hele trotse mama dus!! hoe is het verders met jullie?marleen al nieuws spannend hoor!!! xx
hey meisjes, Hier ben ik weer even snel! want ben nog steeds aan het rennen en vliegen, waarvoor? weet niet eens haha, ben gewoon druk! En ook voor mijn operatie ben ik druk in mijn hoofd. Net nog ff bij kno-arts geweest en alles ziet er goed uit voor de operatie! Verder heeft Sennah sinds vanmorgen d'r 1e ondertandje, tijgert ze het hele huis door en vraagt ze (op een leuke manier) veel aandacht! Ben erg aan het genieten dus! Druk weekend met ouders en schoonouders en sennah is weer flink verwend! Heb wel meegelezen maar weet ook al veel niet meer. Als ik me volgende week goed voel zal ik er weer wat meer zijn Verder gaat ie hier wel goed. Ben op dit moment wel ongi wat veel hoofdpijn bezorgd maar qua krampen is het helemaal niks meer. Dus hoera, hoera!!! @mel, las dat je meisje thuis was. das snel gegaan. Nou alleen maar mooi! Lekker genieten he! @sjaan, mooie dag gehad he meis? je zag er super mooi uit. En wat goed dat je zo bent afgevallen! @Marleen, meis, hoe staat het ermee? inmiddels al ongi? wat gaat het snel, alweer een 2e! @cath, he meis, nog ff en jouw meisje ook alweer 1! Gaat snel, en een ondeugd zo te lezen op hyves! Hoe issie verder? Nog lekker gefietst? @debs, he meis. Hoe is het met jullie? en de kleine man? is ie weer helemaal beter? @debb... he meis, ritme weer te pakken na de vakantie? hoe is het met je zus? en tijn? hij gaat ook hard he? @ink, he wijffie, hoe is t met jou? en met Elin? groeit ze goed? en het eten? heb je nu een goed schema voor d'r? @mies, jij zit in de verbouwing toch? en al wat spulletjes verkocht zag ik? hoe gaat ie verder met jullie? @LJ, jeetje meis, je mannetje is al zwaarder als Sennah, haha hij groeit goed dus... lieve foto's! hoe issie verder? @Ikheid, hey meis.... wat een mooi ventje hebben jullie toch... gaat het allemaal goed? een beetje een goed ritme? Zo iedereen gehad? Solly anders! Kussies
maaike succes met het druk zijn hier net voor de 2de keer ons meisje schone kleren gegeven omdat ze alles onder gepoept had haha En ik werk al bijna 10 jaar me kids nog nooit een over me heen geplast en mevrouw lukt het binnen 3 dagen haha Nou kraamhulp is nu na 3 dagen niet echt nodig het gaat allemaal goed . Ik hoop alleen dat me BV iets meer word anders redden we het niet . Verder is ze nu een beetje huilerig denk darmkrampjes maar echt huilen doet ze niet echt .
@Maaik: hey meis, wat een drukte. Kan me voorstellen dat je ff tijd tekort komt hoor! @Mel: kolf je nog steeds? Kolf je dan ook 1x per dag je (.)(.) helemaal leeg? 1x per dag helemaal leegkolven stimuleert de melkproductie goed. En kolf je 's nachts ook? Verder alles goed met Zoey? En met jou, al wat bewegelijker? Had je nog "schade" opgelopen van de bevalling of niet? @Anderen: alles goed? Ik ga m'n kleine meid haar pyjama aantrekken en haar fles geven en dan lekker in bed leggen. Ik ga straks ook lekker m'n boek lezen, want ben nog altijd niet lekker. Zaterdag ziek geweest (koorts) en nu een dikke keel, amper stem en snotteren. Bah!
