Hey Inkske!! Joh, dat klinkt wel erg goed zeg, van die sollicitatie... Hoop dat het écht wat is!! Laat het maandag effe snel weten he!! Ben super benieuwd!! Kzal duimen.... Geen tandjes in beeld verder. Mag ook niet goed kijken hoor. Sowieso denk ik dat hij er wel last van heeft (gehad) maar niet dat hij al meteen doorkomt. Overigens vandaag van heel veel mensen gehoord dat de nasleep van de narcose best lang kan zijn, dus dat z'n gedrag ook echt nog wel daaraan kan liggen. Hij is wel een beetje mieperig hoor... Ach, nu mag het nog!! Wel super dat Joost meedoet he... Zou toch leuk zijn als hij aardig mee kan doen! Kan me voorstellen dat je blij zal zijn als hij weer terug is. En Elin vast ook! Wat is ze goed gegroeid zeg. Geweldig toch!? Yoghurt vinden ze meestal wel lekker hoor. Hoewel Nils de laatste dagen z'n yoghurt helemaal niet wil. Maar weer eens een ander smaakje ofzo proberen... Blijft een man he en met mannen zie je nog wel eens af! Dikke knuf!!
sgatties!!!!!!! Ink spannend hey ben ook erg benieuwd hou ons op de hoogte he!! Deb aah die nils....groot worden is ook niet makkelijk toch?? De rest hoe is het dames!! Hier alles goe!!vandaag tandje 4 doorgekomen bij Jade aaah 2 in 1 week...ze heeft er wel ontzettend van gepoept pampesr waren niet aan te slepen haha!!Vandaag was k met dr aan t spelen kiekeboe met doekje op dr hoofdje en op een gegeven moment hield ze zelf de hele tijd t doekje voor dr gezichtje zoooow lief!! Verder zn gangetje hier....mijn broer heeft op staande voet zn ontslag gekregen....hij krijgt nu medicatie en morgen moet ie naar de maatschappelijk werkster(thanks lj)Dus we houden weer hoop...Hij slaapt nu weer tijdelijk even bij mn ouders...geeft paps en mams ook iets meer rust. De motor rijdster had gelukkig niks ernstig alleen wat kneuzingen...pff tis toch allemaal wat??!! Nou meiden ik wens jullie nog een fijne avond liefs jeanne
Eeej meiden, Hoe ist allemaal? @Inkie wat is elin goed gegroeit zeg! En wat en knapperd. Mooie heldere oogjes hoor. Heb net even je foto's op hyves bekeken. Nou ik zal voor je duimen wat betreft het gesprek. Na veel afwijzingen zal je het inderdaad wel zat worden. Ik had ook vaak een gesprek en werd zo vaak tweede, bah elke keer net naast de pot pissen. Das erg klote. Dus suc6!!!!! @cath Las dat het solliciteren nog niet denderend gaat. Hmm echt balen. In welke sector zoek je werk dan? is me een beetje ontgaan. En hoe gaat het daar in de ziekenboeg. Kyra nog veel last van spugen en diaree? Hopelijk knapt je kleine moppie snel op. @Debsel82 Wat een stoere jongen is nils hoor. Geneest alles een beetje goed? En is het naar wens of kun je nog niet het uiteindelijke resultaat zien? Ben benieuwd hoor! Verder alles goed daar? En met jou? @debbedebs Alles goed met tijn? Al weer aan het terug verlangen naar de vakantie? wij gaan over 2 weken. En moet zeggen dat ik er ook echt aan toe ben. Hoe gaat het nu met je zusje? Zit ze nog bij jullie? En hoe was de date? beetje gezellig? De volgende keer wil ik er weer bij zijn hoor! @ maaike Alles goed met jou? Lekker nu weer thuis in je eigen bedje! en je man en dochter weer bij je! Heerlijk! Laat je even lekker verwennen hoor! Duurt het genezen lang? Beterschap he! dikke digi knuf. @Melanina Alles goed met de kleine? Beetje het ritme gevonden? Lekker he je moppie zo dicht bij je! Het wordt deze week weer mooi weer! Veel wandelingen in