@Ikheid: hey meis, ja van je muts kan lang duren hoor! Viel mij toen echt tegen. Had zo'n beurs gevoel nog heel lang. Alsof er een gewicht aan hing Maar het gaat echt over. Geef het nog ff tijd. Mocht je het niet vertrouwen, gelijk aan de bel trekken. Fijn dat het knakken niks betekent. Wie weet groeit hij eroverheen en hoor je het straks niet meer Oh ja, je moet geopereerd worden he? Bah! Heb je nog zo'n pijn dan aan je armen? Wat ontzettend k*t zeg!! Wanneer moet je? Lekker de ZW in dan maar. Ben je wel aan het zoeken voor een baan al of nog niet? @Mel: bel anders ff met de borstvoedingslijn of lactatiekundige om je te helpen. Je kan ook kijken op: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding
@ Cath: ja dat beurse gevoel ja! Ook met poepen doet het zeer, de druk die je dan zet daar beneden, MIJN GOD! :x Ja, 1 juli moet ik onder het mes.. Das op een donderdag en Eammon heeft donderdag en vrijdag vrij genomen, dus die is dan 4 dagen vrij (met het weekend erbij), want de eerste paar dagen zal ik niks kunnen/mogen.. Het doet erg zeer ja, vooral 's avonds wordt het erger en ik word er nog steeds 's nachts wakker van. Ik ben totaal nog niet op zoek naar een baan.. vind het wel ff best zo. Jij zit nu wel in de WW hè!? Hoe gaat dat met solliciteren, hoevaak moet dat en hoe gaat UWV met je om, heb je daar veel contact mee en pushen ze je en is er veel controle? X
Dat beurse gevoel gaat weg hoor meis, maar dat duurt echt ff. Ik had het ook met poepen, maar ook met lang staan/lopen Pffff, echt alsof je schaamlippen onwijs opgezwollen waren! Maar echt, het gaat weg Klote hoor van je arm! Hopelijk ben je er na je operatie vanaf! Best snel dan al he, dat je geholpen wordt?? Wat gaan ze eigenlijk precies doen? Ik zit (nog) in de WW. Tot 9 juli en dan houdt het op Ik moet 1x per week solliciteren en je moet dat bijhouden in een schema. Dus wanneer gesolliciteerd, waar, bij wie, resultaat enz. Dat schema moet ik dan 1x in de zoveel tijd aan m'n werkcoach zenden. Hier doen de werkcoaches geen hol. Geen controle, geen feedback, geen hulp niks... Je moet zelf maar zoeken. En aangezien ik al sinds september in de WW zit, nog altijd geen baan heb...kun je wel raden hoe moeilijk het is om nu een baan te vinden :x Ink zit ook in de WW, maar ik weet niet of het bij haar anders gaat, dus die zou je ook nog kunnen vragen hoe het bij haar gaat. Hier hebben ze het te druk om te controleren. Ja, aan de hand van het schema zien ze wat je gedaan hebt, dus dat is een soort van controle voor hun. Je inschrijving op je WW, dat gaat hier per 3 maanden. Dus je staat 3 maanden ingeschreven bij het UWV, krijgt WW en moet dan solliciteren. Als je dan na 3 maanden geen baan hebt, bel je met je werkcoach en die verlengt je inschrijving weer met een bepaalde periode. Als je je inschrijving niet verlengd zelf, van vervalt je WW, dus dat is het enige wat je goed in de gaten moet houden. Verder valt het echt mee hoor! Maar het zoeken van werk is errrug moelijk, dus hou dat in je achterhoofd
Zó inderdaad ja! Ook met lang lopen en zitten.. Heel die onderkant lijkt dan wel op klappen te staan. Mgoed, fijn om te horen dat ook daar weer een eind aan komt. Ze knippen de carpale tunnel door, hechtingen erin en een mutella om. Mag eerste paar dagen niks met rechts en daarna voorzichtig gaan bewegen en weer wat dingen doen. En wat na 9 juli dan?! Dan geen inkomen meer? Wat een gezeik met dat UWV! Blèh! Maar heb je al veel gesprekken gehad en zo ja, waarop ketst het dan af? Een eindeloze weg dus.. Inkie: hoe gaat ie bij jou en hoe gaat het bij jou met het werk zoeken icm UWV? X
Hey meis, bleh, klinkt niet lekker die operatie! Hopelijk heb je er niet al te veel last van daarna! En nee...na 9 juli geen inkomen meer Ja, Björn heeft nog altijd werk, en we krijgen nog van de belastingdienst geld en natuurlijk vakantiegeld, dus we redden het wel, maar je wordt gewoon stopgezet hoor! Ehm, nou...van al die sollicitaties, ben ik maar 1x ooit uitgenodigd voor een gesprek Je komt tegenwoordig nog niet eens meer door de 1e selectierondes heen!! Echt BE-LA-CHE-LIJK!! Werkgevers stellen belachelijke eisen tegenwoordig. Ik sta nu ingeschreven bij uitzendbureau's en zelfs die hebben nu amper wat! Kun je nagaan hoe rot het nu is :x En jaaa! Kyra wordt volgende week zaterdag 1!!! Echt niet normaal hoor hoe hard dat 1e jaar is gegaan Ineens heb je een dreumes in je huis. We houden haar verjaardag "klein". Ik heb al niet zo'n groot huis, maar wie komen er: mijn moeder en haar vriendin, m'n zusje, Björn z'n ouders, Björn z'n broer met z'n vriendin en 2 kids, 2 vrienden van ons met hun 2 kinderen en een goeie vriendin van mij. Is al druk zat in m'n kleine woonkamertje en ook druk zat voor Kyra Ben erg benieuwd hoe het gaat!