HOOOOOOOOOOOOI hoe is het met de dames!!! En marleen je houdt ons in spanning was even nieuwschierig hoe ronde 1 gegaan is bij jullie!! Hier alles goe!!hoe overtuigt we waren van geen tweede hoe mee we gaan twijfelen nu haha!!voorlopig nog niet maar zodra we in een ander huisje zitten is er mss toch nog wel een grote kans op een tweederoy is zo gek met die kleine meid dat mama dr weleens gek van wordt:xhaha wel super leuk dus!! MAARRRRRR eerst genieten van dit kleine dropje!! fijne dag allemaal!!xx
ja ik kolf nog steeds moet wel kleine meid drinkt nog te weinig uit me (.)(.) en ik kolf elke 3 uur en snacht iig 1 keer merk dat ik vandaag meer productie heb . Dus eet meer en drink meer . Verder alleen een flinke knip als schade opgelopen en dat gaat de ene dag goed en de andere dag minder goed. sjaantje een 2de is wel erg leuk hoor . Ik denk zelfs al aan een broertje of zusje voor Zoey maar wel pas over 1 jaar dat we gaan beginnen me lichaam moet optimaal herstellen. Maar ik geniet ondanks het moe zijn zo van het moederschap en me mannetje is zon lieve papa mijn liefde is alleen maar groter geworden voor hem . Alleen het zwanger zijn staat me tegen . Als me bevalling weer zo zou gaan als met Zoey dan ben ik blij alleen dan wel 3 weekjes later minimaal.
Hoi!!! Hoe is het hier? Mel: lekker aan het genieten van Zoey? Wat een popje zeg! Hoe is het met de rest? Sjaan hoe is het om getrouwd te zijn? Was een mooie dag zo aan je foto's te zien. Debsel en Debbedebs: weer leuke nieuwe foto's op Hyves! Cath: weer beter? Maaike: spannend de operatie! Hier alles goed.. ben alleen erg moe en slaap erg veel. Jayden doet het super! X
Hey meiden, hoe is het hier? @Mel: fijn dat je productie op gang komt. Een warme douche voor het kolven wil ook nog weleens werken. Door de warmte gaan je klieren openstaan, dus vloeit de melk makkelijker en harde plekken goed wegmasseren met kolven @ikheid: wat een heerlijk filmpje van je manneke zeg! Lekker ding! HIj groeit goed he?? Hoe is het met jou verder?? @Sjaan: ja misschien toch een 2e? Hier niet hoor. Ventje vindt 1 genoeg en tja..als ik me bedenk hoe m'n bekken waren Weet niet of m'n bekken dat nog een keer overleven Helaas. Maar goed..wie weet..zeg nooit nooit he Hier alles goed. Ik ben nog altijd flink verkouden, hoesten en ben heel erg schor (he Debs ). Verder is de bloeduitslag binnen en m'n schildklierwaardes zijn eindelijk goed! Joehoe! Dus voorlopig maar ff medicijnen blijven slikken en volgende week ff met de dokter bespreken wat te doen. Met Kyra gaat het goed. We zijn vanochtend bij het CB geweest en ze woog nu 7790gram en is 71,5cm. Een ukkie dus! Verder ontwikkelde ze prima en had ze nergens wat aan op te merken. Alleen haar gewicht, die neigt nu naar de onderste lijn. Nou eeh..ze eet als een bouwvakker en komt echt niks tekort, dus vind het wel goed. Verder heeft ze haar prikjes gehad en ze is nu toch niet lekker. Ze heeft 38.0 graden, dus verhoging en is ook wat jammerig. Maar dat mag best Ze is al lekker in pyjama'tje en is aan het spelen, maar ik denk dat ze wel lekker op tijd naar bed gaat