de planning? en hoe lang heb je verlof? @Heidi Wordt wat rustiger hier he! Iedereen is druk druk met de kindjes. Hihi je weet er nu alles vanaf! Nog steeds aan het genieten? Groeit de kleine goed? Las dat hij zijn eerste prikjes heeft gehad. Heeft hij er veel last van gehad? @miesje Alles goed? Hoe gaat het met de oudste van de kleintjes? hihi. Is het een bewegelijk manntje? Vast wel he! Als ik die foto'z bekijk op hyves! Wat een heerlijke vent zeg. Daar mag joanneke wel mee thuis komen haha. Jij binnekort ook een operatie? Spannend hoor. Waaraan moet je geholpen worden dan? Als ik vragen mag. @ lady j Heej meid. Gaat niet zo goed daar begrijp ik? Is er iemand overleden? Sterkte he! Verder wel alles goed met Ayronn? Groeit hij goed? Lekker vrolijk mannetje? @sjaan Beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je huwelijk. Mooie foto's hoor. Je zag er super uit. bevalt je nieuwe baan ook een beetje? Nog iemand vergeten? Sorry dan. Ze zeggen dat het goed komt met je geheugen na de bevalling, maar ik heb er een hardhoofd in gekregen haha. Hier alles prima na een slopend weekeind. Ik heb de knoop doorgehakt en afgelopen weekeind was de bevestiging dat ik de goeie keuze heb gemaakt. Ik ga per 5 juli beginnen op het kinderdagverblijf. Voor de even weken de maandag, dinsdag en de oneven weken de maandag dinsdag en woensdag. Ik moest opgeven wat ik verdiende op mijn werk inclusief de ort toeslag. Zo hebben ze het vergeleken met de salarisindeling van de kinderopvang en ik ga er zelfs in uurloon op vooruit dus die ort toeslag heb ik niet meer maar ik ga wel gewoon even veel (als het niet meer is) verdienen Ik ga de bewoners wel missen op mijn werk, maar afgelopen weekeind was het weer zo bagger. Het hele weekeind mij suf gewerkt. Er waren zoveel ziekmeldingen dat ik echt veel heb overgewerkt. Zondag dacht ik lekker uit te slapen, werd ik gebeld omdat er een ouder van een client was overleden. Hupsake, weer naar het werk, want je kan een invaller dat niet laten vertellen. Ik moest meteen mijn dienst erachter aan draaien en een slaapdienst en de volgende dag een vroege. Dus vanochtend was ik zo op. dat hans Joanneke maar heeft meegenomen naar zijn moeder. Ik mocht uitslapen van hem en als ik klaar was met slapen, mocht ik mezelf verwennen met de kapper. HIHI schattig ventje he. Nu dus weer een beetje opgeladen. En dan kan ik vanaf donderdag er weer tegen aan. Weer het weekeind werken dus. vind het wel gaaf werk hoor wat ik nu doe, maar het vergt zoveel energie. En ik begin te merken dat ik het werk mee naar huis ga nemen. Dat is geen goed teken. Ik begin me iets te veel te binden met de bewoners. Dus uiteindelijk is het allemaal maar beter zo. Lekker een frisse start op het kdv, meer structuur en meer tijd voor mijn gezinnetje!! XXXXX Marleen p.s dus snel maar weer een date plannen! Ik zal er nu makkelijker bij kunnen zijn.!!!
haha die nils met z'n yoghurt! wij hebben altijd magere yoghurt. Geef je die dan gewoon??? Of wat hebben jullie.. Tandje 2 staat hier op barsten dus ik wacht nog een dagje met tandjes poetsen hoor. Anders mist papa wéér een primeur en nu kan het 2e tandje mooi efkes doorkomen! Ik ga naar dromenland. Ook voor mij was het vanochtend 4:30 omdat schatje ging vliegen! xxxx thanks voor je lieve reactie over solli. Ik laat meteen iets weten. Ik probeer positief te blijven en niet té enthousiast... we shall see!
