Jayden heeft trouwens een 'knak' in zijn heupje als ie aan het trappelen is.. Iemand een idee wat dat is? Ik ga morgen ff naar CB naar inloopspreekuur en vraag het daar meteen na. X
Ik heb jullie de afgelopen tijd best verwaarloosd.. Jullie waren er altijd voor me en nu was ik er niet voor jullie. Schaam schaam! Al dik 1,5 jaar deel ik lief en leed met jullie en dat blijf ik heel graag doen! Jullie zijn niet zomaar forum-vriendinnetjes, maar hele speciale forum-vriendinnetjes! Van het zwanger raken tot aan nu toe.. heel speciaal vind ik! (zo nu houd ik op met die emo-praat.. hahaha) Ik heb nu weer een beetje een ritme te pakken, dus zal nu vaker op ZP te vinden zijn, ook klets ik weer meer mee bij de april 2010 mama's. Ennuh, de volgende date MOET ik erbij zijn, ik wil jullie nu wel 's allemaal zien hoor en ook de baby's en peuters! X
Ja ik wil er ook bij de volgende date zijn enne heidi is toch logisch een ritme vinden Ik heb een meisje wat veel slaapt tussen de voedingen door nou ja iig overdag dus dan doe ik me huisje of zit achter me laptop en als we weg gaan slaapt ze ook overal doorheen
Ja jij ook Mel.. de volgende keer zijn we er allebei bij! Jayden slaapt niet veel overdag, is steeds meer wakker en ligt dan heerlijk te lachen en te brabbelen. 's Nachts slaapt ie gelukkig super; van 23.00 tot 07.30 - 08.00 uur. Maar overdag is het maar vaak kijken wanneer ie slaap heeft en dus naar bed gaat. Als ik de deur uitga is ie de liefste! Kijkt naar alles met grote ogen, slaapt vaak, en als ie wakker is alleen maar lachen.. Heerlijk dat Zoey het zo goed doet zeg! Dat scheelt meteen heel veel qua je eigen lichaam en geest..
Ja het enige wat vermoeiend is is het kolven maarja ik wil bv blijven geven .Dus dan maar moeite doen en dit kan ook omdat ze veel slaapt dus ik ook kan bij slapen. Wat goed dat Jayden zoveel snachts slaapt . Hier is het om 11:30 en 03:00 uur een voeding (gaap)
schatties!!!!!!!!!! OOK EVEN NAMENS MIJ!! jullie zijn ook heel bijzonder voor mij hoor!!lief en leed deel je met elkaar en ook al is t soms rustig hier jullie blijven mijn forum dinnetjes!! Heidi wat fijn dat de jbpm het goed doet bij jullie manneke!!die tip van maaike deden wij idd ook altijd!!dat scheelde idd en na t geven van de fles gelijk de fles uitspoelen tis zo'n rotzooi!!! Nou hier een heel ziek zielig meisje dit heb ik nog niet meegemaakt ze huilt echt heel erg zielig heel zachtjes...dr oogjes tranen de hele dag dikke vette snottebellen neus en hoesten....ze heeft geen koorts gelukkig maar ze voelt wel warm en klam..... Hoe is t verder met jullie allemaal!!!hoe doen jullie kids hemt met de warmte?? Oja we hebben er een buurmeisje bij LIZZY!!!leuk vriendinnetje voor jade haha!! nou dames even wachten op mijn man en dan kunnen we eten.... Jade ligt al op bed die trok t echt niet meer.... Fijne aaf kus!
Hey even over een evt dat he!!tuurlijk is t leuk om weer een keer met onze wondertjes erbij te doen!!maar is het ook niet leuk om bv een keer centraal af te spreken en dan lekker uit eten te gaan met zn allen??!! xx
Mijn meisje hoe jong ze ook is vind de warmte niet zo leuk ze slaapt minder en schopt dr dekens weg Dus ik leg dr zonder broek snachts onder een hydroluier en dit vind ze wel prettig Maar nu het weer koeler is slaapt ze weer meer en is ze lekker ingepakt .
ja die hele kleintjes hebben daar vaak nog meer last van he!!hoe is het verder met zoey??groet ze lekker enz!!len met jou??geniet je dr lekker van!!is je mannetje alweer aan t werk??