Ja het gaat echt hard! Hij weegt nu bijna 5 kilo! Kleine vreetzak! Met mij ook alles goed, nog wel veel moe.. Maar ik slaap en rust lekker veel, dus dat komt wel goed. Ik lig er 's avonds alleen wel vaak te laat in, tja en daar houdt Jayden geen rekening mee, die komt dan gewoon weer rond 19.00 uur.. Vervelend dat je nog zo schors bent! En wat goed zeg van je schildklier! Ik denk dat je dan straks gaat afbouwen en dan straks weer medicijnvrij bent. Of niet? Die Kyra.. klein popke! Maar wat doet ze het goed hè! En bijna geen protest tegen de spuitjes. Super! Alleen jammer dat ze koorts heeft en jammerig is, maar goed, kan ook niet anders hè. Nu al pyamatje aan, straks lekker optijd bedje in.. Dat doet wonderen. En veel vitamine L hè!? Dat doet ook veel. X
Haaai ladiessss!! Nils heeft de operatie goed doorstaan hoor. Hij is vantevoren alleen maar superlief geweest en naderhand was er natuurlijk wel verdriet. Is ook logisch als je net uit narcose komt!! Bovendien was het toen 12.15 en had hij sinds 5.00 vanmorgen niks meer gehad dus had hij ook hongerrrrrrrr... Hij heeft nu aan allebei de kanten 2 hechtinkjes en lijm en het ziet wel wat blauw en beurs. Benieuwd hoe het eruitziet als het genezen is. Hij ligt nu nog lekker te slapen; hoorden 'm net wel, maar nu is het weer stil. Tja, was ook een erg vermoeiend ochtendje zo!! @ Cath: jaaaaa, een errug zwoele stem heb je hoor!!! Zonde dat Kyra nu toch wat verhoging heeft. Het ene kind is het andere niet, maar Nils is bijvoorbeeld geen kind dat met koorts nog 'gewoon' functioneert. Die is daar altijd flink beroerd van. Hopelijk valt het bij Kyra mee!!! Wel heerlijk dat je schildklierwaardes goed zijn zeg. Super! @ Ikheid: joh meissie, het is zo'n heerlijk ventje!! En die vermoeidheid heb ik ook nog lang gehad hoor. Het is ook eigenlijk allemaal niet niks geweest en als je bekijkt hoe weinig jij de laatste weken / maanden maar sliep per nacht, is het niet raar dat het een tijdje duurt voor je weer wat opgeladen bent! Probeer je rust te pakken en inderdaad toch ook 's avonds op tijd erin... Lekker vroeg naar bed met je mannetje en lekker lang slapen. Heerlijk! Het is een prachtkereltje trouwens hoor, die Jayden. Gaan de nachten enzo goed? En eten enzo ook allemaal?? @ Mel: Er zijn genoeg methodes om je productie op te krikken hoor. Dus als je het gevoel hebt dat je te weinig hebt, vraag dan advies aan een lactatiedeskundige. Het zou zonde zijn als je opgeeft terwijl het niet nodig is. Tenminste, ik begreep van jou altijd dat je het allerliefste BV wilde geven. Gaat het al wat beter met d'r krampjes? Nils heeft daar tot ruim 12 weken flink last van gehad hoor.... @ Maaike: bijna je operatie meis. Bah!! Komt helemaal goed en daarna heb je vast nergens last meer van!! @ Debs: thnx voor je lieve berichtje meis!! al een beetje beter meis? Hope so.... Heb echt zin in zaterdag!!! Ik sms of bel nog wel effe over hoe laat ik kom. @ Inks: jij ook thnx voor je sms'je en krabbeltje lieverd. Zaterdag effe knuffelen!! @ Mies: hey, grootgrondbezitter!!! Geweldig joh... Nu gaat het echt gebeuren. Super! Je zit de komende weken bij je ouders dan of niet? Effe aanpassen maar komt vast goed. @ Sjaantje: getrouwde vrouw!! Hoe heb je dat nou eigenlijk gedaan, zo veel afvallen? Was Roy trouwens onder de indruk van je verschijning op jullie dag? Vast wel he!!! En nu weer een beetje het gewone leven... Is je sexdrive alweer wat opgekrikt of niet? Daar