Hopelijk is het na de operatie over ja.. Gatver, lijkt me wel een eng idee, een inkomen minder. Wij zouden het ook wel redden, daar niet van, maar toch.. Maar 1 keer!? In al die maanden? Dat echt bar-weinig zeg! Maar de aanhouder wint! En van de andere kant, je hebt je handen vol aan Kyra dus ergens is het ook niet zo heel erg, toch? Je houdt het dus klein.. doen wij ook (hahaha, hij is nog geen eens 3 maanden, maar goed, daar zijn manlief en ik het wel over eens, dat we het klein vieren, niet teveel poespas!). Ik ben ook heel benieuwd hoe ze het gaat vinden zeg.. Spannende, vermoeide en leuke dag! Ik ga ff iemand in bad doen en de fles geven. Daarna lekker lamballen met manlief. Hij gaat lekker koken.. Hmmm! Pasta met witte vis.. Ik LOVE dat! Fijne avond xxx
Nou van onderen jeukt het bij mij alleen maar Dus morgen weer ff soda bad nemen heeft iig wel erg goed geholpen de eerste weken. Verder geen last eigenlijk . Alleen seks moet ik ff niet aan denken . Heidi succes met je operatie . Hier geniet ik nog steeds van me verlof haha al mis ik me werk wel . maar heb me middag dutjes nu nog wel nodig hoor. Verder heeft de kat vandaag een vogel vermoord grrrr.
Jeuk is meestal een teken dat het in ieder geval geneest. Je hebt geen kraamhulp gehad he? Laat anders voor de zekerheid je HA eens kijken naar de hechtingen. Seks mag sowieso de 1e 6 weken na de bevalling niet
Nee geen kraamhulp gehad omdat ik in het ziekenhuis lag en er daarna echt geen behoefte aan had Ja wacht nog een weekje en dan ga ik naar de HA Ja ik ga maandag ff met cb overleggen en anders lactatiekundige bellen want ik wil neit aan de bijvoeding.
hey meiden, weer een beetje drukte hier Gezellig!! @ikheid, vervelend joh dat je onder het mes moet, moet je ook een nachtje blijven? Succes, komt goed!!! @cath, stom he, geen geld meer, nou wij zouden het echt niet redden hoor, 1 inkomen!! Hopelijk heb je snel een leuke baan... heb je je ingeschreven op vacaturebank.nl? krijg je gewoon mailtjes die bij je CV passen, zo heb ik ook 2 banen gekregen, miss de moeite waard? @mel, heerlijk poppetje heb je!!! is er in het ZH wel naar je hechtingen gekeken? hou t maar in de gaten hoor! @debs, die Nils, net als Sennah en Kyra, klein maar fijn ook niet zo zwaar met tillen Ach, hij doet het verder goed, prima toch?!!! @ikke, als we dan toch zo ongegeneerd over onze mutsen praten Ik heb t idee, nou ik weet t wel zeker eigenlijk, dat ik verkeerd gehecht ben. ook niet echt plezant, maar vind t wel moeilijk dat ik ermee naar de HA moet als ik wil dat t over gaat... heb ook veel meer schimmels nu, ook niet iets waar je blij van word, en daarom doet het vrijen ook zo pijn wss!!! Grrrrr heb ik weer hoor! @sennah, we hebben net een nieuwe kinderstoel gekocht voor d'r . 1tje van topmark, fijn ding. Zo trots als ze was toen ze er in zat! foto's op hyves! Verder hier zijn gangetje!!! Kussies
Hey meis, ja sta al op vacaturebank en monsterboard enzo. Wordt ook wel benaderd door uitzendbureau's, maar die hebben gewoon bijna geen parttime banen ook. Alleen maar fulltime! Belachelijk he? Het is gewoon zo moeilijk. Normaal redden wij het ook niet op 1 salaris hoor, maar nu zit er nog vakantie tussen en vakantiegeld en ik krijg sowieso nog 1 (of 2) keer loon. Ik zorg sowieso dat ik per 1-8 een baan heb, al is het schoonmaakwerk of een kassabaan. Het moet dan maar even! Klotetijden zijn het nu gewoon...daar heb ik dan 3 jaar voor gestudeerd :x @je muts: is het geen littekenweefsel? Want dat was het bij mij wel! Ik had ook van die harde plekken en het voelt stugger. Ik heb er wel naar laten kijken en volgens mijn HA is het inderdaad littekenweefsel Het is niet anders. En ik heb een te strakke bekkenbodemspier, waardoor ik ook veel te veel aanspan met vrijen en dat doet ook pijn. Zou wel ff naar je HA gaan hoor als je het niet vertrouwt of teveel last krijgt!