Ja mannetje is alweer 2 weken aan het werk verder alles goed hier merk niet dat ik het drukker heb ja meer was haha En zoey groeit in mijn ogen als kool krijkt echt dikke plooi bovenbeentjes en bolle wangetjes . Ze houdt echt van eten haha dr flesjes zijn zo leeg
nou super toch dat ze het zo goed doet!!llekker genieten joh het gaat zoooooooooow snel ajde is morgen alweer 9 maanden snif snif...vindt dit toch ook wel een apart idee 9 maanden in de buik en nu is ze alweer 9 maanden uit de buik!! nou kga eten kussie!
Aaaaah schattie!! Dat geeft toch niks? Is toch logisch dat je een ritme moet vinden? We zijn je echt niet vergeten hoor En volgende date ben je er zeker bij!! Van die knak herken ik niet, wat zeiden ze op het CB? Enne...van je muts herken ik zeker wel Ik heb echt wel 3 maanden met pijn gelopen nog, maar volgens mijn HA was dat normaal. En inderdaad..het is weggegaan hoor. Nu heb ik wel wat littekenweefsel helaas, maar goed..daar leren we wel mee leven Dus neem je rust nog goed als je merkt dat het pijnlijk wordt en nog ff geduld. Dan gaat de pijn vanzelf weg. Jayden al een lekker eigenwijs kereltje? Hij heeft gelijk ook! Mama goed laten weten dat hij er is hoor! Kyra wordt echt een pittige tante nu hoor! Poeh! Kleine dramkont. Ach, ik kan er vaak genoeg om lachen, maar op sommige momenten kan ik haar ook wel achter het behang plakken hoor Tja, ze is nu geen baby meer! Ze loopt de hele dag door achter haar loopauto aan! Ga je trouwens straks na je verlof de ww in ook?
Hey meis, wat lief een buurmeisje erbij! Ze heet dan hetzelfde als Kyra's nichtje Ah, Jade verkouden? Pfff, ik ken het hoor! Kyra is ook vaak verkouden! Lekker Baby Luuf smeren op haar ruggetje en het hoofdeind wat verhogen door boeken eronder te leggen. En lekker badje met Zwitsal Eucalyptus worden ze ook lekker rustig van. Verder alles goed bij jullie?
Lieve lieffies!!! Natuurlijk moet ik ook effe emo doen. Jullie zijn superlieve heel speciale dinnetjes hoor!!! En we hebben nu eenmaal niet altijd evenveel tijd om hier te kletsen maar dat geeft helemaal niks. Echte dinnetjes gaan dat ook niet verplichten hoor! We weten allemaal hoe druk het is met zo'n kleintje en als ik voor mezelf spreek... Ik lees dan vaak wel en denk aan jullie hoor!!! En volgende keer zijn we er gewoon allemaal bij. Blij dat het met jullie kleintjes goed gaat Mel en Ikheid!! Heidi, ben wel benieuwd wat ze op het CB zeiden??? (Oeh, en leuk he? Een hanekam?? Heeft Nils ook regelmatig!!) Wat zielig voor Jade Sjaantje Arme schat... Luuf werkt echt heel goed en als Nils verkouden is gebruik ik altijd die eucalyptus badschuim van Zwitsal en das óók erg lekker. En meenemen onder de douche en de douche vantevoren al effe aanzetten zodat het flink steamy is in de badkamer. Maaike, rustig aan he meissie!!! Hoe is het nu met jou en je kleine spookkie??? @ de rest: dikke kus, want deze mama gaat zo naar bed!!! Nils weegt nu trouwens 7960 gram en was 71 cm en doet het gewoon hartstikke goed. De verpleegkundige gaf aan dat hij weliswaar niet de snelste is, maar dat hij super zit, heel stevig staat en dat ze zo ook wel kon zien dat er niks aan hem 'mankeert'. Bovendien vond ze het een heel goed teken dat hij bijvoorbeeld wel sóms rolt; das een duidelijk signaal dat hij fysiek niks mankeert, maar het gewoon niet zo belangrijk vindt. Hij kletste ook de oren van d'r kop dus ze vond het wel duidelijk waar zijn interesse ligt KLETSEN!!! Na alle drama-verhalen van CB's hier dus wederom een relaxed bezoekje, ondanks de lekkere luiheid van meneer. O ja, over z'n groei was ze ook tevreden. Hij zit helemaal onderaan de curve, maar volgt wel netjes z'n eigen lijn. Helemaal prima dus. Het gemiddelde gewicht van een kindje van (bijna) 1 is 10 kilo. Nou ja... Daar zit Nils dus iets onder.....