had je laatst toch ook 'last' van.... @ Joey: bach @ work he... Hoe bevalt het? En gaat het goed met kleine Ayronn?? @ Marleen: had je al een privéberichtje gestuurd dus wist al dat je ongi bent geworden (en nu weet de rest dat dan ook meteen ) Echt balen maar ja.... Komt goed!! Heb je nu je definitieve keuze gemaakt qua werk??? @ wie ben ik nog vergeten??? Ik weet het effe niet meer... M'n hoofd voelt 10x zo groot door die duffe warmte in het ziekenhuis. Bweeeeeh!!! Als ik iemand vergeten ben, SORRYYYYYYY!!!! Dikke kusss
@Ikheid: zo flinke vent joh! Kleine knapperd vind ik het! Echt wel! En inderdaad lekker proberen je rust te pakken hoor. Ga desnoods 's middags ook nog ff liggen als Jayden slaapt. Ik ben ook lang moe geweest en wilde ook al te snel weer dingen doen. En wissel de laatste voeding eventueel af met je grote mannetje, zodat je op tijd naar bed kan Heb je verder nog last of dat niet? Ja kyra is een heerlijk klein poppie, maar ze doet het inderdaad fantastisch Ben zo trots op m'n poppie! Bij de 1e prik gaf ze ff een klein zeurtje, maar bij de 2e prik werd ze wel flink boos en zette ze het op een krijsen Logisch toch? Denk je dat je klaar bent, krijg je nog zo'n ding in je been :x Ze keek die verpleegkundige ook onwijs pissed aan daarna Ze mocht nu wel op schoot blijven bij mama gelukkig. Oh..enne..ze krijgt straks nog eens een overdosis met al m'n Vitamine L @Mel: inderdaad een lacatiekundige kan je ook helpen met je voeding. @Debs: hey meis, had je al ff gesproken. HOpelijk krijgt Nils niet teveel last van je oortjes. We kunnen het zaterdag dan bewonderen bij hem he? Kyra heeft over het algemeen niet veel last van de verhoging. Ze speelt en zingt gewoon in haar box nu. Ze is op momenten wel hangerig, maar dat mag best. Heb haar nu wat eerder haar groente gegeven (die niet op ging voor de verandering). Straks nog wat yoghurt en haar melk en dan lekker op tijd slapen.
scatties!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe ik t afvallen gedaan heb??minder snoepenen veeeeeeeeeeeel wandelen met jade haha!!mss ook een beetje stress erbij...en de stimulans van de jurk he..!!!dus nu ff doorbijten.... sexdrive is nog niet op en top hierga vd week naar de dokter voor een spiraal ben nu eigenlijk ook beetje "bang"dat ik weer zwanger raak.....nu nog even niet8)haha Verder hier niet zo jade heeft helemaal uitslag over dr rugje echt vuurrood en kleine meiske wordt helemaal gek van de jeuk en ja nu prikt tandje nummer 3 er ook nog doorheendus das erg sneu ze is nu ook weer wakker dus ga dr maar ff troelen!! kom straks nog even kletsen goe??? xxx
Hoi Hoi @debsel Fijn dat het wel goed is gegaan. Hopelijk zijn die blauwe plekken snel weg en zie je mooi resultaat. Stoer hoor van Nils. echt een topper!!!! Een heeeeele dikke knuffel voor hem van mij en Joanneke. @ de rest Alles goed met iedereen?? ik doe nu even een kort berichtje. Mannetje is net thuis van werk en ik van naailes haha. Dus zo lekker pitten. Ik ben dus ongesteld geworden. 