@cath, oke goed van je dat je je daar iig hebt ingeschreven. Toch stom he dat het allemaal zo moeilijk gaat :x nou ik heb niet echt het idee dat het littekenweefsel is, ik ben hoe zal ik het zeggen, bovenin mijn schaamlip een beetje ingescheurd, nu grof gezegd niet van voor naar achter, maar ik heb het idee dat ze het aan een verkeerd stukje heeft vastgehecht, heb een kleine extra 'plooi' en staat ook een beetje strak.... Wil er ook wel mee naar de HA hoor, maar ja je gaat er ook niet echt op je gemak heen laat maar zeggen kus
Nee, ik snap dat het niet een leuk idee is om met je benen wijd te moeten, maar je HA heeft alles al eens gezien hoor maar meid...ermee rondlopen is ook niet goed hoor! Toch maar ff laten nakijken.
Pfff... wat een gedoe met jullie mutsen meissies.... Ik heb daar gelukkig geen last van. Ik heb wel een heel groot litteken en dat irriteert met name heel erg als ik ongi ben. Maar gelukkig met het vrijen ofzo geen problemen. Hoe vervelend het ook is, ik zou er wel mee naar de huisarts gaan hoor lieffies. Hoe langer je wacht, des te moeilijker wordt het. Dikke kusssss
Hahaha, ja meis, allemaal mutsen met "mutsproblemen" hier Fijn dat jij in ieder geval geen last hebt van je litteken, behalve met je ongi dan. Ook niet echt prettig Tja meiden, we wilden een beebje en daar moeten we toch een bepaalde prijs voor betalen he Maar het is het waard of niet dan!
O ik schaam me niet hoor om naar de HA te gaan maar ik wacht tot de 6 weken voorbij zijn. Mijn HA ken ik al vanaf me 11de en hij kent mij door en door . DOet ook me uitstrijkjes enz . Enne ik had dat ook dat me litteken jeukte heb die overgehouden na me buik operatie van verleden jaar. Je hebt daar litelken creme voor wat goed helpt
Mel: jeuk is idd een goed teken! Maaike: nee het is poliklinisch, dus sta na een half uur weer buiten! Gelukkig maar! Ik ben als de dood voor het zkh, dus ik sleep manlief mee.. Hè gatsie meis, wat vervelend van je muts! Maar je moet er echt mee naar de HA! Ik sta er ook zeker niet om te springen, maar was echt blij dat ik was geweest zeg, nu weet ik iig dat het er goed uitziet en dat het alleen nog ff tijd nodig heeft. Leuke kinderstoel zeg en wat een heerlijk kind die Sennah! Hier: gisteren dus overgestapt op Nutrilon AR 1 ipv Nutriton met Nutrilon. De eerste fles ging goed, maar de laatste fles van 23.00 uur ging moeizamer.. Ik moest 'm steeds wakkerhouden. Ook boeren deed ie niet. Hij lag nog geen 5 minuten op bed en ik hoor me toch een raar geluid, binnen 1 seconde stond ik bij z'n bedje en wat zag ik??? OMG! Heel z'n gezicht onder de spuug, hij zwom met zijn hoofdje in de spuug, de hele fles spuugde hij uit over z'n gezichtje heen en een hele plas lag er onder z'n hoofdje.. Zielig! Ik hem helemaal gepoetst en besloten hem maar gewoon niks meer te geven en in bed te leggen, hij sliep meteen... Vanochtend zag ik de bui alweer hangen, maar nee hoor, het gaat tot nu toe nog steeds goed, alleen een boer als de fles leeg is en hij heeft eindelijk vastere poep! Heerlijk! Vanochtend alleen wel flinke krampen, maar inmiddels al 2 keer flink gepoept, dus dat zat waarschijnlijk dwars. Hopelijk blijft het zo goed gaan! I'll keep my fingers crossed! Net naar schoonmoeder geweest, vanavond naar vrienden. Morgen naar nichtje en 's avonds ff langs m'n ouders. Druk dus! Tot snel weer! Fijn weekend allemaal en een dikke x
Miss vind hij slapen belangrijker als eten . Of werd hij zelf wakker om te eten??? Hier dus geen flesjes meer alleen vers van de tap merk dat het veel minder stress voor beide oplevert al moeten we beide erg wennen . Kijken wat nacht 2 gaat brengen en wie weet gaat ze dan eindelijk een slaapritme ontwikkelen .
Hoe is het hier? Een hoop afgekletst. Ik las het e.e.a. over mutsen?? Tja.. daar heb ik dan weer geen last van xx