@all, hey meiden! Hier gaat het redelijk, mijn 12!!!! hechtingen doen zeer en heb oorpijn... Net ff KNO-arts gebeld omdat ik toch best wel een loopoor heb... Maar goed, ff telefoontje afwachten. Tis me wel meegevallen. ik kwam om 7 uur aan in ZH en werd al om 7.20 naar de holding gereden om infuus t prikken (auwie) nou om 7.50 werd ik weggemaakt, is heel erg meegevallen. Pas om 14.45 werd ik weer wakker maar zonder pijn. Groot verband om mijn hoofd. En om 15.15 was ik weer op de afdeling. Had hele leuke meiden op de kamer. Scheelt ook weer. Kreeg eigenlijk s'nachts pijn en verhoging. maar viel allemaal mee. Om 8.00 kwam de dokter mijn verband eraf halen. Mijn oor zit nog wel helemaal vol gaasjes dus hoor niks aan 1 kant. En om 13.00 was ik weer thuis. heb wel veel hoofdpijn en oorpijn nu maar tis te doen. Sennah gaat nu ff paar uurtjes naar de opvang zodat ik ff kan slapen want dat lukt niet met haar thuis haha! Thomas is er ook wel hoor. Kan ie ff boodschappen doen enzo! Ik mag 3 weken niet tillen en zwaar werk doen. En deze week zowieso niet werken. Woe weer naar de KNO arts om het gaas eruit te laten halen. Mag een week niet haren wassen. maar goed na die woensdag mag het weer! Regaeer later ff op iedereen want voel me niet echt lekker! Kussies
Maaike beterschap en neem wel een paracetemolletje tegen de pijn eigenlijk 2 elke 6 uur zorgt voor een buffer doe ik ook nog steeds want me hechtingen doen ook auwwie Hier al lekker gewent aan het samen zijn met me meisje . En nu is het lekker weer Moeten zo naar het CB en wou dr in dr maxi cosi doen maar krijg die stomme ligbak er niet af van me Mutsy maar goed dan maar in dr ligbak met alleen een dekentje . Zoey doet het voor de rest goed. Gisteren gewogen bij de KA en ze was 300 gram aangekomen. Enne ik ben thuis tot 1 nov .
Hey meisjes! @Inks: echt??? HEb je een solli?? Wauw wat goed! Ik hoop het zo voor je! Ben natuurlijk stinkend jaloers, maar hoop echt dat het nu wel lukt Zou wel prettig zijn zeg! Duim duim duim dus! Elin mag inderdaad yoghurt, maar ik zou dan halfvolle of zelfs volle yoghurt geven. Aangezien ze mooi op gewicht is, is halfvol denk ik wel genoeg. De vetten die erin zitten zijn goed voor haar groei. Kyra is ook dol op yoghurt. Zijn krijgt volle yoghurt op advies van CB, omdat ze zo'n lichtgewicht is. Ze eet het zelfs puur. Mocht Elin puur niet lekker vinden, kun je een klein scheutje diksap erdoorheen doen bijv. En jaaaa..poetsen kun je lekker gaan doen nu De meeste kindjes vinden het heerlijk! Een klein dotje babytandpasta erop en poetsen maar! Ben benieuwd hoe ze het vindt! @Debs: heb je ff gekrabbeld. @Marleen: hey meis, ja ik zit met 2 zieken hier ja. Kyra is nog niet opgeknapt, maar we doen ons best Ik probeer haar veeeeeel te laten drinken, maar ze wil niet altijd. Lastig hoor. Wat goed van die baan! Hopelijk krijg je iets meer rust en tijd voor je zelf zo. @Maaike: pfff, lijkt me niet prettig al die hechtingen meis. Heeft de arts je al teruggebeld? Heb je nog veel pijn? Verder alles wel goed? @Sjaan: hopelijk krijgt je broer nu de hulp die hij nodig heeft meis. Hoop het zo. Ook voor je ouders, want dit schiet ook niet op zo he? Ben benieuwd. Wat een leuke foto van Jade op hyves! Kleine rooie @Anderen: alles goed? Net met Kyra ff langs de dokter gegaan. Ze heeft gister bijna niks gedronken (sloeg de beker weg) en eten gaat weinig. Alleen haar flessen gaan tot nu toe naar binnen. ZOmeteen weer wat fruit proberen. Ze heeft geen koorts, maar is wel erg hangerig, loom en jengelig. Ze wil alleen maar bij je liggen of slapen en dat is niks voor Kyra. De dokter kon niks vinden, maar ze heeft waarschijnlijk een vervelend virus. Haar keelamandelen waren wat opgezet, maar dat kon ook door de verkoudheid komen, dus dat is nog niets ernstigs. Ze heeft verder niet meer gespuugd of diarree gehad, maar ze is nog lang niet de oude. Veel huilen ook. Hopelijk is ze snel opgeknapt, want dit is echt niet leuk
als ze dr fruithapje wel eet doe daar dan extra water in Hier net van het cb vandaan en ben best tevreden . alleen weten ze weinig van prenatuurtjes heb ik al gemerkt wel een tip gekregen om fles voeding af te bouwen en dat is door mevrouw eerst aan te leggen en dan 10 cc minder in dr flesje te doen en zo afbouwen . Hopelijk gaat dit goed .