1 week te laat:S Hmmm kwam denk ik door alle stress. Ben nooit overtijd. Wil denk ik weer te graag zwanger worden en dan ook het gedoe met mijn werk ect. Ik heb iniedergeval nu wel de knoop doorgehakt. Vandaag mijn baas gemaild dat ik mijn baan opzeg. Maandag mijn ontslagbrief brengen (voor de 1ste van de maand he) en dan kan ik per 1 juli beginnen op het kinderdagverblijf. Ik ga 25 uur werken per week. De even weken de maandag en de dinsdag en de oneven weken de maandag, dinsdag en woensdag. Ik draai 10 uur op een dag, dus ik ben dan snel aan mijn uren. Ik ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden, krijg wel eerst een half jaar contract dus nu maar duimen dat ik er na een half jaar niet uit lig. Het zou geen ramp zijn hoor (man verdient genoeg) maar zekerheid is toch wat fijner dan thuis zitten (lijkt mij) Nou morgen of overmorgen reageer ik wat uitgebreider op iedereen hoor! Voor nu welterusten en werkse morgen voor degene die moeten werken. (ik dit hele weekeind) Kus Marleen
Hey ladies!! @ Sjaantje: kan me voorstellen dat geen anticonceptie ook niet echt lustopwekkend werkt Als je steeds bang moet zijn dat je toch zwanger wordt.... Blijft knap hoor, zoveel kilo kwijt!!! Arme Jade, heeft ze 't alleen op d'r rugje?? Effe in de gaten houden maar... @ Marleen: gefeliciteerd dan met je nieuwe baan!! Geweldig hoor!!! En dan ben je er dus de volgende date gewoon bij, want dan ben je vrij in het weekend!!! Jeujjjjjjj!! @ all: Nils had uiteindelijk gistermiddag 3 uur geslapen en is om 19u weer gewoon naar bed gegaan. Flink kletsen en na een half uurtje was het stil. Begint hij om 19.45 ineens te huilen. Toch maar even kijken, lag hij op z'n buik in bed (met z'n slaapzakje) en was hij helemaal versuft van "huh? wasdanou?!". Effe goed gelegd en toen weer lekker gaan slapen. Om half 5 hoorde ik hem heel zachtjes kletsen maar toen was het snel weer stil tot..... (tromgeroffel) half 8!!! Sow, das lekker zeg!!! I.p.v. de 'gebruikelijke' half 7 was dat echt super. Het ene plekje bij z'n oor ziet er al stukken beter uit, de andere kant (waar echt dat 'piemeltje' zat) is nog niet echt super maar dat komt wel. Ik ben vandaag lekker thuis bij m'n mannetje. Fijn hoor!! Dikke kussss
Hey meiden hoe gaat ie?!?! Debsel; graag gedaan hoor. Leuk je net even 'gesproken' te hebben via sms haha! Fijn dat Nilseman het goed doet. Het is en blijft ook een topper he! Ook zin in morgen??? Debbedebs; hey liefie ben je al een beetje opgeknapt???x Cath; hoe gaat het met je solli's!? Hier weer wat weggedaan.. afwachten dus maar weer.. zucht! Sjaantje; hey sjaan, heel knap van jou dat afvallen. Wat zag je er práchtig uit in je mooie jurk zeg! Je zult vast een geweldige dag hebben gehad. Maaike; hoe is het met je prinsesje? Ikheid; hey meis hoe gaat ie? Fijn dat je kereltje het zo goed doet joh!!! Mel; hoe gaat het met je meid? Lekker aan het genieten van je meisje?!? Sorry heb niet echt bijgelezen... Bij ons is dan toch eindelijk de tandentijd aangebroken !!! Gisteren zag het zo wit en opgezet d'r tandvlees (waar linkersnijtandje door komt) en ze is me toch jengelig... PFFFF. Dat heeft ze nu vanaf m'n verjaardag ongeveer.. Vanochtend voelde ik een heeeeeeeel klein puntje en als ik nu kijk (krijg niet echt de kans maar probeer het toch!) zie ik 2 gaatje lijkt het wel. Ja, ik moet snel kijken want die dondersteen verrekt het om d'r mond goed open te doen!!! Hopelijk zet het snel door want heb echt met d'r te doen!! En meiden.. zin in morgen? Wie zijn er nu van de partij??? xx Inkie