deb ach weet je elk kind heeft zijn eigen ontwikkeling de eene loopt snel de ander praat snel . Enne dat gewicht komt dalijk als hij gaat puberen (patatjeugd) vast helemaal goed . Hier een braaknacht gehad mevrouwtje moest poepen waar lukte niet gevolg veeel huilen . Maar dan zou je denken maseer dr buikje nou Zoey moet daar echt helemaal niks van hebben !!! gaat ze alleen maar nog harder huilen . Gelukkig is ze na dr flesje van 23:30 toch in slaap gevallen en om 2:30 kreeg ze een flesje en een schone luier en had ze dus eindelijk gepoept maar om een poepbroek huilt ze niet slaapt ze gewoon verder. van een natte luier moet ze niks hebben dan krijst ze de boel bij elkaar
Hey meis! Haha, dan is Nils dus net zo'n uk als Kyra. Die komt ook lang niet aan de 10 kilo hoor! Grappig hoe gelijk die van ons qua lengte en gewicht toch wel blijven lopen he? Fijn dat je zo'n relaxed CB hebt hoor! Mijn CB is ook wel relaxed. Kyra zat qua gewicht op de onderste lijn, maar ze kon zien dat ze verder kerngezond was en lekker actief, dus maakt verder niks uit. Mager zijn onze ukkies toch niet
Sjaan: inmiddels de Nutriton ingeruild voor Nutrilon AR 1. Moest van het CB aangezien Jayden dus waterpoep had.. Hopelijk is hiermee de waterpoep verleden tijd.. Ooooh wat sneu die Jade! Jayden reageert goed op de hitte, maar ik kleed hem ook niet al te warm, ik neem altijd zijn jasje mee als ik weg ga en een dekentje. Dus mocht het weer omslaan dan zijn wij erop voorbereid.. Leuk een buurmeisje! Idd een speelkameraadje voor Jade straks! Cath: net terug van het CB en dat knakken is niks ernstigs, want anders dan had de kinderarts dat 2 weken geleden ook moeten zien.. Maar mocht ik het niet vertrouwen dan bel ik gewoon de HA. Ja en m'n zielige muts, hhahaha! Vervelend hoor op die plek.. En al helemaal als je ermee naar de HA moet. Maar goed, ik kijk het nog ff aan en hopelijk trekt de pijn vanzelf weg.. De HA zag dinsdag wel dat het nog erg rood van binnen was.. Jayden is geweldig! Ik ben helemaal verslaafd aan 'm. Tis zo'n heerlijk mannetje, lacht veel en begint nu steeds meer te brabbelen.. Vanochtend rond half 8 was ie wakker en lag ie lekker te kletsen tegen z'n muziekschaapje. Zo lief! Hihi, die Kyra! Heerlijk kind, tuurlijk wil je ze af en toe 8er het behang plakken, maar dat heeft iedereen wel.. Tis een lekkere dramkont! Hahaha! Ik ga nu eerst de ZW in ivm mijn handen. De ZW gaat maandag al in.. Verlof is voorbij gevlogen! Debsel: aaaaah die Nils! Wat een schatje hè.. gaat ie lekker zitten kletsen met de kinderarts! Heerlijk! En niet ieder kindje is evensnel met alles en ook niet ieder kindje vindt alles even interessant. No worries meis! Jayden zit nu qua gewicht en lengte onder de curve, maar hij eet super en poept en plast ook prima, verder is ie hartstikke vrolijk en beweeglijk.. Mel: ooooh zo sneu als ze niet kunnen poepen! Had Jayden ook.. Dat is nu door de Nutriton weliswaar waterpoep geworden, maar ik ga vanaf vanavond de Nutrilon AR 1 proberen. Hopelijk poept ie dan weer wat vastere poep. X
heidi ik hoop dat de ar aanslaat zo hier net wakker ff 2 uurtjes geslapen heerlijk me meisje slaapt ook nog Ik moet denk ik dalijk nenatal halen want ik merk dat me bv achteruit gaat ff spammen Bekijk bijlage 77940