hey lieverds!!! Cath hoe id t nu met kyra???weer beetje aan het opknappen.. Mel ik vindt dat je t erg goed doet maar neem je wel lekker je rust meis???want je komt jezelf tegen hoor!!jullie hebben wel een mooie meid hoor!! hoe is het met de rest?? hier alles goed!!de kleine rooie is zo vrolijk echt een lache bekkie!!dr 4de tandje is vd week ook doorgekomen dus nu heeft ze er 4 onder!!ze is trouwens nu ook wakker en als ik dan bij dr ga kijken ligt ze heel ondeugend te lachen...even negeren dus maar haha!! weltrusten!! xx
Hey cath hoe is het nu met Kyra?? Elin vond de yoghurt heerlijk!! Tandje 2 is door, gerum dropje Hey marleen hoe gaat het? Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk en ja.. kan me voorstellen dat het heel veel energie vreet! Gaat het een beetje maaike??? Hebben jullie leuke vakantieplannen dames? Wij willen in september, na elin d'r verjaardag (2sept) en voor schatje z'n verjaardag (12sept) lekker even er tussen uit. Misschien in eigen land, of net de grens over maar weet het eigenlijk nog niet!??! Iemand leuke ideeën? Nou schatje is weer lekker thuis. Was leuk om hem op te halen. Helaas heeft hij meteen 24 uur dienst nu maar ja.. het went Heb heel veel zin in m'n gesprek maandag. Ik hoop echt dat het wat is! Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Trouwens even een vraagje; is airco echt zo slecht voor de kleintjes? Met dit weer is het niet te harden in de wagen dus ben benieuwd of jullie de airco laten waaien.... xx
Hey Ink! Veel succes maandag hoor! Ik heb maandag een intake bij een uitzendbureau. Had liever niet via een uitzendbureau gaan werken, maar ja..heb nu weinig keus! Airco is inderdaad niet gezond, maar voor jezelf ook niet. Ik doe nooit airco aan in de auto, ondanks dat ik het heb. Je wordt er snel verkouden/ziek van als je er gevoelig voor bent. Bij ons is het gewoon hop..ramen open Vakantie jaaaaaa! Wij gaan van 30 juli - 14 augustus naar Terschelling! Gaan we elk jaar naartoe. Ideaal voor kinderen en heerlijk rustig. Ondanks dat het in eigen land is, waan je je absoluut niet in Nederland! Het is er zo mooi en zo rustig. Heel wat anders als de grote muffe stad. Enorm strand ook en genoeg fietsmogelijkheden. Heb er nu al zin in!! Kyra is gelukkig weer opgeknapt, ze is alleen nog wat verkouden. Maar niet meer gespuugd of diarree gehad gelukkig! Björn en ik zijn ook weer opgeknapt, dus hopelijk blijven al die bacillen nu weg :x Ach, Elin weer een tandje? Ja het houdt niet op he? Heeft ze er veel last van gehad? Hoe vindt ze het poetsen
Wij kunnen niet zonder airco. Zowel in de auto als in huis. Hebben nu een airco op de slaapkamer. Tja, misschien niet heel gezond. Maar met 30 graden gaan liggen broeien is het ook niet he. Ik hoorde jou op de date iets zeggen over buikslapen dat dat nu best kon toch.. Ik draai Elin altijd nog naar d'r rug als ik ga kijken en ze toch op d'r buik ligt. Aanwensel misschien. Doen er dat meer?? Of liggen jullie kindjes niet op de buik.
hey ink!!! jade slaapt sinds een week of 2 ook op de buik!! wij merkte dat ze gewoon bijna niet meer sliep op dr rugje en toen heb ik t gewoon geprobeerd en sinds dien slaapt ze heel erg vast als ze nu wakker wordt heeft ze echt van die dikke slaap ogen haha!! het kan makkelijk hoor ze is sterk genoeg in dr nekje!!!! xx
Wij gebruiken in de auto gewoon de airco hoor. Ik vind het belangrijker dat hij niet oververhit raakt! In huis hebben we geen airco, maar dan is het ook echt wel heel warm. Uhm.... Nils heeft afgelopen nacht zélf geregeld dat we hem om moesten draaien. Het begon gisteravond al, ik keek even bij hem en hij lag op z'n buik, met z'n hoofd in een achterlijke houding tegen de spijlen aan geduwd. Dus ik hem goedgelegd. Om half 12: huilen!! Lag hij wéér op z'n buik en was hij helemaal gedesorienteerd. Goed leggen en meteen weer slapen. En toen was het vanochtend kwart voor 6 en toen hoorde ik hem weer zo zielig huilen. Dus gaan kijken. Ja hoor, ondersteboven op z'n buik in bed en huilen. Goedgelegd, mobiel aan en toen ging hij wel weer slapen. Even dan. Om 7 uur was het écht klaar met de pret. Mama wil nog een beetje slapen!!!! Maar, als Elin zelf er niet wakker van wordt en zo gewoon lekker ligt, lekker laten slapen. Maar als ze niet wakker wordt van het goedleggen en jij voelt je er goed bij: geen punt toch? Dikke kusssss Xx
lekker heh die eigenwijsje kindjes zelfs mijn meisje van 4 weken oud is al lekker eigenwijs wil het liefst met dr hoofd recht slapen en niet op dr wang En ze draait zelf dr hoofd . Ook wil ze geen handen onder de dekens en nu het warm word schopt ze zelfs de dekes weg haha Had dr vannacht bij mij in bed gelegd tussen het voedingskussen in en met een hydrofiele luier om dr heen want de babyfoon gaf ook aan dat te warm is . maar ja kon niks doen was al een raam open Dus ik had een broek uit gedaan en geen deken om dr heen. Maar vind de warmte wel heerlijk
Heej lieverds, is even geleden dat ik hier geweest ben, sorry! Hoe is het met iedereen? Wij hebben in de auto ook gewoon airco aan hoor. Vorige jaar toen Tijn net geboren was niet. Maar als je zorgt dat je airco goed schoon is is dat nu geen probleem meer hoor. Oververhitting is iig helemaal niet goed! Spannend Ink je solli maandag, ik ga zoooooo voor je duimen! Cath, ook heel veel succes met je intake bij het uzb. Het is toch niet zo erg om via het uzb een baan te vinden? Wij zetten daar ook altijd onze vacatures uit en dan is het niet voor tijdelijk, maar om iemand na de uitzendperiode indienst te nemen (bij ons na 520 gewerkte uren). Misschien hebben ze wel hele leuke vacatures voor je, I hope so!!!!!! Zijn jullie wel weer helemaal beter?? Tijn ligt tegenwoordig ook regelmatig op z'n buik. Als we 's avonds naar bed gaan leggen we hem wel altijd weer op z'n rugje. Maar ons manneke gaat ook altijd heel z'n bedje door, we vinden hem altijd in de gekste poses! Debske, lekker relax dagje voor de boeg zodat je nog een beetje uit kan rusten?? Gaat al snel regenen, dus nog even van het zonnetje genieten! Zo, lekker alles door elkaar geschreven, hahaha! Fijne dag allemaal! Dikke kus
Haha ja deb! Ik vergeet nooit meer hoe Tijn in z'n bedje lag toen ik ging kijken. Ik moest echt moeite doen niet te lachen. Gewoon voorover gebogen. Wat een ding ook he!! In onze vectra zit geen airco dus we zijn voor andere auto aan het kijken. In mei zijn we een dagje weg geweest toen het zo'n mooi weer was en ik had het gevoel dat Elin zowat overhit was gerum! Gloeien gewoon. Dat vind ik echt niks! Ik ben een slechte slaper met die broeihitte en vorig jaar hebben we zo liggen klungelen 's nachts met dan weer raam open en dan weer dit en dan weer dat. Nu hebben we een airco aangeschaft (lees... strontverwend gekregen van m'n ouders met m'n verjaardag bloos-bloos) en het is geweldig!! Ja ik leg Elin ook steeds goed (op d'r rug). Maar omdat ze soms nog wat speelt als we haar op bed leggen gaat ze altijd naar d'r buikje toe. En 9 van de 10 keer ligt ze dan 's ochtends ook op d'r buikje. Tja cath idd.. niet leuk via een uitzendbureau maar ik denk dat ik al lang blij ben dat ik een baan zou hebben voor 16 uur in de buurt! Waar ik maandag heen ga is ook via werving en selectie de eerste tijd maar ja.. uren zijn in te vullen en het is niet ver weg dus schijt!!! Maarre.. eerst maar eens gesprek hoor. Hopelijk niet weer blij met een overleden mus! We zien wel. Hou jullie op de hoogte! Fijne dag meissies!! Schatje is marathon lopen van 42 km. Idioot. xxx
Hey meiden, @Ink: ik leg Kyra al een paar maanden niet meer terug op haar rug. Had echt totaal geen zin, want ze gaf aan dat ze op haar rug gewoon niet meer prettig vond en rolde doodleuk terug naar haar buik. Dus hier slaapt ze al een paar maanden op haar buik. Op een gegeven moment hou je het toch niet meer tegen als ze perse op hun buik willen Oh maar een baan is een baan hoor! Ik heb alleen geen goeie ervaringen met uitzendbureau's. Detachering wel, maar uitzenden niet. Dus ik hoop dat ik via hun een goeie baan kan vinden en dan daar kan blijven. Maar goed. Eerst maar een baan vinden Oh ja meiden, over de airco. Het is niet dat we hem helemaal niet gebruiken hoor. ALs het bloedjeheet is in de auto, dan doen we hem eventjes aan om de ergste hitte eruit te trekken en daarna weer uit. Die airco stinkt ook heel erg en volgens de garage kan daar niks aan gedaan worden. En het wordt ook zo snel koud. Het belangrijkste is, dat er niet meer dan 10 graden verschil zit tussen de binnentemperatuur en de buitentemperatuur. Omdat je anders een te groot verschil krijgt en dan krijg je letterlijk een dreun als je dan naar buiten stapt Verder gebruiken we hem amper omdat we er zelf strontverkouden van worden. Dus vandaar dat hier de raampjes open gaan Koelt ook goed af hoor! @Debbs: hey meis, Tijn ook zo'n heerlijke draaikont? Ja ze zeiden dat ze misschien een leuke vacature hadden voor 21 uur, dus vandaar dat ik maandag op intake moet komen en hopelijk daarna bij dat bedrijf. Maar ik ga in ieder geval nergens meer vanuit. Wat Ink al zei..je wilt niet weer blij gemaakt worden met een dode mus.. @Debs: Dus Nilsje gaat ook draaien nu? Jammer dat hij er alleen wakker van wordt he? Gaat ten koste van mama's nachtrust Hopelijk slaapt hij straks wel door en kun je weer heerlijk slapen 's nachts! @Mel: heb je dan zo'n waskussenhoes om het voedingskussen heengedaan? Leuk he? Krijg je zo'n klein bedje Die tip kreeg ik van m'n kraamhulp. Dan leg je de kleine op het midden (je kan het midden dan een beetje vormen) en dan kun je zo een dekentje eromheen vouwen. Zo heb ik Kyra in het begin weleens tussen onze kussens ingelegd voor een uurtje om even lekker te kroelen. En ze sliep er heerlijk op! Op naast me op de bank. Heb een foto geupload van Kyra toen 2 weken oud. Kun je zien wat ik bedoel